Són aquells panells de leds que s'havien d'instal·lar al mur del tunel?victorcasta wrote:Doncs és quelcom que s'havia dit que tindrien les andanes i que no hi era quan es va inaugurar...
Seguiment de les obres de la L9
Re: Seguiment de les obres de la L9
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Re: Seguiment de les obres de la L9
Sí, i crec que només funciona quan no hi ha cap tren ocupant l'andana.
- cristian26
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Re: Seguiment de les obres de la L9
I quina utilitat tenen?victorcasta wrote:Sí, i crec que només funciona quan no hi ha cap tren ocupant l'andana.
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
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Re: Seguiment de les obres de la L9
Cap. Era un element de decoració que ja estava previst en el projecte d'arquitectura. Només funcionen en una de les dues vies, de moment.
- Guigui
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I després es queixen que el cost es dispara
I l'estètica d'aquest caprici justifica els diners que ha costat?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
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Re: Seguiment de les obres de la L9
El despatx d'arquitectes que va dissenyar-ho va guanyar l'adjudicació per ajustar-se al pressupost que demanava la Generalitat. Per tant, aquest caprici entra dins d'allò pressupostat.
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Re: Seguiment de les obres de la L9
La construcció de l'L9/L10 del metro no es pot aturar
El govern estudia reprogramar l'obra, gairebé tota concedida
Es podria alentir l'execució i retardar les úniques estacions no adjudicades i el calendari. Veure informació Avui-Punt Diari
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... _mnu_id=75
El govern estudia reprogramar l'obra, gairebé tota concedida
Es podria alentir l'execució i retardar les úniques estacions no adjudicades i el calendari. Veure informació Avui-Punt Diari
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... _mnu_id=75
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Quina pooooor!!!
De lavanguardia.es d'avui
La Generalitat evalúa el coste de parar las obras de la L9 y reducir el número de estaciones
Recoder asegura que la Generalitat se ve "incapaz" de garantizar los 100.000 millones del Plan de Infraestructuras hasta 2020
(EUROPA PRESS) El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha avanzado este viernes que la Generalitat está evaluando el coste de parar o ralentizar las tuneladoras de la L9 de Metro, que anticipa "importante", y la posibilidad de seguir con las obras sin que sea necesario construir todas las estaciones previstas de forma inmediata.
En un debate del Círculo de Infraestructuras celebrado en Barcelona, ha recordado que esta línea cuenta con más de cincuenta estaciones y ha afirmado que quizá no tendrán que hacerse todas desde un principio y dejarlas preparadas. "Más de 50 estaciones en un tramo de poco más de 20 kilómetros quiere decir que hay estaciones cada 500 metros; quizá no tendrá que hacerse de esta manera".
Recoder no ha querido desvelar a qué infraestructuras más afectará el tijeretazo presupuestario aplicado este 2011, aunque ha sostenido que el recorte del 10% en el presupuesto de la conselleria se traduce en la práctica en un 27% como consecuencia de los "compromisos pendientes" que arrastra la Generalitat.
El conseller ha reconocido que la "tragedia presupuestaria de la Generalitat es importante pero se saldrá de ella". Preguntado por el requerimiento del presidente del Gobierno, José Luís Rodríguez Zapatero, de aumentar hasta un 15% el recorte presupuestario o de subir los impuestos, Recoder ha sostenido que la respuesta del Govern es negativa.
Asimismo, ha asegurado que se ve "incapaz" de garantizar los 100.000 millones de euros que el Plan Director de Infraestructuras contempla hasta 2020, por lo que se tendrá que revisar para ver qué obras deben ser asumidas y que este plan se convierta realmente en una hoja de ruta.
Sobre los peajes a la sombra, ha señalado que los vencimientos están empezando a aflorar y que su factura es muy alta, ya que Catalunya se encuentra en un 36% cuando el límite fijado por la Unión Europea contempla un 15%.
Ha sostenido que la sociedad catalana no está para que se apliquen nuevos peajes, por lo que se contempla poner sobre la mesa un fondo de rescate, aunque también ha advertido de que si la única forma para hacer infraestructuras son los peajes a la sombra, "se hará así" y que no se descarta.
Sobre la reunión mantenida este miércoles con el ministro de Fomento, José Blanco, ha explicado que aún no hay un calendario marcado para el Cuarto Cinturón, pero ha sostenido que la Generalitat será una "mosca insistente" en esta cuestión y que hay pendiente una reunión para abordar el tema detenidamente. Así, el Govern ha solicitado que el tramo entre Abrera y Terrassa se haga lo antes posible, aunque es consciente del recorte presupuestario de 3.500 millones de euros en infraestructuras por parte del ministerio.
El Prat: "Vamos por buen camino"
Sobre la nueva gestión del Aeropuerto de Barcelona, ha sostenido que se "está yendo por el buen camino" porque supone una gestión muy amplia, aunque la Generalitat quiere tener mayoría en el consejo de administración de la nueva sociedad que gestionará El Prat, y el Ministerio "sólo habla de mayorías cualificadas".
Ha anunciado que el nuevo modelo estará funcionando a finales de 2011 y que en mayo se iniciará el proceso de cláusulas de concesión, lo que supondrá un "paso trascendental porque la sociedad catalana ahora no pinta nada en el Aeropuerto de Barcelona". Sobre que la ciudad de Ascó (Tarragona) sea la que finalmente albergue el almacén nuclear, ha asegurado que la posición de la Generalitat es contraria, pero que si el Estado lo decide así "no hay más remedio que aceptarlo".
En cuanto al requerimiento de la Fiscalía de Medio Ambiente a causa de exceder los límites de contaminación en la ciudad de Barcelona, ha sostenido que está a disposición del consistorio para trabajar en un plan de mejora de la calidad del aire y ha recordado que la medida de los 80 km/h sólo afectan a los accesos a la capital catalana. También ha destacado la importancia del Corredor Mediterráneo, eje "prioritario" para el Govern, y la importancia de mejorar los accesos viarios en el Puerto de Barcelona.
La Generalitat evalúa el coste de parar las obras de la L9 y reducir el número de estaciones
Recoder asegura que la Generalitat se ve "incapaz" de garantizar los 100.000 millones del Plan de Infraestructuras hasta 2020
(EUROPA PRESS) El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha avanzado este viernes que la Generalitat está evaluando el coste de parar o ralentizar las tuneladoras de la L9 de Metro, que anticipa "importante", y la posibilidad de seguir con las obras sin que sea necesario construir todas las estaciones previstas de forma inmediata.
En un debate del Círculo de Infraestructuras celebrado en Barcelona, ha recordado que esta línea cuenta con más de cincuenta estaciones y ha afirmado que quizá no tendrán que hacerse todas desde un principio y dejarlas preparadas. "Más de 50 estaciones en un tramo de poco más de 20 kilómetros quiere decir que hay estaciones cada 500 metros; quizá no tendrá que hacerse de esta manera".
Recoder no ha querido desvelar a qué infraestructuras más afectará el tijeretazo presupuestario aplicado este 2011, aunque ha sostenido que el recorte del 10% en el presupuesto de la conselleria se traduce en la práctica en un 27% como consecuencia de los "compromisos pendientes" que arrastra la Generalitat.
El conseller ha reconocido que la "tragedia presupuestaria de la Generalitat es importante pero se saldrá de ella". Preguntado por el requerimiento del presidente del Gobierno, José Luís Rodríguez Zapatero, de aumentar hasta un 15% el recorte presupuestario o de subir los impuestos, Recoder ha sostenido que la respuesta del Govern es negativa.
Asimismo, ha asegurado que se ve "incapaz" de garantizar los 100.000 millones de euros que el Plan Director de Infraestructuras contempla hasta 2020, por lo que se tendrá que revisar para ver qué obras deben ser asumidas y que este plan se convierta realmente en una hoja de ruta.
Sobre los peajes a la sombra, ha señalado que los vencimientos están empezando a aflorar y que su factura es muy alta, ya que Catalunya se encuentra en un 36% cuando el límite fijado por la Unión Europea contempla un 15%.
Ha sostenido que la sociedad catalana no está para que se apliquen nuevos peajes, por lo que se contempla poner sobre la mesa un fondo de rescate, aunque también ha advertido de que si la única forma para hacer infraestructuras son los peajes a la sombra, "se hará así" y que no se descarta.
Sobre la reunión mantenida este miércoles con el ministro de Fomento, José Blanco, ha explicado que aún no hay un calendario marcado para el Cuarto Cinturón, pero ha sostenido que la Generalitat será una "mosca insistente" en esta cuestión y que hay pendiente una reunión para abordar el tema detenidamente. Así, el Govern ha solicitado que el tramo entre Abrera y Terrassa se haga lo antes posible, aunque es consciente del recorte presupuestario de 3.500 millones de euros en infraestructuras por parte del ministerio.
El Prat: "Vamos por buen camino"
Sobre la nueva gestión del Aeropuerto de Barcelona, ha sostenido que se "está yendo por el buen camino" porque supone una gestión muy amplia, aunque la Generalitat quiere tener mayoría en el consejo de administración de la nueva sociedad que gestionará El Prat, y el Ministerio "sólo habla de mayorías cualificadas".
Ha anunciado que el nuevo modelo estará funcionando a finales de 2011 y que en mayo se iniciará el proceso de cláusulas de concesión, lo que supondrá un "paso trascendental porque la sociedad catalana ahora no pinta nada en el Aeropuerto de Barcelona". Sobre que la ciudad de Ascó (Tarragona) sea la que finalmente albergue el almacén nuclear, ha asegurado que la posición de la Generalitat es contraria, pero que si el Estado lo decide así "no hay más remedio que aceptarlo".
En cuanto al requerimiento de la Fiscalía de Medio Ambiente a causa de exceder los límites de contaminación en la ciudad de Barcelona, ha sostenido que está a disposición del consistorio para trabajar en un plan de mejora de la calidad del aire y ha recordado que la medida de los 80 km/h sólo afectan a los accesos a la capital catalana. También ha destacado la importancia del Corredor Mediterráneo, eje "prioritario" para el Govern, y la importancia de mejorar los accesos viarios en el Puerto de Barcelona.
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
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C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
Re: Seguiment de les obres de la L9
Amb el metode de construcció crec que seria posible, fer el tunel del tram central que es el que queda per fer (Zona Universitaria - Sagrera) i que nomes es construissin les estaciones amb enllaços (Sarria, Putget. Lesseps i Guinardo). I deixar per mes endavant la resta.
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Re: Seguiment de les obres de la L9
Plaça Maragall i Sanllehy també estan força avançades. Caldria, com a mínim, acabar l'obra civil dels pous que estan en marxa, per evitar haver de fer voladures amb la línia en marxa i haver de fer parades programades, com ha passat amb l'estació de Santa Rosa.
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Re: Seguiment de les obres de la L9
Recoder “no descarta” aturar alguna de les tuneladores de la línia 9
El conseller de Territori i Sostenibilitat afirma que el govern avalua deixar temporalment estacions sense acabar
Reconeix però, que “posposar” l'execució de la infraestructura no solucionaria el dèficit de la Generalitat
I l'enllaç a la noticia: http://www.avui.cat/noticia/article/2-s ... nia-9.html
El conseller de Territori i Sostenibilitat afirma que el govern avalua deixar temporalment estacions sense acabar
Reconeix però, que “posposar” l'execució de la infraestructura no solucionaria el dèficit de la Generalitat
I l'enllaç a la noticia: http://www.avui.cat/noticia/article/2-s ... nia-9.html
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Re: Seguiment de les obres de la L9
Recoder ratifica que estacions com Muntanya o Manuel Girona de la L9 no es faran d'entrada
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha ratificat avui, tal com va avançar l'ARA, que algunes estacions de la L9, com Muntanya o Manuel Girona, no es faran d'entrada a causa de la crisi
ACN Barcelona | Actualitzada el 11/02/2011 14:51
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha ratificat avui, tal com va avançar l'ARA, que algunes estacions de la L9, com Muntanya o Manuel Girona, no es faran d'entrada a causa de la crisi
ACN Barcelona | Actualitzada el 11/02/2011 14:51
Re: Seguiment de les obres de la L9
Aprofito per afegir enquesta, sobre el fet que es deixin de fer algunes estacions.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Si els diners que s'estalvien no els inverteixen en fer autovies o aeroports, per mi ja m'està bé. Acabar el túnel és prioritari, ja que el lloguer de la tuneladora costa una pasta, i quan abans s'acabi millor.
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Import estalviat
Ja ho sé, tot és bo si s'estalvia, però quant serà finalment? Realment, val la pena?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
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Re: Seguiment de les obres de la L9
Lo més facil es que elimin cotxes oficials, els portatils per als diputats, els supersous de molts que estan en la generalitat inclosiu els parlamentaris i govern. Llavors que facin retallades en altres coses després de això, però no a la inversa però clar, els politics ja se sap...
CAL INVERTIR EN TRANSPORT PUBLIC PER EVITAR LA CONTAMINACIÓ I PER EVITAR LA NECESITAT DE USAR EL COTXE. Però, clar, això no interessa.
Que es faci tot el transport public necessari...
CAL INVERTIR EN TRANSPORT PUBLIC PER EVITAR LA CONTAMINACIÓ I PER EVITAR LA NECESITAT DE USAR EL COTXE. Però, clar, això no interessa.
Que es faci tot el transport public necessari...
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Re: Import estalviat
La qüestió no es quant sinó quan. No crec que el govern tiri enrere allò adjudicat, però sí que pot parar allò licitat i pendent de licitar. Pel que fa al tram III, està adjudicat el túnel i l'obra civil dels pous de la majoria d'estacions. Cal acabar allò adjudicat i a partir d'aquí, seguir licitant en quant a aquelles estacions que s'hagi decidit que la seva construcció és més prioritària que d'altres.Guigui wrote:Ja ho sé, tot és bo si s'estalvia, però quant serà finalment? Realment, val la pena?
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Re: Seguiment de les obres de la L9
Estic d'acord que cal acabar amb tot el que dius, però en termes de xifres, i més tractant-se del pressupost de TiS (o TES), eliminar aquestes coses seria la xocolata del lloro.fredebcnteatre wrote:Lo més facil es que elimin cotxes oficials, els portatils per als diputats, els supersous de molts que estan en la generalitat inclosiu els parlamentaris i govern. Llavors que facin retallades en altres coses després de això, però no a la inversa però clar, els politics ja se sap...
CAL INVERTIR EN TRANSPORT PUBLIC PER EVITAR LA CONTAMINACIÓ I PER EVITAR LA NECESITAT DE USAR EL COTXE. Però, clar, això no interessa.
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Quantitat
Això ja ho tinc clar. I per això, torno a preguntar: de quina quantitat estaríem parlant?victorcasta wrote:La qüestió no es quant sinó quan. No crec que el govern tiri enrere allò adjudicat, però sí que pot parar allò licitat i pendent de licitar. Pel que fa al tram III, està adjudicat el túnel i l'obra civil dels pous de la majoria d'estacions. Cal acabar allò adjudicat i a partir d'aquí, seguir licitant en quant a aquelles estacions que s'hagi decidit que la seva construcció és més prioritària que d'altres.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
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Re: Seguiment de les obres de la L9
"Recoder ratifica que estacions com Muntanya o Manuel Girona de la L9 no es faran d'entrada
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha ratificat avui, tal com va avançar l'ARA, que algunes estacions de la L9, com Muntanya o Manuel Girona, no es faran d'entrada a causa de la crisi"
Com Muntanya,Manuel Girona y para de contar !
Aparte de estas sólo quedan por comenzar Polígon Pratenc y Sagrera-AVE.
¿ Tanto dinero se va a ahorrar por no hacer "de entrada" dos estaciones de cincuenta ?
Ahora en serio,a estas alturas con las obras tan avanzadas no tiene sentido ralentizar ni paralizar nada.Que ahorren no licitando más tramos nuevos de otras líneas por el momento si no hay más remedio.
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha ratificat avui, tal com va avançar l'ARA, que algunes estacions de la L9, com Muntanya o Manuel Girona, no es faran d'entrada a causa de la crisi"
Com Muntanya,Manuel Girona y para de contar !
Aparte de estas sólo quedan por comenzar Polígon Pratenc y Sagrera-AVE.
¿ Tanto dinero se va a ahorrar por no hacer "de entrada" dos estaciones de cincuenta ?
Ahora en serio,a estas alturas con las obras tan avanzadas no tiene sentido ralentizar ni paralizar nada.Que ahorren no licitando más tramos nuevos de otras líneas por el momento si no hay más remedio.