Auxiliar validadores

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
jordi
N4
N4

Auxiliar validadores

Post by jordi »

Bona tarda,
Volia comentar-vos i de pas, saber si algú més a vist el que he vist jo avui a la línia 33 de TMB.

A les 15:00 hores d'avui mentres anava a l'interior d'un autobús de la línia 33 direcció VERNEDA a la parada de Av.DIagonal amb Passeig de Gràcia ha pujat un home amb un polar de color vermell amb les insignies de l'empresa METROPOLIS (o alguna cosa semblant) i amb les paraules AUXILIAR VALIDADORES a l'esquena del polar. L'home a l'entrar ha parlat uns segons amb le conductor de l'autobús i deprés s'ha posat a la línia de les màquines validadores de l'autobús en actitud d'espera.
No he pogut veure res més perquè de les quatre parades que he estat a l'interior del bus no ha pujat ningú.
ALGÚ SAP QUE ÉS AQUESTA NOVA PERSONA A L'INTERIOR DELS AUTOBUSOS???MILLOR DIT, QUINA ÉS LA SEVA TASCA???? PERQUÈ DE VALIDAR EL BITLLET JO CREC QUE HO SABEN FER FINS ELS NENS MENORS D'EDAT.
Ferry1ac1
N8
N8

Re: Auxiliar validadores

Post by Ferry1ac1 »

jordi wrote:Bona tarda,
A les 15:00 hores d'avui mentres anava a l'interior d'un autobús de la línia 33 direcció VERNEDA a la parada de Av.DIagonal amb Passeig de Gràcia ha pujat un home amb un polar de color vermell amb les insignies de l'empresa METROPOLIS (o alguna cosa semblant) i amb les paraules AUXILIAR VALIDADORES a l'esquena del polar.
ALGÚ SAP QUE ÉS AQUESTA NOVA PERSONA A L'INTERIOR DELS AUTOBUSOS???MILLOR DIT, QUINA ÉS LA SEVA TASCA???? PERQUÈ DE VALIDAR EL BITLLET JO CREC QUE HO SABEN FER FINS ELS NENS MENORS D'EDAT.
Dins de la famosa camapanya Antifrau de TMB es va dir que es contractaria gent per tal d'assegurar-se que tothom validés els bitllets als autobusos. El dubte és si aquestes persones poden sancionar, inspeccionar bitllets....
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”