Bona tarda,
Volia comentar-vos i de pas, saber si algú més a vist el que he vist jo avui a la línia 33 de TMB.
A les 15:00 hores d'avui mentres anava a l'interior d'un autobús de la línia 33 direcció VERNEDA a la parada de Av.DIagonal amb Passeig de Gràcia ha pujat un home amb un polar de color vermell amb les insignies de l'empresa METROPOLIS (o alguna cosa semblant) i amb les paraules AUXILIAR VALIDADORES a l'esquena del polar. L'home a l'entrar ha parlat uns segons amb le conductor de l'autobús i deprés s'ha posat a la línia de les màquines validadores de l'autobús en actitud d'espera.
No he pogut veure res més perquè de les quatre parades que he estat a l'interior del bus no ha pujat ningú.
ALGÚ SAP QUE ÉS AQUESTA NOVA PERSONA A L'INTERIOR DELS AUTOBUSOS???MILLOR DIT, QUINA ÉS LA SEVA TASCA???? PERQUÈ DE VALIDAR EL BITLLET JO CREC QUE HO SABEN FER FINS ELS NENS MENORS D'EDAT.
Auxiliar validadores
Re: Auxiliar validadores
Dins de la famosa camapanya Antifrau de TMB es va dir que es contractaria gent per tal d'assegurar-se que tothom validés els bitllets als autobusos. El dubte és si aquestes persones poden sancionar, inspeccionar bitllets....jordi wrote:Bona tarda,
A les 15:00 hores d'avui mentres anava a l'interior d'un autobús de la línia 33 direcció VERNEDA a la parada de Av.DIagonal amb Passeig de Gràcia ha pujat un home amb un polar de color vermell amb les insignies de l'empresa METROPOLIS (o alguna cosa semblant) i amb les paraules AUXILIAR VALIDADORES a l'esquena del polar.
ALGÚ SAP QUE ÉS AQUESTA NOVA PERSONA A L'INTERIOR DELS AUTOBUSOS???MILLOR DIT, QUINA ÉS LA SEVA TASCA???? PERQUÈ DE VALIDAR EL BITLLET JO CREC QUE HO SABEN FER FINS ELS NENS MENORS D'EDAT.