Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Gràcies per les vostres fotos!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Renfe ja ha dit que al treballador que falti al seu lloc de treball, se li obrirà expedient.Mako448 wrote:Com no hi hagui cap acord entre maquinistes i Renfe,més val que demà autobusos interurbans i FGC reforçin el seu servei,per qué sinó caos assegurat.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Bé, suposo que a partir d'ara, ja podreu veure de seguida informació sobre retards, només mirant la plana principal
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
http://www.lamalla.cat/infolocal/comarq ... ?id=436092
Aquest dimarts, el servei de Rodalies "no està garantit"
La vaga de zel dels maquinistes ha provocat retards aquest dilluns a totes les línies
EFE / LAMALLA.CAT
Rodalies "no pot garantir la prestació del servei habitual" durant el dia de dimarts. Aquesta és la informació que la companyia ha facilitat, després que aquest dilluns, un conflicte laboral amb els maquinistes hagi provocat que els trens circulin "amb irregularitat", segons ha informat Renfe. El sindicat CCOO ha atribuït l'alteració a una vaga de zel dels horaris. La companyia, per la seva banda, ha admès retards d'una hora de mitjana que han afectat totes les línies i ha advertit que els treballadors que no compleixin el seu horari seran expedientats. Al matí, una incidència ja havia provocat retards a quatre línies de Rodalies. Les línies R7 i R4 ja han registrat aleshores demores de prop de 30 minuts, mentre l'R3 i l'R1 han circulat amb retards de prop de 20 minuts.
Rodalies ha informat que la circulació a les diverses línies de la xarxa s'ha efectuat "amb irregularitat" a causa d'un conflicte laboral amb el col·lectiu de maquinistes. Segons EFE, alguns maquinistes no van presentar-se dilluns al seu lloc de treball durant el canvi al torn de tarda, que s'efectua a les 14h a l'estació de Sants, a Barcelona. La companyia assegura que desconeix les causes de la protesta laboral i no ha quantificat el nombre de trens afectats, que són de totes les línies de Rodalies. Renfe, que ha informat de la incidència per megafonia, als trens i a les estacions, ha admès que "es poden registrar retards de 60 minuts de mitjana".
Vaga de zel
El secretari general de CCOO a Renfe, Cristobal Cobo, ha negat que els maquinistes afiliats al sindicat majoritari, Semaf, no s'hagin presentant als llocs de treballs, i ha apuntat que els retards són conseqüències del compliment "escrupolós" de les condicions de treball. En aquest sentit, ha subratllat que els maquinistes realitzen els descansos estipulats, deixen de conduir una vegada acumulat el màxim de temps permès el dia i no circulen en el cas que els combois no compleixin amb tots els requisits tècnics.
Expedient informatiu
Per la seva banda, Renfe ha informat que el passat diumenge "davant les exigències dels maquinistes" va implantar "un gràfic reglamentari per tal de garantir la mobilitat dels viatgers", un horari "pactat i aprovat amb anterioritat". La companyia adverteix, doncs, que "al treballador que no compleixi amb el seu horari se li obrirà un expedient informatiu". L’últim conflicte protagonitzat pels maquinistes de Rodalies va amenaçar amb una vaga que finalment no es va produir. En aquella ocasió, els maquinistes reclamaven places d’aparcament a prop de l’estació de Sants. La companyia critica que "tot i l’esforç i bona voluntat de Renfe" i en un context de "crisi i austeritat" els maquinistes "mantenen les seves exigències".
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Segons Catalunya Informació,en aquests moments i per segon cop s'estàn reunint els sindicats de maquinistes amb Renfe.Veurem com acaba...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Para mi los que tienen barra y mucha son ellos, el convenio nuevo lo firmaron ellos, quizas pensaron que el aumento de sueldo les salia gratis.oriolp13 wrote:Si del que m'he enterat és cert, l'empresa té molta barra, ja que, una cosa és negociar un conveni, però esperar-se 6 mesos i que l'empresa ni et digui quan tindràs els dies que et deuen disponibles...metring wrote:He escoltat a Rac 1 que ara estan negociant amb els treballadors, per a que el conflicte no duri fins demà.
Si a algú li interessa, aquí hi ha quelcom: http://maquinistilla.blogspot.com/2011/ ... dixit.html
Que explique el sr maquinista del blog las horas que trabaja (reales)y lo que cobra por ello, entonces nos hacemos todos una idea de sus terribles condiciones laborales.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Segons sembla el que està succeïnt és que els maquinistes estan complint de forma estricte, potsé massa estricte, totes les lleis del sector ferroviari. Hi ha una d'aquestes lleis que dicta que un maquinista no pot treballar més de 5h i 30 minuts ja que es requereix un descans de 45 minuts a partir d'aquest "tope", l'aplicació d'aquesta norma ha produït que, per exemple, a partir de les 19h es reduíssin en picat totes les sortides des de l'estació de l'Hospitalet, cap a aquesta hora, he pogut comptar un total de 15 maquinistes a la sala de maquinistes de l'Hospitalet, possiblement fent el suposat "descans"470 wrote:Para mi los que tienen barra y mucha son ellos, el convenio nuevo lo firmaron ellos, quizas pensaron que el aumento de sueldo les salia gratis.oriolp13 wrote:Si del que m'he enterat és cert, l'empresa té molta barra, ja que, una cosa és negociar un conveni, però esperar-se 6 mesos i que l'empresa ni et digui quan tindràs els dies que et deuen disponibles...metring wrote:He escoltat a Rac 1 que ara estan negociant amb els treballadors, per a que el conflicte no duri fins demà.
Si a algú li interessa, aquí hi ha quelcom: http://maquinistilla.blogspot.com/2011/ ... dixit.html
Que explique el sr maquinista del blog las horas que trabaja (reales)y lo que cobra por ello, entonces nos hacemos todos una idea de sus terribles condiciones laborales.
Per posar un altre exemple, entre les 19:20 i gairebé 19:45 no s'ha produït cap sortida de l'Hospitalet cap a Sants (quan la freqüència a aquesta hora en aquest tram és de gairebé un tren cada dos minuts), i un parell de trens que procedien de la línia de Vilafranca han finalitzat recorregut a l'Hospitalet. A les 19:45 s'ha produït la primera sortida i era un tren procedent de Molins de Rei i amb destinació Mataró, que a més era un 463 en simple, totalment a rebentar.
També s'ha donat el cas que un 465 ha cobert un tren especial que ha sortit de l'Hospitalet amb destinació Manresa.
La línia R3 no ha tingut cap tren entre les 18H i les 19:50, i entre les 19:50 i gairebé les 21H no ha sortit cap R3, R4 ni R7 de l'Hospitalet, tot eren trens de la línia R1, en concret, un Mataró, un Arenys de Mar i un Blanes.
Segons declaracions que he pogut escoltar d'un representant del Semaf als mitjants de comunicació a l'estació de Sants, també s'han donat casos com per exemple declarar un tren cap a Puigcerdà inútil per tenir els sorrers buits o declarar un tren inútil també per tenir el seient del maquinista en mal estat.
Last edited by Pere on Monday 24/01/2011 23:07, edited 4 times in total.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Font: Rodalies de Catalunya
Quina barra!Rodalies de Catalunya no pot garantir la prestació del servei habitual durant el dia de demà
Durant la jornada de demà, Rodalies de Catalunya no pot garantir la prestació del servei habitual degut a la vaga de zel iniciada per una part del col.lectiu de maquinisties.
Per aquest motiu i per tal d’evitar més molèsties als ciutadans es recomana consultar les webs i telèfons d’informació per conèixer l’estat del servei, http://www.rodaliesdecatalunya.cat, http://www.renfe.com i 902 41 00 41.
Davant d’aquesta situació, Renfe ha disposat els mecanismes necessaris per a mantenir informats els seus clients i lamenta les molèsties que es puguin derivar.
Durant la jornada d’avui, maquinistes de Rodalies de Catalunya han donat de baixes trens per falta de confort en el seient. Davant les exigències dels maquinistes, després de sis mesos de negociació, Renfe va implantar el passat diumenge un gràfic reglamentari per tal de garantir la mobilitat dels viatgers.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Que es posin una butaca de massatge d'aquelles que venen a totes les fires, no et fot??!victorcasta wrote:
Durant la jornada d’avui, maquinistes de Rodalies de Catalunya han donat de baixes trens per falta de confort en el seient
Quina barra!
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
I dic jo,si tant insisiteixen en que demà no garanteixen el servei de Rodalies,per qué nassos no reforçen les alternatives allà on hi hagui?O es que els hi dóna totalment igual que la gent agafi el cotxe i acabi colapsant les carreteres?
No costaria tant per exemple a FGC allargar els S5 de Rubí a Terrassa i els S55 d'UAB a Sabadell(no fa falta que siguin tots),o en el cas de la Llobregat-Anoia allargar la llançadora Manresa-Martorell fins a Barcelona,o que els R5 i algún S8 vaguin en composició doble.I també reforçar línies d'autobusos interubans de la Mohn,la Sagalès,Sarbus,Casas,Soler i Sauret,etc...
Demà segur que veurem la Barcelona-Vallès ultracol.lapsada,els R5 molt plens,i els autobusos interurbans,sobretot a les zones on no hi ha cap altre alternativa ferroviària com el Maresme,Garraf o el sud del Baix Llobregat(Castelldefel,Gavà)o altres zones saturats i gent deixant passant autobusos per qué no s'hi cap.Més val que les mesures siguin immediates i no esperar-se a veure com acaba tot plegat.
No costaria tant per exemple a FGC allargar els S5 de Rubí a Terrassa i els S55 d'UAB a Sabadell(no fa falta que siguin tots),o en el cas de la Llobregat-Anoia allargar la llançadora Manresa-Martorell fins a Barcelona,o que els R5 i algún S8 vaguin en composició doble.I també reforçar línies d'autobusos interubans de la Mohn,la Sagalès,Sarbus,Casas,Soler i Sauret,etc...
Demà segur que veurem la Barcelona-Vallès ultracol.lapsada,els R5 molt plens,i els autobusos interurbans,sobretot a les zones on no hi ha cap altre alternativa ferroviària com el Maresme,Garraf o el sud del Baix Llobregat(Castelldefel,Gavà)o altres zones saturats i gent deixant passant autobusos per qué no s'hi cap.Més val que les mesures siguin immediates i no esperar-se a veure com acaba tot plegat.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Demà dimarts, igual
http://www.avui.cat/noticia/article/2-s ... marts.html
El caos a Rodalies seguirà aquest dimarts
Renfe i els maquinistes no arriben a cap acord
El portaveu de Semaf afirma “rotundament” que tots els treballadors s'han presentat al seu torn de servei
24/01/11 22:29 - barcelona - ACN
El caos a Rodalies de Catalunya seguirà aquest dimarts, ja que el Sindicat Espanyol de Maquinistes i Ajudants Ferroviaris (Semaf) i Renfe no han arribat a cap acord per tal de posar fi als retards generalitzats que des de primera hora de la tarda s'estan produint a les línies de Rodalies de Barcelona. Segons ha confirmat Renfe, Rodalies no pot garantir la prestació de servei habitual a conseqüència de la protesta dels maquinistes, que denuncien un canvi en el sistema de torns i descansos que es va començar a aplicar ahir. Els retards persisteixen a totes les línies durant les darreres hores de servei de Rodalies. Les demores, que van dels 20 minuts a l'hora de durada, es fan extensibles als Regionals.
Renfe, que parla de vaga encoberta, ha comunicat l'obertura d'expedients contra els maquinistes que no vagin a treballar. El sindicat i l'empresa s'han reunit aquest dilluns al vespre però no han arribat a cap acord. De la seva banda, el departament de Política Territorial i Sostenibilitat espera que la companyia “resolgui els seus problemes interns”.
El portaveu de Semaf, Lluís Moya, ha afirmat “rotundament” que tots els treballadors s'han presentat al seu torn de servei. Tanmateix, ha explicat que el nous torns i descansos, els “quadres de serveis”, estan “molt ajustats, amb poc temps de descans entre torn i torn” i que, amb el nou sistema, les avaries que s'han produït aquest matí han estat suficients per “repercutir” en tot el servei.
El representant sindical ha explicat que, des del mes de juliol, s'ha estat negociant amb Renfe per fer un sistema de torns “més flexible”, però que s'ha volgut ajustar tant els temps i la plantilla és tant limitada que un petit retard afecta totes les línies.
El caos a Rodalies seguirà aquest dimarts
Renfe i els maquinistes no arriben a cap acord
El portaveu de Semaf afirma “rotundament” que tots els treballadors s'han presentat al seu torn de servei
24/01/11 22:29 - barcelona - ACN
El caos a Rodalies de Catalunya seguirà aquest dimarts, ja que el Sindicat Espanyol de Maquinistes i Ajudants Ferroviaris (Semaf) i Renfe no han arribat a cap acord per tal de posar fi als retards generalitzats que des de primera hora de la tarda s'estan produint a les línies de Rodalies de Barcelona. Segons ha confirmat Renfe, Rodalies no pot garantir la prestació de servei habitual a conseqüència de la protesta dels maquinistes, que denuncien un canvi en el sistema de torns i descansos que es va començar a aplicar ahir. Els retards persisteixen a totes les línies durant les darreres hores de servei de Rodalies. Les demores, que van dels 20 minuts a l'hora de durada, es fan extensibles als Regionals.
Renfe, que parla de vaga encoberta, ha comunicat l'obertura d'expedients contra els maquinistes que no vagin a treballar. El sindicat i l'empresa s'han reunit aquest dilluns al vespre però no han arribat a cap acord. De la seva banda, el departament de Política Territorial i Sostenibilitat espera que la companyia “resolgui els seus problemes interns”.
El portaveu de Semaf, Lluís Moya, ha afirmat “rotundament” que tots els treballadors s'han presentat al seu torn de servei. Tanmateix, ha explicat que el nous torns i descansos, els “quadres de serveis”, estan “molt ajustats, amb poc temps de descans entre torn i torn” i que, amb el nou sistema, les avaries que s'han produït aquest matí han estat suficients per “repercutir” en tot el servei.
El representant sindical ha explicat que, des del mes de juliol, s'ha estat negociant amb Renfe per fer un sistema de torns “més flexible”, però que s'ha volgut ajustar tant els temps i la plantilla és tant limitada que un petit retard afecta totes les línies.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Al bloc de DPTOP, o com es digui ara, ni mitja paraula de lo d'avui, al menys, en Nadal sí que deia la seva abans...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Comencem de nou:
Línia R3
25/01/2011 04:58h
Tren Hospitalet (4:43) - La Garriga (5:40) no efectua la seva sortida de l'estació d'origen.
Línia R3
25/01/2011 04:58h
Tren Hospitalet (4:43) - La Garriga (5:40) no efectua la seva sortida de l'estació d'origen.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
He escoltat a Rac1 que tenen servei de twitter amb el hastag trac1, han parlat Antoni Carmona de Renfe i un Sr. que es diu Font (perdoneu, no recordo què era), i han dit que no poden oferir servei alternatiu, al no saber ni ells mateixos quines seran els serveis afectats concrets, i que es donarà Devolució Expres sigui quin sigui el retard.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
De La Vanguardia:
http://www.lavanguardia.es/20110125/541 ... omentarios
Retrasos en Rodalies ante la huelga de celo de los maquinistas
Dos trenes de la R2 y R3 no han salido esta mañana y están produciendo demoras en el servicio ferroviario barcelonés
25/01/2011 - 06:34h
Barcelona. (Redacción). - La huelga de celo de los maquinistas del Rodalies barcelonés está produciendo los primeros retrasos esta mañana. Dos trenes de las líneas R2 y R3 no han salido de sus estaciones y están provocando demoras en el servicio.
La empresa, que atribuye a "conflictividad laboral" los problemas que ayer colapsaron el servicio provocando retrasos de más de una hora en todas las líneas durante toda la tarde, ya advirtió ayer que no podía asegurar que el servicio funcionara correctamente.
El sindicato de maquinistas, por su parte, negó ayer que estuviera realizando ningún tipo de acción de protestas y atribuyó la situación a la mala organización de Rodalies.
http://www.lavanguardia.es/20110125/541 ... omentarios
Retrasos en Rodalies ante la huelga de celo de los maquinistas
Dos trenes de la R2 y R3 no han salido esta mañana y están produciendo demoras en el servicio ferroviario barcelonés
25/01/2011 - 06:34h
Barcelona. (Redacción). - La huelga de celo de los maquinistas del Rodalies barcelonés está produciendo los primeros retrasos esta mañana. Dos trenes de las líneas R2 y R3 no han salido de sus estaciones y están provocando demoras en el servicio.
La empresa, que atribuye a "conflictividad laboral" los problemas que ayer colapsaron el servicio provocando retrasos de más de una hora en todas las líneas durante toda la tarde, ya advirtió ayer que no podía asegurar que el servicio funcionara correctamente.
El sindicato de maquinistas, por su parte, negó ayer que estuviera realizando ningún tipo de acción de protestas y atribuyó la situación a la mala organización de Rodalies.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
És el substitut de CiU de Manel Villalante, ocupa el càrrec de Director General de Mobilitat, deixo aquí la cita que d'ell fan a la web del DPTOP.metring wrote:He escoltat a Rac1 que tenen servei de twitter amb el hastag trac1, han parlat Antoni Carmona de Renfe i un Sr. que es diu Font (perdoneu, no recordo què era).[/u]
Ricard Font i Hereu, director General de Transport i Mobilitat
Nascut a la Seu d’Urgell l’any 1971.
Llicenciat en Ciències Jurídiques per la Universitat de Girona (1997); màster en Gestió i Administració de Societats i Cooperatives per la Fundació de la Universitat de Girona (1999) i enDret del Territori, Urbanisme i Medi Ambient, realitzat a l’Institut d’Educació Contínua de la Universitat Pompeu Fabra (2004); postgrau en Direcció Urbanística, Universitat Autònoma de Barcelona (2001) i en Dret Urbanístic, Institut d’Educació Contínua de la Universitat Pompeu Fabra (2002).
Ha treballat a l’Administració de la Generalitat com a cap del Gabinet del Conseller de Política Territorial d’Obres Públiques a la demarcació de Girona (1998-1999) i cap del Gabinet del Conseller a Girona i cap de Relacions Institucionals de Política Territorial i Obres Públiques 1999-2001. Dins del mateix àmbit, ha estat membre de la Comissió d’Urbanisme de Girona.
D’altra banda, ha estat assessor del Grup CiU al Parlament de Catalunya en temes de política territorial, infraestructures, transport, urbanisme, habitatge i medi ambient i cap de gabinet del secretari general adjunt de CDC i CiU.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Ara a Catalunya Informació retransmetien una roda de premsa de Miguel Àngel Remacha, ha dit que fins a les 9 del matí, han estat 11 els trens suprimits, que ahir ho van ser un total de 41, i que al migdia, la situació es complicarà, degut a que els retards del matí s'acumulen amb el canvi de torn. I efectivament, que la majoria de cops, s'al·legava per no treure els trens, la "manca de confort". I un excés de barra, també
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Falta de seriositat
El problema de fons és que en aquest país es fan lleis i altres documents jurídicament vinculants amb massa alegria, i quan algú es posa a exigir-ne el compliment al peu de la lletra, passa el que passa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Expedient informatiu de la Generalitat
http://www.avui.cat/noticia/article/2-s ... istes.html
El govern obrirà un expedient informatiu Renfe per la vaga de maquinistes
El director general de Transports assegura que es retornarà l'import dels bitllets als usuaris afectats
La companyia ferroviària acusa els treballadors de fer una vaga de zel
25/01/11 09:22 - barcelona - Redacció
El director general de Transports, Ricard Font, ha explicat que s'obrirà un expedient informatiu a Renfe per aclarir les causes de la vaga encoberta de maquinistes que, per segon dia consecutiu, ha provocat retards importants a totes les línies de Rodalies. A més, en declaracions a Catalunya Ràdio i RAC 1, ha assegurat que es retornarà l'import del bitllet a totes aquelles persones que s'hagin vist afectades pels retards.
Des de Renfe, el portaveu de la companyia, Antonio Carmona, ha acusat els maquinistes de fer una vaga de zel. Segons ha explicat, els treballadors es presenten al seu lloc de treball, però eliminen la sortida de combois amb excuses com, per exemple, que no són “confortables”. Segons informen els treballadors de les taquilles de venda de bitllets a les estacions de Renfe, els maquinistes impedeixen la sortida de trens amb l'excusa que hi ha portes que no tanquen o que la farmaciola no està completa. És per aquest motiu que des de Renfe expliquen que “no és possible garantir la normalitat del servei”.
Fins a les 9h d'aquest matí s'ha eliminat la sortida d'onze combois, fet que provoca l'acumulació de retards en les diferents línies d'entre 10 i 15 minuts i, en alguns casos, fins a 20 minuts.
El govern obrirà un expedient informatiu Renfe per la vaga de maquinistes
El director general de Transports assegura que es retornarà l'import dels bitllets als usuaris afectats
La companyia ferroviària acusa els treballadors de fer una vaga de zel
25/01/11 09:22 - barcelona - Redacció
El director general de Transports, Ricard Font, ha explicat que s'obrirà un expedient informatiu a Renfe per aclarir les causes de la vaga encoberta de maquinistes que, per segon dia consecutiu, ha provocat retards importants a totes les línies de Rodalies. A més, en declaracions a Catalunya Ràdio i RAC 1, ha assegurat que es retornarà l'import del bitllet a totes aquelles persones que s'hagin vist afectades pels retards.
Des de Renfe, el portaveu de la companyia, Antonio Carmona, ha acusat els maquinistes de fer una vaga de zel. Segons ha explicat, els treballadors es presenten al seu lloc de treball, però eliminen la sortida de combois amb excuses com, per exemple, que no són “confortables”. Segons informen els treballadors de les taquilles de venda de bitllets a les estacions de Renfe, els maquinistes impedeixen la sortida de trens amb l'excusa que hi ha portes que no tanquen o que la farmaciola no està completa. És per aquest motiu que des de Renfe expliquen que “no és possible garantir la normalitat del servei”.
Fins a les 9h d'aquest matí s'ha eliminat la sortida d'onze combois, fet que provoca l'acumulació de retards en les diferents línies d'entre 10 i 15 minuts i, en alguns casos, fins a 20 minuts.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
He sentit a Catalunya Ràdio que no hi ha cap reunió prevista entre Semaf i Renfe, espero que això no signifiqui que aquest conflicte s'allargui varis dies...
El Ministre José Blanco ha dit que com rodalies Barcelona no és competència seva se'n renta les mans.
Sembla que avui hi haurà barra lliure amb les devolucions exprés, la Generalitat exigeix que es retorni el bitllet independentment del retard.
El Ministre José Blanco ha dit que com rodalies Barcelona no és competència seva se'n renta les mans.
Sembla que avui hi haurà barra lliure amb les devolucions exprés, la Generalitat exigeix que es retorni el bitllet independentment del retard.