Hola, bona tarda!
Crec que ja em coneixeu... Hehe
Fa temps que tinc en ment d'anar a veure "in person" el Translohr de Clermont-Ferrand.
Què us semblaria? Algú s'hi apuntaria?
Digueu-me quelcom!
Salutacions!!
DavoR
Proposta d'anar a veure el Translohr de Clermont-Ferrand!
Proposta d'anar a veure el Translohr de Clermont-Ferrand!
Visca el metro!!
- wefer
- Administrador
Això del Translohr, pel que veig, és un tramvia sobre pneumàtics Aquests francesos estan bojos
Com a curiositat, seria interessant anar a veure'l.
Caldria que fos com a mínim un viatge de dos dies. Podria ser interessant fer un primer dia a Clermont-Ferrand, i un segon a Lió per visitar també el tramvia, el metro automàtic, trolebusos cremallera i funiculars d'aquella ciutat.
No sé, és una idea, a veure què us sembla
Caldria que fos com a mínim un viatge de dos dies. Podria ser interessant fer un primer dia a Clermont-Ferrand, i un segon a Lió per visitar també el tramvia, el metro automàtic, trolebusos cremallera i funiculars d'aquella ciutat.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
És molt bona idea, però jo ja dic que no hi vaig. Com sempre, problemes econòmics. A l'estiu la vull fer grossa i haig d'estalviar...wefer wrote:Això del Translohr, pel que veig, és un tramvia sobre pneumàtics Aquests francesos estan bojos
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...