Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
-
- N4
- Posts: 57
- Joined: Friday 17/12/2010 4:03
- Location: Sant Andreu Arenal/Fabra i Puig/Virrei Amat
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
I dic jo, per què es considera una vaga si els maquinistes l'únic que fan és dur a terme al peu de lletra el que els hi diu el contracte i les lleis ferroviàries? Ja sabem que ningú demana tot el que té dret a demanat (es = ja estic bé així... conformisme vaja) però si ells ho volen fer tenen tot el dret. Així l'únic que fan es demostrar que realment falten més maquinistes per poder portar els horaris i els temps de descans d'una manera més coherent i no explotar ningú. El tema dels diners és massa recurrent ja, què passa que si cobrés una quantitat elevada de diners ja no tens dret a queixar-te ni a reclamar res? Jo crec que això és una creença distorisionada.
I permeteu-me que us digui, però si un col·lectiu de maquinistes es posa d'acord per a protestar i fer vaga sabent d'avantmà el caos que provocaràn, serà perquè tenen motius, dubto molt que els motius de la vaga siguin tan simples com l'ergonomia dels seients o abans el parquing cobert de Sants. Estic segur que darrere hi ha motius de més pes o potser és que han esclatat després de portar temps aguantant una darrera altra. Tenim mania de jutgar, de jutgar segons els nostres interessos i de forma egoista, = que ha passat amb els controladors.
I permeteu-me que us digui, però si un col·lectiu de maquinistes es posa d'acord per a protestar i fer vaga sabent d'avantmà el caos que provocaràn, serà perquè tenen motius, dubto molt que els motius de la vaga siguin tan simples com l'ergonomia dels seients o abans el parquing cobert de Sants. Estic segur que darrere hi ha motius de més pes o potser és que han esclatat després de portar temps aguantant una darrera altra. Tenim mania de jutgar, de jutgar segons els nostres interessos i de forma egoista, = que ha passat amb els controladors.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
Tampoc donis com a vàlid qualsevol cosa que diguin els sindicats, que se la saben ben llarga.
Segueixo dient que reclamin el que vulguin, tenen tot el dret. Al que no tenen dret és a segrestar la població d'aquesta manera. Si per defensar els seus interessos laborals han de fastiguejar als demés, no t'extranyi que la resposta de la gent sigui que es fiquin pel c** els seus privilegis o els seus sous.
Segueixo dient que reclamin el que vulguin, tenen tot el dret. Al que no tenen dret és a segrestar la població d'aquesta manera. Si per defensar els seus interessos laborals han de fastiguejar als demés, no t'extranyi que la resposta de la gent sigui que es fiquin pel c** els seus privilegis o els seus sous.
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
I no és egoista jugar amb les feines, estudis, etc., de la gent que no en té cap mena de culpa??? A sobre, això? Què potser seran ells solidaris amb la gent que es quedi a l'atur per culpa de no arribar a l'hora a les feines? Si us plau!sakuragi10 wrote: Tenim mania de jutgar, de jutgar segons els nostres interessos i de forma egoista, = que ha passat amb els controladors.
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
http://www.lavanguardia.es/vida/2011012 ... alies.html
Primeros retrasos en el tercer día de conflicto laboral en Rodalies
Las líneas R1, R2 y R4 sufren demoras de un cuarto de hora y Renfe admite que sigue sin poder garantizar la regularidad
Vida | 26/01/2011 - 06:32h
Redacción (Barcelona). - Los trenes del servicio barcelonés de Rodalies están sufriendo esta mañana los primeros retrasos y cancelaciones, centrados en este momento en la R1, R2 y R4 y con afectaciones de 15 minutos.
A las 7.30 de la mañana ya se han cancelado dos trenes y este miércoles Renfe vuelve a advertir que, después de dos días de demoras generalizadas, sigue sin poder garantizar la regularidad del servicio a causa de la conflictividad laboral con los maquinistas.
La compañía cargó este martes duramente contra los trabajadores que están llevando una huelga de celo, considerando su acción una "sirvengonzonería" que ya ha afectado a cientos de miles de viajeros.
La Generalitat ha anunciado que abrirá un expediente a Renfe y la empresa, a su tiempo, se ha comprometido a devolver por la vía exprés el importe de los billetes de trayectos afectados.
Primeros retrasos en el tercer día de conflicto laboral en Rodalies
Las líneas R1, R2 y R4 sufren demoras de un cuarto de hora y Renfe admite que sigue sin poder garantizar la regularidad
Vida | 26/01/2011 - 06:32h
Redacción (Barcelona). - Los trenes del servicio barcelonés de Rodalies están sufriendo esta mañana los primeros retrasos y cancelaciones, centrados en este momento en la R1, R2 y R4 y con afectaciones de 15 minutos.
A las 7.30 de la mañana ya se han cancelado dos trenes y este miércoles Renfe vuelve a advertir que, después de dos días de demoras generalizadas, sigue sin poder garantizar la regularidad del servicio a causa de la conflictividad laboral con los maquinistas.
La compañía cargó este martes duramente contra los trabajadores que están llevando una huelga de celo, considerando su acción una "sirvengonzonería" que ya ha afectado a cientos de miles de viajeros.
La Generalitat ha anunciado que abrirá un expediente a Renfe y la empresa, a su tiempo, se ha comprometido a devolver por la vía exprés el importe de los billetes de trayectos afectados.
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
Una altra conseqüència de la vaga de zel aquesta per comentais que llegeixo a rodalia.info.
A l'R4 sobretot peró també a l'R1 i R2 estàn ficant molts trens en simple.Aixó està fet a propòsit per fotre o qué?
Acaben de dir per Catalunya Inforació que la Generalitat és planteja retirar la concessió a Renfe de Rodaleis Catalunya.A més a les 11 hores d'avui nova reunió SEMAF-Renfe.
A l'R4 sobretot peró també a l'R1 i R2 estàn ficant molts trens en simple.Aixó està fet a propòsit per fotre o qué?
Acaben de dir per Catalunya Inforació que la Generalitat és planteja retirar la concessió a Renfe de Rodaleis Catalunya.A més a les 11 hores d'avui nova reunió SEMAF-Renfe.
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
Ho recordo: demanar devolucio xpress, omplir formulari de queixa a renfe, i fer un escrit a la Junta Arbrital de Transport de Catalunya!!!!!
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
Al final Renfe acabarà desapareixent del mapa a Catalunya...
Font: http://www.3cat24.cat/noticia/1037446/p ... e-Rodalies
Ortega diu que la Generalitat es planteja canviar l'operador de Rodalies
Després de la vaga encoberta de tres dies dels maquinistes de Renfe, la vicepresidenta catalana, Joana Ortega, ha avançat a "El matí de Catalunya Ràdio" que la Generalitat es plantejarà si Renfe continua sent l'operadora del servei de Rodalies. Ortega ha recordat, en aquest sentit, que els maquinistes dels Ferrocarrils de la Generalitat cobren menys i el servei és millor. I per això ha manifestat: "Si Renfe no es capaç de fer-ho, haurem de posar sobre la taula que un altre operador dugui a terme el servei". A la mateixa entrevista, Ortega ha avançat que el govern es replantejarà les competències dels ajuntaments, que s'hauran d'estrènyer el cinturó, així com el paper del Memorial Democràtic, que en el context actual "no és una prioritat". D'altra banda, s'ha mostrat comprensiva amb l'acostament a l'independentisme de Jordi Pujol.
mida del text imprimir notícia enviar a un amic Comparteix
La Generalitat es planteja canviar l'operador de Rodalies
"Es tracta d'una vaga encoberta", ha manifestat la vicepresidenta, que, alhora ha criticat l'"actitud inadmissible i egoista", que ha equiparat amb la dels controladors aeris, d'una quarantena de persones. "No poden fer aquest xantatge", ha sentenciat la consellera, que ha recordat que el govern ha obert un expedient informatiu, "que segurament acabarà en sancions" per incompliment d'horaris i mala gestió vers els ciutadans.
La vicepresidenta ha reconegut que el traspàs de Rodalies és "un d'aquells que s'han incomplert" ja que el fet de no haver traspassat les estacions o les vies "complica la situació" i caldrà posar-ho sobre la taula. En qualsevol cas, ha exigit a Renfe que sigui el màxim d'exigent amb els treballadors. En aquest sentit, ha recordat que els maquinistes dels Ferrocarrils de la Generalitat cobren menys i donen un servei millor. Precisament, amb la justificació de donar un millor servei als ciutadans, Ortega ha manifestat: "Si Renfe no és capaç de donar-lo, haurem de posar sobre la taula que un altre operador el dugui a terme"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En aquest enllaç podeu veure i escoltar dues intervencions, una d'un maquinista i una altre d'un treballador de l'empresa de manteniment de trens Nertus, donant explicacions, i treieu-ne les vostres conclusions... http://www.tv3.cat/videos/3335750
Font: http://www.3cat24.cat/noticia/1037446/p ... e-Rodalies
Ortega diu que la Generalitat es planteja canviar l'operador de Rodalies
Després de la vaga encoberta de tres dies dels maquinistes de Renfe, la vicepresidenta catalana, Joana Ortega, ha avançat a "El matí de Catalunya Ràdio" que la Generalitat es plantejarà si Renfe continua sent l'operadora del servei de Rodalies. Ortega ha recordat, en aquest sentit, que els maquinistes dels Ferrocarrils de la Generalitat cobren menys i el servei és millor. I per això ha manifestat: "Si Renfe no es capaç de fer-ho, haurem de posar sobre la taula que un altre operador dugui a terme el servei". A la mateixa entrevista, Ortega ha avançat que el govern es replantejarà les competències dels ajuntaments, que s'hauran d'estrènyer el cinturó, així com el paper del Memorial Democràtic, que en el context actual "no és una prioritat". D'altra banda, s'ha mostrat comprensiva amb l'acostament a l'independentisme de Jordi Pujol.
mida del text imprimir notícia enviar a un amic Comparteix
La Generalitat es planteja canviar l'operador de Rodalies
"Es tracta d'una vaga encoberta", ha manifestat la vicepresidenta, que, alhora ha criticat l'"actitud inadmissible i egoista", que ha equiparat amb la dels controladors aeris, d'una quarantena de persones. "No poden fer aquest xantatge", ha sentenciat la consellera, que ha recordat que el govern ha obert un expedient informatiu, "que segurament acabarà en sancions" per incompliment d'horaris i mala gestió vers els ciutadans.
La vicepresidenta ha reconegut que el traspàs de Rodalies és "un d'aquells que s'han incomplert" ja que el fet de no haver traspassat les estacions o les vies "complica la situació" i caldrà posar-ho sobre la taula. En qualsevol cas, ha exigit a Renfe que sigui el màxim d'exigent amb els treballadors. En aquest sentit, ha recordat que els maquinistes dels Ferrocarrils de la Generalitat cobren menys i donen un servei millor. Precisament, amb la justificació de donar un millor servei als ciutadans, Ortega ha manifestat: "Si Renfe no és capaç de donar-lo, haurem de posar sobre la taula que un altre operador el dugui a terme"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En aquest enllaç podeu veure i escoltar dues intervencions, una d'un maquinista i una altre d'un treballador de l'empresa de manteniment de trens Nertus, donant explicacions, i treieu-ne les vostres conclusions... http://www.tv3.cat/videos/3335750
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Recapitulem
D'una banda, tenim els maquinistes que al·leguen que Renfe no compleix el conveni col·lectiu. Pel que sembla, no ho han reclamat via judicial. Ara bé, tots sabem la celeritat amb la qual la judicatura es pren les coses en aquest país. I d'altra banda, l'administració -primer el govern central, després la Generalitat- s'han tirat a l'esquena el conflicte latent fins que la joguina els ha explotat a la mà.
En resum, tenim quatre instàncies que no han fet els deures (els maquinistes, potser encara) i una cinquena que és la més perjudicada: els viatgers. I d'aquests no sembla preocupar-se ningú. En lloc de bones paraules i proclames, ara que és tard, més hauria valgut que s'hi haguessin posat abans. Però han seguit fidels a l'exemple de gestió de Renfe: manteniment (prevenció) zero.
En resum, tenim quatre instàncies que no han fet els deures (els maquinistes, potser encara) i una cinquena que és la més perjudicada: els viatgers. I d'aquests no sembla preocupar-se ningú. En lloc de bones paraules i proclames, ara que és tard, més hauria valgut que s'hi haguessin posat abans. Però han seguit fidels a l'exemple de gestió de Renfe: manteniment (prevenció) zero.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
Ja li han donat canya a un responsable de Renfe a "Els matins...", m'ho ha comentat ma germana:
http://www.3cat24.cat/video/3335470/cat ... ecte-a-TV3
http://www.3cat24.cat/video/3335470/cat ... ecte-a-TV3
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
Aquesta senyora, tot i que te raó en emprenyar-se, se la veu força irracional. Que deixi fer la entrevista, home, que no es posi així amb la pobra periodista, d'altra banda, té poca idea si diu que els trens són només d'una unitat, i encara pitjor, ella no és ningú per jutjar les hores que treballi aquest senyor.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
-
- N4
- Posts: 57
- Joined: Friday 17/12/2010 4:03
- Location: Sant Andreu Arenal/Fabra i Puig/Virrei Amat
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
Ei, us deixo aquest bloc de un maquinista de Renfe http://maquinistilla.blogspot.com/ No sé si algú ja l'havia penjat aquí o no, però en qualsevol cas crec que sempre és positiu escoltar les dues versions i no la que sempre ens venen els mitjans...
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
Us heu trobat en algun cas que demaneu la Devolució Exprés i us la neguin? Ho dic per un cas que he llegit de Rodalia.info, en que a un noi no li han donat, al·legant que arribava amb 14 minuts de retard, a Manresa si no recordo malament.
Important: aquests dies, recordem que sigui el retard que sigui, tots tenim dret a la Devolució Exprés.
Important: aquests dies, recordem que sigui el retard que sigui, tots tenim dret a la Devolució Exprés.
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
Para mi el principal responsable es RENFE por no haber cortado las alas a este colectivo hace tiempo, si se estan vulnerando el convenio y los derechos de los maquinistas ¿Por que no hacen una huelga con todas las de la ley?, la respuesta es muy simple, por que no sería legal, Renfe no incumple nada, es lo que SEMAF y UGT firmaron a cambio de dinero.
Me hacen gracia el tema de los descansos y las horas de espera, en el primer caso muchos maquinistas se cambiaban el gráfico para trabajar mas dias seguidos y luego irse de mini vacaciones y las horas de espera ya no se las pagan como antes, y como ahora la empresa puede imponer el calendario por que repito es lo que firmaron, pues nos quejamos del asiento y de la calefacción y fastidiamos a todo quisqui y claro luego son los primeros que hablan de servicio público y lo confunden con el interès propio.
Otra cosa si la Gene cambia de operador (que esta por ver si lo pueden hacer)se queda con los maquinistas asi que no se yo si se va a ganar mucho.
Me hacen gracia el tema de los descansos y las horas de espera, en el primer caso muchos maquinistas se cambiaban el gráfico para trabajar mas dias seguidos y luego irse de mini vacaciones y las horas de espera ya no se las pagan como antes, y como ahora la empresa puede imponer el calendario por que repito es lo que firmaron, pues nos quejamos del asiento y de la calefacción y fastidiamos a todo quisqui y claro luego son los primeros que hablan de servicio público y lo confunden con el interès propio.
Otra cosa si la Gene cambia de operador (que esta por ver si lo pueden hacer)se queda con los maquinistas asi que no se yo si se va a ganar mucho.
-
- N1
- Posts: 9
- Joined: Tuesday 25/01/2011 23:05
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
Hola!metring wrote:Us heu trobat en algun cas que demaneu la Devolució Exprés i us la neguin? Ho dic per un cas que he llegit de Rodalia.info, en que a un noi no li han donat, al·legant que arribava amb 14 minuts de retard, a Manresa si no recordo malament.
Important: aquests dies, recordem que sigui el retard que sigui, tots tenim dret a la Devolució Exprés.
Sí! a mi ma passat diversos cops! És igual que sigui durant aquests dies de caos com normalment! Sempre intenten no donar-te'l. Aquest dilluns mateix, que el tren anava amb una hora de retard i per tant vaig arribar una hora més tarda a casa, a l'estació de La Garriga (on jo baixo) et miraven a quina hora havies picat el bitllet i a una noia li van dir que no li donarien perquè pel que havia marcat la màquina validadora no era una hora de retard. És molt fort, però així anem.
-
- N1
- Posts: 9
- Joined: Tuesday 25/01/2011 23:05
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
Creo que les queda un año más de tener obligatoriamente Renfe, después segun dice Joana se podrá cambiar...pero...entonces esto es un timo...porqué firmaron el traspaso si cuando lo tuvieran todo aún tenían que cumplir un año más con ellos de contrato?470 wrote:Para mi el principal responsable es RENFE por no haber cortado las alas a este colectivo hace tiempo, si se estan vulnerando el convenio y los derechos de los maquinistas ¿Por que no hacen una huelga con todas las de la ley?, la respuesta es muy simple, por que no sería legal, Renfe no incumple nada, es lo que SEMAF y UGT firmaron a cambio de dinero.
Me hacen gracia el tema de los descansos y las horas de espera, en el primer caso muchos maquinistas se cambiaban el gráfico para trabajar mas dias seguidos y luego irse de mini vacaciones y las horas de espera ya no se las pagan como antes, y como ahora la empresa puede imponer el calendario por que repito es lo que firmaron, pues nos quejamos del asiento y de la calefacción y fastidiamos a todo quisqui y claro luego son los primeros que hablan de servicio público y lo confunden con el interès propio.
Otra cosa si la Gene cambia de operador (que esta por ver si lo pueden hacer)se queda con los maquinistas asi que no se yo si se va a ganar mucho.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
Aquesta tarda, havia d'agafar el Rodalies de les 18.21 a Cunit, per anar cap a Segur.
He arribat a l'estació a les 18.15. Quan eren les 18.30, han anunciat per megafonia que el pròxim tren cap a SVC passaria per aquesta estació a les 18.55.
Recordo que a l'estació de Cunit hi han 4 vies: la 1, cap a Tarragona, la 2, cap a Barcelona, la 3, via d'apartament tocant a l'estació (fora de servei actualment), i la 4, via d'apartament costat mar.
Doncs bé, entra, a les 19.03 un 465+465 amb els tele-indicadors marcant "ST VICENÇ", i jo, que estava a la via 1, l'habitual dels trens cap a aquella direcció, he baixat corrent per canviar de via. Quan arribo allà, veig que un munt de gent baixa, i m'extranyo, però jo pujo al tren, sense fer cas...
Total, que quan portava uns minuts esperant, comença a dir-nos gent de la primera composició, ja que jo estava a la 2a, que baixessim, ja que el maquinista havia dit que el tren finalitzava en aquesta estació. Quan tots hem anat cap a la via 1, l'habitual, han anunciat que el tren passaria per la via 2, però, com que van retirar els cartells de les vies, no sabíem quina era. Hem anat cap a la 3, però ens hem adonat que estava tallada. Llavors, hem anat cap a l'andana on estava el Civia parat, que és la mateixa que direcció Barcelona, i a les 19.15 ha arribat una 451 en doble, amb a penes gent, que ha entrat a contravia.
Al final he arribat gairebé una hora més tard...
He arribat a l'estació a les 18.15. Quan eren les 18.30, han anunciat per megafonia que el pròxim tren cap a SVC passaria per aquesta estació a les 18.55.
Recordo que a l'estació de Cunit hi han 4 vies: la 1, cap a Tarragona, la 2, cap a Barcelona, la 3, via d'apartament tocant a l'estació (fora de servei actualment), i la 4, via d'apartament costat mar.
Doncs bé, entra, a les 19.03 un 465+465 amb els tele-indicadors marcant "ST VICENÇ", i jo, que estava a la via 1, l'habitual dels trens cap a aquella direcció, he baixat corrent per canviar de via. Quan arribo allà, veig que un munt de gent baixa, i m'extranyo, però jo pujo al tren, sense fer cas...
Total, que quan portava uns minuts esperant, comença a dir-nos gent de la primera composició, ja que jo estava a la 2a, que baixessim, ja que el maquinista havia dit que el tren finalitzava en aquesta estació. Quan tots hem anat cap a la via 1, l'habitual, han anunciat que el tren passaria per la via 2, però, com que van retirar els cartells de les vies, no sabíem quina era. Hem anat cap a la 3, però ens hem adonat que estava tallada. Llavors, hem anat cap a l'andana on estava el Civia parat, que és la mateixa que direcció Barcelona, i a les 19.15 ha arribat una 451 en doble, amb a penes gent, que ha entrat a contravia.
Al final he arribat gairebé una hora més tard...
-
- N1
- Posts: 9
- Joined: Tuesday 25/01/2011 23:05
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
A si! els cartells i els indicadors en són un altre! per escriure un llibre...no! un heptologia!canalcole wrote:Aquesta tarda, havia d'agafar el Rodalies de les 18.21 a Cunit, per anar cap a Segur.
He arribat a l'estació a les 18.15. Quan eren les 18.30, han anunciat per megafonia que el pròxim tren cap a SVC passaria per aquesta estació a les 18.55.
Recordo que a l'estació de Cunit hi han 4 vies: la 1, cap a Tarragona, la 2, cap a Barcelona, la 3, via d'apartament tocant a l'estació (fora de servei actualment), i la 4, via d'apartament costat mar.
Doncs bé, entra, a les 19.03 un 465+465 amb els tele-indicadors marcant "ST VICENÇ", i jo, que estava a la via 1, l'habitual dels trens cap a aquella direcció, he baixat corrent per canviar de via. Quan arribo allà, veig que un munt de gent baixa, i m'extranyo, però jo pujo al tren, sense fer cas...
Total, que quan portava uns minuts esperant, comença a dir-nos gent de la primera composició, ja que jo estava a la 2a, que baixessim, ja que el maquinista havia dit que el tren finalitzava en aquesta estació. Quan tots hem anat cap a la via 1, l'habitual, han anunciat que el tren passaria per la via 2, però, com que van retirar els cartells de les vies, no sabíem quina era. Hem anat cap a la 3, però ens hem adonat que estava tallada. Llavors, hem anat cap a l'andana on estava el Civia parat, que és la mateixa que direcció Barcelona, i a les 19.15 ha arribat una 451 en doble, amb a penes gent, que ha entrat a contravia.
Al final he arribat gairebé una hora més tard...
-
- N1
- Posts: 9
- Joined: Tuesday 25/01/2011 23:05
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
xo eske la devolucio expres es dóna sempre és a dir no es cap kosa exepcional, pero hauria d'haver-hi algo exepcional apart del retorn del bitllet.metring wrote:Us heu trobat en algun cas que demaneu la Devolució Exprés i us la neguin? Ho dic per un cas que he llegit de Rodalia.info, en que a un noi no li han donat, al·legant que arribava amb 14 minuts de retard, a Manresa si no recordo malament.
Important: aquests dies, recordem que sigui el retard que sigui, tots tenim dret a la Devolució Exprés.
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
No han arribat encara a un acord entre Renfe i el Sindicat de Maquinistes?Hi haurà afcectacions demà?
Avui he agafat Rodalies,i hi havien retards,peró el màxim que he vist ha estat de 57 minuts en un R7 cap a Martorell,i 40 d'un Blanes.Alguns trens cancel.lats com un Mataró-Molins o L'Hospitalet-Molins.També crec que s'ha cancel.lat algún Hospitalet-Terrassa de tarda.La resta entre 10,15 com a molt 20.Aixó sí,moltíssims trens en composició simple,peró a qué no sabeu el millor?Doncs a Montcada Birfucació estava plena de trens,ara entenc que circulin tants trens en simple,està fet a postas a aixó?Per qué ho trobo patètic.
FIns i tot he vist una 447 en simple procedent de Maçanet(R1).
Avui he agafat Rodalies,i hi havien retards,peró el màxim que he vist ha estat de 57 minuts en un R7 cap a Martorell,i 40 d'un Blanes.Alguns trens cancel.lats com un Mataró-Molins o L'Hospitalet-Molins.També crec que s'ha cancel.lat algún Hospitalet-Terrassa de tarda.La resta entre 10,15 com a molt 20.Aixó sí,moltíssims trens en composició simple,peró a qué no sabeu el millor?Doncs a Montcada Birfucació estava plena de trens,ara entenc que circulin tants trens en simple,està fet a postas a aixó?Per qué ho trobo patètic.
FIns i tot he vist una 447 en simple procedent de Maçanet(R1).
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
Doncs s'ha acabat tot...
Acord entre Renfe i Semaf per restablir el servei de Rodalies
http://www.lamalla.cat/societat/article?id=436842
Després d'onze hores de reunió, els maquinistes han acceptat les condicions imposades per l'empresa
LAMALLA.CAT
Després de tres dies consecutius de caos ferroviari, sembla que la pau tornarà a la xarxa de Rodalies de Catalunya. Segons ha informat Renfe, a última hora de dimecres s'ha arribat a un acord amb el sindicat de maquinistes Semaf per restablir el servei. Onze hores de reunió a l'estació de Sants han servit a la companyia per imposar les seves condicions. Segons la informació facilitada per Renfe, els sis expedients disciplinaris oberts fins ara es mantindran. El cavall de batalla del conflicte, el gràfic de servei imposat diumenge als maquinistes, mantindrà els criteris d'eficiència i productivitat, segons informa la companyia.
I que és faràn de totes les unitats que hi havien apartades a Birfucació,que eran un munt,i per culpa d'aixó la majoria de trens sobretot a l'R4,R1 i algún a l'R2 Sud avui anaven en simple=Un munt de circulacions sense servei?
Acord entre Renfe i Semaf per restablir el servei de Rodalies
http://www.lamalla.cat/societat/article?id=436842
Després d'onze hores de reunió, els maquinistes han acceptat les condicions imposades per l'empresa
LAMALLA.CAT
Després de tres dies consecutius de caos ferroviari, sembla que la pau tornarà a la xarxa de Rodalies de Catalunya. Segons ha informat Renfe, a última hora de dimecres s'ha arribat a un acord amb el sindicat de maquinistes Semaf per restablir el servei. Onze hores de reunió a l'estació de Sants han servit a la companyia per imposar les seves condicions. Segons la informació facilitada per Renfe, els sis expedients disciplinaris oberts fins ara es mantindran. El cavall de batalla del conflicte, el gràfic de servei imposat diumenge als maquinistes, mantindrà els criteris d'eficiència i productivitat, segons informa la companyia.
I que és faràn de totes les unitats que hi havien apartades a Birfucació,que eran un munt,i per culpa d'aixó la majoria de trens sobretot a l'R4,R1 i algún a l'R2 Sud avui anaven en simple=Un munt de circulacions sense servei?