http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... 9026.shtml
La Generalitat tanca l'expedient dels maquinistes de Rodalies sense sanció
Territori vol canviar la llei per poder actuar si es repeteix la situació
Diumenge, 20 de febrer del 2011 - 14:28h.
La Generalitat ha tancat l'expedient informatiu per la vaga encoberta dels maquinistes de Rodalies sense cap sanció. La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha confirmat a EL PERIÓDICO que l'actual conveni programa que lliga el Govern amb l'operadora Renfe no contempla multes per a aquestes circumstàncies.
Des del 23 de gener i durant tres dies, el servei va patir importants demores i anul·lacions perquè un grup de maquinistes de SEMAF no va complir els horaris de treball que l'empresa havia reelaborat. Les mobilitzacions van afectar més de 370.000 usuaris.
Renegociar amb Renfe
El tancament d'aquest expedient coincideix amb el descontentament expressat per la Generalitat sobre el servei que rep de Renfe. De fet, el nou Executiu estudia ara quin tipus de contracte programa desitja a partir del 2012. Fonts de Territori han assegurat que un dels aspectes que aspiren incloure és la possibilitat de sancionar l'operadora en el cas que es repeteixi una situació semblant a la que va tenir lloc amb els maquinistes.
Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Vaga de zel dels maquinistes de Renfe
Doncs ja veus per això serveix el meravellós traspàs de Rodalies.
370.000 usuaris afectats, milers d'hores de feina perduts (algun potser TOTA la feina), la imatge del transport públic per terra... i el resultat? Doncs que aquí no ha passat res!!!
Gràcies a tots els que han intervingut en aquest desastre (polítics, gestors i maquinistes), per fer-ho tant malament com han sabut i demostrar la seva incompetència i menyspreu a la resta de la societat. Ni que s'entrenessin, ho farien pitjor. Segurament el que caldria és posar-los a viure a sota un pont a tots.
370.000 usuaris afectats, milers d'hores de feina perduts (algun potser TOTA la feina), la imatge del transport públic per terra... i el resultat? Doncs que aquí no ha passat res!!!
Gràcies a tots els que han intervingut en aquest desastre (polítics, gestors i maquinistes), per fer-ho tant malament com han sabut i demostrar la seva incompetència i menyspreu a la resta de la societat. Ni que s'entrenessin, ho farien pitjor. Segurament el que caldria és posar-los a viure a sota un pont a tots.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT