Millora de les línies de Valls i Móra

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Ferry1ac1
N8
N8
Posts: 926
Joined: Tuesday 14/06/2005 10:06
Location: Barcelona-Catalunya
Contact:

Re: La pèrdua de trens de llarga distància indigna Tarragona

Post by Ferry1ac1 »

metring wrote: Esta circunstancia supone que, al tener que entrar a 30km/h y salir también a esa velocidad, los trenes perdían entre 2 y 3 minutos por parada, lo cuál suponía siempre unos retrasos en los mismos.
i la meva pregunta és: no es poden posar canvis d'agulla que permetin més velocitat? Segur que no és rendible econòmicament però en algunes estacions ho podrien fer, no?
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: La pèrdua de trens de llarga distància indigna Tarragona

Post by oriolp13 »

Ferry1ac1 wrote:
metring wrote: Esta circunstancia supone que, al tener que entrar a 30km/h y salir también a esa velocidad, los trenes perdían entre 2 y 3 minutos por parada, lo cuál suponía siempre unos retrasos en los mismos.
i la meva pregunta és: no es poden posar canvis d'agulla que permetin més velocitat? Segur que no és rendible econòmicament però en algunes estacions ho podrien fer, no?
Seria més fàcil fer entrar els trens per la directa, encara que no estiguin a l'andana principal. No passarà res perquè hagin de canviar d'andana...Perquè com a molt s'instal·larien canvis a 50 km/h, perquè de major velocitat no resultaria gens rendible
Salutacions,

Oriol
User avatar
Sagrerenc
N9
N9
Posts: 1479
Joined: Tuesday 22/12/2009 16:17
Location: T2 / RER C / Métro ligne 12

Re: La pèrdua de trens de llarga distància indigna Tarragona

Post by Sagrerenc »

Es comença allargant el temps de recorregut... i s'acabarà dient que la línia es deficitària i que s'ha de tancar.

No sé quina necessitat tenen de fer entrar els trens a les desviades...
Ferry1ac1
N8
N8
Posts: 926
Joined: Tuesday 14/06/2005 10:06
Location: Barcelona-Catalunya
Contact:

Re: La pèrdua de trens de llarga distància indigna Tarragona

Post by Ferry1ac1 »

oriolp13 wrote: Seria més fàcil fer entrar els trens per la directa, encara que no estiguin a l'andana principal. No passarà res perquè hagin de canviar d'andana...Perquè com a molt s'instal·larien canvis a 50 km/h, perquè de major velocitat no resultaria gens rendible
Cert del tot!

Està clar que el temps dels usuaris del tren no val ni or ni val res! El que és més trist és que sigui la mateixa companyia (o Adif) qui fa que els trajectes siguin més lents!

:avall
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Re: Millora de les línies de Valls i Móra

Post by 437.001 »

Curiositat: els 448 anuncien la parada de Nulles-Bràfim com a "NuLes-Brafím".
Fins i tot el revisor em va dir que anava a "Nules".
Li vaig haver de recordar que l´estació de Nules-La Vilavella (amb V) està al costat de Castelló.
I a l´estació mateixa, la pantalla que hauria d´anunciar el pròxim tren (no funciona, la megafonia tampoc), hi posa "Nullés" (amb accent).

Curiosament, l´estació colateral de Nulles és... Vilabella (amb B).
Potser és el que els confon?
Last edited by 437.001 on Tuesday 01/03/2011 22:26, edited 1 time in total.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Tradició arrelada

Post by Guigui »

Veient no pocs exemples a Can Renfomentadif, l'explicació deu ser molt més senzilla: deixadesa barroera. Des del Lazarillo a Mortadelo y Filemón, forma part de la tradició cultural d'Espanya.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Tradició arrelada

Post by genissimon »

Personalment m'agrada més l'exemple de Pepe Gotera y Otilio, chapuzas a domicilio.

¿Per què fer-ho bé podent-ho fer malament?

Salut !!
Guigui wrote:Veient no pocs exemples a Can Renfomentadif, l'explicació deu ser molt més senzilla: deixadesa barroera. Des del Lazarillo a Mortadelo y Filemón, forma part de la tradició cultural d'Espanya.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
Sagrerenc
N9
N9
Posts: 1479
Joined: Tuesday 22/12/2009 16:17
Location: T2 / RER C / Métro ligne 12

Re: Millora de les línies de Valls i Móra

Post by Sagrerenc »

Aquest cap de setmana he estat a Salomó (línia de Valls) i he pogut constatar el servei patètic que Renfe ofereix a la zona. Durant bona part del dia, l'única manera per anar de Barcelona a Salomó és en tren fins a Altafulla-Tamarit i des d'allà en taxi (27 euros).

Han passat 2 mesos i mig del traspàs i no he sentit cap intenció de millorar el servei a l'R13. Si Ripoll té 16 trens diaris a Barcelona els dies feiners i 13 els festius, ¿per què Valls s'ha de conformar amb només un tren diari directe a Barcelona i dos trens diaris a Sant Vicenç de Calders? Valls està una mica més a prop de Barcelona que Ripoll, i la capital de l'Alt Camp té més del doble d'habitants que la capital del Ripollès. Crec que la demanda hauria de ser suficient per posar, com a mínim, un servei similar al de Ripoll.
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”