Bé en el cas de Sant Cugat he de dir que jo tot i viure-hi estic molt poc al cas de la gestió municipal i de la vida municipal, però sense que tampoc sigui per tirar coets es pot dir que ha fet una bona gestió del seu càrrec, també facilitat per la pràctica inexistència d'oposició més que res que els partits que formen l'oposició pròpiament han tingut tant d'esforç en nomenar càrrecs allà on tenen poder que pràcticament no els han quedat esforços per fer la feina de l'oposició on no el tenen.
I valorant aquest senyor pròpiament quant a les hipotètiques competències que tindrà si es confirma aquest càrrec des del seu càrrec ha tingut opinions força erràtiques pel que fa a la construcció d'un nou túnel ferroviari que connectés la ciutat amb Barcelona oposant-s'hi en determinats moments i acceptant-ho en d'altres, durant molt de temps s'ha fet molt d'esforç en tenir la ciutat ben connectada per carretera cosa que és important però les millores en infrastructures de transport públic que és cert és de les ciutats millor comunicades en transport públic de Catalunya no han estat un aspecte prou important per aquest senyor almenys en un primer moment, tothom pot rectificar, un aspecte en què aquest senyor va tenir cert mèrit va ser desencallar l'obertura del servei de rodalies entre Cerdanyola Universitat i Martorell així com impulsar amb poc èxit, i en les vagues de FGC vetllar i demanar serveis mínims durant tota la jornada, tot i que la batalla no es pot donar per perduda que al Vallès Occidental hi hagués una estació d'alta velocitat que servís tota la comarca, el fracàs es deu bàsicament a que la resta de municipis de la comarca es van implicar insuficientment degut a la inconveniència polítca.
Ha governat dues legislatures amb minoria una amb suport del PP i l'altra amb suport d'ERC, i actualment amb una àmplia majoria absoluta.
Més en matèria aquest senyor ha format part del consell d'administració de FGC en representació de l'ajuntament de Sant Cugat del Vallès.
Dintre del municipi la gestió municipal del tranport públic malgrat que no depén directament d'ell ha estat un pèl discutible, malgrat tot millora molt la de la majoria de municipis catalans, el fet que el municipi tingui les característiques que té fa que el transport públic tingui unes característiques també especials es pot valorar però que ha fet millores i ampliacions del transport públic però mai reestructuracions, això fa que tot i haver-hi uns importants recursos destinats al transport públic aquests no tenen tot el rendiment possible ja que tots són a base de pedaços.
Bé fins aquí si busqueu suposo que trobareu més opinions i perdoneu si he sortit una mica del tema.
Mako448 wrote:Doncs una indicació per saber si el bloc del DPTOP és mantindrà o no;en un diari diu que el pròxim conseller d'Obres Públiques serà l'actual alcalde de Sant Cugat del Vallès,Lluis Recoder.Curiosament fa poc l'Ajuntament de Sant Cugat va rebre un premi per ser dels ajuntaments més transparents de l'Estat Espanyol.
Amb aquest home que desconeixo la seva gestió peró per el premi que l'han donat sembla que la seva gestió a l'Ajuntament de Sant Cugat sigui bona,caldrà veure que passarà amb el bloc del PTOP,si el mantindràn i seguirà en marxa,el mantindràn sense actualitzacions o simplement tancarà.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van