Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... mpaign=rss
Menys de 600 persones usen cada dia la línia de tramvia que passa per la Mina
La Generalitat no augmentarà la freqüència de pas dels combois fins que no visqui més gent al barri
08/07/09 02:00 - Sant Adrià de Besòs - jose g. navarro
La línia de tramvia que uneix els barris del sud de Badalona amb l'estació de Renfe de Sant Adrià de Besòs fa un any que funciona i ho ha fet amb unes xifres d'ús molt modestes. Des que el servei es va posar en marxa al juny de l'any passat, fins al maig d'aquest any s'han validat un total de 216.505 bitllets, la qual cosa suposa una mitjana diària de menys de 593 viatgers. Aquest reduït nombre d'usuaris explicaria el fet que Tramvia descarti per ara –i fins que no creixi el nombre de residents al barri de la Mina, per on passa la T6– augmentar la freqüència de pas dels combois, que des que es va inaugurar la línia és de 20 minuts.
El primer dia que aquest servei tramviaire va entrar en funcionament, el 16 de juny de l'any passat, les andanes de les vuit estacions que l'ofereixen estaven gairebé buides de viatgers i el nombre de passatgers dintre els combois era reduït. Al cap d'un any, el poc entusiasme que va despertar l'estrena de la infraestructura continua vigent, i si més no les dades aportades per Tramvia sobre el nombre de validacions de bitllets sostenen aquesta impressió. Així, des de mitjan mes de juny de l'any passat fins al passat mes de maig s'han comptabilitat un total de 216.505 validacions, la qual cosa suposa que el nombre de bitllets consumits cada dia no arriba als 600. El servei va començar amb més usuaris l'estiu passat, amb gairebé 24.000 viatgers el juliol i 19.000 el mes d'agost i setembre, però des de llavors –excepte l'abril i el maig– les validacions efectuades cada mes s'han mantingut entre les 16.000 i les 18.000.
En general, les xifres d'ús estan molt allunyades de les previstes dies abans de la inauguració del servei, que apuntaven a una mitjana diària d'ús entre dues mil i tres mil persones. Malgrat tot, Tramvia matisa que fer una previsió d'usuaris per a la nova línia no és fiable perquè aquesta discorre per una zona en plena transformació, amb edificis en projecte o en obres al districte tecnològic del 22@, al campus del Besòs, a la zona del Fòrum o al mateix barri de la Mina. De fet, el creixement poblacional que s'espera que experimenti aquest barri –el qual és travessat de dalt a baix per la línia, en paral·lel, a la nova rambla de la Mina– en els propers anys és un dels factors que podria fer augmentar la freqüència de pas dels combois, que des del naixement de la línia és de 20 minuts per no interferir en el temps de pas de les línies principals; la T4 i la T5. Per ara, i ja que els combois de la T6 no circulen plens, precisament, l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) descarta, però, efectuar cap modificació en aquest sentit.
Poca conflictivitat
D'altra banda, fonts de Tramvia han assegurat que el grau de conflictivitat en aquesta línia del Trambesòs –que uneix l'estació de Sant Adrià amb la badalonina de Gorg– no és gaire elevat. Amb tot, les mateixes fonts reconeixen que els casos de frau comesos pels viatgers que no validen els seus bitllets –i que podrien explicar parcialment el reduït ús registrat en la línia– són més nombrosos en aquesta xarxa que no pas en la del Trambaix, tot i el reforç efectuat en la seguretat del servei amb dos vigilants privats que regularment acompanyen els revisors que demanen el bitllet als usuaris. La T6 té una extensió de 4,6 quilòmetres, que els combois recorren en poc més d'un quart d'hora.
Menys de 600 persones usen cada dia la línia de tramvia que passa per la Mina
La Generalitat no augmentarà la freqüència de pas dels combois fins que no visqui més gent al barri
08/07/09 02:00 - Sant Adrià de Besòs - jose g. navarro
La línia de tramvia que uneix els barris del sud de Badalona amb l'estació de Renfe de Sant Adrià de Besòs fa un any que funciona i ho ha fet amb unes xifres d'ús molt modestes. Des que el servei es va posar en marxa al juny de l'any passat, fins al maig d'aquest any s'han validat un total de 216.505 bitllets, la qual cosa suposa una mitjana diària de menys de 593 viatgers. Aquest reduït nombre d'usuaris explicaria el fet que Tramvia descarti per ara –i fins que no creixi el nombre de residents al barri de la Mina, per on passa la T6– augmentar la freqüència de pas dels combois, que des que es va inaugurar la línia és de 20 minuts.
El primer dia que aquest servei tramviaire va entrar en funcionament, el 16 de juny de l'any passat, les andanes de les vuit estacions que l'ofereixen estaven gairebé buides de viatgers i el nombre de passatgers dintre els combois era reduït. Al cap d'un any, el poc entusiasme que va despertar l'estrena de la infraestructura continua vigent, i si més no les dades aportades per Tramvia sobre el nombre de validacions de bitllets sostenen aquesta impressió. Així, des de mitjan mes de juny de l'any passat fins al passat mes de maig s'han comptabilitat un total de 216.505 validacions, la qual cosa suposa que el nombre de bitllets consumits cada dia no arriba als 600. El servei va començar amb més usuaris l'estiu passat, amb gairebé 24.000 viatgers el juliol i 19.000 el mes d'agost i setembre, però des de llavors –excepte l'abril i el maig– les validacions efectuades cada mes s'han mantingut entre les 16.000 i les 18.000.
En general, les xifres d'ús estan molt allunyades de les previstes dies abans de la inauguració del servei, que apuntaven a una mitjana diària d'ús entre dues mil i tres mil persones. Malgrat tot, Tramvia matisa que fer una previsió d'usuaris per a la nova línia no és fiable perquè aquesta discorre per una zona en plena transformació, amb edificis en projecte o en obres al districte tecnològic del 22@, al campus del Besòs, a la zona del Fòrum o al mateix barri de la Mina. De fet, el creixement poblacional que s'espera que experimenti aquest barri –el qual és travessat de dalt a baix per la línia, en paral·lel, a la nova rambla de la Mina– en els propers anys és un dels factors que podria fer augmentar la freqüència de pas dels combois, que des del naixement de la línia és de 20 minuts per no interferir en el temps de pas de les línies principals; la T4 i la T5. Per ara, i ja que els combois de la T6 no circulen plens, precisament, l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) descarta, però, efectuar cap modificació en aquest sentit.
Poca conflictivitat
D'altra banda, fonts de Tramvia han assegurat que el grau de conflictivitat en aquesta línia del Trambesòs –que uneix l'estació de Sant Adrià amb la badalonina de Gorg– no és gaire elevat. Amb tot, les mateixes fonts reconeixen que els casos de frau comesos pels viatgers que no validen els seus bitllets –i que podrien explicar parcialment el reduït ús registrat en la línia– són més nombrosos en aquesta xarxa que no pas en la del Trambaix, tot i el reforç efectuat en la seguretat del servei amb dos vigilants privats que regularment acompanyen els revisors que demanen el bitllet als usuaris. La T6 té una extensió de 4,6 quilòmetres, que els combois recorren en poc més d'un quart d'hora.
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
potser els 600 són la meitat dels que realment viatgen
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Però és que amb una freqüència de 20 minuts i sense anar cap al centre de Barcelona és normal que no capti gent...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Trenscat wrote:Però és que amb una freqüència de 20 minuts i sense anar cap al centre de Barcelona és normal que no capti gent...
el fet de que la meitat del passatge miri a l'altre com si fos el sopar, tampoc ajuda.
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
El problema de la línia, es que desde St.Joan Batptista, fins a St Adrià, és un moment, un no te ganes d'esperar-se 20 minuts + el temps de viatge, per un trajecte que caminant, el fas en molt menys temps, la penúltima parada (central térmica), només la fan servir els del Tram per anar a la Cotxera, y de La Catalana a Gorg, tens el T5, i que absorbeix el passatge del T6.
Aquesat línia només serveix per anar a la mina, a excepció dels del final de línia.
Aquesat línia només serveix per anar a la mina, a excepció dels del final de línia.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Canibalisme al Tram??? :nyamEl LLOP wrote:Trenscat wrote:Però és que amb una freqüència de 20 minuts i sense anar cap al centre de Barcelona és normal que no capti gent...
el fet de que la meitat del passatge miri a l'altre com si fos el sopar, tampoc ajuda.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Els que hi van i els que paguen
Segur que les xifres d'ús real deuen ser aquestes. Però van ser tan il·lusos de pensar-se que tots pagarien.En general, les xifres d'ús estan molt allunyades de les previstes dies abans de la inauguració del servei, que apuntaven a una mitjana diària d'ús entre dues mil i tres mil persones.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Aquesta línia no te raó de ser. Per anar a la estació dóna una volta molt gran i acabas abans caminant o, si no tens ganes, amb un dels 3 autobusos que passen. Jo personalment faria 4 linies. Dues que començant a la estació, pero desprès anant per la gran via una i per la diagonal l'altre, i el mateix amb dues més començant a Gorg.
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Hola,
Vull creure que la T6 ha estat dissenyada com a receptora d´altres tràfics (vull dir de passatgers), en aquest cas provinents del metro...
Petit problema: el metro encara no funciona. Bé, no del tot...
Aquesta línia segurament tindrà un augment de passatgers un cop arribi la L9 a Gorg, i s´obri la L2 fins a Badalona Centre.
I els passatgers suposo que s´incrementarien encara més amb l´arribada de la L1 a Badalona Cantre, prevista per a... bé, és igual.
Com que és la única línia de tramvia que no he recorregut, volia fer les següents preguntes:
-fa tanta por com això?
-hi ha alguna hora del dia que sigui francament perillós de pujar-hi?
Vull creure que la T6 ha estat dissenyada com a receptora d´altres tràfics (vull dir de passatgers), en aquest cas provinents del metro...
Petit problema: el metro encara no funciona. Bé, no del tot...
Aquesta línia segurament tindrà un augment de passatgers un cop arribi la L9 a Gorg, i s´obri la L2 fins a Badalona Centre.
I els passatgers suposo que s´incrementarien encara més amb l´arribada de la L1 a Badalona Cantre, prevista per a... bé, és igual.
Com que és la única línia de tramvia que no he recorregut, volia fer les següents preguntes:
-fa tanta por com això?
-hi ha alguna hora del dia que sigui francament perillós de pujar-hi?
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Jo hi he passat varis cops, cert que a plena llum del dia, i mai m'ha passat res fora del normal. És a dir, que pots trobar-te a algun adolescent amb el cabell tallat a l'estil cendrer, samarreta sense mànigues i arracades amb creus penjant fumant dins (i òbviament sense pagar), i no necessàriament oriund del barri ni gitano. Això ho he vist a la T6, però també a la T4 o la T5 o a molts altres mitjans de transport, així que no hauria de suposar cap problema especialment greu. Al cap i la fi, el tram en què la T6 va sola és força curt (uns 600 m.), ja que pràcticament tot el recorregut és compartit amb la T4 o la T5.
En qualsevol cas, si vols estar més segur, agafa la T4 o la R1 fins l'estació de St. Adrià, allà agafes la T6 i no et baixis fins a Gorg.
En qualsevol cas, si vols estar més segur, agafa la T4 o la R1 fins l'estació de St. Adrià, allà agafes la T6 i no et baixis fins a Gorg.
...I només 35 el paguen :-S
Com per replantejar-s'ho:
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... 1586.shtml
Només 35 usuaris per hora paguen el tramvia en el tram de la Mina
Els veïns del barri elogien el servei però els conductors denuncien l'augment d'agressions
La línia T-6, clarament deficitària, pateix un frau del 80%, segons els treballadors de Tram
Dimecres, 2 de març del 2011 DAVID PLACER
SANT ADRIÀ DE BESÒS
La línia T-6 del Trambesòs, inaugurada fa gairebé tres anys per travessar la Rambla de la Mina, dista molt de ser una línia rendible. Segons les xifres facilitades a aquest diari per l'empresa operadora, Tram, la T-6 transporta tan sols 35 viatgers que paguen el seu bitllet per hora, 664 al dia i prop de 20.000 al mes. La parada de la Rambla de la Mina és utilitzada per poc més de 80 persones amb títol de transport cada dia. Els conductors del Trambesòs pensen que els passatgers que viatgen sense validar el bitllet superen el 80% del total. Tan sols en un dia, la T-4, que realitza el trajecte de Ciutadella fins a Sant Adrià, transporta gairebé la mateixa quantitat de viatgers que la T-6 en un mes.
La modesta quantitat de viatgers fa que la T-6 sigui la línia menys rendible de tota la xarxa, però els seus números vermells no suposen un maldecap per a les autoritats que van decidir el seu traçat. L'Ajuntament de Sant Adrià, que va apostar perquè el tramvia passés per la reformada Rambla de la Mina per poder cohesionar el barri amb la resta de la ciutat, assegura que la inversió no es va fer en termes de rendibilitat econòmica sinó per aconseguir una millor integració dels veïns del barri amb altres zones de Sant Adrià i també amb Badalona i Barcelona.
L'Autoritat del Transport Metropolità (ATM), que supervisa el servei, considera del tot lògic que la T-6 sigui la línia que té menys viatgers perquè és la línia més curta. Les tres línies del Trambesòs (T-4, T-5 i T-6) sumen unes 27.000 validacions al dia, de les quals unes 700 són a la T-6.
VIATGERS SATISFETS / Els veïns del barri no veuen amb bons ulls que es ventili el frau al tramvia ja que, asseguren, reforcen la imatge negativa de la zona. «Jo també viatjo al metro de Barcelona i veig molta gent que s'hi cola i no paga. I no són veïns de la Mina», assegura José Amaya, portaveu de l'associació de veïns. «És cert que hi ha gent que no paga i alguns llancen pedres al tramvia, però això és anecdòtic si es compara amb el benefici que el sistema proporciona a la comunitat. Moltes dones grans que abans anaven caminant al mercat ara hi van molt més còmodes al tramvia. És un avantatge i gairebé tot el barri ho aprecia», assegura Amaya.
Però els conductors, que en un principi es queixaven de l'alt frau, ara tenen un altre front de batalla que els afecta més de prop: el de la inseguretat. Els últims dies diversos incidents violents han acabat amb la suspensió del servei de la línia
T-6. El llançament de pedres contra els vidres dels conductors és cada vegada més freqüent, segons els treballadors. L'últim episodi, dissabte passat, va fer que el servei fos suspès durant tota la nit. «Treballem amb molta tensió perquè no sabem quan ens amenaçaran o ens llançaran un matalàs o una bicicleta a la via, o un cop de pedra contra el vidre», assegura Ángel Casermeiro, president del comitè d'empresa del Trambesòs.
JOVES GAMBERROS / L'empresa operadora, Tram, assegura que freqüentment realitza controls amb inspectors i policies però ni l'empresa ni l'ATM disposen d'una estadística detallada del frau. «No fa falta», assegura el president del comitè d'empresa. «L'excepció és el que paga. Abans els viatgers asiàtics que viuen o treballen per la zona sempre validaven el seu bitllet, però a l'adonar-se que eren pràcticament els únics, han deixat de fer-ho», afegeix.
En l'última campanya antifrau a la xarxa del Trambesòs, realitzada en la segona quinzena d'octubre, van ser multats 1.495 passatgers que viatjaven sense bitllet. Alguns van intentar agredir els revisors.
Els incidents no només afecten la línia T-6, sinó també la T-5 en el tram entre el barri de la Catalana i el del Gorg. En aquest trajecte també persisteixen alguns dels problemes com l'aparició de xeringues o amenaces als conductors que criden l'atenció als incívics.
Alguns joves d'entre 13 i 25 anys utilitzen el tramvia per passar-hi la tarda i acaben molestant els passatgers. Als combois mengen pipes, ballen i fins i tot fumen sense pudor, segons els treballadors, que consideren que la situació és «insostenible».
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... 1586.shtml
Només 35 usuaris per hora paguen el tramvia en el tram de la Mina
Els veïns del barri elogien el servei però els conductors denuncien l'augment d'agressions
La línia T-6, clarament deficitària, pateix un frau del 80%, segons els treballadors de Tram
Dimecres, 2 de març del 2011 DAVID PLACER
SANT ADRIÀ DE BESÒS
La línia T-6 del Trambesòs, inaugurada fa gairebé tres anys per travessar la Rambla de la Mina, dista molt de ser una línia rendible. Segons les xifres facilitades a aquest diari per l'empresa operadora, Tram, la T-6 transporta tan sols 35 viatgers que paguen el seu bitllet per hora, 664 al dia i prop de 20.000 al mes. La parada de la Rambla de la Mina és utilitzada per poc més de 80 persones amb títol de transport cada dia. Els conductors del Trambesòs pensen que els passatgers que viatgen sense validar el bitllet superen el 80% del total. Tan sols en un dia, la T-4, que realitza el trajecte de Ciutadella fins a Sant Adrià, transporta gairebé la mateixa quantitat de viatgers que la T-6 en un mes.
La modesta quantitat de viatgers fa que la T-6 sigui la línia menys rendible de tota la xarxa, però els seus números vermells no suposen un maldecap per a les autoritats que van decidir el seu traçat. L'Ajuntament de Sant Adrià, que va apostar perquè el tramvia passés per la reformada Rambla de la Mina per poder cohesionar el barri amb la resta de la ciutat, assegura que la inversió no es va fer en termes de rendibilitat econòmica sinó per aconseguir una millor integració dels veïns del barri amb altres zones de Sant Adrià i també amb Badalona i Barcelona.
L'Autoritat del Transport Metropolità (ATM), que supervisa el servei, considera del tot lògic que la T-6 sigui la línia que té menys viatgers perquè és la línia més curta. Les tres línies del Trambesòs (T-4, T-5 i T-6) sumen unes 27.000 validacions al dia, de les quals unes 700 són a la T-6.
VIATGERS SATISFETS / Els veïns del barri no veuen amb bons ulls que es ventili el frau al tramvia ja que, asseguren, reforcen la imatge negativa de la zona. «Jo també viatjo al metro de Barcelona i veig molta gent que s'hi cola i no paga. I no són veïns de la Mina», assegura José Amaya, portaveu de l'associació de veïns. «És cert que hi ha gent que no paga i alguns llancen pedres al tramvia, però això és anecdòtic si es compara amb el benefici que el sistema proporciona a la comunitat. Moltes dones grans que abans anaven caminant al mercat ara hi van molt més còmodes al tramvia. És un avantatge i gairebé tot el barri ho aprecia», assegura Amaya.
Però els conductors, que en un principi es queixaven de l'alt frau, ara tenen un altre front de batalla que els afecta més de prop: el de la inseguretat. Els últims dies diversos incidents violents han acabat amb la suspensió del servei de la línia
T-6. El llançament de pedres contra els vidres dels conductors és cada vegada més freqüent, segons els treballadors. L'últim episodi, dissabte passat, va fer que el servei fos suspès durant tota la nit. «Treballem amb molta tensió perquè no sabem quan ens amenaçaran o ens llançaran un matalàs o una bicicleta a la via, o un cop de pedra contra el vidre», assegura Ángel Casermeiro, president del comitè d'empresa del Trambesòs.
JOVES GAMBERROS / L'empresa operadora, Tram, assegura que freqüentment realitza controls amb inspectors i policies però ni l'empresa ni l'ATM disposen d'una estadística detallada del frau. «No fa falta», assegura el president del comitè d'empresa. «L'excepció és el que paga. Abans els viatgers asiàtics que viuen o treballen per la zona sempre validaven el seu bitllet, però a l'adonar-se que eren pràcticament els únics, han deixat de fer-ho», afegeix.
En l'última campanya antifrau a la xarxa del Trambesòs, realitzada en la segona quinzena d'octubre, van ser multats 1.495 passatgers que viatjaven sense bitllet. Alguns van intentar agredir els revisors.
Els incidents no només afecten la línia T-6, sinó també la T-5 en el tram entre el barri de la Catalana i el del Gorg. En aquest trajecte també persisteixen alguns dels problemes com l'aparició de xeringues o amenaces als conductors que criden l'atenció als incívics.
Alguns joves d'entre 13 i 25 anys utilitzen el tramvia per passar-hi la tarda i acaben molestant els passatgers. Als combois mengen pipes, ballen i fins i tot fumen sense pudor, segons els treballadors, que consideren que la situació és «insostenible».
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Trec la següent conclusió:Aquesta línia no s'hauria d'haver fet MAI!Qué passaria si la tanquessin,farien mobilitzacions o els dóna igual que passi el tramvia per allà com no passi?Pel qué veig a les xifres,interopeto lo segon,peró calr deixar sense tranvies a aquella gent són capaços de tot...Per mi ja la poden tancar,entre que no té pràcticament demanda i els conductors van molt insegurs,que la tanquin i acabem abans.
Suposo que si la T6 haguès fet el recorregut Estació de Sant Adrià-La Mina-Besòs-Glòries-Ciutadella haguès tingut una mica més de demanda.
Quanta gent hi viu a La Mina?Simplement lamentable la notícia.
Suposo que si la T6 haguès fet el recorregut Estació de Sant Adrià-La Mina-Besòs-Glòries-Ciutadella haguès tingut una mica més de demanda.
Quanta gent hi viu a La Mina?Simplement lamentable la notícia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Aplicar la llei
És la història de sempre: hi ha lleis per a posar fi a aquesta kale borroka. Que les apliquin i, si cal, les modifiquin per tal de poder fer passar per l'adreçador aquests energúmens. Que paguin pels desperfectes causats, feines de neteja inclosa, se'ls embarguin els ingressos i si al·leguen no tenir-ne, llançar-los les autoritats fiscals a sobre.
Si, com diu el president de l'associació de veïns, no es pot estigmatitzar un barri per l'actitud "d'uns quants", hauria de ser bufar i fer ampolles, a més de comptar amb el suport de la resta de veïns. Si no, potser sí que és perquè s'ho mirin.
Si, com diu el president de l'associació de veïns, no es pot estigmatitzar un barri per l'actitud "d'uns quants", hauria de ser bufar i fer ampolles, a més de comptar amb el suport de la resta de veïns. Si no, potser sí que és perquè s'ho mirin.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
El dia que s'apliqui la llei antiterrorrista als atemptats contra tots els mitjans de transport de masses i no només contra els avions, un altre gall cantarà.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
BTP
Totalment d'acord! M'agradaria veure com solucionen aquest problema al Regne Unit on hi ha la BTP (British Transport Police) o en d'altres països civilitzats. És un insult pels ciutadans normals la situació que es dóna en els transports públics pel que fa al frau i a la seguretat.Guigui wrote:És la història de sempre: hi ha lleis per a posar fi a aquesta kale borroka. Que les apliquin
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Hum... la cosa em recorda certes línies de la banlieue parisina. RER B i D, més exactament.
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Pode arribar a comprendre que en un barri marginal, amb un alt grau d'atur, la gent es malacostumi a viatjar gratis de manera fraudulenta. No ho defenso, però ho puc entendre. No puc entendre que algú que a sobre no paga (ni pagant tampoc, però no fent-ho menys encara) s'apropiï de l'espai comú i causi molèsties a la resta d'usuaris.
El que no es pot entendre mai de cap manera, ni jo ni ningú que no pertanyi a una organització de suport logístic, polític o social a les seves activitats terroristes, és que a cap barri, a cap pont sobre la via, a cap camí o pista forestal que sigui a prop d'un traçat ferroviari, es llencin pedres contra el transport públic i les forces de seguretat de l'Estat no facin el possible per identificar i entregar a l'Audiència Nacional als autors d'aquests atemptats.
El que no es pot entendre mai de cap manera, ni jo ni ningú que no pertanyi a una organització de suport logístic, polític o social a les seves activitats terroristes, és que a cap barri, a cap pont sobre la via, a cap camí o pista forestal que sigui a prop d'un traçat ferroviari, es llencin pedres contra el transport públic i les forces de seguretat de l'Estat no facin el possible per identificar i entregar a l'Audiència Nacional als autors d'aquests atemptats.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Habría que lograr que los "patriarcas" del barrio consiguieran que todo eso se acabe. Lo pueden lograr si se empeñan. Y no solo eso, sino que pueden lograr que TODO el barrio haga suya la T6 al paso por La Mina y se sienta orgulloso de esa infraestructura. He dicho.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Segons el portaveu de l'Associació de Veïns (que deu ser un patriarca, i més dient-se Amaya) tot el que passa és simplement "anecdòtic". Això dóna una idea ben clara de com funcionen les coses per allà.jaezcurra wrote:Habría que lograr que los "patriarcas" del barrio consiguieran que todo eso se acabe. Lo pueden lograr si se empeñan. Y no solo eso, sino que pueden lograr que TODO el barrio haga suya la T6 al paso por La Mina y se sienta orgulloso de esa infraestructura. He dicho.
Sincerament, jo plantejaria seriosament tancar aquesta línia ja que probablement la societat d'aquell barri sembla que no està preparada per tenir aquest tipus de serveis.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Anava a escriure que si s'hagués fet el que estaba previst en un inici, que la linea de diagonal acabés a gorg i la de Gan Via a Sant Adrià, passant les dues per la Mina, aquella parada tindria més viatgers. Però llegint les "anècdotes" que hi passen si s'hagués fet d'aquesta manera, potser el que no seria rendible seria tot el Tram Besós, ja que per por molta gent no agafaria el Tram al passar pel tram conflictiu. No poden posar una parella de Mossos a cada convoi?