Hola amigues i amics del Fòrum del Transport Català!
Us faig una pregunta en general: sabríeu dir-me quin tipus de material rodant es fa servir actualment per anar de Barcelona a València amb un tren dels anomenats «Regional Express», d’aquells que triguen més de quatre hores i mitja en arribar a València?
Jo tinc ficat al cap que deuen ser unitats elèctriques de les sèries 440 o 470 reformades, però no n’estic segur.
Moltes mercès!
Galdric.
Tipus de material rodant en la línea Barcelona-València
Tipus de material rodant en la línea Barcelona-València
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?
"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Tipus de material rodant en la línea Barcelona-València
Són trens de la sèrie 470.
Re: Tipus de material rodant en la línea Barcelona-València
Moltes mercès, Victorcasta.
Galderic
Galderic
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?
"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
Re: Tipus de material rodant en la línea Barcelona-València
A veure si algún dia veiem els regionals express Barcelona-València amb 448R o 449,que tenen més velocitat i aixó pot significar reducció del temps de trajecte.I si no fan la volta per Tortosa(i posar una llançadera en substitució a l'hora de pas del REX BCN-VLC per l'Aldea)molt millor.
Peró com no s'ha de fer la competència amb els LD...
Peró com no s'ha de fer la competència amb els LD...