La H5 (la nova 74) no deixarà de circular per Mare de Déu de Montserrat finalment. Sembla que s'ho han pensat dos cops, i només circularà per Rda. Guinardó fins a Lepant.
Destacar també el nou ramal de la 56 (H2B) cap a Sta. Eulàlia per l'Av. Carrilet, a l'Hospitalet, i el nou ramal de la 74 (H5B) cap a Can Dragó.
Això es pot solucionar ampliant alguna línia de les que acaben a prop (17, 19, 45, 76, 119, ...). Fins i tot ampliant alguna línia des d'Horta (39, 86, 87, ...) El problema vé si ni TMB ni l'EMT no fan res.Miquel wrote:La Línia V5 no arriba fins l'actual terminal del 10 a Montbau, deixarà sense bus a tota la zona alta del barri.
Quant s'enterin per Montbau, no farà cap tipus de gràcia, ja que molts depenen del 10 per accedir a la part alta, en especial, la gent gran.
Un des principals inconvenients del RetBus (i alhora un dels seus avantatges principals) és la supressió de parades. Hi hauran moltes queixes ja que la política actual de bus ha estat instal·lar parades a dojo i la gent ens hem acostumat. Però potser ara han exagerat volent suprimir massa parades.Miquel wrote:I sense comentaris per la eliminació de parades, les que calia eliminar, ja que són les que menys gent en fa ús, les deixen.