Usuaris demanen a Recoder que posi wifi a rodalia

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply

Cal posar wifi gratuït als trens de Rodalies

No. Això del wifi serà una "pijada" que volen alguns només per a xatejar amb els companys de classe.
1
8%
No. La gent que vol tenir internet al mòbil ja es paga una tarifa plana.
1
8%
No, de moment. Ara mateix hi ha coses molt més prioritàries, com que per exemple que els trens compleixin l'horari.
5
42%
Sí, però cal implantar-lo sense presses.
2
17%
Sí, encara que només accessible mitjançant una subscripció pagant.
0
No votes
Sí. És un servei bàsic.
3
25%
Sí. A més, també volem un cotxe restaurant amb barra lliure i màquines de "marcianitos" a disposició del passatge.
0
No votes
Altres (explicar)
0
No votes

Total votes: 12

Guigui
Administrador

Usuaris demanen a Recoder que posi wifi a rodalia

Post by Guigui »

http://www.ara.cat/comunicacio/Entesa-p ... 55535.html

Lluís Recoder al Twitter: "Entesa la petició de wifi, no cal que m'envieu més tuits..."

Un abundós grup d'usuaris de Rodalies Renfe col·lapsen el compte de Twitter del conseller de Territori i Sostenibilitat demanant-li la integració de xarxes wifi a les estacions i als trens

REDACCIÓ
Barcelona | Actualitzada el 18/03/2011 08:11

La incidència que ahir afectava el servei ferroviari de la línia R4 de Rodalies Renfe entre Terrassa i Manresa va fer que un grup d'usuaris indignats omplissin el compte de Twitter del conseller de Territori i Sostenibilitat. Malgrat que la companyia va posar en funcionament un dispositiu especial d'autobusos per atendre els clients de les estacions afectades, la indignació dels usuaris va més enllà de les afectacions d'ahir i es queixen de constants demores i el que consideren un augment abusiu del preu dels bitllets.

El servei ferroviari de la R4 entre Terrassa i Manresa, no obstant, no es reprendrà almenys fins dissabte a les 23 hores de la nit, segons va explicar el mateix conseller. Desbordat per la recepció massiva de missatges, ha assegurat que ha entès el missatge i ha demanat que s'aturi la campanya. "Entesa la petició de wifi, no cal que m'envieu més tuits...", ha dit.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10

Re: Usuaris demanen a Recoder que posi wifi a rodalia

Post by victorcasta »

Primer haurien de procurar que hi hagués cobertura de mòbil, abans que wifi, que segurament deuen voler que sigui gratuït.
Guigui
Administrador

La millora més urgent

Post by Guigui »

Més elemental encara és que dediquin els recursos a millorar la xarxa, però la ferroviària.

Ara, no sé fins a quin punt no es tracta d'una protesta viral contra el caos de rodalia.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Gat_l-h
N4
N4

Post by Gat_l-h »

De pas que Renfe regali Ipads als usuaris per fer passar millor l'estona al tren, o que coloquin ordinadors fent del servei de rodalies un cibercafé rodant. Els usuaris, per demanar, no es queden curts.

Un servei de rodalies funcioni de forma ràpida i eficient, donant cobertura geogràfica a la majoria de població metropolitana hauria de ser l'objectiu a exigir. A partitr d'aquí, ja poden venir més demandes.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Ah! Molt bé, usuaris spammers que es dediquen a omplir al conseller el twitter per aconseguir LUXES! No heu pensat que és més important solucionar les goteres de Rodalies? els vostres mòbils i portàtils poden petar si els cau aigua!. No heu pensat que és més important que el tren vagi a l'hora i compleixi els horaris? Sinó, dubto molt que tingueu temps per connectar-vos, si més no, en tindreu per trucar al vostre cap i excusar-vos... clar que no hi ha ni cobertura telefònica a segons quin túnel. No és més important fer més ràpids els trajectes, i així arribareu abans a casa per entrar internet? No, res importa, ja pot caure el tren a trossos o no arribar mai que mentre estiguis connectat, ets feliç.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Crec que dir que no es pot demanar wifi als trens o cobertura de telefonia mòbils als trens perquè és més prioritari mantenir la infraestructura és una mica demagògic. Com que aquesta visió és bastant subjectiva segur que a molta gent li sobrarien altres coses, que també li semblarien supèrflues.

En quant a l'exemple de la telefonia mòbil al metro, l'únic problema que li suposa a TMB és haver de cedir espai per a posar antenes repetidores, però la despesa corre a càrrec de les operadores de telefonia. I tots hi surten guanyant: les operadores guanyen que els clients consumeixin dins d'un lloc on, en teoria, no hi ha cobertura, i TMB guanya poder oferir un servei addicional als viatgers. Avui dia, tothom s'ha acostumat a poder tenir cobertura de mòbil a túnels en el transport públic. Però a rodalies va diferent, i si bé hi ha cobertura en el túnel urbà de Barcelona, no n'hi ha, per exemple en el de Sabadell, però tampoc en molts trams a l'aire lliure, com per exemple, en molts punts entre Terrassa i Manresa. I això és un punt que cal solucionar, de la mateixa manera que des de fa uns mesos, s'ha esfumat la cobertura entre Provença i Plaça Catalunya, a FGC, quan abans n'hi havia, i almenys amb la meva companyia.

En quant al wifi gratis, no dubto que en el futur serà així, i que gaudirem de wifi gratis dins els trens, però no estic d'acord que això impliqui algun tipus de despesa pública.
davida
N9
N9

Post by davida »

Acabo d'arribar de Helsinki on els metros i tramvies tenen wifi gratuit. No se si totes les unitats, pero si la majoria. En els ferris de Helsinki a Estocolm i Tallin també era gratuits.
Nomes vaig agafar un rodalies, de la serie mes vella i no tenia wifi.
En els trens de llarg recorregut, els pendolino i alguns IC2 ja en tenen. Esta previst que en tinguin tots els tren a finals d'any.
U-bahn de BCN
N5
N5

Post by U-bahn de BCN »

Divendres vaig veure una discussió entre una senyora que tractaba de concentrarse llegint un llibre mentres sentia al costat a una jove parlant alt pel mòbil doncs perque no la sentien prou.
Al Japó, país que ara admirem tots pel seu grau de civilització, tinc entès que està prohibit parlar per mòbil dins els transports públics ja t'obligen a sentir converses que no t'importen. És una falta de respecte cap els demès. Fins i tot si s'han de mocar ho fan en privat, mai en públic entre altres fineses.
Per tant, jo sóc a favor que que hi hagi telefonia limitada per parlar sols si hi ha una urgència (del tren cap en fora) o per enviar missatges i sols per poder parlar a les estacions. Wifi, també, però primer el que toca es millorar el servei. La gran majoria que va dins els trens ho fa per desplaçar-se i no pas per estar telecomunicada. Sovint hi ha molta gent que vol dormir...
wefer
Administrador

Post by wefer »

Afegeixo enquesta

Personalment, crec que a qui li interessa internet ja es paga una tarifa plana.
El que passa és que per gorrejar, tothom sempre hi està disposat. En canvi, a l'hora d'aportar coses positives, tothom s'escaqueja.
metring
Administrador

Post by metring »

No estaria de més fer servir els Twitters per demanar coses com el desdoblament de l'R3 o que facin d'una [...] vegada el corredor mediterrani, i que la R2 no vagi tant congestionada.
Gat_l-h
N4
N4

Post by Gat_l-h »

U-bahn de BCN wrote:Divendres vaig veure una discussió entre una senyora que tractaba de concentrarse llegint un llibre mentres sentia al costat a una jove parlant alt pel mòbil doncs perque no la sentien prou.
Al Japó, país que ara admirem tots pel seu grau de civilització, tinc entès que està prohibit parlar per mòbil dins els transports públics ja t'obligen a sentir converses que no t'importen. És una falta de respecte cap els demès. Fins i tot si s'han de mocar ho fan en privat, mai en públic entre altres fineses.
Per tant, jo sóc a favor que que hi hagi telefonia limitada per parlar sols si hi ha una urgència (del tren cap en fora) o per enviar missatges i sols per poder parlar a les estacions. Wifi, també, però primer el que toca es millorar el servei. La gran majoria que va dins els trens ho fa per desplaçar-se i no pas per estar telecomunicada. Sovint hi ha molta gent que vol dormir...
Tenir cobertura al tren per alguna gent és important. Alguns som esclaus del telèfon, i ens poden trucar en qualsevol moment per a temes urgents. Estic d'acord que a ningú li interessa el que jo parlo pel movil, però tampoc estic jo interessat en la conversa entre dos passatgers, i no per aixó imposem el silenci als trens.
metring
Administrador

Post by metring »

Posats a demanar, jo voldria poder escoltar la ràdio sense interrupcions.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”