Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta. Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Jefe de C.T.C. wrote:Una cosa es que te exijan/sigan/vacilen fuera de su puesto de trabajo (tampoco deberían hacerlo dentro..pero fuera ya es sangrante)...y otra es que se metan en tu casa a buscarte para quitarte cosas.
Por cierto, que en este caso estás en derecho de retenerlos, por intento de hurto. Como ciudadano y al estar en propiedad privada, tú eres la autoridad. Por lo que si alguien pretende robarte o te amenaza puedes retenerlo hasta que venga la policía.
Aaron, les mateixes excuses de mal pagador que t'ha donat l'agent de l'Adif jo ja les vaig sentir en boca del supervisor de l'estació ara fa un any quan li vaig informar que anava a fotografiar trens. Pel que veig l'estupidesa s'encomana i aquesta dona és una amargada que paga les seves frustacions amb els aficionats. Per cert, em podries dir com són (físicament) aquest parell? Més que res per tractar d'evitar-los...
Per d'altra banda, jo crec que en aquest cas hauria actuat com tu ja que no sé si en aquests casos val la pena muntar un escàndol i trucar a la policia. No me'n refio perquè moltes vegades he vist els polis "cofraternitzant" amb els VJ al bar de l'estació i em temo que no t'haurien fet ni cas i es posarien de part seva, a part de passar un mal tràngol si, especialment, et poses nerviós.
MRS wrote:Aaron, les mateixes excuses de mal pagador que t'ha donat l'agent de l'Adif jo ja les vaig sentir en boca del supervisor de l'estació ara fa un any quan li vaig informar que anava a fotografiar trens. Pel que veig l'estupidesa s'encomana i aquesta dona és una amargada que paga les seves frustacions amb els aficionats. Per cert, em podries dir com són (físicament) aquest parell? Més que res per tractar d'evitar-los...
Per d'altra banda, jo crec que en aquest cas hauria actuat com tu ja que no sé si en aquests casos val la pena muntar un escàndol i trucar a la policia. No me'n refio perquè moltes vegades he vist els polis "cofraternitzant" amb els VJ al bar de l'estació i em temo que no t'haurien fet ni cas i es posarien de part seva, a part de passar un mal tràngol si, especialment, et poses nerviós.
Mmm...és una mica dificil d'explicar com eren...simplement la dona és una dona de mitjana edat tirant a cinquentona amb cara d'amargada i el segurata...és un d'aquests sense neurones...I sobre trucar a la policia...no hi havia pensat i tens raó. Però bé, mira, d'inutils n'està el món plè, i Girona no n'és una excepció. La dona debia estar més amargada del normal perquè treballava en diumenge, i el segurata, era nou (no l'havia vist mai a l'estació), i és clar, havia de quedar bé. Tots plegats una colla de passarells...Aix...en casos així m'hauré de buscar algú que visqui aprop de la via i que s'hi puguin fer fotos
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Tot això no passaria (almenys, no de forma tant virulenta) si les empreses de seguretat privada s'hi impliquessin més. No crec que incitin els segurates a posar-se imbècils, però segur que no hi fan res en contra. Amb una advertència en començar la primera sessió de formació: "A qui es posi xulo amb l'usuari se li obre expedient sancionador!" els tindrien més a ratlla. Clar que, a més, faltaria que expliquessin als seus empleats quins drets i deures tenen, però tot ve del mateix: no els formen adequadament ni els diuen que allò no va de pel·li de l'oest.
Com sempre, falta voluntat per part de qui no en té i es renta les mans de tot plegat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Impressionant el que li ha passat al company valencià 594-001-0...Això ja és el colmo de los colmos...Ànims i endavant, que aquesta gent no torni a treballar en res de res...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Acabo de leer el relato de lo ocurrido a 594-001-0 y todavía estoy alucinando. Es indignante. Como se atreven esos dos VJ a entrar en tu casa sin permiso: eso es allanamiento de morada y es un delito. Si les has denunciado, se les va a caer el pelo porque han metido la pata hasta el fondo y es lo que se merecen.
Doncs bé, acabo de rebre la contestació de la reclamació que vaig cursar fa menys d'una setmana, (dissabte per ser concrets), pels fets ocorreguts a Girona.
Em diuen que a LOTT, prohibeix la realització de fotografies als ferrocarrils excepte autorització demanada a Adif i Renfe (la que jo duia).
I em diuen que li passaran una copia al director del servei perque sigui coneixedor del permís de fotografies..
Aviam si és veritat
Pere wrote:Doncs bé, acabo de rebre la contestació de la reclamació que vaig cursar fa menys d'una setmana, (dissabte per ser concrets), pels fets ocorreguts a Girona.
Em diuen que a LOTT, prohibeix la realització de fotografies als ferrocarrils excepte autorització demanada a Adif i Renfe (la que jo duia).
I em diuen que li passaran una copia al director del servei perque sigui coneixedor del permís de fotografies..
Aviam si és veritat
Carai si que contesten ràpid les reclamacions els d'Adif. Jo encara estic esperant la contestació d'una reclamació a Renfe de fa més d'un mes.
Pere wrote:Em diuen que a LOTT, prohibeix la realització de fotografies als ferrocarrils excepte autorització demanada a Adif i Renfe (la que jo duia).
C*ll*ns... Doncs per més que miro la LOTT no trobo res relatiu a cap tipus d'activitat artística ni fotografies.
Podries ser tan amable de copiar-nos la carta o al menys el pàrraf que parla d'això?
BCN2008 wrote:Farà un parell de setmanes em vaig trobar amb una situació potser simple però també surrealista. Vaig anar amb un amic a fer algunes fotos ja de nit (deurien ser les 6 i mitja de la tarda), i anava amb el trípode i tot per fer fotos sense que sortissin mogudes. Vaig sortir un moment de la marquesina per fer una foto amb les torres al fons i la 252-070 abaix, i llavors de seguida vaig veure que ja venia a per mí un vigilant per fer-me fora. Fins aquí tot normal, els que habitualment fem fotos ja ens coneixem el rotllo, pero ara bé la part potser més surrealista. Vaig veure com el guardia una mica lluny llençava un objecte cap a la via. Lògicament de nit no es veuria gaire bé el que llença, si no fos perquè de seguida es va veure que era vermell i que clarament era una cigarreta. Llavors va venir a dir-me que "des d'adalt" li habien arribat unes ordres que no podia sortir la gent de la marquesina. Jo em trobava al costat d'un civia desgraciadament sense servei al que li quedava un cotxe fora de la marquesina. La pregunta és, tan perillós és que jo estigui allà? I si ell em fa cumplir les ordres que li arriben d'adalt, perquè no comença ell cumplint la llei? Ja he enviat una queixa a ADIF i potser enviaré una a Renfe perquè no recordo si era vigilant de Renfe o ADIF.
Per altra banda, avui m'he trobat a La Llagosta amb uns nois que han fet un grafitti a una unitat 463, en concret feia el servei Granollers centre (14.12) - Castelldefels (15.14) que passa per La Llagosta a les 14.24h.
Per la història que expliques, suposo que et deus referir a l'Estació de França, i jo em vaig trobar amb una situació idèntica. La solució que vaig trobar-hi és no fer ni cas a l'agent de seguretat, ja que les mesures que pot prendre són nul·les. Les andanes de l'Estació de França en la seva totalitat són d'accés obert i públic.
BCN2008 wrote:Farà un parell de setmanes em vaig trobar amb una situació potser simple però també surrealista. Vaig anar amb un amic a fer algunes fotos ja de nit (deurien ser les 6 i mitja de la tarda), i anava amb el trípode i tot per fer fotos sense que sortissin mogudes. Vaig sortir un moment de la marquesina per fer una foto amb les torres al fons i la 252-070 abaix, i llavors de seguida vaig veure que ja venia a per mí un vigilant per fer-me fora. Fins aquí tot normal, els que habitualment fem fotos ja ens coneixem el rotllo, pero ara bé la part potser més surrealista. Vaig veure com el guardia una mica lluny llençava un objecte cap a la via. Lògicament de nit no es veuria gaire bé el que llença, si no fos perquè de seguida es va veure que era vermell i que clarament era una cigarreta. Llavors va venir a dir-me que "des d'adalt" li habien arribat unes ordres que no podia sortir la gent de la marquesina. Jo em trobava al costat d'un civia desgraciadament sense servei al que li quedava un cotxe fora de la marquesina. La pregunta és, tan perillós és que jo estigui allà? I si ell em fa cumplir les ordres que li arriben d'adalt, perquè no comença ell cumplint la llei? Ja he enviat una queixa a ADIF i potser enviaré una a Renfe perquè no recordo si era vigilant de Renfe o ADIF.
Per altra banda, avui m'he trobat a La Llagosta amb uns nois que han fet un grafitti a una unitat 463, en concret feia el servei Granollers centre (14.12) - Castelldefels (15.14) que passa per La Llagosta a les 14.24h.
Per la història que expliques, suposo que et deus referir a l'Estació de França, i jo em vaig trobar amb una situació idèntica. La solució que vaig trobar-hi és no fer ni cas a l'agent de seguretat, ja que les mesures que pot prendre són nul·les. Les andanes de l'Estació de França en la seva totalitat són d'accés obert i públic.
als segurates de l'Estacio de França els haurien de fotre a tots al carrer
Avui m'he tornat a trobar amb el mateix, exactament igual, i al mateix lloc, a l'Estació de França. Dos segurates em diuen primer que no es poden fer fotos, i no d'una forma gaire amable que diguem. Llavors intento convencer'ls de que ja no cal cap autorització per fer fotos i em surten amb que no puc sortir de la marquesina. Em poso just al límit i no s'els acudeix cap cosa millor que indicar-me ells ón m'haig de posar com a límit. Tot això estant ells a l'andana de les vies 6 i 7, i jo a la de les vies 4 i 5, per tant, conversació gairebé a base de crits. Avui ja estic segur de que són de Renfe, per tant, ja se a qui enviar el correu de queixa, tot i que dubto que hi facin res més. Hauria agraït un simple "por favor" a l'inici de la conversació. Radicalment diferent el comportament del cap d'estació, que m'ha vingut amablement a indicar que la meva camara fa una llum verda i que per tant habia d'intentar que no sortís, i tots els cops que me l'he trobat m'ha saludat i fins i tot m'ha parlat una estona molt amablement.
Jo per que ara tinc la càmera de fotos espatllada però algunes vegades faig fotos amb el Mobil, una vegada vaig fer una foto de una 448 ha Saragossa Delicias davant de un segurata i no hem va dir res.
trensmat wrote:Jo per que ara tinc la càmera de fotos espatllada però algunes vegades faig fotos amb el Mobil, una vegada vaig fer una foto de una 448 a Saragossa Delicias davant de un segurata i no em va dir res.
Jo no me'n refio i miro de ser discret quan trec fotos, però és cert que la qualitat del "encuadre" disminueix si t'has d'amagar.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
trensmat wrote:Jo per que ara tinc la càmera de fotos espatllada però algunes vegades faig fotos amb el Mobil, una vegada vaig fer una foto de una 448 a Saragossa Delicias davant de un segurata i no em va dir res.
Jo no me'n refio i miro de ser discret quan trec fotos, però és cert que la qualitat del "encuadre" disminueix si t'has d'amagar.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Altaria_Trianilla wrote:Avui pel matí a Martorell, amb una densitat brutal de VJ's hem estat fent fotos i no ens han dit res... ja podria ser sempre així!
El mateix puc dir d'aquesta tarda, només un m'ha preguntat que si anava a agafar el tren després que marxés un rodalies a Vilafranca, li he contestat que si, que anava a l'Arboç.
No farà 1 setmana, jo i en Xavi estàvem una estona a Estació de França fora la marquesina, a l'andana tan llarga de la via 5-6, què arriba gairebé a les 252, quan un segurata què estava assegut on les vies on descansen Alaris (al costat de la via 15), va començar a creuar les vies per vindre cap a nosaltres, però es quedà a l'andana de les vies 8-9 i ens va cridar: FUERA! (intel·ligible) TAQUILLA (intel·ligible) AUTORIZACIÓN. Era un segurata colombià de Renfe, dels què tanta mania ens tenen.. Com no el vam entendre, vam seguir allà. El segurata va anar al seu lloc, va posar els peus davant d'una tauleta què tenen, i es posà a dormir...
Avui a EdF un "Vigilante de Seguridad" m'ha dit que no podia passar de sota de la coberta.
1er. - En cap lloc posa que no es pugui passar.
2on. - Fins i tot hi havi dues d'aixonsis per enganxar els carros porta-equipatges com els de BARNA-SANTS.
3er. - El meu pare que n'es un veterà de la linia 2, C2 i ara R2 Sud i els regionals direcció Tarragona, etc . . . m'ha explicat que alguns trens et deixen fora de la coberta i no li han dit res l'ultima vegada que va baixar per allà i demés va estar una estona allà parlant pel telèfon mobil, va ser poc després de que es quedes la Generalitat les Rodalies.
Faré una reclamació a ADIF o a l'ens competens sobre aixó