wefer wrote:
Realment, serveix per alguna cosa el llibre de reclamacions? Normalment et despatxen amb una resposta prefabricada tipus "ja ens ho mirarem", i es queden tant amples.
Realment, estaríem parlant ara mateix del cas si hagués optat simplement per demanar el llibre?
I després ens queixem que la gent utilitza la violència per fer-se notar! Si no fa servir els canals normals que no molesti. A aquest home li haurien de fer pagar una multa per fer retardar el tren.
I les empreses (de transport i altres), ja fan servir els "canals normals" per acatar d'una punyetera vegada la llei i fer el que els toca fer? Per a tractar els viatgers com a persones dignes i no bestiar de transport? Els responsables últims de tot això, els que decideixen de debò quin servei s'ofereix i com s'ofereix, donen la cara als viatgers que en pateixen les conseqüències?
Quan es riuen cínicament a la cara de la gent, entenc aquestes reaccions airades.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
MZA_1600 wrote:A altres llocs els viatjers li haguessin fotut una patada i ja veus qué ràpid es baixa.
Error.
A altres països la gent hagués fet protestes massives per exigir un servei digne.
Aquí, ens empassem el que ens donin.
En quant al personal... ho sento, és el que toca. A més, ja els he vist diverses vegades protestar perquè els augmentin el sou i els retallin les hores de feina, però ni un sol cop han protestat (de veritat) per exigir un servei en condicions. Ara, que no vagin de víctimes.
Doncs deu ser que els serveis de transport públic a la resta del món deuen funcionar a la perfecció, perquè protestes per un bon servei se n'escolten ben comptades. No sobrevalorem tant "la resta del món" o no ens infravalorem tant nosaltres: hom, en la societat occidental -i no només a Espanya-, mira pels seus interessos. El que fotin els demés, ens és ben igual, sempre i quan no ens toquin els nostres interessos, aleshores no tenim pietat per aquell que gosa espatllar-nos el dia, tot i que el que reclami sigui lícit i ètic, des d'un punt de vista objectiu.
Molt bé però tampoc aniria malament apredre a fer alguna cosa que no sigui brindar amb el sol
victorcasta wrote:Doncs deu ser que els serveis de transport públic a la resta del món deuen funcionar a la perfecció, perquè protestes per un bon servei se n'escolten ben comptades. No sobrevalorem tant "la resta del món" o no ens infravalorem tant nosaltres: hom, en la societat occidental -i no només a Espanya-, mira pels seus interessos. El que fotin els demés, ens és ben igual, sempre i quan no ens toquin els nostres interessos, aleshores no tenim pietat per aquell que gosa espatllar-nos el dia, tot i que el que reclami sigui lícit i ètic, des d'un punt de vista objectiu.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
vaya manera te la gent de fer el ridicul.......els viatgers que anaven en el tren segur que s'enrecordaben de seva santa mare........
Penso que hi ha formes mès civilitzades de fer revindicacions............
Sobre aquest tema estem confonent la gimnàsia i la magnèsia com se sol dir.
Per part d'Adif, realment aquella andana no hauria d'estar en aquelles condicions, suposo que deu estar previst elevar-la i fer un pas inferior a l'estació com s'ha fet en altres estacions ni idea amb quins terminis, el cas és que s'està fent en altres estacions ja li arribarà el seu torn.
Per part de Renfe, en aquest cas no és cert com s'ha dit en un missatge anterior que els nous trens tinguin pitjor accessibilitat que els anteriors, suposo que wefer ho ha dit pensant en els civia, no es tracta d'un civia és un 449 i la seva accessibilitat és molt millor que la d'un 448 cosa no gaire difícil.
Per part dels treballadors, el maquinista ofereix una solució prou acceptable com és moure el tren perque el viatger no hagi de baixar amb tant desnivell, trobo absolutament reprovable, gratuït i absurd que l'interventor el tregui a empentes, que en el fons és el que el viatger buscava, suposo que ningú esperava que el maquinista i l'interventor es posessin a fer de paletes i apujar l'andana allà pel seu compte
Per part del viatger, el primer pas és posar una reclamació més que fer el que ha fet, que no serveix de res? això pot ser veritat el primer dia però com ja he dit la tendència serà anar adequant les estacions, desenganyem-nos el viatger només volia donar la nota.
Pel que fa a la coincidència de la porta damunt del pas entre vies jo penso que seria més raonable desplaçar el pas entre vies a un extrem de l'andana que no calcular el punt de parada perque no hi coincideixi repassant unes fotos que tinc de l'estació l'andana està pujada en un tram i no a la resta de tota manera l'alçada permet una baixada prou raonable del tren, molts maquinistes aturen el tren fora dels punts de parada al seu criteri amb interès de distribuir els viatgers en el tren
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
TBF wrote:Pot tenir raó però amb aquest tipus d'actitud només trobarà animadversió.
Li ofereixen ajuda i moure el tren, i no vol, no és més que un busca-raons.
es un tocacollons habitual a l'oficina d'atenció al viatger de Girona...........
TBF wrote:Pot tenir raó però amb aquest tipus d'actitud només trobarà animadversió.
Li ofereixen ajuda i moure el tren, i no vol, no és més que un busca-raons.
es un tocacollons habitual a l'oficina d'atenció al viatger de Girona...........
Gràcies per l'aclariment
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
De tota manera, crec que la nata que es va donar el viatger, més que empenta de l'interventor, va ser la porta del 449 que es tanca automàticament al cap d'un temps d'estar oberta, igual que als civia.
Pere wrote:De tota manera, crec que la nata que es va donar el viatger, més que empenta de l'interventor, va ser la porta del 449 que es tanca automàticament al cap d'un temps d'estar oberta, igual que als civia.
Que vols que et digui, i si no es tanqués sola, jo l'hauria tancat a mà.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Pere wrote:De tota manera, crec que la nata que es va donar el viatger, més que empenta de l'interventor, va ser la porta del 449 que es tanca automàticament al cap d'un temps d'estar oberta, igual que als civia.
Que vols que et digui, i si no es tanqués sola, jo l'hauria tancat a mà.
a part de fer una mica de teatre.....pero del dolent
Informe d'Adif: