Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Es quedarien curts amb un parell, se'ls berenarien.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Mossos
A més, amb els efectius que hi ha, hi haurien de destinar un percentatge considerable dels agents disponibles.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Es que, para más INRI, la parada de La Mina de la T6 está al lado de la comisaría de los Mossos. O ganan "ellos" o ganamos "nosotros" (y con "nosotros" estarían los de "ellos" que no comulgan con "ellos". No sé si me explico ...). Es un pulso.
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
HOME! Trobo que això és generalitzar d'una manera molt lletja sobre tot un barri.wefer wrote:ja que probablement la societat d'aquell barri sembla que no està preparada per tenir aquest tipus de serveis.
El licor Calisay no se bebe, se saborea
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Ja s'ocupen ells, de generalitzar
80% de frau i delinqüència d'ordre divers gairebé a diari, i no n'hi ha per a generalitzar?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Això ja no és generalitzar, és que la taxa de delinqüència amb el Tram a la zona és una cosa exagerada!!!
Re: La realitat del trambesós
Veient aquest vídeo, em queda encara més clar, que la T6 s'ha de tancar fins nou avís.
Una línia sense beneficis, on no valida quasi ningú, que no serveix de rés (de St Joan Baptista a Est. St Adrià són poc més de 5 minuts caminant), i que a sobre s'ha de reaprar continuament, amb l'agreujant de la seguretat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: La realitat del trambesós
Efectivament, mentre no es faci una operació policial que posi a la presó a quantitat important de la gent d'aquella zona i ens assegurem de que no tornen a sortir al carrer, la gent normal no podrà passar-hi amb tranquil·litat i continuarà essent una zona de guerra sense llei.Miquel wrote:Veient aquest vídeo, em queda encara més clar, que la T6 s'ha de tancar fins nou avís.
No sé a què esperen les autoritats per actuar per restaurar l'ordre, ja que la situació és inadmissible.
I a sobre, els delinqüents encara tenen el recolzament de certs grups:
http://www.desdelamina.net/drupal/artic ... comentaris
Segons ells, fer una campanya informativa perquè la gent pagui és intimidatori. I del que diuen es desprèn que en realitat allà no passa res, i que tot s'ho inventen els mitjans perquè són una colla de racistes. Total, segons ells només una vegada algú va llençar una pedra, res més.
Ah... i si no paguen, és perquè no tenen diners. Clar... a la resta de la societat ens sobren els calers, i per això hem decidit malgastar-los pagant bitllet. Sempre la mateixa excusa: per escaquejar-se de pagar impostos el que calgui, però a l'hora de demanar (què coi, exigir ja posats!!) serveis, aleshores sí tenen tots els drets. Que els paguin els altres, per això.
Quina cara més dura que tenen!!!! Colla d'hipòcrites i vividors.
El que deiem: T6 tancada fins que no es garanteixi la seguretat.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Tots aquests problemes ja sabia que succeirien. Jo i la majoria dels veïns de la zona. Tot i que m'agrada promoure el transport públic, sempre he estat contrari a un tramvia Sant Roc - La Mina. Per què? Perquè soc veí de Sant Roc de tota la vida i sé de què parlo. Però això son coses políticament incorrectes de difondre.
El mateix trajecte fet amb una línia de bus no hagués tingut ni frau ni incidents a l'interior del vehicle. La B23, línia de bus que ja cobreix gran part del recorregut de la T6, no sofreix cap problema.
Respecte a les pedregades, això no es nou. Una mica de memòria històrica:
Per què les línies 43 i 141 de bus van haver de canviar el seu origen/final, fins llavors situat al carrer Llevant del barri de La Mina, a l'altra banda del riu (43) i a la Rbla. Prim (141)? Per les contínues pedregades i agressions als conductors. Si us han explicat una altra cosa, és fals. TMB no va fer públic el motiu real del canvi i ho va disfressar d'ampliacions (aprofitant que veïns de St. Joan Baptista demanaven l'ampliació de la 43).
Per què la línia de bus 44 va haver de deixar de circular per una part del carrer Alfons XII i el carrer Primavera, als barris de Sant Roc i El Remei? Per un episodi greu de pedregades. TMB va encobrir el canvi al·legant unes obres que mai van existir. El desviament es va fer definitiu després de 2 anys.
Per què la línia B26 va modificar la parada d'origen d'El Remei, traslladant-la del c/ Tardor al c/ Progrés? Per seguretat.
Continuo?
El mateix trajecte fet amb una línia de bus no hagués tingut ni frau ni incidents a l'interior del vehicle. La B23, línia de bus que ja cobreix gran part del recorregut de la T6, no sofreix cap problema.
Respecte a les pedregades, això no es nou. Una mica de memòria històrica:
Per què les línies 43 i 141 de bus van haver de canviar el seu origen/final, fins llavors situat al carrer Llevant del barri de La Mina, a l'altra banda del riu (43) i a la Rbla. Prim (141)? Per les contínues pedregades i agressions als conductors. Si us han explicat una altra cosa, és fals. TMB no va fer públic el motiu real del canvi i ho va disfressar d'ampliacions (aprofitant que veïns de St. Joan Baptista demanaven l'ampliació de la 43).
Per què la línia de bus 44 va haver de deixar de circular per una part del carrer Alfons XII i el carrer Primavera, als barris de Sant Roc i El Remei? Per un episodi greu de pedregades. TMB va encobrir el canvi al·legant unes obres que mai van existir. El desviament es va fer definitiu després de 2 anys.
Per què la línia B26 va modificar la parada d'origen d'El Remei, traslladant-la del c/ Tardor al c/ Progrés? Per seguretat.
Continuo?
Si els problemes persisteixen, proposo tancar tot el tram de la T5 entre Besòs i Gorg també fins nou avís.Miquel wrote:Veient aquest vídeo, em queda encara més clar, que la T6 s'ha de tancar fins nou avís.
És el que han fet. Des de la setmana passada estic observant a una parella de seguretat amb gos als dos combois de la T6 fins a la fí del servei.Gat_l-h wrote:No poden posar una parella de Mossos a cada convoi?
No tota la societat del barri és igual, t'ho garanteixo, em sap greu que paguin cívics per incívics. Però, entenc perfectament que generalitzis davant de tan desmesurats aconteixements.wefer wrote:[...] ja que probablement la societat d'aquell barri sembla que no està preparada per tenir aquest tipus de serveis.
Salvem l'Estació de França!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Això és el que m'indigna. Hem arribat a un punt en que per ser políticament correctes hem de començar a dir mentides i difondre informacions falses, fent veure que les coses que passen en realitat es com si no passessin.m.h.t. wrote: Per les contínues pedregades i agressions als conductors. Si us han explicat una altra cosa, és fals. TMB no va fer públic el motiu real del canvi i ho va disfressar d'ampliacions
Potser ja comença a ser hora de que diguem les coses pel seu nom i ens deixem de tantes tonteries político-correctes (també conegudes com mentides). Les autoritats haurien d'identificar clarament els autors d'aquests actes i posar-hi remei, no pas mirar cap a un altre costat.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... sos-970440
Front comú contra el vandalisme al Trambesòs
Dimarts, 12 de abril del 2011 EL PERIÓDICO
BARCELONA
Les administracions han unit forces per combatre el vandalisme al Trambesòs de Barcelona, i la seva gestora (l'empresa Tram), la Direcció General de Transports i Mobilitat de la Generalitat, l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) i l'Ajuntament de Sant Adrià han decidit fer front comú.
L'últim episodi es va produir divendres passat a la T-6 (que circula per la Rambla de la Mina), una línia que va estar inoperativa des de les 20.50 hores fins a la finalització del servei a causa de l'impacte d'una pedra que va trencar un vidre d'un vagó i va obligar a retirar-lo.
Al Trambesòs, especialment a la T-5 i T-6, es registren habitualment incidents amb inspectors de bitllets -sobretot insults- que en ocasions motiva que hi hagin d'intervenir els Mossos, i llançaments de pedres contra els combois.
Front comú contra el vandalisme al Trambesòs
Dimarts, 12 de abril del 2011 EL PERIÓDICO
BARCELONA
Les administracions han unit forces per combatre el vandalisme al Trambesòs de Barcelona, i la seva gestora (l'empresa Tram), la Direcció General de Transports i Mobilitat de la Generalitat, l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) i l'Ajuntament de Sant Adrià han decidit fer front comú.
L'últim episodi es va produir divendres passat a la T-6 (que circula per la Rambla de la Mina), una línia que va estar inoperativa des de les 20.50 hores fins a la finalització del servei a causa de l'impacte d'una pedra que va trencar un vidre d'un vagó i va obligar a retirar-lo.
Al Trambesòs, especialment a la T-5 i T-6, es registren habitualment incidents amb inspectors de bitllets -sobretot insults- que en ocasions motiva que hi hagin d'intervenir els Mossos, i llançaments de pedres contra els combois.
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
http://www.avui.cat/noticia/article/2-s ... 03186.html
Un jove imputat per haver apedregat un tramvia a la Mina
28/04/11
Els Mossos d'Esquadra han imputat a un jove de 22 anys i veí de Badalona un delicte de danys per haver trencat dues finestres d'un comboi del Trambesòs, quan la nit del 19 de febrer passat circulava per la rambla de la Mina, a Sant Adrià de Besòs. Segons les investigacions dutes a terme conjuntament per l'àrea bàsica policial de Badalona i de Sant Adrià, l'imputat i dos joves més van llançar pedres al vagó i van ocasionar unes destrosses valorades en 1.800 euros i un ensurt considerable als pocs passatgers que llavors hi havia a l'interior del tramvia. Llavors, cap dels tres joves no va poder ser identificat ni detingut, però fa pocs dies els agents van acabar imputant càrrecs penals a un d'ells, el qual està esperant el judici. Des de fa mesos, el nombre de denúncies d'actes vandàlics contra combois del Trambesòs s'ha incrementat, sobretot al pas per aquesta rambla. De fet, l'empresa que gestiona el servei ordena suspendre-hi la circulació fins l'endemà quan es produeixen incidents com aquest.
Un jove imputat per haver apedregat un tramvia a la Mina
28/04/11
Els Mossos d'Esquadra han imputat a un jove de 22 anys i veí de Badalona un delicte de danys per haver trencat dues finestres d'un comboi del Trambesòs, quan la nit del 19 de febrer passat circulava per la rambla de la Mina, a Sant Adrià de Besòs. Segons les investigacions dutes a terme conjuntament per l'àrea bàsica policial de Badalona i de Sant Adrià, l'imputat i dos joves més van llançar pedres al vagó i van ocasionar unes destrosses valorades en 1.800 euros i un ensurt considerable als pocs passatgers que llavors hi havia a l'interior del tramvia. Llavors, cap dels tres joves no va poder ser identificat ni detingut, però fa pocs dies els agents van acabar imputant càrrecs penals a un d'ells, el qual està esperant el judici. Des de fa mesos, el nombre de denúncies d'actes vandàlics contra combois del Trambesòs s'ha incrementat, sobretot al pas per aquesta rambla. De fet, l'empresa que gestiona el servei ordena suspendre-hi la circulació fins l'endemà quan es produeixen incidents com aquest.
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Acció: atac amb pedres amb risc de ferir civils innocents i desarmats contra un servei de transport públic.Els Mossos d'Esquadra han imputat a un jove de 22 anys i veí de Badalona un delicte de danys per haver trencat dues finestres d'un comboi del Trambesòs, quan la nit del 19 de febrer passat circulava per la rambla de la Mina, a Sant Adrià de Besòs. Segons les investigacions dutes a terme conjuntament per l'àrea bàsica policial de Badalona i de Sant Adrià, l'imputat i dos joves més van llançar pedres al vagó
Imputació: danys.
Acció: llençament de pedres contra membres de cossos de seguretat, que van advertits, protegits i armats i a més cobren per enfrentar-s'hi.
Imputació: atemptat.
No dic que això últim no hagi de ser atemptat, però sí que el primer ho ha de ser, i molt més greu per tractar-se d'un atac a traïció i contra civils desarmats.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
http://societat.e-noticies.cat/insegure ... 54951.html
El sindicat UGT de Catalunya ha denunciat que dissabte a la nit es va produir una "nova agressió a un treballador del Trambesòs". "Cap a la 1 de la matinada, un grup d’unes quinze persones esperaven a la parada de Gorg (Badalona) que arribés el tramvia per linxar el conductor, que va intentar tancar-se a la cabina però no va poder evitar que li donessin dos cops de puny a la cara. Ara el treballador es troba de baixa i la plantilla, de nou, atemorida. Després de l’agressió, la plantilla va decidir aturar el servei fins al matí següent", expliquen des del sindicat.
En aquest sentit, exposen que porten "dos anys denunciant les condicions d'inseguretat i perill amb què treballen a diari els conductors/es i inspectors/es de les línies T-5 i T-6 del Trambesòs durant els trajectes per determinades zones de Badalona i Sant Adrià del Besòs".
A més expliquen que "des que es van posar en marxa aquestes línies, la plantilla del Trambesòs ha d'aguantar insults, amenaces i agressions físiques per part d'alguns 'usuaris' -que, evidentment, no paguen el bitllet- i des del carrer, situacions que lamentablement han esdevingut normals".
"Els tramvies pateixen desperfectes contínuament i alguns treballadors han resultat ferits. També són pràctiques habituals a l'interior dels tramvies el consum i el tràfic de drogues, així com l'abandonament de xeringues usades, amb el conseqüent risc tant per a treballadors i treballadores com per a viatgers", assegura UGT de Catalunya.
Per tal de solucional la inseguretat que viuen els conductors, el Comitè de Seguretat i Salut s'ha reunit amb la direcció de l’empresa i s'ha acordat "reforçar amb seguretat privada les terminals, és a dir, a les parades de Gorg, Sant Adrià del Besòs i Ciutadella-Vila Olímpica".
El sindicat UGT de Catalunya ha denunciat que dissabte a la nit es va produir una "nova agressió a un treballador del Trambesòs". "Cap a la 1 de la matinada, un grup d’unes quinze persones esperaven a la parada de Gorg (Badalona) que arribés el tramvia per linxar el conductor, que va intentar tancar-se a la cabina però no va poder evitar que li donessin dos cops de puny a la cara. Ara el treballador es troba de baixa i la plantilla, de nou, atemorida. Després de l’agressió, la plantilla va decidir aturar el servei fins al matí següent", expliquen des del sindicat.
En aquest sentit, exposen que porten "dos anys denunciant les condicions d'inseguretat i perill amb què treballen a diari els conductors/es i inspectors/es de les línies T-5 i T-6 del Trambesòs durant els trajectes per determinades zones de Badalona i Sant Adrià del Besòs".
A més expliquen que "des que es van posar en marxa aquestes línies, la plantilla del Trambesòs ha d'aguantar insults, amenaces i agressions físiques per part d'alguns 'usuaris' -que, evidentment, no paguen el bitllet- i des del carrer, situacions que lamentablement han esdevingut normals".
"Els tramvies pateixen desperfectes contínuament i alguns treballadors han resultat ferits. També són pràctiques habituals a l'interior dels tramvies el consum i el tràfic de drogues, així com l'abandonament de xeringues usades, amb el conseqüent risc tant per a treballadors i treballadores com per a viatgers", assegura UGT de Catalunya.
Per tal de solucional la inseguretat que viuen els conductors, el Comitè de Seguretat i Salut s'ha reunit amb la direcció de l’empresa i s'ha acordat "reforçar amb seguretat privada les terminals, és a dir, a les parades de Gorg, Sant Adrià del Besòs i Ciutadella-Vila Olímpica".
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Aquesta acció és motiu suficient per clausurar la línia.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
http://elperiodico.cat/ca/noticias/barc ... ia-1066447
Trambesòs reforçarà la seguretat després de l'agressió a un treballador del tramvia
L'empresa destinarà més vigilància a les parades de Gorg, Sant Adrià i Ciutadella-Vila Olímpica
Dimarts, 5 de juliol del 2011 - 10:22h.
ACN / Barcelona
Les línies T-5 i T-6 del Trambesòs comptaran a partir d'ara amb més seguretat privada amb l'objectiu d'evitar les agressions als treballadors del tramvia i els actes incívics cada vegada més freqüents en algunes de les parades. Els responsables del servei han pres aquesta decisió arran de l'últim incident, produït dissabte passat a la matinada, quan una quinzena de persones van agredir a la parada de Gorg, a Badalona, el conductor del vehicle, que va rebre diversos cops a la cara i encara està de baixa, i van paralitzar el servei fins diumenge a primera hora.
L'increment de la vigilància privada afectarà les estacions de Gorg, Sant Adrià de Besòs i Ciutadella-Vila Olímpica, zones en què s'han detectat més incidents i més passatgers que viatgen sense bitllet.
Mesura amb retard
El sindicat UGT s'ha felicitat per aquesta decisió però ha lamentat el retard amb què arriba. El comitè d'empresa de Trambesòs ja fa dos anys que denuncia que els treballadors del tramvia es troben en situació de risc, ja que han d'aguantar "insults, amenaces i agressions físiques per part d'usuaris i des del carrer".
"S'ha hagut de produir una nova agressió perquè finalment l'empresa hagi decidit fer alguna cosa", han assenyalat fonts sindicals, que han reclamat més implicació i responsabilitat a l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM), a l'Ajuntament de Barcelona, a la Generalitat i als diversos cossos de seguretat.
Trambesòs reforçarà la seguretat després de l'agressió a un treballador del tramvia
L'empresa destinarà més vigilància a les parades de Gorg, Sant Adrià i Ciutadella-Vila Olímpica
Dimarts, 5 de juliol del 2011 - 10:22h.
ACN / Barcelona
Les línies T-5 i T-6 del Trambesòs comptaran a partir d'ara amb més seguretat privada amb l'objectiu d'evitar les agressions als treballadors del tramvia i els actes incívics cada vegada més freqüents en algunes de les parades. Els responsables del servei han pres aquesta decisió arran de l'últim incident, produït dissabte passat a la matinada, quan una quinzena de persones van agredir a la parada de Gorg, a Badalona, el conductor del vehicle, que va rebre diversos cops a la cara i encara està de baixa, i van paralitzar el servei fins diumenge a primera hora.
L'increment de la vigilància privada afectarà les estacions de Gorg, Sant Adrià de Besòs i Ciutadella-Vila Olímpica, zones en què s'han detectat més incidents i més passatgers que viatgen sense bitllet.
Mesura amb retard
El sindicat UGT s'ha felicitat per aquesta decisió però ha lamentat el retard amb què arriba. El comitè d'empresa de Trambesòs ja fa dos anys que denuncia que els treballadors del tramvia es troben en situació de risc, ja que han d'aguantar "insults, amenaces i agressions físiques per part d'usuaris i des del carrer".
"S'ha hagut de produir una nova agressió perquè finalment l'empresa hagi decidit fer alguna cosa", han assenyalat fonts sindicals, que han reclamat més implicació i responsabilitat a l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM), a l'Ajuntament de Barcelona, a la Generalitat i als diversos cossos de seguretat.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: Menys de 600 persones/dia usen tram a la Mina
Hola,
Yo he tenido que trabajar por la zona en alguna ocasión y una vez que llovía, cuando me vuelvo para casa y le doy al limpiaparabrisas del coche comprobé que el mecanismo funcionaba, lo que no había eran limpiaparabrisas, los habían robado... ejem, perdón, eso es políticamente incorrecto, debo decir que "me los cambiaron de sitio". Claro que luego tuve que conducir de forma insegura bajo la lluvia y sin limpiaparabrisas durante un buen rato por mi cuenta y riesgo hasta poder llegar a un sitio donde le puse unos nuevos. Y encima tendré que callarme y dar las gracias porque no me desguazaron el coche entero.
Ojo, ya ni hablamos de lo que pasa en las estaciones del bicing cercanas a esa zona. Ahí también solían "cambiar de sitio" bastantes bicicletas.
Saludos,
Sergio
Yo he tenido que trabajar por la zona en alguna ocasión y una vez que llovía, cuando me vuelvo para casa y le doy al limpiaparabrisas del coche comprobé que el mecanismo funcionaba, lo que no había eran limpiaparabrisas, los habían robado... ejem, perdón, eso es políticamente incorrecto, debo decir que "me los cambiaron de sitio". Claro que luego tuve que conducir de forma insegura bajo la lluvia y sin limpiaparabrisas durante un buen rato por mi cuenta y riesgo hasta poder llegar a un sitio donde le puse unos nuevos. Y encima tendré que callarme y dar las gracias porque no me desguazaron el coche entero.
Ojo, ya ni hablamos de lo que pasa en las estaciones del bicing cercanas a esa zona. Ahí también solían "cambiar de sitio" bastantes bicicletas.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"