Incivisme al transport públic
- ABB_Traccion
- N7
Re: Quines mostres d'incivisme heu vist als Transports publi
Evidentment que no, és curiós perquè tot el dia hi ha dos vigilants menys a aquesta hora... no ho entenc
-
- N6
Quin tio. Si no que no viatgi en tren, ja que no paga bitllet.PoLeTe124 wrote:Avui, en el tren amb destinació La Tour de Querol que passa per Vic a ls 10.53, un home que ja estava feia temps al tren, no volia pagar bitllet (perquè no li sortia dels c****ns), així mateix ho ha dit. El revisor li ha posat una multa de 50€, i el paio se l'ha trencat davant la cara. Han hagut d'avisar al de seguretat perquè es posava agressiu, on quasi pega al revisor, i entra a cabina a destrossar-la.
- Guigui
- Administrador
Missatges reubicats
Els missatges que parlen de violència han sigut traslladats al fil corresponent en depassar clarament la classificació d'incivisme.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Avui tornant amb un R4 Martorell a l'estació de Sabadell sud he tingut una experiencia d'incivisme nivell deluxe, els nengs que tornaven de festa s'han estat foten ralles en mig del vagó i una nenga molt simpatica li ha dit al seu "jambu" que si volía a seure al seu costat, la tia s'ha posat entre mig dels dos seients, aixi que em anat els tres apretadets com si fosim parelleta. Per descomptat no m'ha demanat ni permis per apretar-se'm. Jo no li he fet lloc logicament. Han pasat 4 segurates, que l'unica tasca que han fet es atrevassar el vagó en 1 minut.
-
- N7
- Facebook: pol.bielsa
Ahir, en un R6 Martorell-Igualada, uns killos han entrat a La Beguda, i han començat a tocar els nassos. Quan el revisor ha sortit de cabina a Can Parellada, els killos han sortit corrents (això pel matí). Per la tarda (16.30) el mateix, però en sentit invers. A les 19.30, uns altres killos han pujat a La Beguda, el mateix, però aquest cop sense revisor, i han robat 1 bossa a una dona, on ella ho portava tot a dins..
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Això em va passar una vegada a mi, en un R2, just en els 5min que està parat per entrar a SVC, i es va començar a ficar dels nervis, l'home...Alex_C4 wrote: els nengs que tornaven de festa s'han estat foten ralles en mig del vagó.
Tot continua igual,i això q van matar al seguretat de Castelldefels(que en pau descansi),els politics només diuen paraules paraules i no fan res,crec que haurien d´agafar més el transport públic,pot ser han de matar a 2 maquinistes,3 revisors i uns quants usuaris per a què facin alguna cosa.Per cert,ja patrulla el cos específic dels mossos per al transport públic???per que jo no els he vist encara...
- genissimon
- N10
Si això passés, no només la seguretat al transport públic milloraria...
Salut !!
Salut !!
pedrofgc wrote:[...]els politics només diuen paraules paraules i no fan res,crec que haurien d´agafar més el transport públic[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Guigui
- Administrador
Ja ho demano des de fa temps
Vegeu signatura (segona línia).genissimon wrote:Si això passés, no només la seguretat al transport públic milloraria...
Hola, avui una d'historica, viatjan en el Sabadell Nord 5.59 (Destinació Martorell) a l'altura de Barberá hem vist com per la porta del vago venia una multitud de joves seguint a un altre, total que sense mediar paraula un dels de la colla li ha clavat una pallisa, la gent s'ha aixecat a veure que passaba pero ningu a tingut ous de ficar-si pel mig yo he esperat que ja s'habia anunciat la parada a Cerdanyola i m'hen he anat al tercer vagó per sortir i avisar a seguretat. al cap de 30 segons aviso al de seguretat i li dic ""por hay se están zurrando" a lo cual ell em contesta "donde?" "Alli en el segundo vagón" el segurata nomes s'ha limitat a anar caminant prudentment cap al segon vagó (jo habia canviat al tercer), com pensan-se "que faig entro i pillo?" total que el tren ha arrencat amb normalitat y el segurata no hi ha pujat.
No se com ha acabat la historia perque m'he quedat al tercer vagó, al cap de 20 minuts o aixi ja he vist uns 3 segurates sortir del segon vagó pero no he vist ni l'agresor ni l'agredit desde la baralla. Cap a l'altura de Sant Feliu, m'he acostat al segón vagó per tafenegar i fer unes fotos. Com podeu apreciar esquitxades de sang que hi eren també als altres seients, pero com que tothom em miraba mentres feia les fotos m'he tallat. al sortir per la porta m'he donat compte que l'esglaó de la 447 li habien passat una manguera o alguna cosa perque estava recent mullada. i jo em pregunto i la seguretat de les cameres de videovigilancia en una 447 on está?. val que no em salvará la vida, pero tindría proves... on está el limit?
Hauria de demanar un plus per perillositat, oi?
No se com ha acabat la historia perque m'he quedat al tercer vagó, al cap de 20 minuts o aixi ja he vist uns 3 segurates sortir del segon vagó pero no he vist ni l'agresor ni l'agredit desde la baralla. Cap a l'altura de Sant Feliu, m'he acostat al segón vagó per tafenegar i fer unes fotos. Com podeu apreciar esquitxades de sang que hi eren també als altres seients, pero com que tothom em miraba mentres feia les fotos m'he tallat. al sortir per la porta m'he donat compte que l'esglaó de la 447 li habien passat una manguera o alguna cosa perque estava recent mullada. i jo em pregunto i la seguretat de les cameres de videovigilancia en una 447 on está?. val que no em salvará la vida, pero tindría proves... on está el limit?
Hauria de demanar un plus per perillositat, oi?
Bé, vist pel que serveixen les càmeres...El que cal és seguretat, amb armes si calen, i vists aquests casos, sí que calen! Vomitiu tot plegat!
-
- N7
- Facebook: pol.bielsa
Avui, a Estació de França, la 450.039M, el cotxe motor estava tot l'interior (les parets i teleindicadors interiors) grafitejats amb retulador gruixut permanent vermell...
Jo no és la primera vegada q veig gotes de sang dins dels trens... A una amiga fa un parell d´anys,tornant de Mataró en uns dels primers trens del matí es va trobar amb 2 bandes latines que anaven armats amb navalles i tenien pinta de barallar-se,ella quan va veure això va cambiar de vagó i a la pròxima estació va baixar i va esperar al següent tren,quina por...
- Guigui
- Administrador
Un incívic cívic
Avui m'he adonat que fins i tot es poden donar avistaments curiosos d'incívics. M'explico: a l'L1, un noi amb el mòbil a tot drap i escarxofat en un banc, s'ha ofert a una senyora d'edat que ha entrat per a cedir-li el seient. Passa que la senyora no l'ha sentit i ha tirat enllà. Això sí, típica la manera com l'ha cridat: "Pst, pst!"
-
- N5
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
En la estación de Via Julia, linea 4, en la salida calle Argullós puerta de acceso entre tornos de validar el billete y salida de viajeros rota, por lo tanto puedes entrar al transporte publico sin pagar.
Linea 4, con Linea 2 estacion Paseo de Gracia, 11.30 de la mañana rumanos robando carteras impunemente.
linea 5, Sagrada Familia 13.00 horas, Viajeros llevando perros dentro de los vagones.
Gracias por el civismo.
Linea 4, con Linea 2 estacion Paseo de Gracia, 11.30 de la mañana rumanos robando carteras impunemente.
linea 5, Sagrada Familia 13.00 horas, Viajeros llevando perros dentro de los vagones.
Gracias por el civismo.
- Guigui
- Administrador
40 minuts de retard per uns salvatges
De Rodalies de Catalunya:
R3
01/07/2011 17:03h
Tren Vic (16:02) - L'Hospitalet (17:31) circula amb 40 minuts de demora un cop solventats els problemes d' ordre públic.
R3
01/07/2011 17:03h
Tren Vic (16:02) - L'Hospitalet (17:31) circula amb 40 minuts de demora un cop solventats els problemes d' ordre públic.
Pel que sembla,és pot accedir amb molta facilitat a les andanes de Sana Perpetua-Can Folgueres,amb tanta faclilitat i aprofitant que ja circulen trens amb passatgers per aquí,sembla ser qué alguns(.....)ho aprofiten per pedregar trens.
Un missatge de rodalia.info de fa una hora:
hace 1 hora Uns joves han apedregat el #rod8 a l'alçada de l'estació no inaugurada de Mollet! @territoricat via @enricbayot
Suposo que e que l'usuari és refereix a"l'estació no inagurada de Mollet"és Santa perpètua-Can Folgueres.Senzillament vergonyòs i lamentable .
Un missatge de rodalia.info de fa una hora:
hace 1 hora Uns joves han apedregat el #rod8 a l'alçada de l'estació no inaugurada de Mollet! @territoricat via @enricbayot
Suposo que e que l'usuari és refereix a"l'estació no inagurada de Mollet"és Santa perpètua-Can Folgueres.Senzillament vergonyòs i lamentable .
- Guigui
- Administrador
El món a l'inrevés
O sigui, que estem gaudint dels inconvenients d'una cosa a mig fer, però no dels avantatges. Visca el transport públic!
més vandalisme.
info a través de twitter:
is_maurice j vidal de llobatera
#rod3 montcada ripollet. Mentre fem la parada d 5' de rigor uns nois ens fan un graffity a la finestra i el fotografien.
#rod3 montcada ripollet. Mentre fem la parada d 5' de rigor uns nois ens fan un graffity a la finestra i el fotografien.
Doncs per SEGON DIA CONSECUTIU han grafitejat un tren a Montcada-Ripollet(tot i que el missatge hi diu Montcada-Birfucació,peró hi ha un enllaç amb una foto feta desde dins del tren que surt el (...)pintant el tren,i jo diria que és correspon a Montcada-Ripollet.Ferry1ac1 wrote:més vandalisme.
Missatge de Rodalia.info:
#rod3 segon dia consecutiu de graffitys al tren mentre esperem a montcada-bif. Revisor, quina és la teva feina? http://t.co/iA4L7sr via @is_maurice
Vergonya