Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Ja han començat les obres a l'estació de Molins de Rei,encara que nomès sigui alçar una andana que pràcticament mai s'ultilitza.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
http://www.vilaweb.cat/portada/extra-ultima-hora.html
Los trabajos, que se han ejecutado en dos fases, han supuesto una inversión global de 3,5 millones de euros
Adif finaliza las obras de mejora de la accesibilidad en la estación de Cubelles
16-maig-2011..- Adif ha finalizado las obras de mejora de la accesibilidad de las instalaciones en la estación de Cubelles, perteneciente a la línea que circula entre Sant Vicenç de Calders y Estación de Francia. El proyecto, que ha sido dividido en dos fases y en el que se han invertido 3,5 millones de euros, ha supuesto la adecuación de la estación para eliminar las barreras arquitectónicas y dotarla de los máximos parámetros de modernidad, seguridad y confort.
Estas actuaciones se enmarcan en el convenio firmado entre el Ministerio de Fomento, Adif y la SEITT (Sociedad Estatal de Infraestructuras del Transporte Terrestre) para la realización de actuaciones de mejora de la red ferroviaria de titularidad del Estado en Cataluña, en el que se incluye la ejecución de inversiones para la modernización de estaciones y actuaciones para la mejora de líneas.
Asimismo, responden al compromiso del Ministerio de Fomento de realizar un plan global de inversiones para la mejora permanente de sus infraestructuras y estaciones de la red de cercanías de Barcelona, con el objetivo de ofrecer un servicio de mayores prestaciones de seguridad, accesibilidad y confort a sus clientes y a los ciudadanos.
En este sentido, en la línea R2 Sud que discurre entre Sant Vicenç de Calders y Estació de França, se han realizado o se están ejecutando obras en las estaciones de: Sitges, Sant Vicenç de Calders, Calafell, Segur de Calafell, Castelldefels, Castelldefels Platja, Gavà, Cunit, Vilanova i la Geltrú, Garraf, Viladecans, además de las de Passeig de Gràcia, Plaça de Catalunya y Estación de Francia, en Barcelona.
Estas estaciones forman parte del Plan de Accesibilidad que está realizando Adif, que contempla obras en 53 estaciones del núcleo de cercanías de Barcelona, por un importe superior a 100 millones de euros.
El proyecto de remodelación de la estación de Cubelles se ha dividido en dos fases. La primera comprendió el recrecido de los andenes, con un presupuesto de 593.608 euros, mientras que la segunda, ha incluido la remodelación del actual paso inferior, la creación de un nuevo paso inferior urbano y la reforma del edificio de viajeros, entre otras actuaciones, por un importe de 2.941.092 euros.
Mejora de la accesibilidad
El actual paso inferior, que tiene un acceso urbano, ha sido remodelado para convertirlo en paso exclusivo para los viajeros de la estación. Además, se ha instalado un ascensor por andén que permita su uso por personas con discapacidad.
También se ha ejecutado el recrecido del nivel de los andenes hasta alcanzar una altura de 68 cm respecto a la cota de carril en una longitud de 200 m, lo que facilitará a los clientes del ferrocarril un acceso a los trenes más seguro y cómodo.
De igual forma, se ha mejorado la accesibilidad a personas con discapacidad visual mediante la colocación de pavimento con relieve podotáctil y una banda de seguridad luminiscente y antideslizante. Además, se ha colocado un solado especial para los encaminamientos desde el borde del andén y el edificio de viajeros hasta los ascensores.
Aumento de la seguridad
Se ha ejecutado un nuevo paso inferior para uso ciudadano al que se ha dotado de rampas, para su uso por personas con discapacidad, y de escaleras fijas. Con la eliminación de los accesos urbanos al actual paso inferior y al andén lateral, se mejora la seguridad del recinto ferroviario y se aumenta la calidad del servicio prestado.
También se ha realizado el cierre de la estación mediante vallado y se ha creado un acceso específico para vehículos de emergencia hasta el andén principal. También se han realizado obras de carácter complementario en el edificio de viajeros, que incluyen nuevas instalaciones de protección contra incendios, climatización, electricidad e iluminación, fontanería y saneamiento, así como preinstalación para circuito cerrado de televisión, megafonía y seguridad.
Aumento del confort y la funcionalidad
Del mismo modo, se han instalado también nuevas marquesinas en cada andén, hasta completar los 80 metros lineales.
El edificio de viajeros también ha sido objeto de remodelación en este proyecto. Se han reordenado las superficies de la planta baja y se han rehabilitado y saneado las instalaciones, las cubiertas, las fachadas y los elementos estructurales. Las edificaciones anejas existentes han sido demolidas.
Finalmente, se ha adecuado la urbanización del entorno inmediato al acceso de la estación con la ordenación del aparcamiento, que dispone de plazas para personas con discapacidad, bicicletas, taxis y estacionamiento momentáneo de vehículos. Como consecuencia de ello, se ha realizado una nueva distribución de la iluminación de la estación y se han colocado nuevas luminarias.
Estas actuaciones son una muestra del fuerte compromiso que el Gobierno de España tiene con la mejora de las infraestructuras, y en especial del ferrocarril en Cataluña y suponen una fuerte creación de empleo y nuevas oportunidades para los ciudadanos de Cataluña. Sólo en 2010, Adif realizó una inversión superior a los 1.350 millones de euros, lo que supuso un aumento del 30% con respecto al ejercicio 2009.
Los trabajos, que se han ejecutado en dos fases, han supuesto una inversión global de 3,5 millones de euros
Adif finaliza las obras de mejora de la accesibilidad en la estación de Cubelles
16-maig-2011..- Adif ha finalizado las obras de mejora de la accesibilidad de las instalaciones en la estación de Cubelles, perteneciente a la línea que circula entre Sant Vicenç de Calders y Estación de Francia. El proyecto, que ha sido dividido en dos fases y en el que se han invertido 3,5 millones de euros, ha supuesto la adecuación de la estación para eliminar las barreras arquitectónicas y dotarla de los máximos parámetros de modernidad, seguridad y confort.
Estas actuaciones se enmarcan en el convenio firmado entre el Ministerio de Fomento, Adif y la SEITT (Sociedad Estatal de Infraestructuras del Transporte Terrestre) para la realización de actuaciones de mejora de la red ferroviaria de titularidad del Estado en Cataluña, en el que se incluye la ejecución de inversiones para la modernización de estaciones y actuaciones para la mejora de líneas.
Asimismo, responden al compromiso del Ministerio de Fomento de realizar un plan global de inversiones para la mejora permanente de sus infraestructuras y estaciones de la red de cercanías de Barcelona, con el objetivo de ofrecer un servicio de mayores prestaciones de seguridad, accesibilidad y confort a sus clientes y a los ciudadanos.
En este sentido, en la línea R2 Sud que discurre entre Sant Vicenç de Calders y Estació de França, se han realizado o se están ejecutando obras en las estaciones de: Sitges, Sant Vicenç de Calders, Calafell, Segur de Calafell, Castelldefels, Castelldefels Platja, Gavà, Cunit, Vilanova i la Geltrú, Garraf, Viladecans, además de las de Passeig de Gràcia, Plaça de Catalunya y Estación de Francia, en Barcelona.
Estas estaciones forman parte del Plan de Accesibilidad que está realizando Adif, que contempla obras en 53 estaciones del núcleo de cercanías de Barcelona, por un importe superior a 100 millones de euros.
El proyecto de remodelación de la estación de Cubelles se ha dividido en dos fases. La primera comprendió el recrecido de los andenes, con un presupuesto de 593.608 euros, mientras que la segunda, ha incluido la remodelación del actual paso inferior, la creación de un nuevo paso inferior urbano y la reforma del edificio de viajeros, entre otras actuaciones, por un importe de 2.941.092 euros.
Mejora de la accesibilidad
El actual paso inferior, que tiene un acceso urbano, ha sido remodelado para convertirlo en paso exclusivo para los viajeros de la estación. Además, se ha instalado un ascensor por andén que permita su uso por personas con discapacidad.
También se ha ejecutado el recrecido del nivel de los andenes hasta alcanzar una altura de 68 cm respecto a la cota de carril en una longitud de 200 m, lo que facilitará a los clientes del ferrocarril un acceso a los trenes más seguro y cómodo.
De igual forma, se ha mejorado la accesibilidad a personas con discapacidad visual mediante la colocación de pavimento con relieve podotáctil y una banda de seguridad luminiscente y antideslizante. Además, se ha colocado un solado especial para los encaminamientos desde el borde del andén y el edificio de viajeros hasta los ascensores.
Aumento de la seguridad
Se ha ejecutado un nuevo paso inferior para uso ciudadano al que se ha dotado de rampas, para su uso por personas con discapacidad, y de escaleras fijas. Con la eliminación de los accesos urbanos al actual paso inferior y al andén lateral, se mejora la seguridad del recinto ferroviario y se aumenta la calidad del servicio prestado.
También se ha realizado el cierre de la estación mediante vallado y se ha creado un acceso específico para vehículos de emergencia hasta el andén principal. También se han realizado obras de carácter complementario en el edificio de viajeros, que incluyen nuevas instalaciones de protección contra incendios, climatización, electricidad e iluminación, fontanería y saneamiento, así como preinstalación para circuito cerrado de televisión, megafonía y seguridad.
Aumento del confort y la funcionalidad
Del mismo modo, se han instalado también nuevas marquesinas en cada andén, hasta completar los 80 metros lineales.
El edificio de viajeros también ha sido objeto de remodelación en este proyecto. Se han reordenado las superficies de la planta baja y se han rehabilitado y saneado las instalaciones, las cubiertas, las fachadas y los elementos estructurales. Las edificaciones anejas existentes han sido demolidas.
Finalmente, se ha adecuado la urbanización del entorno inmediato al acceso de la estación con la ordenación del aparcamiento, que dispone de plazas para personas con discapacidad, bicicletas, taxis y estacionamiento momentáneo de vehículos. Como consecuencia de ello, se ha realizado una nueva distribución de la iluminación de la estación y se han colocado nuevas luminarias.
Estas actuaciones son una muestra del fuerte compromiso que el Gobierno de España tiene con la mejora de las infraestructuras, y en especial del ferrocarril en Cataluña y suponen una fuerte creación de empleo y nuevas oportunidades para los ciudadanos de Cataluña. Sólo en 2010, Adif realizó una inversión superior a los 1.350 millones de euros, lo que supuso un aumento del 30% con respecto al ejercicio 2009.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
En sobra una
No.En este sentido, en la línea R2 Sud que discurre entre Sant Vicenç de Calders y Estació de França, se han realizado o se están ejecutando obras en las estaciones de: Sitges, Sant Vicenç de Calders, Calafell, Segur de Calafell, Castelldefels, Castelldefels Platja, Gavà, Cunit, Vilanova i la Geltrú, Garraf, Viladecans, además de las de Passeig de Gràcia, Plaça de Catalunya y Estación de Francia, en Barcelona.
Aquesta llista només no inclou El Prat i Sants, que van ser fetes noves de trinca o renovades en un pla més ampli, i Bellvitge, que està pensat que algun dia desaparegui de la superfície.
Només falta l'avís de "propaganda electoral". I un detector de mentides.Estas actuaciones son una muestra del fuerte compromiso que el Gobierno de España tiene con la mejora de las infraestructuras, y en especial del ferrocarril en Cataluña y suponen una fuerte creación de empleo y nuevas oportunidades para los ciudadanos de Cataluña. Sólo en 2010, Adif realizó una inversión superior a los 1.350 millones de euros, lo que supuso un aumento del 30% con respecto al ejercicio 2009.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A Bellvitge a part que anirà soterrat d'aquí a uns quants(al 2015 m'hi jugo a que continuarà en superfície),per la configuració de l'estació en general,és molt díficil ficar-hi ascensors,qui ha estat en aquesta estació sap de qui parlo,a més que les andanes són molt estretes(quan a l'Agost sigui terminal de l'R2 Sud el que és liarà...)encara que són llargues(sempre ho han estat)i de bona altura.
De fet diria que abans a les andanes de Bellvitge s'accedia pel pont de vianants que hi ha just damunt de les andanes del baixador,hi havien dues escales(una per andana)que comunicaven el pont amb cadascuna de les dues andanes.
Ara qué Montcada i Reixac també anirà soterrat i bé que l'han reformat,encara que no han posat ascensors(i tenint en compte que també és un pas inferir per creuar banda i banda de les vies dubto pas que posin ascensors),simplement han allargat les andanes i alçar-les uns pocs centímetres de res(cosa que no calia,ja que eren altes,i menys quan anirà soterrat d'aquí uns quants anys).
De fet diria que abans a les andanes de Bellvitge s'accedia pel pont de vianants que hi ha just damunt de les andanes del baixador,hi havien dues escales(una per andana)que comunicaven el pont amb cadascuna de les dues andanes.
Ara qué Montcada i Reixac també anirà soterrat i bé que l'han reformat,encara que no han posat ascensors(i tenint en compte que també és un pas inferir per creuar banda i banda de les vies dubto pas que posin ascensors),simplement han allargat les andanes i alçar-les uns pocs centímetres de res(cosa que no calia,ja que eren altes,i menys quan anirà soterrat d'aquí uns quants anys).
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Diuen a http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... na-1010549 que ja ha acabat la remodelació de l'estació de Badalona.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
La remodelació fa setmanes que s'ha acabat, però els ascensors i les escales mecàniques han restat aturades fins aquesta setmana. Ja començava a pensar malament...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A Sant Adrià de Besòs estan instal·lant noves marquesines de disseny (de diferents alçades) al costat de les antigues, amb la qual cosa es triplica la superfície coberta de l'estació.
La gent se les queda mirant degut a l'extranya forma que tenen.
*A algunes estacions com Granollers Centre sí indiquen el temps d'espera.
La gent se les queda mirant degut a l'extranya forma que tenen.
Encara no s'han instal·lat panells indicadors de destinació i temps d'espera*. Ara soc jo qui comença a pensar malament... Per cert, s'ha conservat la senyalèctica Cercanías Renfe. Pensava que s'anava a substituïr per la de RdC.MZA_1600 wrote:La remodelació fa setmanes que s'ha acabat, però els ascensors i les escales mecàniques han restat aturades fins aquesta setmana. Ja començava a pensar malament...
*A algunes estacions com Granollers Centre sí indiquen el temps d'espera.
Salvem l'Estació de França!
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Obres a Cerdanyola del Vallès, canvien la senyalètica, i els bancs, no han acabat encara.
Algú sabria dir què dimonis estan fent a Castellbell i El Vilar-Monistrol? Que treuen les vies d´apartat?
Algú sabria dir què dimonis estan fent a Castellbell i El Vilar-Monistrol? Que treuen les vies d´apartat?
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A Cerdanyola del Vallès les obres que s'han fet són pràcticament nules.Res d'allargament d'andanes,canviar el paviment de l'andana(tampoc fa falta),solament pintar els bancs i posar la senyàletica de Rodalies,no s'ha fet res més.
A veure si començen ja amb un pla de reformes d'estaciones a l'R4,que ja va sent hora de presumir d'estacions dignes i modernes.Aixó sí,que comencin amb les fetes pols,els baixadors entre Terrassa i Manresa,Lavern,La Granada,Els Monjos i L'arboç i Sant Vicenç de Castelelt,estacions que ni tan sols tenen pas inferior o superior.
A veure si començen ja amb un pla de reformes d'estaciones a l'R4,que ja va sent hora de presumir d'estacions dignes i modernes.Aixó sí,que comencin amb les fetes pols,els baixadors entre Terrassa i Manresa,Lavern,La Granada,Els Monjos i L'arboç i Sant Vicenç de Castelelt,estacions que ni tan sols tenen pas inferior o superior.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A Cerdanyola del Vallès es va canviar l'enclavament, es van canviar els graons de les escales, es va netejar la zona final de la via 2 i es va pavimentar, i finalment es van canviar els bancs i es van pintar les papereres i es va posar la cartelleria de Rodalies. Ara s'ha tancat la zona arbrada de la via 2 i no sé per quin motiu.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
victorcasta wrote:A Cerdanyola del Vallès es va canviar l'enclavament, es van canviar els graons de les escales, es va netejar la zona final de la via 2 i es va pavimentar, i finalment es van canviar els bancs i es van pintar les papereres i es va posar la cartelleria de Rodalies. Ara s'ha tancat la zona arbrada de la via 2 i no sé per quin motiu.
Per quin motiu? per la quantitat de gent que es colla per allà entre d'altres coses.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
No. S'ha tancat amb una cinta de plàstic i la zona amb arbres i seients, com si anessin a fer algun tipus d'obra. El final de l'andana on han fet la caseta de l'enclavament segueix igual.josep_serre wrote:victorcasta wrote:A Cerdanyola del Vallès es va canviar l'enclavament, es van canviar els graons de les escales, es va netejar la zona final de la via 2 i es va pavimentar, i finalment es van canviar els bancs i es van pintar les papereres i es va posar la cartelleria de Rodalies. Ara s'ha tancat la zona arbrada de la via 2 i no sé per quin motiu.
Per quin motiu? per la quantitat de gent que es colla per allà entre d'altres coses.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Doncs potser que tanquin l´estació sencera, perquè jo he seguit veient les mateixes colades pels mateixos llocs de sempre, i segueix sent igual de fàcil.josep_serre wrote:victorcasta wrote:A Cerdanyola del Vallès es va canviar l'enclavament, es van canviar els graons de les escales, es va netejar la zona final de la via 2 i es va pavimentar, i finalment es van canviar els bancs i es van pintar les papereres i es va posar la cartelleria de Rodalies. Ara s'ha tancat la zona arbrada de la via 2 i no sé per quin motiu.
Per quin motiu? per la quantitat de gent que es colla per allà entre d'altres coses.
Com no posin tanques tipus "estació de Calafell", malament...
PS: A Castellbell i El Vilar, sabeu què hi estan fent?
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Està força avançat l'alçament de l'andana de les vies 3A-5 de Molins de Rei,aixó sí,veig l'andana igual de curta que sempre,per tant,aixó d'allargar-les fins 200 metres com que no...
Ja veurem si ha servit d'alguna cosa alçar aquesta andana,per qué actualment la vía 5 no s'ultilitza,nomès per estacionar un Civia 8 hores per desprès marxar a l'Hospitalet de buit per iniciar un R7(alguns cops R4).Tant debó allarguin els Calella/Mataró-L'Hospitalet fins aquesta estació,peró ho dubto pas.
Ja veurem si ha servit d'alguna cosa alçar aquesta andana,per qué actualment la vía 5 no s'ultilitza,nomès per estacionar un Civia 8 hores per desprès marxar a l'Hospitalet de buit per iniciar un R7(alguns cops R4).Tant debó allarguin els Calella/Mataró-L'Hospitalet fins aquesta estació,peró ho dubto pas.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Llegiu les instruccions del medicament o consulteu el farmacèutic:
-estació de Cunit: en procés de substitució de totes les agulles, limitació a 30. En procés d´instalació de marquesines de tamany decent. Pas inferior i ascensor en obres, desconec estat d´avançament.
-estacions de Calafell i Segur de Calafell: en procés de finalització dels nous passos inferiors i ascensors. Calafell va més avançada. A Segur, limitació a 40 per obres del pas inferior.
-estació de Cubelles: pas inferior acabat, crec que els falta l´ascensor.
-estació de Sant Vicenç de Calders: passos inferiors en procés de finalització, ascensors més endarrerits, inici d´instalació de marquesines decents a l´andana de les vies 5/7 (per cert, sembla una marquesina fashion que no sé què passarà quan plogui, aparentment la de Cunit sembla normal, ja veurem com queden).
-estació de Cunit: en procés de substitució de totes les agulles, limitació a 30. En procés d´instalació de marquesines de tamany decent. Pas inferior i ascensor en obres, desconec estat d´avançament.
-estacions de Calafell i Segur de Calafell: en procés de finalització dels nous passos inferiors i ascensors. Calafell va més avançada. A Segur, limitació a 40 per obres del pas inferior.
-estació de Cubelles: pas inferior acabat, crec que els falta l´ascensor.
-estació de Sant Vicenç de Calders: passos inferiors en procés de finalització, ascensors més endarrerits, inici d´instalació de marquesines decents a l´andana de les vies 5/7 (per cert, sembla una marquesina fashion que no sé què passarà quan plogui, aparentment la de Cunit sembla normal, ja veurem com queden).
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Me ha sorprendido que en Badalona no hayan una entrada/salida hacia la playa que ademas es donde esta el parking. La verdad es que no lo entiendo, ya que se ponen que costaba hacerlo bien? Ademas creo que es necesario ya que la solucion que aplica la gente es viajar en el vagon de cola y desde ahi salir andando a las vias y saltar la valla hacia el parking o la playa.metring wrote:Diuen a http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... na-1010549 que ja ha acabat la remodelació de l'estació de Badalona.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Llegiu les instruccions del medicament o consulteu el farmacèutic:
Limitació a 30 aixecada, agulles per fi canviades, vies de nou 100% operatives. Ascensors, escales, marquesines encara en obres i avançant.-estació de Cunit: en procés de substitució de totes les agulles, limitació a 30. En procés d´instalació de marquesines de tamany decent. Pas inferior i ascensor en obres, desconec estat d´avançament.
Afegida limitació a 30 a Calafell. A Segur la limitació segueix existint (crec). Ascensors, marquesines i escales encara en obres.-estacions de Calafell i Segur de Calafell: en procés de finalització dels nous passos inferiors i ascensors. Calafell va més avançada. A Segur, limitació a 40 per obres del pas inferior.
Juraria que l´estació està acabada, només faltarien les validadores, si és que n´han de posar.-estació de Cubelles: pas inferior acabat, crec que els falta l´ascensor.
Passos inferiors en procés de finalització, ascensors avançant però més endarrerits que escales, no m´agraden les marquesines, semblen de disseny-fashion per sucar-hi diners d´algun amiguet i no sé com quedarà el personal quan plogui (però bé, encara no han acabat, ja veurem com acaben quedant), s´estan instal.lant a les andanes de les vies 5/7, 1/3, 2/4, s´estan perllongant les vies 7, 9, 11 i 13 per encabir-hi Civies de deu cotxes en doble, ja han perllongat la catenària fins a la longitud definitiva, la qual cosa ha obligat a modificar la forma del pas inferior.-estació de Sant Vicenç de Calders: passos inferiors en procés de finalització, ascensors més endarrerits, inici d´instalació de marquesines decents a l´andana de les vies 5/7 (per cert, sembla una marquesina fashion que no sé què passarà quan plogui, aparentment la de Cunit sembla normal, ja veurem com queden).
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
En les estacions de la R4 podrien possar teleindicadors dels trens quan paren perquè al haver trens que no paren a totes les estacions (com Lavern, La Granada) , hi ha estacions com Sant Joan Despí que la megafonia de la estació no ho diu ni tan sols el tren que arriba. O ho posen més clar als indicadors dels trens o a les estacions. Qui no sàpiga que a l'estació on va desprès no para el seu tren ho tindrà magre.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Bueno,a tot aixó,començaràn ja a reformar les estacions de l'R4 com s'està fent amb l'R1 i R2 o ens quedarem marginats(com em temo)i amb estacions,la majoria d'elles,obsolotetes i amb estat lamentable?
Qué no,que són l'últim en tots! Com no començin al setembre a reformar estacions de l'R4 no les començaràn mai,per qué hi haurà el canvi al govern espanyol i són capaços de carrega-se la reforma prevista a totes les estacions que tenia en ment l'Adif.
Qué no,que són l'últim en tots! Com no començin al setembre a reformar estacions de l'R4 no les començaràn mai,per qué hi haurà el canvi al govern espanyol i són capaços de carrega-se la reforma prevista a totes les estacions que tenia en ment l'Adif.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Finalitzada la reforma de Sant Adrià de Besòs.
Com vaig comentar al meu anterior missatge, disposa de marquesines de disseny a diferents alçades, a mode d'ampliació de la ja existent reformada. Això sí, igual que Badalona, conserva la senyalèctica Cercanías Renfe i no s'han instal·lat teleindicadors d'andana (ni cap panell informatiu al vestíbul).
Quizás el nuevo consistorio, que ha cambiado de color político, cambie de idea. Pero lo veo difícil, ya con la obra de Adif acabada y sumergidos en una crisis económica.
Com vaig comentar al meu anterior missatge, disposa de marquesines de disseny a diferents alçades, a mode d'ampliació de la ja existent reformada. Això sí, igual que Badalona, conserva la senyalèctica Cercanías Renfe i no s'han instal·lat teleindicadors d'andana (ni cap panell informatiu al vestíbul).
El Ayuntamiento fué el primero en decir que no hacía falta la salida a la playa. Grave error, pues se va a construir una gran plaza donde ahora está el párquing (creo que el párquing se traslada unos metros), y podía haber acogido una boca de entrada. Se podía haber matado dos pájaros de un tiro, pero no.takeoff wrote:Me ha sorprendido que en Badalona no hayan una entrada/salida hacia la playa que ademas es donde esta el parking. La verdad es que no lo entiendo, ya que se ponen que costaba hacerlo bien?
Quizás el nuevo consistorio, que ha cambiado de color político, cambie de idea. Pero lo veo difícil, ya con la obra de Adif acabada y sumergidos en una crisis económica.
Salvem l'Estació de França!