Menys mal que hi ha algú que no es limita només a les xarxes socials, i posa un servei de telèfon!
http://fgc.cat/downloads/notes_premsa/d ... el_900.pdf
Nou telèfon gratuït de reclamacions per als clients d’FGC
• El nou número per atendre les incidències i reclamacions dels clients és el 900 90 15 15
• El telèfon atendrà les reclamacions dels clients de les línies d’FGC, del cremallera de Montserrat i de les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina
Barcelona, 25 de maig de 2011
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya posarà en servei el nou número de telèfon gratuït per a reclamacions 900 90 15 15, el proper divendres 27 de maig.
Aquest nou telèfon 900 és totalment gratuït i atendrà les incidències de tots els clients d’FGC, tant de les línies metropolitanes (Barcelona-Vallès i Llobregat-Anoia) i la línia Lleida-La Pobla de Segur, com del cremallera de Montserrat i de les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina.
Aquest nou telèfon serà una finestra més perquè els clients puguin fer arribar els seus comentaris, queixes, reclamacions i incidències. Cal recordar que existeixen altres vies per tal de que els clients contactin amb la companyia com els propis agents d’FGC, l’apartat de reclamacions de http://www.fgc.cat, els nous perfils corporatius als canals de comunicació 2.0: Twitter (http://twitter.com/fgc_fgc) o Facebook (http://www.facebook.com/fgcferrocarrils) i els Centres d’Atenció al Client de les estacions de Pl. Catalunya i Pl. Espanya.
Nou telèfon gratuït de FGC per a reclamacions
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Nou telèfon gratuït de FGC per a reclamacions
Bé, en tot cas recordeu que el llibre de reclamacions és l'eina més clàssica per fer-les.
També transport.cat és un bon llibre d'observacions, tot i que no oficialitzat encara per la companyia. Després del twitter i facebook...
Veient l'evolució que porta FGC al Vallès sobretot, és esperable un augment de les insatisfaccions dels usuaris.
Estic a l'espera de veure l'evolució de TMB. La faran FGC, Rodalies de Catalunya...? Clinc Clong Pròxima Estació: Badalona-Pompeu Fabra. Aquest Tren Finalitza el Seu Recorregut en aquesta estació.
a Barcelona, és FGC el que ens mou.
També transport.cat és un bon llibre d'observacions, tot i que no oficialitzat encara per la companyia. Després del twitter i facebook...
Veient l'evolució que porta FGC al Vallès sobretot, és esperable un augment de les insatisfaccions dels usuaris.
Estic a l'espera de veure l'evolució de TMB. La faran FGC, Rodalies de Catalunya...? Clinc Clong Pròxima Estació: Badalona-Pompeu Fabra. Aquest Tren Finalitza el Seu Recorregut en aquesta estació.
a Barcelona, és FGC el que ens mou.
metring wrote:Menys mal que hi ha algú que no es limita només a les xarxes socials, i posa un servei de telèfon!
http://fgc.cat/downloads/notes_premsa/d ... el_900.pdf
Nou telèfon gratuït de reclamacions per als clients d’FGC
• El nou número per atendre les incidències i reclamacions dels clients és el 900 90 15 15
• El telèfon atendrà les reclamacions dels clients de les línies d’FGC, del cremallera de Montserrat i de les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina
Barcelona, 25 de maig de 2011
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya posarà en servei el nou número de telèfon gratuït per a reclamacions 900 90 15 15, el proper divendres 27 de maig.
Aquest nou telèfon 900 és totalment gratuït i atendrà les incidències de tots els clients d’FGC, tant de les línies metropolitanes (Barcelona-Vallès i Llobregat-Anoia) i la línia Lleida-La Pobla de Segur, com del cremallera de Montserrat i de les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina.
Aquest nou telèfon serà una finestra més perquè els clients puguin fer arribar els seus comentaris, queixes, reclamacions i incidències. Cal recordar que existeixen altres vies per tal de que els clients contactin amb la companyia com els propis agents d’FGC, l’apartat de reclamacions de http://www.fgc.cat, els nous perfils corporatius als canals de comunicació 2.0: Twitter (http://twitter.com/fgc_fgc) o Facebook (http://www.facebook.com/fgcferrocarrils) i els Centres d’Atenció al Client de les estacions de Pl. Catalunya i Pl. Espanya.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Re: Nou telèfon gratuït de FGC per a reclamacions
No me extrañaria que uno llamase para quejarse y te tomasen por el pito el sereno... a mas a mas de las vias ya indicadas. Quedan los tribunales ordinarios y entre el libro de reclamaciones , existe la figura de la Junta Arbrital de Transporte de Catalunya, por si alguien no se conforma con rellenar una hoja en el libro de reclamaciones y no hagan ni pu... caso.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Per què telèfon si hi ha internet?
Ara que pràcticament tothom té accés a internet, no veig la necessitat d'habilitar un telèfon, i més havent-hi també el full de reclamació de tota la vida. A TMB, per exemple, ja fa temps que faig les reclamacions per internet, ja que és més àgil. Suposo que per telèfon igualment caldrà facilitar tota una sèrie de dades que no agilitzaran en absolut el procés.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Per què telèfon si hi ha internet?
Mmmm....hi ha encara sectors importants de població que no els parlis d'internet. Hi ha molta gent que no s'entén amb una màquina autovenda!
Guigui wrote:Ara que pràcticament tothom té accés a internet, no veig la necessitat d'habilitar un telèfon, i més havent-hi també el full de reclamació de tota la vida. A TMB, per exemple, ja fa temps que faig les reclamacions per internet, ja que és més àgil. Suposo que per telèfon igualment caldrà facilitar tota una sèrie de dades que no agilitzaran en absolut el procés.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
N'hi ha prou amb el que ja hi ha
Doncs per aquests, el full de reclamació ja fa. No entenc FGC i el TAC+: retallen per un costat, i en canvi es gasten els diners en coses supèrflues.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: N'hi ha prou amb el que ja hi ha
No sé quin cost tindrà per FGC aquest servei però crec que és calderilla.
Guigui wrote:Doncs per aquests, el full de reclamació ja fa. No entenc FGC i el TAC+: retallen per un costat, i en canvi es gasten els diners en coses supèrflues.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Cost
Una línia 900 és de cobrament revertit. Una idea de quant costa: http://www.movistar.es/qx/publtarifas/1 ... esetas.htm
Partint de la base d'alguns centenars de trucades al dia, feu números per a tot un any.
Partint de la base d'alguns centenars de trucades al dia, feu números per a tot un any.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.