Segons el gràfic de circulació de
TP Ferro, disponible
aquí, els mercants en ample UIC surten de Figueres-Vilafant cap a 3/4 de 6 de la tarda en direcció nord, arribant a la platja de mercaderies de Le Soler cap a 2/4 de 7 de la tarda. En sentit invers, surten de Le Soler poc abans de les 9 del vespre, just darrera el TGV, per arribar a Figueres-Vilafant cap a 3/4 de 10 de la nit. Aquestes circulacions, dimarts, dimecres, dijous i dissabtes.
Tenint en compte que els trens que fan la correspondència amb els TGV a Figueres-Vilafant fan el recorregut entre aquesta estació i Girona en uns 30 minuts, li poso 45 minuts al TECO Barcelyon Express i assimilables. Per tant, hauria de passar per Girona-viatgers cap a les 5 de la tarda en sentit França, sortint just després del regional (Girona 16:51->Cervera 18:00) i abans del MD (Girona 17:38->Figueres 18:09).
En sentit sud, deu esperar una mitja hora a Figueres-Vilafant o a Vilamalla fins que passa el darrer MD cap a Figueres (Girona 21:41->Figueres 22:12) per incorporar-se a "contravia" fins a Girona-Mercaderies, per no haver de fer cap creuament. Deu passar per Girona cap a les 23:00 arribant al port a les 00:20.
Si algú ha vist aquest tren per Girona, que rectifiqui els horaris que he posat aquí, si us plau.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.