Rodalies R8
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Jo espero que a partir de l’entrada en funcionament de la R8, la R1 arribi completament fins a Molins de Rei, no com fins ara que només hi arriben 2 trens/hora i la resta acaben/surten des de l’Hospitalet. A més aquets 2 trens son bastant inútils ja que ara passen només 3 minuts després del corresponent tren de la R4.
Si ara com diuen els trens de la R1/R4 passen alternativament, llavors s’aconseguirà una freqüència de pas entre Molins de Rei i Arc de Triomf de uns 7/8 minuts, no com ara que hi ha intervals de temps que has d’esperar 15 minuts (o 20 minuts molts cops si porta retard el tren de Sant Vicenç de Calders).
El que hem fa pensar que la R1 acabarà completament a Molins de Rei és:
1. A l’estació de Molins de Rei ja han acabat les obres del nou enclavament electrònic, això permetrà millorar el control sobre més trens si cal.
2. A l’estació de Molins de Rei està en obres una andana fins ara inutilitzada (via 5), que l’estan posant al nivell de les altres, això permetrà estacionar més trens (de la R1?) que tinguin la sortida des de allí.
3. Al eliminar la R7 es perdrien freqüències, són trens R4 que acaben a l’Hospitalet i canvien a trens R7 en el tram L’H a Martorell passant per Cerdanyola, però que llavors serien substituïts per trens R1.
Per tant, hem sembla bé que suprimeixin el tram de R7 que passa per Barcelona si aquest trens queden substituïts per trens R1 fins a Molins de Rei.
Si ara com diuen els trens de la R1/R4 passen alternativament, llavors s’aconseguirà una freqüència de pas entre Molins de Rei i Arc de Triomf de uns 7/8 minuts, no com ara que hi ha intervals de temps que has d’esperar 15 minuts (o 20 minuts molts cops si porta retard el tren de Sant Vicenç de Calders).
El que hem fa pensar que la R1 acabarà completament a Molins de Rei és:
1. A l’estació de Molins de Rei ja han acabat les obres del nou enclavament electrònic, això permetrà millorar el control sobre més trens si cal.
2. A l’estació de Molins de Rei està en obres una andana fins ara inutilitzada (via 5), que l’estan posant al nivell de les altres, això permetrà estacionar més trens (de la R1?) que tinguin la sortida des de allí.
3. Al eliminar la R7 es perdrien freqüències, són trens R4 que acaben a l’Hospitalet i canvien a trens R7 en el tram L’H a Martorell passant per Cerdanyola, però que llavors serien substituïts per trens R1.
Per tant, hem sembla bé que suprimeixin el tram de R7 que passa per Barcelona si aquest trens queden substituïts per trens R1 fins a Molins de Rei.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Ho dubto molt.
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Això és que que jo anomeno "tenir visió global".xaviu wrote:Per tant, hem sembla bé que suprimeixin el tram de R7 que passa per Barcelona si aquest trens queden substituïts per trens R1 fins a Molins de Rei.
Pren-t´ho d´aquesta manera: a Sant Cugat i Rubí hi ha bastants més habitants que a Molins, i no podran anar a Sants sense fer transbord. Tampoc podran anar a Molins, de fet només hi ha un o dos trens (R4/7) que passin per Molins i Sant Cugat alhora, cap d´ells per la via directa del Papiol, únicament via Barcelona.
Molins en canvi té tren directe a Sants des de... 1854, crec? I no crec que a Molins es puguin queixar de les freqüències de pas, contràriament a Sant Cugat o Rubí...
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Segur que a Sant Cugat i Rubí hi ha bastants més habitants que a Molins, però el trens que surten/arriben a Molins donen servei a poblacions amb també un gran nombre d'habitants com Sant Feliu de Llobregat o Cornellà.
Sincerament, dubto que la R7 sigui el servei públic preferit dels habitants de Sant Cugat o Rubí per anar a Barcelona, tenint els FGC que és molt més directe!
Per tant, crec que la R7 "principalment" és utilitzada pels estudiants universitaris en el tram Barcelona-Cerdanyola Universitat, i així es quedarà encara que ara com a tren llançadora únicament. Un altre tema seria si la futura R7 enlloc de parar a Cerdanyola Universitat hauria de continuar fins a Martorell o Molins per a que els usuaris de Sant Cugat i Rubí poguessin enllaçar amb la R1/R4 per la banda del Baix Llobregat, però amb un sol R8 per hora continuaran penjats per part de RENFE.
Sincerament, dubto que la R7 sigui el servei públic preferit dels habitants de Sant Cugat o Rubí per anar a Barcelona, tenint els FGC que és molt més directe!
Per tant, crec que la R7 "principalment" és utilitzada pels estudiants universitaris en el tram Barcelona-Cerdanyola Universitat, i així es quedarà encara que ara com a tren llançadora únicament. Un altre tema seria si la futura R7 enlloc de parar a Cerdanyola Universitat hauria de continuar fins a Martorell o Molins per a que els usuaris de Sant Cugat i Rubí poguessin enllaçar amb la R1/R4 per la banda del Baix Llobregat, però amb un sol R8 per hora continuaran penjats per part de RENFE.
Re: Nova línia de Rodalies: R8
No podem comparar la freqüència a Molins, que és una estació de pas cap a Martorell-Vilafranca i a més n'és l'unica al municipi, amb les freqüències a Sant Cugat i Rubí, que tenen estacions de FGC molt més cèntriques i amb una freqüència molt bona, i que a la línia de Renfe (que triga bastant més a arribar-hi des del centre de Barcelona) hi ha quatre usuaris mal comptats. Ara bé, evidentment, si encara allunyem més Barcelona forçant un transbordament, això no ho arregla ni un increment de freqüències.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Re: Nova línia de Rodalies: R8
No, ja no hi ha quatre usuaris mal comptats, ja no, recorre la línia. Òbviament no és la línia que més passatgers porta (com podria ser-ho amb els horaris que té?), però té més capacitat de captació de viatgers del què creieu alguns. El que crec és que el viatger metropolità barceloní és lent per assimilar els canvis (com ho va ser per assimilar la L2 o altres canvis), i si el metro ja necessita un temps per ser assimilat pels viatgers, rodalies encara necessita més temps.Platanito wrote:No podem comparar la freqüència a Molins, que és una estació de pas cap a Martorell-Vilafranca i a més n'és l'unica al municipi, amb les freqüències a Sant Cugat i Rubí, que tenen estacions de FGC molt més cèntriques i amb una freqüència molt bona, i que a la línia de Renfe (que triga bastant més a arribar-hi des del centre de Barcelona) hi ha quatre usuaris mal comptats.
Per altra banda, el fet que trigui bastant més per arribar al centre de Barcelona... a quin "centre de Barcelona" et refereixes? A plaça Catalunya? A Sants? On exactament? O és que potser tothom que agafa el tren a Sant Cugat vol anar a Plaça Catalunya i enlloc més?
Doncs això, no?Ara bé, evidentment, si encara allunyem més Barcelona forçant un transbordament, això no ho arregla ni un increment de freqüències.
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Hola a tots.
Soc de Rubí i no entenc molts comentaris
1. Hem tingut molts anys una línia exclusiva de mercaderies i trens nuclears.
2. Per fi s'obre als passatgers, la línia R-7,amb una estació de disseny, amb sostre vegetal i plaques solars, amb una baixa freqüència, maxs. 2xhora, i amb un horari no d'acord amb els treballadors dels polígons industrials, no es circular, incomunicats del Baix Llobregat i amb uns accessos perillosos a l'estació. Pocs passatgers, pels horaris i poca freqüència en desventatge amb els FGC, ampli horari i molta freqüència.Ventatges, poder prescindir dels FGC molt saturats i accés directe a les zones d'influència de rodalies a mes de Sants i L'Hospitalet. Potencialment 2.500.000 d'habitats atesos.
3. Patim les obres del tercer carril, tot l'aparcament de l'estació era la platja de vies de les obres. Reducció dels trens a 1x hora. Baixada dels usuaris, promesa de restabliment del servei una vegada finalitzades les obres.
4. Finalitzen les obres, nomes es restableix el servei en el tram Universitat- L'Hospitalet. Reclamacions a la Generalitat. Llargues per resposta. Anuncien millores pel juny.Encara queden restes de les obres al terreny, travesses i vies.
5. Anunci de les millores de rodalies, alegria inicial per la nova línia R-8, però veiem que neix amb pocs trens i sense estacions a Can Salvatella (polígon al costat de Santiga amb mes de 20000 treballadors), ni Sant Perpetua de la Mogoda.(Zones Industrials Riera de Caldes, CIM, ...), fracas anunciat de usuaris, qui s'arriscara a deixar el cotxe en una estació amb risc de perdre un tren per hora. Jo no. En lletra petita surt el canvi en la línia R-7, que desapareix de Rubí i Sant Cugat, i nomes dona servei des de Universitat fins a Sant Andreu Arenal. Sona a Catxondeo, es canvia una potencialitat de 2.500.00 per 300.000 persones, amb una freqüència inferior a l'inicial de la R7 i es considera un millora.
6. Resposta del Conseller, La majoria dels ciutadans de Rubí fa servir els FGC per anar a BCN,¡¡¡¡ No hi ha color. Horaris des de les 5 de la matinada fins la 1/2 matinada següent, mes de[200 trens S1 i S5. Linia R7 horaris de 6:30 a 22:30 34trens R7. Per cert els ciutadans de Sant Cugat tenen mes de 400 trens cap a BCN FGC, contra 34 R7. Tot sembla un intercanvi de cromos. Com que el túnel de BCN esta col·lapsat fem un canvi de trens i cap problema, fem veure que fem alguna cosa. Com ha dit algun company, reduiran els temps d'espera dels retard. El dia 20 Tenim reunió amb el responsable de Rodalies, a veure quina pelicula ens explica. Salut.
Soc de Rubí i no entenc molts comentaris
1. Hem tingut molts anys una línia exclusiva de mercaderies i trens nuclears.
2. Per fi s'obre als passatgers, la línia R-7,amb una estació de disseny, amb sostre vegetal i plaques solars, amb una baixa freqüència, maxs. 2xhora, i amb un horari no d'acord amb els treballadors dels polígons industrials, no es circular, incomunicats del Baix Llobregat i amb uns accessos perillosos a l'estació. Pocs passatgers, pels horaris i poca freqüència en desventatge amb els FGC, ampli horari i molta freqüència.Ventatges, poder prescindir dels FGC molt saturats i accés directe a les zones d'influència de rodalies a mes de Sants i L'Hospitalet. Potencialment 2.500.000 d'habitats atesos.
3. Patim les obres del tercer carril, tot l'aparcament de l'estació era la platja de vies de les obres. Reducció dels trens a 1x hora. Baixada dels usuaris, promesa de restabliment del servei una vegada finalitzades les obres.
4. Finalitzen les obres, nomes es restableix el servei en el tram Universitat- L'Hospitalet. Reclamacions a la Generalitat. Llargues per resposta. Anuncien millores pel juny.Encara queden restes de les obres al terreny, travesses i vies.
5. Anunci de les millores de rodalies, alegria inicial per la nova línia R-8, però veiem que neix amb pocs trens i sense estacions a Can Salvatella (polígon al costat de Santiga amb mes de 20000 treballadors), ni Sant Perpetua de la Mogoda.(Zones Industrials Riera de Caldes, CIM, ...), fracas anunciat de usuaris, qui s'arriscara a deixar el cotxe en una estació amb risc de perdre un tren per hora. Jo no. En lletra petita surt el canvi en la línia R-7, que desapareix de Rubí i Sant Cugat, i nomes dona servei des de Universitat fins a Sant Andreu Arenal. Sona a Catxondeo, es canvia una potencialitat de 2.500.00 per 300.000 persones, amb una freqüència inferior a l'inicial de la R7 i es considera un millora.
6. Resposta del Conseller, La majoria dels ciutadans de Rubí fa servir els FGC per anar a BCN,¡¡¡¡ No hi ha color. Horaris des de les 5 de la matinada fins la 1/2 matinada següent, mes de[200 trens S1 i S5. Linia R7 horaris de 6:30 a 22:30 34trens R7. Per cert els ciutadans de Sant Cugat tenen mes de 400 trens cap a BCN FGC, contra 34 R7. Tot sembla un intercanvi de cromos. Com que el túnel de BCN esta col·lapsat fem un canvi de trens i cap problema, fem veure que fem alguna cosa. Com ha dit algun company, reduiran els temps d'espera dels retard. El dia 20 Tenim reunió amb el responsable de Rodalies, a veure quina pelicula ens explica. Salut.
Re: Nova línia de Rodalies: R8
A Twitter, un usuari afirma que el proper dilluns 20 es publiquen els nous horaris de Rodalies RENFE que entraran en vigor el diumenge 26. En 4 dies coneixerem, doncs, les circulacions exactes de la nova R8, el reajustament horari de la R7 i els canvis a la resta de línies de Rodalies i Regionals.
D'altra banda, molt cert en el què diu l'Agustí. Després de tants anys éssent un eix infrautilitzat per a passatgers, cada cop hi circulen menys trens, malgrat l'increment de la demanda, que és el més greu.Twitter #rod8 wrote:josebcn91 Jose F M A
A @territoricat m'informen que el 20/6 estaràn els horaris de la #rod8 i els nous horaris de la #rod7 // El 20/6 los horarios #rod7 y #rod8.
Salvem l'Estació de França!
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Doncs espera't perquè molts ens temem que la R8 serà la primera línia de Rodalies de Catalunya amb horari infantil.m.h.t. wrote:A Twitter, un usuari afirma que el proper dilluns 20 es publiquen els nous horaris de Rodalies RENFE que entraran en vigor el diumenge 26. En 4 dies coneixerem, doncs, les circulacions exactes de la nova R8, el reajustament horari de la R7 i els canvis a la resta de línies de Rodalies i Regionals.
D'altra banda, molt cert en el què diu l'Agustí. Després de tants anys éssent un eix infrautilitzat per a passatgers, cada cop hi circulen menys trens, malgrat l'increment de la demanda, que és el més greu.Twitter #rod8 wrote:josebcn91 Jose F M A
A @territoricat m'informen que el 20/6 estaràn els horaris de la #rod8 i els nous horaris de la #rod7 // El 20/6 los horarios #rod7 y #rod8.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Re: Nova línia de Rodalies: R8
¿Què vols dir amb horari infantil?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Horari infantil
Que el servei finalitzarà amb el Molina.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Tots els serveis de l'R7 i R8 seran amb Civia 465 simple
Els horaris de l'R8 són els següents, i seran iguals tant laborables com pels festius
CIVIA 6.29 Martorell-Granollers 7.14
CIVIA 7.31 Martorell-Granollers 8.13
CIVIA 8.32 Martorell-Granollers 9.14
CIVIA 9.32 Martorell-Granollers 10.14
CIVIA 10.32 Martorell-Granollers 11.14
CIVIA 11.32 Martorell-Granollers 12.14
CIVIA 12.32 Martorell-Granollers 13.14
CIVIA 13.32 Martorell-Granollers 14.14
CIVIA 14.32 Martorell-Granollers 15.13
CIVIA 15.32 Martorell-Granollers 16.14
CIVIA 16.21 Martorell-Granollers 17.06
CIVIA 17.32 Martorell-Granollers 18.14
CIVIA 18.35 Martorell-Granollers 19.16
CIVIA 19.31 Martorell-Granollers 20.15
CIVIA 20.25 Martorell-Granollers 21.07
CIVIA 21.31 Martorell-Granollers 22.13
CIVIA 6.29 Granollers-Martorell 7.08
CIVIA 7.30 Granollers-Martorell 8.09
CIVIA 8.34 Granollers-Martorell 9.11
CIVIA 9.31 Granollers-Martorell 10.10
CIVIA 10.29 Granollers-Martorell 11.08
CIVIA 11.31 Granollers-Martorell 12.10
CIVIA 12.29 Granollers-Martorell 13.08
CIVIA 13.30 Granollers-Martorell 14.08
CIVIA 14.29 Granollers-Martorell 15.10
CIVIA 15.31 Granollers-Martorell 16.10
CIVIA 16.29 Granollers-Martorell 17.06
CIVIA 17.31 Granollers-Martorell 18.10
CIVIA 18.29 Granollers-Martorell 19.08
CIVIA 19.31 Granollers-Martorell 20.10
CIVIA 20.30 Granollers-Martorell 21.09
CIVIA 21.35 Granollers-Martorell 22.14
Dubto que es pugui incrementar freqüències, ja què no hem d'oblidar què pel ramal circulen força trens de mercaderies.
Els horaris de l'R8 són els següents, i seran iguals tant laborables com pels festius
CIVIA 6.29 Martorell-Granollers 7.14
CIVIA 7.31 Martorell-Granollers 8.13
CIVIA 8.32 Martorell-Granollers 9.14
CIVIA 9.32 Martorell-Granollers 10.14
CIVIA 10.32 Martorell-Granollers 11.14
CIVIA 11.32 Martorell-Granollers 12.14
CIVIA 12.32 Martorell-Granollers 13.14
CIVIA 13.32 Martorell-Granollers 14.14
CIVIA 14.32 Martorell-Granollers 15.13
CIVIA 15.32 Martorell-Granollers 16.14
CIVIA 16.21 Martorell-Granollers 17.06
CIVIA 17.32 Martorell-Granollers 18.14
CIVIA 18.35 Martorell-Granollers 19.16
CIVIA 19.31 Martorell-Granollers 20.15
CIVIA 20.25 Martorell-Granollers 21.07
CIVIA 21.31 Martorell-Granollers 22.13
CIVIA 6.29 Granollers-Martorell 7.08
CIVIA 7.30 Granollers-Martorell 8.09
CIVIA 8.34 Granollers-Martorell 9.11
CIVIA 9.31 Granollers-Martorell 10.10
CIVIA 10.29 Granollers-Martorell 11.08
CIVIA 11.31 Granollers-Martorell 12.10
CIVIA 12.29 Granollers-Martorell 13.08
CIVIA 13.30 Granollers-Martorell 14.08
CIVIA 14.29 Granollers-Martorell 15.10
CIVIA 15.31 Granollers-Martorell 16.10
CIVIA 16.29 Granollers-Martorell 17.06
CIVIA 17.31 Granollers-Martorell 18.10
CIVIA 18.29 Granollers-Martorell 19.08
CIVIA 19.31 Granollers-Martorell 20.10
CIVIA 20.30 Granollers-Martorell 21.09
CIVIA 21.35 Granollers-Martorell 22.14
Dubto que es pugui incrementar freqüències, ja què no hem d'oblidar què pel ramal circulen força trens de mercaderies.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Freqüències suposadament insostenibles
Per favor! Aquesta mateixa gernació de trens de mercaderies també circula entre Mollet i Granollers, i no sembla que hi hagi problemes per a compatibilitzar-los amb dues línies de rodalia i una de regionals.PoLeTe124 wrote:Dubto que es pugui incrementar freqüències, ja què no hem d'oblidar què pel ramal circulen força trens de mercaderies.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Qué tant costa que els R8 sortin 10 minuts més tard de Martorell per qué així els que venen de l'R4 procedent de St.Vicenç de Calders(38 minuts de cada hora)poguessin enllaçar amb facilitat?Ara a esperar-se 50 minuts si algú ve més abaix de Vilafranca.
Aixó és potenciar la intermodalitat!
Aixó és potenciar la intermodalitat!
Last edited by Mako448 on Friday 17/06/2011 10:29, edited 1 time in total.
Re: Freqüències suposadament insostenibles
De fet, tampoc són tants trens de mercaderies. En el millor dels casos et poden passar dos en una sola hora, res a veure amb el gran trànsit de trens de mercaderies que pot haver entre Castellbisbal i Martorell, per exemple, i allà continuen passant rodalies amb una bona freqüència.Guigui wrote:Per favor! Aquesta mateixa gernació de trens de mercaderies també circula entre Mollet i Granollers, i no sembla que hi hagi problemes per a compatibilitzar-los amb dues línies de rodalia i una de regionals.PoLeTe124 wrote:Dubto que es pugui incrementar freqüències, ja què no hem d'oblidar què pel ramal circulen força trens de mercaderies.
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Atenció, si aquests són els horaris, són una caca. Ara bé, han dit més amunt que hi haurà una total reconfuguració d´horaris, o sigui que potser no sigui el que sembla.Mako448 wrote:Qué tant costa que els R8 sortin 10 minuts més tard de Martorell per qué així els que venen de l'R4 procedent de St.Vicenç de Calders(38 minuts de cada hora)poguessin enllaçar amb facilitat?Ara a esperar-se 50 minuts si algú ve més abaix de Vilafranca.
Aixó és potenciar la intermodalitat!
Ja veurem. De tota manera, la caguen carregant-se la R7.
Re: Nova línia de Rodalies: R8
És veritat,no recordava el canvi d'horaris.Peró atenció a Granollers,hi ha alguns Deltes procedents de Portbou que passen per Granollers tres minuts més tard de que surti un R8 cap a Martorell a la mateixa estació.Tant costa fer sortir els R8 de Granollers 5-10 minuts més tard respecte al que serà l'horari definitiu per facilitar l'intercanvi R11-R8?
Ja veurem com s'organitzen a Martorell,actualment excepte en algunes franjes i en caps de setmana està ben organitzat els enllaços R4-R7,i espero que també s'organitzin bé a Granollers tant amb els enllaços R8-R2 com els R8-R11.
Per cert,a l'R8 nomès hi hauràn dos trens,i crec que el mateix a la nova R7 escurçada.
Ja veurem com s'organitzen a Martorell,actualment excepte en algunes franjes i en caps de setmana està ben organitzat els enllaços R4-R7,i espero que també s'organitzin bé a Granollers tant amb els enllaços R8-R2 com els R8-R11.
Per cert,a l'R8 nomès hi hauràn dos trens,i crec que el mateix a la nova R7 escurçada.
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Els trens de l'R11 incrementaran el seu recorregut en 3-7 minuts més de l'habitual a la pujada a Cervera, excepte els descendents què tindran el seu horari habitual, com ara. Vull afegir què TOTS els trens de l'R4 modifiquen el seu horari en dia laborable, així que els ST.Vicenç no passaran a i .38
A partir de les 7.27, tots els trens R4 amb sortida d'SVC, sortiran a i .27 a excepció de les 19.35, 20.35 i 21.35
A partir de les 7.27, tots els trens R4 amb sortida d'SVC, sortiran a i .27 a excepció de les 19.35, 20.35 i 21.35
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Aixó vol dir que els R4 procedent de Sant Vicenç en teoria passaràn per Martorell als .11 minuts de cada hora.20 minuts d'espera a Martorell per agafar l'R8,no està malament i en cas de retard el marge de temps és prou ampli,sense ser excessiu.
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Y a ver que pasará con los combinados R4/R7 a partir del 27 de junio, es decir, Martorell (6:57)-Cerdanyola Universitat (8:02), Molins (7:26)-Martorell (8:46), Vilafranca (7:17)-Cerdanyola Universitat (8:43), Sant Vicenç (7:04)-Martorell (9:17), Sant Vicenç (7:22)-Cerdanyola Universitat (9:13), Martorell (8:28)-Martorell (9:55) y Cerdanyola Universitat (9:35)-Vilafranca (11:00)