erbuki wrote:Per cert, el bus que comenta el company "L15" amb el BKB espatllat és el 4127. Si el voleu veure circula a la L10 amb el BKB apagat i un cartell dels busos antics que posa "L10 Exterior" situat a la part inferior dreta del vidre davanter. No té desperdici
Jo l'he agafat aquesta tarda per anar a ronda, porta el codi per dintre pero per fora no funciona, a veure quan triguen a portar-lo a reparar, tambe dir que feia molt soroll d'aire acondicionat pero despres no refredava res.
Fa pocs minuts el 4141 feia L14 i com ha petat ha vingut el 4143 i el 4141 a marxat a cotxeres...
sergilleida wrote:No entenc perque no el deixien de reserva, en fi!! haurem d'aguantar! El 4115 ja esta retirat o esta per les cotxeres? es que fa dies q no el vec rodant!
Podria ser que fes algun reforç de la L10 o L5 o de la CC.
erbuki wrote:Confirmat i avistat el 4160 fent avui la L1. Això hauria de suposar la retirada del 4114, però pel que dieu segueix rodant a la L10. O no hi ha reserves avui, o no tenen cap mena d'intenció de retirar-lo a curt termini.
Jo em decanto per la segona opció, ja que ara s'apropa l'estiu i tots sabem que alguns busos es sobre-calenten amb facilitat. Jo crec que mantindràn el 4114 com a mínim fins a finals d'estiu.
L8: 4124, 4129 i 4142
L18: 4147 i 4159
El altre bus de la L1 era el 4130 suposo que faria el relleu a un altre potser al 4142...
Suposo que esperaran a les futures compres ja que van malament de material.