Nous horaris Rodalies RENFE
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Miraba a la web els nous horaris, concretament els de la R4 en general i R1 des de Molins...diu que son valids fins el 4 d'agost...deu ser degut al tall de la R2 sud...amb las desviacions per la R4 sud es tindrà que moure una mica els horaris..segur que es això!
- Guigui
- Administrador
Tall
Quin tall programat hi haurà a la línia de Vilanova?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
El tall d'uns quans dias al mes d'agost degut a las obras mès enllá de Bellvitge...abans de Sants volen crec tapar una part de las vias, allavorans volen portar els MD fins L'Hospitalet i els LD sense saber segur fins Castellbisbal i desprès via R8 fins Sardanyola per anar a Barcelona...el que no sè es si anir-han a Sants o EDF.
Els trens que passen per Cerdanyolia Universitat direcció Martorell passen a les hora .50 minuts. Un horari molt dolent tenint en compte que les classes acostumen a acabar en punt...
-
- N8
Enric wrote:El tall d'uns quans dias al mes d'agost degut a las obras mès enllá de Bellvitge...abans de Sants volen crec tapar una part de las vias, allavorans volen portar els MD fins L'Hospitalet i els LD sense saber segur fins Castellbisbal i desprès via R8 fins Sardanyola per anar a Barcelona...el que no sè es si anir-han a Sants o EDF.
No estaría mal ver trenes serie 448 y 449 en Hospitalet, estacionados en sus vías de final... E iniciando trayecto desde allí...
De qué actuación se trata? Para qué fecha es el corte? Puedo verme afectado seriamente...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
És tacta del calaixot(innecesari)de l'entrada de Sants.
Pel que he vist als horaris,no m'han desagradat,ens al contrari.S'elimina la franja d'1 hora i 30 minuts sense cap tren direcció Barcelona entre SVC i Vilafranca,i a més a hora punta s'incrementa la freqüència en direcció sortida tant a l'R1 com l'R4 Nord.També curiòs a hora punta del matí veure serveis Martorell-Montcada Birfucació via Sants.
Aixó sí,en caps de setmana horaris intactes.
Pel que he vist als horaris,no m'han desagradat,ens al contrari.S'elimina la franja d'1 hora i 30 minuts sense cap tren direcció Barcelona entre SVC i Vilafranca,i a més a hora punta s'incrementa la freqüència en direcció sortida tant a l'R1 com l'R4 Nord.També curiòs a hora punta del matí veure serveis Martorell-Montcada Birfucació via Sants.
Aixó sí,en caps de setmana horaris intactes.
-
- N7
- Facebook: pol.bielsa
S'allarga el primer R4 què era Martorell-Sants a Terrassa, i surt més tard de Martorell.Mako448 wrote: Aixó sí,en caps de setmana horaris intactes.
S'afegeix un Terrassa-Martorell 8.35 (on després, en contes d'iniciar un nou servei, es queda allà estacionat tot el dia, ja què no figura ningun material buit)
- Pere
- N9
Em penso que faran aquest servei amb 447 en simple i l'anterior/següent també i acoblaran a Martorell.PoLeTe124 wrote:S'allarga el primer R4 què era Martorell-Sants a Terrassa, i surt més tard de Martorell.Mako448 wrote: Aixó sí,en caps de setmana horaris intactes.
S'afegeix un Terrassa-Martorell 8.35 (on després, en contes d'iniciar un nou servei, es queda allà estacionat tot el dia, ja què no figura ningun material buit)
Doncs a mí no m'acaben de convèncer els nous horaris de Rodalies.
- Per començar, la última sortida de la R1 [L'Hospitalet (00:05h) - Mataró (00:55h)] ha quedat suprimida a canvi d'endarrerir 15 minuts les anteriors.
- Els horaris de la R3 passen de ser regulars (als X minuts de cada hora) a ser irregulars.
- La nova R8 finalitza servei cap a les 21:30h, deixant "tirats" als usuaris de Sant Cugat i Rubí dels actuals dos últims R7 en ambdós sentits.
Entre d'altres... Al menys, les hores punta d'R1 i R4 sí milloren.
- Per començar, la última sortida de la R1 [L'Hospitalet (00:05h) - Mataró (00:55h)] ha quedat suprimida a canvi d'endarrerir 15 minuts les anteriors.
- Els horaris de la R3 passen de ser regulars (als X minuts de cada hora) a ser irregulars.
- La nova R8 finalitza servei cap a les 21:30h, deixant "tirats" als usuaris de Sant Cugat i Rubí dels actuals dos últims R7 en ambdós sentits.
Entre d'altres... Al menys, les hores punta d'R1 i R4 sí milloren.
Els grans oblidats. Sobretot a les línies de platja (R1, R2 Sud) on els caps de setmana de l'estiu i tot l'agost presenten una greu saturació.Mako448 wrote:Aixó sí,en caps de setmana horaris intactes.
Se trata del cajón de Sants, entre el 6 y el 30 de agosto.ferroviario_catalan wrote:De qué actuación se trata? Para qué fecha es el corte? Puedo verme afectado seriamente...
Salvem l'Estació de França!
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Els horaris de la R3 no han set mai regulars. Una cosa que no m'agrada dels nous horaris de la R3, el primer tren a LaTour de Carol, (7:40 Vic - Manlleu 7:59, actualment Vic 8:19 - Manlleu 8:25 (tot i que no es compleixen mai)) en laborables s'avança 40 minuts, i llavors en perd 15 a Vic per encreuar amb el Semi-directe de baixada, encreuament que segons al meu parer es pot realitzar amb total garanties a Manlleu, i permetent d'aquesta manera, reduïr sensiblement el temps de trajecte, i en ves d'arribar a les 9:34 a LaTour de Carol, pot fer-ho tranquil·lament a les 9:25, a part que amb aquest tren, no es pot enllaçar amb el Cremallera de Núria, i has d'esperar una bona estona a Ribes, o esperar al següent tren a Ribes de Freser, que arriba a les 10:11. Si que trobo bé que l'últim Puigcerdà deixi de parar a totes les estacions, i faci les parades que realitzava fins al setembre passat, totes les de Barcelona, Mollet - Sta. Rosa, Parets del Vallès, Granollers - Canovelles, La Garriga i Vic, i de Vic en amunt a totes excepte Borgonyà i La Farga de Bebié (aquestes dues últimes l'actual tampoc les fa). La resta més o menys igual, tot i que si caldria mirar d'intentar cadenciar els horaris dels trens que paren a Ribes, amb el cremallera de Núria, deixant un marge de 10 minuts per enllaçar amb condicions.m.h.t. wrote: - Els horaris de la R3 passen de ser regulars (als X minuts de cada hora) a ser irregulars.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N7
Incorrecte, figura 447 doble en ambdós casos..Pere wrote:Em penso que faran aquest servei amb 447 en simple i l'anterior/següent també i acoblaran a Martorell.PoLeTe124 wrote:S'allarga el primer R4 què era Martorell-Sants a Terrassa, i surt més tard de Martorell.Mako448 wrote: Aixó sí,en caps de setmana horaris intactes.
Més que afegir un servei,és un actual Terrassa-L'Hospitalet que l'han allargat fins a Martorell.PoLeTe124 wrote: S'afegeix un Terrassa-Martorell 8.35 (on després, en contes d'iniciar un nou servei, es queda allà estacionat tot el dia, ja què no figura ningun material buit)
-
- N7
Exacte, igual què el Terrassa 5.52-SVC 7.55, aprofita el què actualment finalitza a Martorell a les 7.11, llavors, el BIF 6.28-SVC 8.04 queda suprimit (amb la tranquilitat què hi havia, és una llàstima.. )Mako448 wrote:Més que afegir un servei,és un actual Terrassa-L'Hospitalet que l'han allargat fins a Martorell.PoLeTe124 wrote: S'afegeix un Terrassa-Martorell 8.35 (on després, en contes d'iniciar un nou servei, es queda allà estacionat tot el dia, ja què no figura ningun material buit)
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
Un dels problemes endèmics de l'R4 segueix com sempre. Els caps de setmana no hi ha cap tren que surti des de Manresa entre les 19.02 i les 20.50. Fa almenys 8 anys que vaig anar a veure un partit de futbol a Manresa, vaig perdre el tren de les 19'02 i vaig haver-me d'esperar una hora i dos quarts, temps que vaig aprofitar per anar al centre de Manresa, prendre un cafè, llegir el diari i tornar, i encara em va sobrar temps (no podia agafar els FGC perquè tenia bitllet Renfe d'anada i tornada). Veig que tot continua igual.
En el que ara m'he fixat, és que a les 6 de la tarda surten dos trens pràcticament consecutius de Manresa, un R4 a les 18'01 i un R12 a les 18'08. A més a més, el tren ràpid és el que surt després i a partir de Terrassa el R12 circula 3 minuts després que el R4. Increïble...
En el que ara m'he fixat, és que a les 6 de la tarda surten dos trens pràcticament consecutius de Manresa, un R4 a les 18'01 i un R12 a les 18'08. A més a més, el tren ràpid és el que surt després i a partir de Terrassa el R12 circula 3 minuts després que el R4. Increïble...
Això ja passava abans (almenys al mitgdia), l'any passat, vaig fer un Lleida - Pg.Gràcia (desviat pel ramal) i amb l'autobus Calaf-manresa, arribabem uns minuts abans de la sortida de l'R4, tothom agafava el rodalies, jo em vaig esperar al regional, (crec que anava servida per una 440 o 470 amb seients tous ).Sagrerenc wrote:En el que ara m'he fixat, és que a les 6 de la tarda surten dos trens pràcticament consecutius de Manresa, un R4 a les 18'01 i un R12 a les 18'08. A més a més, el tren ràpid és el que surt després i a partir de Terrassa el R12 circula 3 minuts després que el R4. Increïble...
Tot i així, durant el trajecte final cap a Barceloona, em vaig estar pensant els motius d'aquesta "estúpida" decisió, miris per on ho miris, no te cap tipus de sentit
El metro de Barcelona amb motoristes!
Recordo fa uns mesos que el consellerva dir que és milloraria els enllaços R1-R11 a Maçanet,docns bé,eamb els nous horaris els han empitjorat,com a mínim en sentit Mataró>Girona.Resulta que els R1 arriben a Maçanet entre 2 i 5 minuts més tard que hagui passat un delta amb destinació Cérbere.Per qué us feu una idea,els delta direcció Portbou i Cérbere als :24 minuts,els MD direcció Girona i Figueres als :15 minuts(en algunes franjes passa també als :45 minuts de cada hora),peró recordem que els MD tenen poques parades,a diferència dels delta que s'aturen a tot arreu,ariben més lluny i atravessen la frontera.
En l'altre direcció(Girona>Mataró)els deltes procedents de Portbou passen als :57 minuts.Els Rodalies de l'R1 surten als :04 minuts de cada hora.Els MD procedents procedents de Girona,Figueres i Portbou solen passar per Maçanet als :08 minuts de cada hora(alguna franja als :38 minuts de cada hora).
Resuminet,els enllaços R1-R11 a Maçanet amb els nous horaris de Rodalies són encara pitjors que els actuals!!!
En l'altre direcció(Girona>Mataró)els deltes procedents de Portbou passen als :57 minuts.Els Rodalies de l'R1 surten als :04 minuts de cada hora.Els MD procedents procedents de Girona,Figueres i Portbou solen passar per Maçanet als :08 minuts de cada hora(alguna franja als :38 minuts de cada hora).
Resuminet,els enllaços R1-R11 a Maçanet amb els nous horaris de Rodalies són encara pitjors que els actuals!!!
Algú s'ha fixat que en la pàgina d'horaris de Rodalies http://www20.gencat.cat/portal/site/msi ... mt=default , en l'horari del R2 a partir del 26/06/2011 posa: R2 R2N R2S: Molins de Rei <-> Sant Vicenç de Calders a partir del 26/6/11 [PDF, 208,05 KB.]
Per Granollers Centre i Vilanova
Cada vegada hi ha coses més extranyes.
Per Granollers Centre i Vilanova
Cada vegada hi ha coses més extranyes.
- Guigui
- Administrador
De Maçanet a Molins
Algú que només es recordava de la lletra inicial i hi ha posat el primer que li ha passat pel cap. I després es queixen que els talents fugen del país...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Yo no veo las mejoras en la R4 ni mirándolas del revés... ¿Algún día se pararan a pensar que a ciertas horas del mediodía la frecuencia que programan para hora valle no es práctica? .Entre d'altres... Al menys, les hores punta d'R1 i R4 sí milloren.
Espero a ver que tal queda la estación de Pza. Catalunya con una frecuencia hacia el Vallés de 15 minutos a las 15:18 horas del viernes, día que tradicionalmente parece que todos nos ponemos de acuerdo para ir a la estación, y que el más mínimo retraso implica una aglomeración brutal de gente en el anden, teniendo en cuenta que en condiciones normales pasaban 3 trenes en 20 minutos (14:55, 15:05 y 15:15) y ahora sólo pasarán 2 (14:48, 15:03 y 15:18).
Sembla ser que amb els nous horaris han aprifitat per ficar més trens en composició simple,i a totes les línies.
Reforços R4 a Terrassa i Manresa amb 447 simple,Calella(tres serveis seguits en total)amb 465 simple,fins i tot a rodalia.info he llegit que a l'R2 Sud han posat "trens d'un pis i 3 vagons"en comptes dels "2 pisos i 6 vagons",és a dir,que interpeto han substituït 450/dobles de 451 per 465 en simple.I aixó a l'estiu.Vergonyòs i lamentable.I aixó que a l'R2 no han canviat els horaris...
Reforços R4 a Terrassa i Manresa amb 447 simple,Calella(tres serveis seguits en total)amb 465 simple,fins i tot a rodalia.info he llegit que a l'R2 Sud han posat "trens d'un pis i 3 vagons"en comptes dels "2 pisos i 6 vagons",és a dir,que interpeto han substituït 450/dobles de 451 per 465 en simple.I aixó a l'estiu.Vergonyòs i lamentable.I aixó que a l'R2 no han canviat els horaris...