Seguiment de les 440, 447 i 470

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
PoLeTe124
N7
N7
Posts: 458
Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
Facebook: pol.bielsa
Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contact:

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by PoLeTe124 »

Trenscat wrote:Ahir per Terrassa el R12 direcció Barcelona de la nit anava servit per una 447 en simple, desconec si venia des de Lleida, Calaf o Manresa.
Crec què van fer Lleida-Calaf amb 592 i Calaf-Hospitalet amb 447 simple...
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by Pere »

PoLeTe124 wrote:
Trenscat wrote:Ahir per Terrassa el R12 direcció Barcelona de la nit anava servit per una 447 en simple, desconec si venia des de Lleida, Calaf o Manresa.
Crec què van fer Lleida-Calaf amb 592 i Calaf-Hospitalet amb 447 simple...
Confirmo el que diu en Pol ja que ho vaig veure amb els meus ulls, dins d'aquest R12 (que per cert anava amb més de 20 minuts de retard hi anava jo).
User avatar
vermer3
N6
N6
Posts: 300
Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by vermer3 »

Pere wrote:
PoLeTe124 wrote:
Trenscat wrote:Ahir per Terrassa el R12 direcció Barcelona de la nit anava servit per una 447 en simple, desconec si venia des de Lleida, Calaf o Manresa.
Crec què van fer Lleida-Calaf amb 592 i Calaf-Hospitalet amb 447 simple...
Confirmo el que diu en Pol ja que ho vaig veure amb els meus ulls, dins d'aquest R12 (que per cert anava amb més de 20 minuts de retard hi anava jo).
Des de quan els R12 es serveixen amb automotors dièsel?? que aprofiten, algun que sobra de la linia Lleida-La Pobla?
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by victorcasta »

vermer3 wrote:Des de quan els R12 es serveixen amb automotors dièsel?? que aprofiten, algun que sobra de la linia Lleida-La Pobla?
A vegades, els Lleida-Cervera es fan amb automotors dièsel de la línia de La Pobla.
User avatar
vermer3
N6
N6
Posts: 300
Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by vermer3 »

Abans d'ahir, dissabte 9 de juliol, surt a les 19.03h el Regional amb destinació Lleida (19.01-22.36) per via 3 i servit per una 447 en simple, UN ALTRE COP!!!
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by canalcole »

La 470.190 estava aquest vespre al TCR de Vilanova lluint els nous colors de Mitjana Distància. ;)
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by Mako448 »

Sembla ser que ahir un 470 va fer les llançadores a La Plana desde Tarragona i St.Vicenç.Normalment aquestes llançadores van amb 448R.

Entre aixó,i les dues dobles de 447 que ahir van pujar a Cerbere i Portbou,ahir va ser un dia extrany a Regionals.

Per cert,sembla que durant el tall a l'R4 Nord estàn posant trens en composició simple,segons missatges d'usuaris a rodalia.info.Suposo que seràn 447 simple.Si és confirma aixó,tenen una reclamació.El que faltava és que els trens de l'R7 i R8(465 simple)amb molta menys demanda siguin més llargs que els de l'R4 Nord(447 simple).I si no tenen 447 suficients,doncs que treguin uns quants 465 que tenen a Birfucació i els posin en sevrei,meitat 465 meitat 447 doble,millor aixó que tot simple 447.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by UT440_132M »

Mako448 wrote:Sembla ser que ahir un 470 va fer les llançadores a La Plana desde Tarragona i St.Vicenç.Normalment aquestes llançadores van amb 448R.

Entre aixó,i les dues dobles de 447 que ahir van pujar a Cerbere i Portbou,ahir va ser un dia extrany a Regionals.

Per cert,sembla que durant el tall a l'R4 Nord estàn posant trens en composició simple,segons missatges d'usuaris a rodalia.info.Suposo que seràn 447 simple.Si és confirma aixó,tenen una reclamació.El que faltava és que els trens de l'R7 i R8(465 simple)amb molta menys demanda siguin més llargs que els de l'R4 Nord(447 simple).I si no tenen 447 suficients,doncs que treguin uns quants 465 que tenen a Birfucació i els posin en sevrei,meitat 465 meitat 447 doble,millor aixó que tot simple 447.
A partir d'ara, les 447 seran les encarregades dels regionals a la R11 per desgràcia de tots, segons va comentar un maquinista (@Maquinistilla) a Twitter.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
m.h.t.
N9
N9
Posts: 2223
Joined: Sunday 30/08/2009 17:37
Location: Badalona

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by m.h.t. »

UT440_132M wrote:A partir d'ara, les 447 seran les encarregades dels regionals a la R11 per desgràcia de tots, segons va comentar un maquinista (@Maquinistilla) a Twitter.
Em costa de creure que enviïn 447s cap a Figueres, Girona, Portbou i Cervera de la Marenda com a Regionals. :o I les 449 on estàn? De vacances? :?

Ara ja podrem dir amb tota la propietat que la R11 és de Rodalies de Catalunya. :twisted:
Salvem l'Estació de França!
César
N5
N5
Posts: 152
Joined: Wednesday 31/05/2006 16:42
Location: Flaçà
Contact:

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by César »

Confirmo que hoy estan circulando 447 como regionales en la linea Barcelona-Girona-Figueres-Portbou/Cerbère.
Las he visto simples y tambien dobles, no he visto ninguna 470 y durante la mañana tambien ha subido un Civia (pruebas??) que ya ha bajado antes del mediodia.
Será que a partir de ahora dejaremos de tener las 470 haciendo los regionales por aqui ??
Volveremos a viajar en asientos de piedra en un trayecto largo como antes cuando circulaban las 440 ??
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by albert28 »

César wrote:Confirmo que hoy estan circulando 447 como regionales en la linea Barcelona-Girona-Figueres-Portbou/Cerbère.
Las he visto simples y tambien dobles, no he visto ninguna 470 y durante la mañana tambien ha subido un Civia (pruebas??) que ya ha bajado antes del mediodia.
Será que a partir de ahora dejaremos de tener las 470 haciendo los regionales por aqui ??
Volveremos a viajar en asientos de piedra en un trayecto largo como antes cuando circulaban las 440 ??
Vergüenza de quien dirija estos cambios, Generalitat o Renfe, con lo que se paga de billetes para Regionales y te pongan estos trenes. Si se paga por un servicio de Regionales y te ponen unos trenes incómodos para estos tipos de viajes, no se puede reclamar? Porque si van a estar poniendo estos tipos de trenes, 447, tendría que bajarse el precio, no?¿
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by Mako448 »

Com a mínim les 447 que van a Portbou i Cerbere va tarificay com Regional,no com el CEX a Tortosa dels divendres a les 15.03 per Sants que era un doble de 447 tarificat com Catalunya Express.

Tot i aixó,és lamentable enviar 447 tant a Portbou com a Tortosa.
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by albert28 »

Quina llàstima en l'estat que es troben les 470. Les he vistes passar per l'altura de Sant Joan Despí grafitejades de cap a peus. Si les deixen en estacions per a que al dia següent comencin el servei de primera hora, que les guardin en un lloc tanca.
josep_maria23
N1
N1
Posts: 8
Joined: Thursday 05/02/2009 10:39

Re: Avistaments curiosos

Post by josep_maria23 »

Bon día: El passat dissabte mentre esperava el rodalies a Sants de la R2 a Montcada i Reixac vaig veure passar a bona velocitat un tren que en els rètols anunciava a Cerbere, amb doble composició però de 447 !!! Tan justos van de material Renfe? El de davant era pintat amb els colors de Renfe Op. i el de cua amb els de Rodalies Catalunya. La numeració lògicament no em va donar temps d'anotar-la. Eren les 15:40 minut amunt, minut avall.
Al tornar aquset mateix dia, quan arribo a Montcada i Reixac, (21.54) va creuar també un doble de 447 cap a Sants. No se d'on venia, (Cerbere, Port-bou, Figueres o Girona?) el que se es que no es va aturar i va passar a tota velocitat xiulant per evitar que ningú es confiés i pasés el pas a nivell més tenint en compta que a priori semblava un rodalies normal dels que paren a totes les estacions...
Si no estan reformats els seients, ufff deu ser un pal anar a Cerbere... Però es clar, si van a Puigcerdà i La Tour ja es pot esperar tot, veritat?
Salutacions.
Altaria_Trianilla
N7
N7
Posts: 454
Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
Location: Sabadell ( Barcelona )
Contact:

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by Altaria_Trianilla »

Pel que sembla, des de fa unes setmanes tots els Regionals del Nord es fan amb 447, no queda ni una sola 470...
Image
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by sigfrid440s »

Així sembla ser, ja que Rodalies vol treure de circulació a tota costa les 470. Per supossada antigüetat.

Estan terriblement deixades, un gran error. Ja que es un material molt valios, i no s'esta en situació de menospreciarlo.

N'hi ha una preocupant carencia de material i aixó desemboca en un us excesiu del material, que no descansa ni rep cap manteniment preventiu.

En consequencia el material mostra un estat pessim, agreugat per el vandalisme i l'abundancia de pintures rupestres (graffitis) que ultimamente cubreixen de dalt a baix practicament totes les unitats.
Despres diran que el material falla per antiguetat, i es per deixadesa i maltractament...

Estem apanyats amb 447's que no rendeixen velocitat suficient, i de les quals encara no n'hi ha ni una amb seients de regionals, o, ja que aparentment son de la generalitat, seientes tipus FGC, que tan de bo portessin tots els rodalies, així com personal de seguretat per evitar anormals que danyin l'estat de les unitats.
PoLeTe124
N7
N7
Posts: 458
Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
Facebook: pol.bielsa
Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contact:

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by PoLeTe124 »

Últimament, les 447's que baixen de Portbou, totalment grafitejades... Ara entenc encara més com podien anar així de guarres, les 470... :roll:
França451
N9
N9
Posts: 2271
Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contact:

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by França451 »

PoLeTe124 wrote:Últimament, les 447's que baixen de Portbou, totalment grafitejades... Ara entenc encara més com podien anar així de guarres, les 470... :roll:
Unos colegasd fueron los que me hicieron darme cuenta de que el último día de la R2 Sud, había unas cuantas unidades grafiteadas. Creo que eso que denominan "arte urbano ferroviario" se está cebando con unas cuantas unidades, entre ellas afoté dos 448s y una 470, pero no me fijé de que había tantas en una sola tarde... :cop
O sea que ahora como se han aburrido de grafitear 470s y 448s, se han pasado a las 447s?

Lo que me pregunto es por qué esa ops! manía de grafitear en las unidades ferroviarias!!!! De verdad, con estas cosas se me quitan las ganas de apreciar el "arte urbano", creo que a ciertos sujetos todavía no les han dado una señora ai carai! educativa, que les haga ENTENDER que las unidades ferroviarias, metros, autobuses NO SON PARA ESO.
Creo que el Tunning de trenes y autobuses los proponen las propias empresas, si no te gusta puedes reclamar una mejor imagen, pero tunearlos "al gusto que le salga de la punta de la p*** a cada uno" pues como que no... Cuando haya que tunear un tren ya lo hará Renfe poniéndole los colores que considere. No sé cómo hay que decir que un tren, como un autobús es un servicio PÚBLICO para todos, y por tanto se pinta con unos colores que se intenta que sean del gusto de todos. No para que venga un grafitero a pinrtarlo a su santa voluntad. Una pared de un edificio abandonado no se va a mover ni la va a usar nadie, pero un tren se mueve, es movible, circula por diferentes sitios y transporta pasajeros... Y por supuesto no es propiedad del grafitero de turno, con lo cual creo que son suficientes razones para que deje el tren en paz.
No sé si lo hacen por joder la paba o por tocar los coj****es... Pero lo dicho a esa gente le hace falta un par de ostias para que lo entiendan...
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
User avatar
Serralson 10300
N3
N3
Posts: 33
Joined: Friday 12/08/2011 5:22
Location: Carmel L5

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by Serralson 10300 »

França451 wrote:
PoLeTe124 wrote:Últimament, les 447's que baixen de Portbou, totalment grafitejades... Ara entenc encara més com podien anar així de guarres, les 470... :roll:
Unos colegasd fueron los que me hicieron darme cuenta de que el último día de la R2 Sud, había unas cuantas unidades grafiteadas. Creo que eso que denominan "arte urbano ferroviario" se está cebando con unas cuantas unidades, entre ellas afoté dos 448s y una 470, pero no me fijé de que había tantas en una sola tarde... :cop
O sea que ahora como se han aburrido de grafitear 470s y 448s, se han pasado a las 447s?

Lo que me pregunto es por qué esa ops! manía de grafitear en las unidades ferroviarias!!!! De verdad, con estas cosas se me quitan las ganas de apreciar el "arte urbano", creo que a ciertos sujetos todavía no les han dado una señora ai carai! educativa, que les haga ENTENDER que las unidades ferroviarias, metros, autobuses NO SON PARA ESO.
Creo que el Tunning de trenes y autobuses los proponen las propias empresas, si no te gusta puedes reclamar una mejor imagen, pero tunearlos "al gusto que le salga de la punta de la p*** a cada uno" pues como que no... Cuando haya que tunear un tren ya lo hará Renfe poniéndole los colores que considere. No sé cómo hay que decir que un tren, como un autobús es un servicio PÚBLICO para todos, y por tanto se pinta con unos colores que se intenta que sean del gusto de todos. No para que venga un grafitero a pinrtarlo a su santa voluntad. Una pared de un edificio abandonado no se va a mover ni la va a usar nadie, pero un tren se mueve, es movible, circula por diferentes sitios y transporta pasajeros... Y por supuesto no es propiedad del grafitero de turno, con lo cual creo que son suficientes razones para que deje el tren en paz.
No sé si lo hacen por joder la paba o por tocar los coj****es... Pero lo dicho a esa gente le hace falta un par de ostias para que lo entiendan...
:plas :plas :plas :plas :plas

Y yo al par de bofetadas, le añadiria un multazo de caerse de espaldas. Y si no pudieran pagar, o trabajos sociales, o fichado y la carcel.......

Salut :ok
"Hay dos cosas infinitas: el Universo y la estupidez humana. Y del Universo no estoy seguro."Albert Einstein
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Seguiment de les 440 i 447

Post by metring »

¡Nada, nada, a hacer la L9 a pico y pala los ponía yo! ¡Veríais si la tendríamos acabada a tiempo!
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”