Com vas conèixer el fòrum?

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.

De quina manera vau conèixer el fòrum?

Per buscadors d'internet
19
25%
Per un amic o conegut
17
22%
Pel enllaç patrocinat a Google (Adwords)
0
No votes
Per enllaç des d'una altra pàgina
33
43%
Per publicitat a la tele
2
3%
Altres (especificar)
6
8%

Total votes: 77

sergio300792
N1
N1

Re: Com vas conèixer el fòrum?

Post by sergio300792 »

A mi m'ho va aportar un amic y la veritat m’ha agradat molt perquè comparteixo la meva afició amb el ferrocarrils , vaig tardar 2 setmanes a registrar-me i tinc moltes ganes de aprendre i conèixer els ferrocarrils, estic també estudiar per ser- ho.

molt atentament
metring
Administrador

Post by metring »

Hola, benvingut al FTC! Esperem que t'ho passis molt bé aquí, i participis amb nosaltres! ;)
solde13
N5
N5
Facebook: http://www.facebook.com/fusquet

Post by solde13 »

Jo el vaig coneixer de l'enllaç que hi ha a trenscat.cat
cristian26
N7
N7

Post by cristian26 »

Caram, algú ha votat "a la tele". Heu sortit anunciats a la tele? :o
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
metring
Administrador

Post by metring »

Diguem que era una opció de guasa :D
Guigui
Administrador

Poca seriositat

Post by Guigui »

Doncs hi ha algú que no s'ha pres l'enquesta massa seriosament. :(
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
ElDesi1994
N7
N7
Facebook: Josué Ferrero

Post by ElDesi1994 »

Jo vaig Trobar el link a la Magnifica página del Gran Senyor Bernat Borràs. :P :P :P
Parlem amb propietat.
marcel
N7
N7

Post by marcel »

Ja fa molt temps que el vaig conexier. Hem sembla que soc el 16è per antiguitat.... El Sr.Trenscat va fer molt mal a l'afició! jejeje ;)
Javi M
N9
N9

Post by Javi M »

Holaa

Jo ja fa moolt que de tant en tant buscant pel Google alguna cosa del Metro trobava alguna entrada d'en Santfeliuenc, i de fet també fa molt que estic registrat, però poc després vaig registrar-me a Trensim i gairebé vaig deixar de passar-me per aquí, fins a tal punt que s'em va oblidar no tansols la contrasenya, si no en nom :?

Però em vaig cansar de Trensim i vaig tornar a aquí, aquesta vegada per sempree!!

A més quan era a Trensim, tot hi que aquí no deia pas res perqué no podia entrar, us llegia i hem passava hores i tardes senceres, i per això a molts ja us conec tot i que vosaltres a mí no :P

Per cert, algú podria explicar una mica això de la PTP o de Melody? Que es que jo mai l'he arribat a coneixer i m'intriga :D

Bona nit!! :amor
Guigui
Administrador

Fòrum Melody de la PTP

Post by Guigui »

Javi M wrote:Per cert, algú podria explicar una mica això de la PTP o de Melody? Que es que jo mai l'he arribat a coneixer i m'intriga :D
El Melody és un sistema de fòrum obert que encara s'utilitza residualment (de fet, fa cosa d'un any l'FTC va funcionar així durant un temps de manera auxiliar perquè el servidor d'aleshores va petar) però que té el gran inconvenient que hi poden entrar spammers descontroladament, a més de no tenir tantes possibilitats tècniques. El fòrum de la PTP, que ja existia abans que fos creat l'FTC, funcionava aleshores d'aquesta manera, tot i que ara també ha migrat a un sistema més elaborat.

Javi M
N9
N9

Post by Javi M »

OK, gracies per explicar-m'ho :P

¿I quina es la URL de l'actual forum de la PTP?

(...)

Ah, ja l'he trobat jo solet :)
Ara mateix m'hi registro
França451
N9
N9
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)

Post by França451 »

Yo lo conocí justamente buscando info acerca del futuro de la Estaciò de França me salió el hilo dedicado a ello. Lugeo vi el foro entero y dije "ostias, qué bueno".
Lo he tenido antes de poder solucionar el tema del registro siempre abierto como visitante en el tema de la R8 por ejemplo.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Santfeliuenc
N10
N10

Post by Santfeliuenc »

Hola,
Javi M wrote:OK, gracies per explicar-m'ho :P

¿I quina es la URL de l'actual forum de la PTP?

(...)

Ah, ja l'he trobat jo solet :)
Ara mateix m'hi registro
Hombre... haz como tú veas, claro, pero a la vista de los acontecimientos, si te pasas por allí verás que la participación en ese lugar a fecha de hoy es escasa o nula. Los mensajes más recientes datan de 2009 y 2010, excepto en un punto en el que los 2 últimos mensajes fueron enviado en febrero de este año. Eso sí, por parte de la misma persona y donde las supuestas actualizaciones son en un caso la copia de un recorte de prensa en respuesta a un mensaje de 2010 y en el segundo caso, la persona en cuestión se contesta a sí mismo un mensaje de marzo de 2010 y dice en una única frase algo similar a "bueno, estamos ya en 2011 y no sabemos nada de nada". Muy bien. Foro fantasma, diría yo (ojo, sin acritud y sin segundas).

En fin, que estamos casi en agosto de 2011, así que hace ya 6 meses de esas dos últimas intervenciones, si es que se las puede llamar así a que uno copie un artículo de prensa y que se conteste un mensaje del año anterior. Sinceramente si quieres estar actualizado yo te recomendaría visitar este foro, pero en fin, ahí decides tú, claro está.

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Javi M
N9
N9

Foro PTP

Post by Javi M »

Sí... Eso ya lo he visto. Mi mensaje anterior es de finales de 2009 y ya tuve tiempo de darme cuenta de la poca actividad que había, aunque había algunos hilos antiguos que sí que tenían cosas interesantes. Ahora ya no entro a ese foro.
Santfeliuenc wrote:Sinceramente si quieres estar actualizado yo te recomendaría visitar este foro
Eso por su puesto. FTC forever. :reve
Actualmente es el único foro que visito regularmente (cada día, vamos) además de echar algún vistazo de vez en cuando a TrenSim, que era el que utilizaba habitualmente antes de descubrir FTC.
foronda 141
N8
N8

Post by foronda 141 »

Doncs jo creia que el havian fet privat nomès per socis, al desapareixa l'enllaç al fer la nova página de la PTP.

De fet a la página, hi ha un accès de nomès socis i em pensava que els que no ho som no podiam entrar.

Jo escrivia de tant en tant, per cert amb nombrosas broncas amb el Ricard, degut a la meva defensa del metro a la Diagonal en lloc del tramvía.

Suposo que el meu desconeixament que seguia operatiu, deu haver passat a mes usuaris i per aixo esta mort.
Javi M
N9
N9

També a la tele?

Post by Javi M »

Per cert, acabo de veure que a l'enquesta de "De quina manera vau coneixer el fòrum?" hi ha la possibilitat de respondre "Per publicitat la tele", i que a més a més té un vot.
Ha sigut una broma de l'administrador que ha fet l'enquesta o és veritat que s'ha fet publicitat del FTC per la tele? :o xD
Platanito
N9
N9

Re: També a la tele?

Post by Platanito »

Javi M wrote:Per cert, acabo de veure que a l'enquesta de "De quina manera vau coneixer el fòrum?" hi ha la possibilitat de respondre "Per publicitat la tele", i que a més a més té un vot.
Ha sigut una broma de l'administrador que ha fet l'enquesta o és veritat que s'ha fet publicitat del FTC per la tele? :o xD
Algú podria haver vist una samarreta amb el logo del FTC en algun video d'alguna inauguració (TGV Figueres-Perpinyà per exemple) i podria haver cercat les sigles al Google, per exemple... Llavors es podria considerar publicitat televisiva. Vaja, suposo.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Guigui
Administrador

Publicitat a la tele

Post by Guigui »

Javi M wrote:Per cert, acabo de veure que a l'enquesta de "De quina manera vau coneixer el fòrum?" hi ha la possibilitat de respondre "Per publicitat la tele", i que a més a més té un vot.
Una explicació.

fgc113
N8
N8

Post by fgc113 »

Jo el vaig conéixer gràcies a l'enllaç que hi ha en la magnífica web de Trenscat
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Renfe451
N9
N9

Via Trenscat

Post by Renfe451 »

Com la majoria d'usuaris jo la vaig descobrir gràcies a l'excel·lent web de Trenscat, en la qual aquesta darrera la vaig trobar a l'any 2005. En aquell mateix any, just quan "s'estrenava" el fòrum el vaig començar a visitar-lo i a llegir-lo com a convidat, però no va ser fins a l'agost del 2006 quan em vaig registrar definitivament i començar a fer intervencions.
Post Reply

Return to “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”