D'acord amb tots dos, doncs llavors el que fa falta és substituir aquest pont per una infraestructura d'acord amb els temps actuals.Guigui wrote:Prou que ho sé, però m'estranyava perquè una limitació com aquesta sempre causarà un retard, especialment en un tram amb tanta densitat de circulació com el túnel de Pl. Catalunya.UT596001 wrote:Aviam, s'ha dit fins a la sacietat que les 450 i 451 poden passar perfectament per el túnel de Plaça Catalunya, tan sols tenen una limitació a 10 km/h en el pont metàl·lic sobre la línia 3 del metro.
I si per això s'ha de tallar les línies 1 i 3 del metro i les línies de rodalies per pl. Catalunya, doncs es tallen durant el mes d'agost i es fan passar els trens pel túnel del carrer d'Aragó i es posen busos llançadora substituroris per a les línies del metro.
Si es planifica bé, segur que deu ser possible canviar el pont tallant només quatre setmanes les línies de renfe i metro.
Un cop fet això, els trens es reparteixen a les línies en funció de les necessitats d'acceleració i frenada, el temps de parada a les estacions, la demanda de transport i la velocitat màxima comercial assolible (per lo dels 140 Km/h dels 450, 451 i 440, els 120 dels 447 i familia Civia). És a dir, ajustar la oferta a la demanda i la realitat de les línies i no en funció de que "puguin" passar o no pel túnel de plaça Catalunya.
Salut !!