Als seus peus, mestre.El LLOP wrote:una imatges de la plaça Lesseps;
es pot veure les cotxeres a baix a l'esquerra. Fins hi tot es poden observar unitats de la sèrie 300 traient el cap de les naus.
Salut
Als seus peus, mestre.El LLOP wrote:una imatges de la plaça Lesseps;
es pot veure les cotxeres a baix a l'esquerra. Fins hi tot es poden observar unitats de la sèrie 300 traient el cap de les naus.
Ara quedare com un ignorant de 1ª divisió, i em sap greu. Pero algu em podria donar una explicació d'aquests noms????El LLOP wrote:Doncs es correcte: als 100 se'ls anomenava "camells", de la mateixa manera que als 200 A se'ls deia "pajaritos".
Merces per l'aclaració...El LLOP wrote:Presumiblement se'ls deia camells perquè eren grans i grocs, i per la manera de moure's. Als pajaritos se'ls deia així degut al gran nombre d'avaries que patien feia que sempre estiguessin als tallers amb les caixes aixecades, aspecte que els feia semblar gàbies d'ocell.
Moltes gràcies El Llop. Salut!El LLOP wrote:Doncs es correcte: als 100 se'ls anomenava "camells", de la mateixa manera que als 200 A se'ls deia "pajaritos".
Collons!!! Moltes no les havia vist mai!!!metring wrote:Aquí http://picasaweb.google.com/10343644082 ... 6230557314 trobareu fotos de Brangulí de construcció del Gran Metro a punta pala!
Brutals els enllaços. Merces metring.metring wrote:Fotografia de les vies de tramvia al carrer Aribau, a http://www.flickr.com/photos/jordiposta ... 0087646260 , i de l'estació d'Aragó, a http://www.flickr.com/photos/jordiposta ... 0087646260 , i de l'estació de MZA http://www.flickr.com/photos/jordiposta ... 0087646260
Pensava en una cosa així, o que no fos l'estació de Bordeta de la TBF, però la foto sembla massa moderna per ser això.victorcasta wrote:Si es tracta del carrer Badal, es pot tractar de la caseta de les agulles doncs en aquest punt es bifurcaven les vies de Vilanova i les de Vilafranca i es passava de 4 vies a 2 d'entrada a Barcelona.
Que jo sapiga l'edifici encara existeix i pertanya al transversalmetring wrote:Pensava en una cosa així, o que no fos l'estació de Bordeta de la TBF, però la foto sembla massa moderna per ser això.victorcasta wrote:Si es tracta del carrer Badal, es pot tractar de la caseta de les agulles doncs en aquest punt es bifurcaven les vies de Vilanova i les de Vilafranca i es passava de 4 vies a 2 d'entrada a Barcelona.
El que està darrere i amb un frontó sota la coberta sí que existeix, però crec que ens referim a les dues casetes entre aquest edifici i les vies.evody wrote:Que jo sapiga l'edifici encara existeix i pertanya al transversal
Los errores pueden ser subsanados... por lo menos eso dicen ellos al inicio de la galería de imágenes!122-042-132 wrote:Sabia la història de la veritable Mataró i com va acabar, però no n'havia vist mai cap fotografia. Moltes gràcies El Llop.
I també moltes gràcies Metring pels enllaços, veritables joies fotografiques, malgrat molts errors de peu de pàgina. Qué seria bó poder comunicar per la seva correcció i també per posar peu a fotos sense identificar, però identificables per nosaltres. Com per exemple; la 33 no és Diagonal, la 37 no és Fernando, la 30 és Fontana, la 25 és Poble Sec (actual Paral·lel), la 14 és Aragó (actual Passeig de Gràcia), la 4 anomena als 100 "camells"; no ho havia sentit a dir mai, si, en canvi "catedrals".
Salut a tots!
Si no me equivoco, el edificio del fondo es la fachada de las Escuelas Comerciales Montserrat, el colegio que existía para los empleados del Metro...evody wrote:Rambla Badal. Antic pont sota el ferrocarril y les obres de construccio de la ronda
Per cert.. Les edificacions del darrera pordrien tenir algu que veura amb la desapareguda estacio de Bordeta ?