Notícies cremallera Núria
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Que tornin els calers!
La manipulació per a justificar 4 milions malgastats grollerament és simplement fastigosa. I després, estem en crisi...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Notícies cremallera Núria
Em fa molta gràcia com intenten justificar l'enorme despesa del pas inferior de Queralbs. Realment és ben patètic ja que no em crec que fos necessari tenir les barreres baixades durant 27 minuts, en tot cas sempre es podia ajustar millor el temps de baixada de barreres perquè fos més curt (o sigui que baixin quan el tren estigui més a prop del pas a nivell). Tampoc m'agrada gens la política de fer que més gent vagi en cotxe de Ribes fins a Queralbs. D'això en diuen sostenibilitat? No hauria estat millor plantejar-se fer un nou aparcament ben integrat a la muntanya i dissimulat a Ribes Enllaç? D'aquesta manera evitaríem que molts cotxes creuin pel centre de Ribes de Freser i que col·lapsin la carretera fins a Queralbs, perquè realment això és el què acabarà passant. Una llàstima aquesta visió que tenen d'una línia que malgrat tot encara és de les més singulars de Catalunya.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Enllaços ferroviaris en lloc d'aparcaments
Millor encara: ajustar els horaris de l'R3, de manera que n'arribi un 15 minuts abans de la sortida del cremallera i en surti un 15 minuts després d'arribar. Res més. Sabent que difícilment trobarà lloc per al cotxe, la gent es passaria al tren, i llestos.Trenscat wrote:No hauria estat millor plantejar-se fer un nou aparcament ben integrat a la muntanya i dissimulat a Ribes Enllaç?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Notícies cremallera Núria
Bé, es van confirmant les estructures futures d'explotació del cremallera de Núria, justament amb les mateixes idees que us exposava en aquest fil fa temps.
Només queda que em facin el traçat Peu Funicular-Sarrià via Reina Elisenda.
I ara s'han posat amb el tren del Delta de l'Ebre. Ohhhh....
Ja posats, demano la reobertura del MINA GROTT.
Només queda que em facin el traçat Peu Funicular-Sarrià via Reina Elisenda.
I ara s'han posat amb el tren del Delta de l'Ebre. Ohhhh....
Ja posats, demano la reobertura del MINA GROTT.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Notícies cremallera Núria
No trigaran a fer el nou aparcament a Ribes Enllaç, ja s'està redactant el projecte.
http://www.el9nou.cat/noticies_o_0/1947 ... _del_poble
http://www.el9nou.cat/noticies_o_0/1947 ... _del_poble
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Notícies cremallera Núria
Recordeu que el proper 10 de setembre pugen els Sport Wagen en viatge especial fins a Núria.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Re: Notícies cremallera Núria
10 de setembre SportWagen?1a noticia, on hi ha més informació?
Comentar-vos que fa 10 dies vaig anar a Núria, sincerament, va ser horrorós, tardaré anys en tornar-hi, sobretot el xiringuito de gelats al costat del llac amb els 40 principales a tota llet, patètic.
Vaig comentar-lis a uns maquinistes que el túnel del Roc d'Hui s'ha carregat l'encant que quedava en el cremallera i sabeu quina va ser la seva resposta? "Per nosaltres millor, ara anem ràpid i els vagons no es balacegen per veure les vistes d'un costat i l'altre", i respecte les locomotores antigues, millor no transcriure la resposta, senyors, crec que els maquinistes o alguns maquinistes no tenen cap estima per aquest cremallera.
Comentar-vos també que vaig entrar a la cotxera on es guarden la E1 i la E4, les vaig poder tocar i fotografiar (quan pugui, penjo les fotos), l'aspecte exterior és perfecte.
Comentar-vos que fa 10 dies vaig anar a Núria, sincerament, va ser horrorós, tardaré anys en tornar-hi, sobretot el xiringuito de gelats al costat del llac amb els 40 principales a tota llet, patètic.
Vaig comentar-lis a uns maquinistes que el túnel del Roc d'Hui s'ha carregat l'encant que quedava en el cremallera i sabeu quina va ser la seva resposta? "Per nosaltres millor, ara anem ràpid i els vagons no es balacegen per veure les vistes d'un costat i l'altre", i respecte les locomotores antigues, millor no transcriure la resposta, senyors, crec que els maquinistes o alguns maquinistes no tenen cap estima per aquest cremallera.
Comentar-vos també que vaig entrar a la cotxera on es guarden la E1 i la E4, les vaig poder tocar i fotografiar (quan pugui, penjo les fotos), l'aspecte exterior és perfecte.
Re: Notícies cremallera Núria
A mi el cremallera ja m'agradava poc agafar-lo abans, perquè la gràcia és fotografiar-lo des del camí (pujant a peu des de Queralbs, òbviament). Però és que ara, amb tant de tunelet i pas soterrat a la sortida de Queralbs, em sembla que mentre el meu cos aguanti la caminada no el tornaré a agafar. Amb sort, per quan ho vulgui fer els Stadler ja seran un trist i llunyà record...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
-
- N1
- Posts: 8
- Joined: Wednesday 05/01/2011 16:26
Re: Notícies cremallera Núria
Jo tambe els hi vaig fer casi be les mateixes preguntes, hi tambe em van deixar fer fotos a la e1 i a la e4 i en la mateixa cotxera hi ha la dresina t-5 i la plataforma ex-fo amb grua
Re: Notícies cremallera Núria
Los SportWagen en la mañana del martes 6 de septiembre en Ribes-enllaç.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Notícies cremallera Núria
Siempre estan ahí. Almenos yo casi siempre los he visto ahí, excepto una vez que los ví en Ribes Vila maniobrando con la DM6 y el A6.Nozomi wrote:Los SportWagen en la mañana del martes 6 de septiembre en Ribes-enllaç.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Notícies cremallera Núria
Queda confirmat a través d'FGC que demà dissabte els Sport Wagen van a Núria remolcats per la DM6.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Re: Notícies cremallera Núria
Algú té fotos del viatge dels sportwagen a Núria?
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Notícies cremallera Núria
Aqui teniu l'enllaç als Sportwagen, pàgina Flickr d'En Bernat Borràs. La foto és de l'excursió del MOROP del dijous passat.
http://www.flickr.com/photos/trenscat/6 ... otostream/
http://www.flickr.com/photos/trenscat/6 ... otostream/
Re: Notícies cremallera Núria
Viatge Sport Wagen - MOROP 2011
http://www.youtube.com/watch?v=teeCvPTXaAQ&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=teeCvPTXaAQ&NR=1
-
- N1
- Posts: 8
- Joined: Wednesday 05/01/2011 16:26
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Notícies cremallera Núria
Primer pas per tancar Queralbs a l'estil Monistrol Vila, com deia aquell acudit de l'Eugeni "molt bé de p. mare!"
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Més visitants que mai el passat mes d’octubre a Vall de Núri
Nota de premsa de FGC:
Més visitants que mai el passat mes d’octubre a Vall de Núria (10 de novembre de 2011)
La Vall de Núria ha arribat per primera vegada als 29.000 visitants en un mes d’octubre, rècord històric d’aquesta estació de muntanya d’FGC. En total han estat 29.190 persones les que s’han decidit a agafar el cremallera, pujar fins al santuari de Núria i gaudir de l’oferta lúdica, esportiva, cultural i gastronòmica que ofereix la vall. Aquests 29.190 visitants suposen un increment del 48% respecte l’octubre de 2010, mes en què es van rebre 19.735 visites.
Fins ara els mesos d’octubre amb el nombre de visitants més alt havien estat els de 1999 (amb 22.142 visitants), el de 2009 (amb 26.612 visitants) i el de 2004 (amb 28.933 visitants). Aquesta última dada de 2004 era fins ara el rècord històric de l’estació en aquest mes, i que ara s’ha vist superada per la xifra d’enguany.
http://fgc.cat/downloads/notes_premsa/d ... ctubre.pdf
Més visitants que mai el passat mes d’octubre a Vall de Núria (10 de novembre de 2011)
La Vall de Núria ha arribat per primera vegada als 29.000 visitants en un mes d’octubre, rècord històric d’aquesta estació de muntanya d’FGC. En total han estat 29.190 persones les que s’han decidit a agafar el cremallera, pujar fins al santuari de Núria i gaudir de l’oferta lúdica, esportiva, cultural i gastronòmica que ofereix la vall. Aquests 29.190 visitants suposen un increment del 48% respecte l’octubre de 2010, mes en què es van rebre 19.735 visites.
Fins ara els mesos d’octubre amb el nombre de visitants més alt havien estat els de 1999 (amb 22.142 visitants), el de 2009 (amb 26.612 visitants) i el de 2004 (amb 28.933 visitants). Aquesta última dada de 2004 era fins ara el rècord històric de l’estació en aquest mes, i que ara s’ha vist superada per la xifra d’enguany.
http://fgc.cat/downloads/notes_premsa/d ... ctubre.pdf
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Agent únic al cremallera de Núria
http://bit.ly/tG4iWq
Arnau Urgell | Actualitzat el 16/12/2011 a les 15:09h
Els cremalleres funcionaran amb un sol treballador a partir del gener
CCOO s'hi oposa per considerar que afecta les condicions de seguretat i es deixarà de contractar sis treballadors eventuals. FGC ho justifica per racionalitzar el servei
Els cremalleres de Núria funcionaran a partir del 9 de gener amb un sol treballador, el denominat agent únic. La mesura, que compta amb l'oposició de CCOO, l'ha confirmada a aquest mitjà fonts de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i ja ha estat comunicada formalment als treballadors.
Fins ara els combois que cobreixen la línia de cremallera entre Ribes de Freser i Núria comptaven amb un maquinista i un cap de tren encarregat, entre altres, de les tasques de revisor. El 9 de gener de 2012 desapareixerà la figura del cap de tren un fet que suposarà deixar de contractar sis treballadors eventuals.
Aquest fet és, segons CCOO, el principal element per oposar-s'hi però també la consideració que el cremallera de Núria no reuneix les condicions de les altres línies on s'ha aplicat la figura de l'agent únic (línies urbanes i cremallera de Montserrat). En aquest sentit des del sindicat recorden que es tracta d'una línia de tren d'alta muntanya i que en qualsevol situació d'emergència queden fàcilment aïllats.
Ferrocarrils de la Generalitat, per la seva banda, ha explicat que la mesura té com a objectiu racionalitzar el servei i no té exclusivament un component d'estalvi. L'empresa, que ha decidit tirar-la endavant després que no hi hagués acord amb els representants dels treballadors, nega que es produeixen acomiadaments ja que els eventuals no formen part de la plantilla. Així mateix, han assenyalat que l'agent únic s'ha pogut aplicar gràcies a les mesures de millora de la seguretat a la línia i de les inversions que han permès distribuir millor els viatgers entre les tres estacions d'origent (les dues de Ribes i la de Queralbs). Finalment, fonts de FGC subratllen que bona part dels treballadors que exercien de caps de tren ara es dedicaran a tasques d'informació als viatgers a les estacions.
Arnau Urgell | Actualitzat el 16/12/2011 a les 15:09h
Els cremalleres funcionaran amb un sol treballador a partir del gener
CCOO s'hi oposa per considerar que afecta les condicions de seguretat i es deixarà de contractar sis treballadors eventuals. FGC ho justifica per racionalitzar el servei
Els cremalleres de Núria funcionaran a partir del 9 de gener amb un sol treballador, el denominat agent únic. La mesura, que compta amb l'oposició de CCOO, l'ha confirmada a aquest mitjà fonts de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i ja ha estat comunicada formalment als treballadors.
Fins ara els combois que cobreixen la línia de cremallera entre Ribes de Freser i Núria comptaven amb un maquinista i un cap de tren encarregat, entre altres, de les tasques de revisor. El 9 de gener de 2012 desapareixerà la figura del cap de tren un fet que suposarà deixar de contractar sis treballadors eventuals.
Aquest fet és, segons CCOO, el principal element per oposar-s'hi però també la consideració que el cremallera de Núria no reuneix les condicions de les altres línies on s'ha aplicat la figura de l'agent únic (línies urbanes i cremallera de Montserrat). En aquest sentit des del sindicat recorden que es tracta d'una línia de tren d'alta muntanya i que en qualsevol situació d'emergència queden fàcilment aïllats.
Ferrocarrils de la Generalitat, per la seva banda, ha explicat que la mesura té com a objectiu racionalitzar el servei i no té exclusivament un component d'estalvi. L'empresa, que ha decidit tirar-la endavant després que no hi hagués acord amb els representants dels treballadors, nega que es produeixen acomiadaments ja que els eventuals no formen part de la plantilla. Així mateix, han assenyalat que l'agent únic s'ha pogut aplicar gràcies a les mesures de millora de la seguretat a la línia i de les inversions que han permès distribuir millor els viatgers entre les tres estacions d'origent (les dues de Ribes i la de Queralbs). Finalment, fonts de FGC subratllen que bona part dels treballadors que exercien de caps de tren ara es dedicaran a tasques d'informació als viatgers a les estacions.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Agent únic al cremallera de Núria
Aquesta frase és per emmarcar. És evident que hi ha persones que és queden sense feina. Ara, com que no formen part de la plantilla aquest fet no té absolutament cap importància.UT440_132M wrote:L'empresa nega que es produeixen acomiadaments ja que els eventuals no formen part de la plantilla.