Es sabut que el Ramal Besòs abans era numés de Mercaderies quan unia les estacions de Poble Nou i St.Adrià amb Sagrera Mercaderies i es desviavan per la línia de Granollers. Apartir de 1989 amb el desmantallament del Ramal Marina es van duplicar vies en el Ramal Besòs per Conectar amb garanties per passatgers el Clot amb St.Adrià.
L'altre dia vaig anar a grabar videos del Ramal Besòs i la veritat tinc una pregunta per qui me la pogui contestar. M'he fixa't que en el anomenat Ramal Besòs estan fent obres actualment. Estan posan vies noves sobretot en un enllaç que sembla encara de Mercaderies es veuen moltes fàbriques per allà encara les de St. Adrià. Se que estan Reindustrialitzant la zona, potser que estiguin fent una futura estació de Mercaderies aprop de St.Adrià???
O la idea es cubrir vies amb la furtura estació de Sagrera??? Què sàpiga aquella zona esta apartat de Sagrera. Perque us situeu em refereixo abans d'arribar a les cotxeres de TMB de Sant Andreu. Zona de St. Adrià Ramal Besòs. Es veuen molts tinglados i fàbriques. Em recorda fins i tot el Ramal Marina a la zona industrial de Bogatell .
Futur del Ramal Besòs
Futur del Ramal Besòs
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Re: Futur del Ramal Besòs
Han renovat el ramal Sant Andreu - Sant Adrià del Triangle Ferrovari (en via única), amb nova via i catenària, i han rehabilitat part de l'antic apartador de mercaderies de la Comercial de Laminados (ara amb una sola via, aquesta).
Suposo que serà utilitzat com a ramal de servei durant les obres de construcció del calaix Sagrera-Sant Andreu i les estacions.
A més, actualment, la circulació de trens de mercaderies està restringida a Barcelona excepte a la Zona Franca i Port. Jo crec que serà un apartador provisional per a guardar material d'obra.
Justament aquí, està prevista la futura estació 'Verneda-Via Trajana' de la R1.
Suposo que serà utilitzat com a ramal de servei durant les obres de construcció del calaix Sagrera-Sant Andreu i les estacions.
Potser un troç l'estan reindustrialitzant, però una part del sector Verneda-Monsolís-Via Trajana està (o estava) pendent de la seva conversió a residencial, dins del pla urbanístic de La Sagrera. Els polígons industrials ja no ténen cabuda a la Barcelona megafashion.Se que estan Reindustrialitzant la zona, potser que estiguin fent una futura estació de Mercaderies aprop de St.Adrià???
A més, actualment, la circulació de trens de mercaderies està restringida a Barcelona excepte a la Zona Franca i Port. Jo crec que serà un apartador provisional per a guardar material d'obra.
Justament aquí, està prevista la futura estació 'Verneda-Via Trajana' de la R1.
Sí, és una de les zones de Barcelona i Sant Adrià on es conserva part de l'activitat industrial d'antany. Esperem que duri molts anys, i la crisi freni als especuladors.sortrens wrote:Es veuen molts tinglados i fàbriques. Em recorda fins i tot el Ramal Marina a la zona industrial de Bogatell
Salvem l'Estació de França!
Re: Futur del Ramal Besòs
La veritat es que es una Pena que la Sagrera i tantes altres especulacions Urbanístiques estiguin posan en Perill l'Ús Ferroviari de l'Estació de França, Les poques zones Industrials que ens queden a Barcelona i fins i tot l'Estació d'Autubusos de l'Estació del Nord que la volen Clausurar per portar tots els Autubusos a la Sagrera. Ja està bé! Es una pena. Jo espero que com tu bé dius la Crisi faci trontollar tots aquests projectes. Perquè un País no es construeix a base de Mega projectes Estérils i fent Ciutats Pijas i en perdó per si algú s'ofen. Es construeix amb una Base Industrial i de Producció i Exportan Productes a l'Exterior. I Barcelona Ciutat deuria Facilitar Zona Industrial sobretot en Zones Com St. Adrià o Badalona que estan enganxats a Barcelona.m.h.t. wrote:Han renovat el ramal Sant Andreu - Sant Adrià del Triangle Ferrovari (en via única), amb nova via i catenària, i han rehabilitat part de l'antic apartador de mercaderies de la Comercial de Laminados (ara amb una sola via, aquesta).
Suposo que serà utilitzat com a ramal de servei durant les obres de construcció del calaix Sagrera-Sant Andreu i les estacions.
Potser un troç l'estan reindustrialitzant, però una part del sector Verneda-Monsolís-Via Trajana està (o estava) pendent de la seva conversió a residencial, dins del pla urbanístic de La Sagrera. Els polígons industrials ja no ténen cabuda a la Barcelona megafashion.Se que estan Reindustrialitzant la zona, potser que estiguin fent una futura estació de Mercaderies aprop de St.Adrià???
A més, actualment, la circulació de trens de mercaderies està restringida a Barcelona excepte a la Zona Franca i Port. Jo crec que serà un apartador provisional per a guardar material d'obra.
Justament aquí, està prevista la futura estació 'Verneda-Via Trajana' de la R1.
Sí, és una de les zones de Barcelona i Sant Adrià on es conserva part de l'activitat industrial d'antany. Esperem que duri molts anys, i la crisi freni als especuladors.sortrens wrote:Es veuen molts tinglados i fàbriques. Em recorda fins i tot el Ramal Marina a la zona industrial de Bogatell
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Re: Futur del Ramal Besòs
S'està reconstruint el ramal de laminados perque degut al virus ave, d'aquí a poc serà lùnic accés als tallers de Talgo de SAC.
Re: Futur del Ramal Besòs
laminados? aixo que es?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Futur del Ramal Besòs
El ramal que porta directament a Sant Andreu Comtal i que tanca el Triangle Ferroviari.