Hola, em dic Guillem i soc nou en aquest foro.
Bueno soc spotter d’avions però últimament i de mes petit em va agafar per els trens, últimament surto molt a fer trainspotting per on puc (visc a Palma de Mallorca i la veritat la cosa esta una mica decepcionant ), el meu últim lloc va ser a l’estació de Xàtiva on vaig tornar a casa amb una barbaritat de fotos de japonesas i traxx amb TECO i en aquell moment se’m va encendre la bombeta. Vaig mirar preus i em sortia acompte agafar el Trenhotel de BCN a Ginebra (molt possiblement serà la rama 6C6 o la 6C5) i d’allar un InteRegio a Brig i tornar el mateix dia fent el recoregut amb un ETS 610 amb servei de EC el mateix TH de baixada (Vaig veure un vídeo de Ferrocarriles en los alpes de fa una pila d’anys en vaig enamorar de Brig), principalment vaig a Brig per els ETR 600/610 i per les compos tan llargues amb 2 locos titulars o mes de TECO,...
He sentit opinions de tot tipus sobre els seient supereclinables que ofereix els TH i vull que si algú els ha provat o algú que sàpiga de bona pasta que tal son. I per últim hi ha endolls per poder carregar el portàtil o el mòbil?¿
Gracies
PD: algú sap perquè es necessiten estar 45 min abans que el tren surti?¿ es que em ve de gust veure’l passar per Sant Andreu abans d’agafar-lo
Trenhotel a Zürich
-
- N3
Re: Trenhotel a Zürich
Jo he agafat molts cops el trenhotel per anar a Madrid (quan n'hi havia), a Sevilla, a Granada, a Paris.... pero mai he anat sentat sempre he anat en compartiments amb llits. Amb l'Estrella Costa Brava si que he anat sentat i era bastant comode(vaig anar en Preferente i alomillor el seient es millor que en Turista). Tampoc se el perque del 45 min. abans, pero jo sempre arrivava una hora abans.
- viscaelcat
- N6
Les butaques superreclinables diria que només són en els TRen Hotel internacionals. Jo vaig anar de Madrid a Vigo en butaca i no era gens reclinable, molt poc, vaja. Si pots trobar les ofertes del 60% de descomte a internet aprofita-les i ves en llitera.
Yo en su momento viajaba mucho entre Barcelona y Turin combinando todo tipo de acomodacion, de hecho he viajado en todas las que se ofrecieron, incluso la segunda clase sentado (que horror!) y la gran clase cuando te ofrecian un Dv portatil y algunas pelis (duro poco).
Recuerdo cuando se hizo el cambio de asientos comvencionales de 2 y 1 a los super reclinables y la verdad es que fue un gran logro en cuanto a confort. Eso si, nada como ir en gran clase y pegarte una duchita antes de llegar al destino... pero claro... sale por un ojo..
Recuerdo cuando se hizo el cambio de asientos comvencionales de 2 y 1 a los super reclinables y la verdad es que fue un gran logro en cuanto a confort. Eso si, nada como ir en gran clase y pegarte una duchita antes de llegar al destino... pero claro... sale por un ojo..
- Guigui
- Administrador
Butaques superreclinables
N'hi ha a tots els Trenhotels servits amb rames Talgo 7, per exemple, el Barcelona-Vigo.viscaelcat wrote:Les butaques superreclinables diria que només són en els TRen Hotel internacionals.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N3
Volia preguntar, a correquita, si realment si dorm be estirat en el Estrella Costa Brava a Madrid. Esque marxo aquesta nit no no he anat mai en llit en Estrella. He anat quan era TrenHotel i sentat en Preferente en el Estrella.
- viscaelcat
- N6
Estirat s'hi dorm de conya.