Visita a cocheras TMB, 25-F (El Metro tendrá que esperar)
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
días que nos quedan (la foto es dentro de Luchana)
Chicos, estudiad fuerte y reservaos unas horitas de la mañana del sábado para descansar.
Ya sabéis, tan sencillo como estar en Fabra i Puig a la hora indicada. Lo podéis decidir 1 hora antes, o unos minutos incluso (si vivís cerca).
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
¿Cuántos días quedan? ¿Cuántos días quedan?
¡Oh! ¡Pero si es mañana!
Se descarta el segundo Monotral (sin embargo, hay grandes motivos de alegría ante las últimas noticias sobre este bus), pero todo el mundo tendrá sitio en el de la AAFCB (entrada por delante, si fuera el de ARCA la entrada sería por detrás).
Buscadme por allí dentro, parapetado tras una chaqueta negra con el rombo de Renault en amarillo.
¡Oh! ¡Pero si es mañana!
Se descarta el segundo Monotral (sin embargo, hay grandes motivos de alegría ante las últimas noticias sobre este bus), pero todo el mundo tendrá sitio en el de la AAFCB (entrada por delante, si fuera el de ARCA la entrada sería por detrás).
Buscadme por allí dentro, parapetado tras una chaqueta negra con el rombo de Renault en amarillo.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Va, que aixequi les mans qui hagi vingut.
No és per posar falta, és que, tot i haver conegut uns quants del fòrum, m'he quedat amb la sensació que per allà devia haver-ne algun més, ocult en l'anonimat de tan nombrós grup humà (és la trobada busera més concorreguda que recordo)
No és per posar falta, és que, tot i haver conegut uns quants del fòrum, m'he quedat amb la sensació que per allà devia haver-ne algun més, ocult en l'anonimat de tan nombrós grup humà (és la trobada busera més concorreguda que recordo)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Ostres, és que la meva és una mica "sui generis".
Vaig calcular malament el temps, però total, com que el bus havia de passar per davant de casa meva, em vaig donar el "gustazo" de demanar parada, i agafar-lo, a la parada del Casas (C-10)
D'allà fins a Lutxana, tot molt bé, per Prim, Pere IV i Almogàvers. Jo no vaig poder passar de la plataforma (l'autobús anava ple de gom a gom!), vaig incomplir a bastament la norma de no parlar amb el conductor, i sortosament la que vaig respectar és "no pasar por delante del autobús".
Vam baixar abans de que el bus articulat (tota una raresa a Lutxana) hi entrés.
Allà dins, el contrast enorme entre els moderns autobusos (que no són tampoc els més nous de TMB, precisament, excepció feta dels busos de barri) i el vetust edifici. Es notava a tot arreu, tant als hangars com a les parts de l'edifici destinades a cafeteria, despatxos...
De fet, el Monotral, colors a banda, sintonitzava millor amb l'edifici que qualsevol dels busos normals.
Després em vaig despistar fents fotos a un 600 extranyíssim que hi havia aparcat allà a prop i xerrant amb 3 companys "arqueros" encarregats d'immortalitzar les arribades i sortides del bus amb fotos i video, i quan em vaig adonar, el bus ja sortia. Llavors vam agafar el seu cotxe i vam anar directes a Triangle; raó de que no sàpigui dir com va ser aquest trajecte.
A Triangle, el protagonisme màxim va ser pel troleibús (al fòrum de la PTP he llegit avui mateix que hi estaven treballant...)
Després, una visita a les modernes instalacions, que semblava mentida que fossin equivalents a les que havíem vist menys d'una hora abans... Bé, les màquines de pastes i cafè em penso que eren les mateixes, pero la resta...
Dels autobusos aparcats, els que van atreure l'atenció de tothom van ser els de "la fila de los mancos": els cinc Pegaso 6420 i 6424 que encara hi resten, tots ells fora de servei, és clar.
Per acabar, tornada fins a Fabra i Puig on es va fer la foto que heu vist abans. Els meus companys i jo ja no hi érem, vam marxar en cotxe amb l'amigable companyia de la Maite Peris (quina paciencia que ha de tenir amb nosaltres!)
Vaig calcular malament el temps, però total, com que el bus havia de passar per davant de casa meva, em vaig donar el "gustazo" de demanar parada, i agafar-lo, a la parada del Casas (C-10)
D'allà fins a Lutxana, tot molt bé, per Prim, Pere IV i Almogàvers. Jo no vaig poder passar de la plataforma (l'autobús anava ple de gom a gom!), vaig incomplir a bastament la norma de no parlar amb el conductor, i sortosament la que vaig respectar és "no pasar por delante del autobús".
Vam baixar abans de que el bus articulat (tota una raresa a Lutxana) hi entrés.
Allà dins, el contrast enorme entre els moderns autobusos (que no són tampoc els més nous de TMB, precisament, excepció feta dels busos de barri) i el vetust edifici. Es notava a tot arreu, tant als hangars com a les parts de l'edifici destinades a cafeteria, despatxos...
De fet, el Monotral, colors a banda, sintonitzava millor amb l'edifici que qualsevol dels busos normals.
Després em vaig despistar fents fotos a un 600 extranyíssim que hi havia aparcat allà a prop i xerrant amb 3 companys "arqueros" encarregats d'immortalitzar les arribades i sortides del bus amb fotos i video, i quan em vaig adonar, el bus ja sortia. Llavors vam agafar el seu cotxe i vam anar directes a Triangle; raó de que no sàpigui dir com va ser aquest trajecte.
A Triangle, el protagonisme màxim va ser pel troleibús (al fòrum de la PTP he llegit avui mateix que hi estaven treballant...)
Després, una visita a les modernes instalacions, que semblava mentida que fossin equivalents a les que havíem vist menys d'una hora abans... Bé, les màquines de pastes i cafè em penso que eren les mateixes, pero la resta...
Dels autobusos aparcats, els que van atreure l'atenció de tothom van ser els de "la fila de los mancos": els cinc Pegaso 6420 i 6424 que encara hi resten, tots ells fora de servei, és clar.
Per acabar, tornada fins a Fabra i Puig on es va fer la foto que heu vist abans. Els meus companys i jo ja no hi érem, vam marxar en cotxe amb l'amigable companyia de la Maite Peris (quina paciencia que ha de tenir amb nosaltres!)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Collons Bitxo, has anat a citar un missatge de fa cinc mesos!! Al final aquest viatge es va fer sense visita al Triangle i sense la meva presènciabitxofo wrote:JO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wefer wrote:Bé, doncs comencem a fer recompte dels membres del fòrum interessats a assistir a la trobada per veure les instal·lacions del triangle ferroviari:
Mortadel·lo
JaMiRo!
UT596001
Fran-Ikarus
entfe001
Platanito
wefer
Algú més?
Ara, que si es fa una reedició, jo demano tanda
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
TMB...
Sincerament, l'última vegada que vaig tenir-hi contacte per veure si tenien vacants de pràctiques, se'ls veia bastant interessats en temes històrics. Veurem si això és una dèria o TMB canvia la seva forma de pensar...Fran-Ikarus wrote:Qui sap, potser els "vents de canvi" que semblen bufar a TMB, en certs aspectes, facin algun dia possible la circulació del tren restaurat... no?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2