I dos mesos després d'aquest episodi, no sols no hi han fet res, sinó que han reblat encara més el clau: ara ja és habitual llegir perles com surtida. Això d'estudiar la possibilitat de passar el corrector deu ser una feina ben feixuga.Guigui wrote:Un mes i mig després, s'han dignat a enviar-me al botavant amb bones paraules:Guigui wrote:Prop de tres setmanes després de cursar una reclamació per la pèssima qualitat lingüística dels avisos de Rodalies de Catalunya, encara espero una trista resposta. Sembla que el tema no els interessa en absolut, o estan massa desconcertats per saber què contestar-me.41 dies comptats per tota aquesta feinada. Felicitats.En resposta al vostre correu, us fem saber que hem pres nota de la vostra queixa / suggeriment i l'hem fet arribar al departament corresponent, que en valorarà la possibilitat d'aplicació.
Seguiment del traspàs de Rodalies
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
L'ortografia, de mal en pitjor
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: L'ortografia, de mal en pitjor
De debò, la paraula EIXIDA és lingüísticament fantàstica. Sortida l'entenen fins i tot els francesos
Guigui wrote:I dos mesos després d'aquest episodi, no sols no hi han fet res, sinó que han reblat encara més el clau: ara ja és habitual llegir perles com surtida. Això d'estudiar la possibilitat de passar el corrector deu ser una feina ben feixuga.Guigui wrote:Un mes i mig després, s'han dignat a enviar-me al botavant amb bones paraules:Guigui wrote:Prop de tres setmanes després de cursar una reclamació per la pèssima qualitat lingüística dels avisos de Rodalies de Catalunya, encara espero una trista resposta. Sembla que el tema no els interessa en absolut, o estan massa desconcertats per saber què contestar-me.41 dies comptats per tota aquesta feinada. Felicitats.En resposta al vostre correu, us fem saber que hem pres nota de la vostra queixa / suggeriment i l'hem fet arribar al departament corresponent, que en valorarà la possibilitat d'aplicació.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Fer el bonic lleig
No et preocupis: a Rudalias da Cataluña, ho grafiarien achida.liniadelRipollés wrote:De debò, la paraula EIXIDA és lingüísticament fantàstica. Sortida l'entenen fins i tot els francesos
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
De què tractarà?
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 3?id=51625
El conseller Recoder assisteix a la reunió de Coordinació del Pla de Rodalies de Barcelona
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, assistirà demà divendres, 14 d’octubre, amb el secretari d'Estat de Planificació i Infraestructures del Ministeri de Foment, Víctor Morlán, a la reunió de Coordinació del Pla de Rodalies de Barcelona.
A la reunió també hi participarà el secretari de Territori i Mobilitat, Damià Calvet, i el director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font.
La reunió tindrà lloc, a les 11.00 hores, a la Delegació del Govern a Barcelona (C/Mallorca, 278). Un cop finalitzada la reunió, aproximadament a les 12.30 hores, s'atendrà els mitjans de comunicació.
14-10-2011 11.00 | Delegació del Govern (C/Mallorca, 278) | Barcelona (Barcelonès) | Barcelona
Reunió de Coordinació del Pla de Rodalies de Barcelona
El conseller Recoder assisteix a la reunió de Coordinació del Pla de Rodalies de Barcelona
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, assistirà demà divendres, 14 d’octubre, amb el secretari d'Estat de Planificació i Infraestructures del Ministeri de Foment, Víctor Morlán, a la reunió de Coordinació del Pla de Rodalies de Barcelona.
A la reunió també hi participarà el secretari de Territori i Mobilitat, Damià Calvet, i el director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font.
La reunió tindrà lloc, a les 11.00 hores, a la Delegació del Govern a Barcelona (C/Mallorca, 278). Un cop finalitzada la reunió, aproximadament a les 12.30 hores, s'atendrà els mitjans de comunicació.
14-10-2011 11.00 | Delegació del Govern (C/Mallorca, 278) | Barcelona (Barcelonès) | Barcelona
Reunió de Coordinació del Pla de Rodalies de Barcelona
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Podria ser interessant si...
Seria desitjable que, amb tots els implicats de cos present, els periodistes els burxessin amb preguntes sobre les causes i responsabilitats dels reiterats desastres que s'estan esdevenint darrerament: Vilamalla, Cerdanyola, CC de València, etc. Però és clar, primer caldria que els diferents mitjans hi enviessin periodistes coneixedors del tema.metring wrote:Un cop finalitzada la reunió, aproximadament a les 12.30 hores, s'atendrà els mitjans de comunicació.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Podria ser interessant si...
Los periodistas no están para eso... Están para preguntar ¨lo que la gente quiere escuchar¨, y eso lo decide alguien para ahorrarnos el trabajo de pensar. Entonces, ¨todos queremos¨ que les pregunten en qué consiste el nuevo super plan que solucionará todo, sin especificar plazos ni meterse en reformas institucionales concretas que nosotros no entendemos demasiado.Guigui wrote:Seria desitjable que, amb tots els implicats de cos present, els periodistes els burxessin amb preguntes sobre les causes i responsabilitats dels reiterats desastres que s'estan esdevenint darrerament: Vilamalla, Cerdanyola, CC de València, etc. Però és clar, primer caldria que els diferents mitjans hi enviessin periodistes coneixedors del tema.metring wrote:Un cop finalitzada la reunió, aproximadament a les 12.30 hores, s'atendrà els mitjans de comunicació.
Si esta peli ya la viste, relajate! En la próxima escena, o viene una gran mentira, o viene una gran cagada, no?
Saludos!
Re: Podria ser interessant si...
Los dos primeros estan explicados, el otro no se a que te refieres.Guigui wrote:Seria desitjable que, amb tots els implicats de cos present, els periodistes els burxessin amb preguntes sobre les causes i responsabilitats dels reiterats desastres que s'estan esdevenint darrerament: Vilamalla, Cerdanyola, CC de València, etc. Però és clar, primer caldria que els diferents mitjans hi enviessin periodistes coneixedors del tema.metring wrote:Un cop finalitzada la reunió, aproximadament a les 12.30 hores, s'atendrà els mitjans de comunicació.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Afectació de la incidència al CC de València
Que ahir va petar el centre de control de València, cosa que, només a Catalunya, va afectar la circulació entre Tortosa (i suposo que Ulldecona) i Tarragona. Al País Valencià, suposo que a força llocs més.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Avui he pogut veure que han habilitat les autovenda del servei de rodalia de Barcelona per tal que vengui tant el combinat de l'autobús turístic així com el de Port Aventura. Ho hauran posat dilluns doncs diumenge vaig treballar i encara no hi era.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Aquesta opció la vaig veure jo a les autovendes de Sants dijous passat ja...UT596001 wrote:Avui he pogut veure que han habilitat les autovenda del servei de rodalia de Barcelona per tal que vengui tant el combinat de l'autobús turístic així com el de Port Aventura. Ho hauran posat dilluns doncs diumenge vaig treballar i encara no hi era.
I després es queixen
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... es-1188681
Acuerdo entre Renfe y la Generalitat para que la empresa siga al frente de Rodalies
El convenio-programa entre la operadora y la Administración catalana se prolongará hasta el 2015
Fuentes de Territori desmienten que se haya alcanzado un acuerdo y aseguran que no se firmará hasta después del 20-N
Miércoles, 19 de octubre del 2011 - 18:20h.
CRISTINA BUESA / Barcelona
La Generalitat y Renfe han alcanzado un acuerdo para que la operadora continúe al frente del servicio ferroviario en Catalunya. Según ha podido saber EL PERIÓDICO de fuentes cercanas a la negociación, estaba previsto que en las próximas horas se hiciera público el pacto entre la administración y la empresa, que prolonga hasta el 2015 el actual contrato-programa. De este modo se cierra la controversia acerca de si el Govern encargaba a otra compañía Rodalies y Regionales. Poco después de que la empresa lo haya comunicado a sus trabajadores, la Generalitat ha desmentido el acuerdo.
Renfe seguirá prestando el servicio como hasta ahora. Meses atrás, y sobre todo tras la llegada de CiU al Palau de la Generalitat, se planteó su sustitución porque los actuales gestores no estaban satisfechos del todo. No obstante, según reveló el Ministerio de Fomento, para aplicar ese cambio se debía hacer un cambio en la ley ferroviaria, algo que no se llevó a cabo antes de cerrar el curso parlamentario y que deberá esperar al siguiente periodo de sesiones.
Reunión con altos cargos
"No hay ningún acuerdo y no lo habrá al menos hasta después de las elecciones porque debe ser el próximo Gobierno el que se encargue de este asunto", ha advertido un portavoz de la Conselleria de Territori i Sostenibilitat. Precisamente en la reunión de esta mañana entre la Generalitat y Renfe estaba el número dos del departamento, el secretario de Territori, Damià Calvet.
Las mismas fuentes de la Generalitat también han recordado que hasta que no se modifique la ley ferroviaria no se anunciará ningún acuerdo con la operadora
Acuerdo entre Renfe y la Generalitat para que la empresa siga al frente de Rodalies
El convenio-programa entre la operadora y la Administración catalana se prolongará hasta el 2015
Fuentes de Territori desmienten que se haya alcanzado un acuerdo y aseguran que no se firmará hasta después del 20-N
Miércoles, 19 de octubre del 2011 - 18:20h.
CRISTINA BUESA / Barcelona
La Generalitat y Renfe han alcanzado un acuerdo para que la operadora continúe al frente del servicio ferroviario en Catalunya. Según ha podido saber EL PERIÓDICO de fuentes cercanas a la negociación, estaba previsto que en las próximas horas se hiciera público el pacto entre la administración y la empresa, que prolonga hasta el 2015 el actual contrato-programa. De este modo se cierra la controversia acerca de si el Govern encargaba a otra compañía Rodalies y Regionales. Poco después de que la empresa lo haya comunicado a sus trabajadores, la Generalitat ha desmentido el acuerdo.
Renfe seguirá prestando el servicio como hasta ahora. Meses atrás, y sobre todo tras la llegada de CiU al Palau de la Generalitat, se planteó su sustitución porque los actuales gestores no estaban satisfechos del todo. No obstante, según reveló el Ministerio de Fomento, para aplicar ese cambio se debía hacer un cambio en la ley ferroviaria, algo que no se llevó a cabo antes de cerrar el curso parlamentario y que deberá esperar al siguiente periodo de sesiones.
Reunión con altos cargos
"No hay ningún acuerdo y no lo habrá al menos hasta después de las elecciones porque debe ser el próximo Gobierno el que se encargue de este asunto", ha advertido un portavoz de la Conselleria de Territori i Sostenibilitat. Precisamente en la reunión de esta mañana entre la Generalitat y Renfe estaba el número dos del departamento, el secretario de Territori, Damià Calvet.
Las mismas fuentes de la Generalitat también han recordado que hasta que no se modifique la ley ferroviaria no se anunciará ningún acuerdo con la operadora
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Segons la secció ferroviària de l'UGT, els canvis seran:
- augment progressiu fins al 2015 de l'exigència de l'índex de puntualitat, passant del 78 al 90%.
- substitució de 18 trens de la sèrie 470 per 18 trens remodelats de la sèrie 447.
- creació del nucli de rodalia de Girona.
- introducció dels serveis regionals en el contracte programa.
- exclusió de penalitzacions per problemes deguts a la infraestructura.
El contracte serà fins al 2015 i les dues parts podran resoldre'l amb 12 mesos de preavís.
Font
- augment progressiu fins al 2015 de l'exigència de l'índex de puntualitat, passant del 78 al 90%.
- substitució de 18 trens de la sèrie 470 per 18 trens remodelats de la sèrie 447.
- creació del nucli de rodalia de Girona.
- introducció dels serveis regionals en el contracte programa.
- exclusió de penalitzacions per problemes deguts a la infraestructura.
El contracte serà fins al 2015 i les dues parts podran resoldre'l amb 12 mesos de preavís.
Font
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Detalls que salten a la vista
Però que no gallejaven que tenien un índex de puntualitat del 97% o semblant?victorcasta wrote:- augment progressiu fins al 2015 de l'exigència de l'índex de puntualitat, passant del 78 al 90%.
És comprensible, però molt m'ensumo que Adif se'n rentarà les mans cada vegada que peti quelcom de la seva competència.victorcasta wrote:- exclusió de penalitzacions per problemes deguts a la infraestructura.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Detalls que salten a la vista
Sí, però suposo que l'exigència era inferior, però vés a saber...Guigui wrote:Però que no gallejaven que tenien un índex de puntualitat del 97% o semblant?victorcasta wrote:- augment progressiu fins al 2015 de l'exigència de l'índex de puntualitat, passant del 78 al 90%.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Puntualitat
Espero que hagin definit amb claredat què cal entendre per puntualitat, perquè em sembla que Renfe tergiversa intencionadament la definició acceptada per tots els diccionaris.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Detalls que salten a la vista
Segun el informe anual de 2010 la puntualidad en toda la red fue del 92% en Barcelona, para comparar en Madrid fue 97.5%, por eso me extraña el dato que dais a no ser que las incidencias imputables a Adif se excluyan aunque me parece raro.Guigui wrote:Però que no gallejaven que tenien un índex de puntualitat del 97% o semblant?victorcasta wrote:- augment progressiu fins al 2015 de l'exigència de l'índex de puntualitat, passant del 78 al 90%.
És comprensible, però molt m'ensumo que Adif se'n rentarà les mans cada vegada que peti quelcom de la seva competència.victorcasta wrote:- exclusió de penalitzacions per problemes deguts a la infraestructura.
Re: Detalls que salten a la vista
Qui fa l'informe quin és el criteri a seguir amb la puntualitat? Perquè cada dia veig que hi ha retards o per inicidències d'estacions, de trens, congestió ferroviaria, gestió ferroviària...470 wrote:Segun el informe anual de 2010 la puntualidad en toda la red fue del 92% en Barcelona, para comparar en Madrid fue 97.5%, por eso me extraña el dato que dais a no ser que las incidencias imputables a Adif se excluyan aunque me parece raro.Guigui wrote:Però que no gallejaven que tenien un índex de puntualitat del 97% o semblant?victorcasta wrote:- augment progressiu fins al 2015 de l'exigència de l'índex de puntualitat, passant del 78 al 90%.
És comprensible, però molt m'ensumo que Adif se'n rentarà les mans cada vegada que peti quelcom de la seva competència.victorcasta wrote:- exclusió de penalitzacions per problemes deguts a la infraestructura.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
http://www.emporda.info/catalunya/2011/ ... source=rss
El Govern demanarà a Rajoy el ´traspàs total´ de Rodalies
Recoder reclama el pacte fiscal per desencallar les infraestructures estratègiques per a Catalunya
EP / BARCELONA La Generalitat demanarà al futur govern de Mariano Rajoy en la primera reunió que mantingui amb el Ministeri de Foment el "traspàs total" de Rodalies, Regionals i els aeroports de Girona i Reus.
En una entrevista d'Europa Press, el conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha afirmat que la reunió amb Foment s'ha de fer "immediatament" per tractar la situació de les infraestructures catalanes.
Sobre Rodalies, ja en mans de Catalunya, el conseller ha lamentat el "retard històric" que pateix Barcelona en comparació de Madrid pel que fa a nous quilòmetres de vies, expedicions i qualitat del servei, cosa que l'Estat ha reconegut, i ha considerat que aquest reconeixement ha d'anar acompanyat d'un esforç inversor real.
Segons Recoder, la solució és tenir el traspàs complet --vies, catenària, personal, estacions i trens--, ja que el "traspàs virtual" actual només permet certa capacitat d'incidència i seure en taules de negociació.
Alhora, ha tornat a recordar la necessitat de modificar la llei ferroviària, tal com es va pactar, perquè Catalunya pugui canviar d'operador: "No volem tenir Renfe perquè no tinguem una altra possibilitat. És molt diferent negociar amb algú que té el monopoli a negociar amb algú que s'ha d'adaptar a uns estàndards de qualitat".
També està previst que el Govern posi sobre la taula a Foment un pla d'inversió per a Regionals, que estaria a punt durant el primer trimestre del 2012 --l'antiguitat mitjana dels trens que presten el servei de Regionals és de 20 anys, mentre que els de Rodalies supera els deu--.
En aquest sentit, el pacte fiscal, la principal aspiració de CiU, es presenta, segons Recoder, com la garantia perquè Catalunya pugui desencallar infraestructures estratègiques.
"Si tinguéssim el pacte fiscal, que no es preocupin del desdoblament de l'N-II a Girona o d'acabar el Quart Cinturó perquè ja ho faríem nosaltres", ha assenyalat el conseller, que ha expressat com és de frustrant estar mancat de capacitat per incidir en aquestes obres.
Recoder assegura que el pacte fiscal el necessita el conjunt de la societat catalana: "Econòmicament estem contra les cordes. Intentem equilibrar les finances, però d'aquí a tenir una capacitat important d'inversió hi ha un gran tros".
Filials d´AENA per a Girona i Reus
Respecte a la possibilitat de crear una filial d'AENA per a l'Aeroport de Girona --fet que segons el secretari d'Estat de Transports, Isaías Táboas, veu factible dins de la legislació actual-- i en què les institucions catalanes tinguessin un pes determinant, Recoder ha considerat que és "interessant com a pas previ al traspàs".
"La nostra intenció és aconseguir la privatització de l'Aeroport del Prat i la constitució formal de la societat de control, així com avançar en el procés de singularització de Girona i Reus", ha assegurat.
Respecte a l'Aeroport de Lleida-Alguaire, ha criticat que l'Estat hagi necessitat dos anys per crear el punt fronterer que permeti a les instal•lacions operar vols fora de l'espai Schengen, autorització que s'espera abans del 19 de desembre.
"La desídia de l'Estat ens ha causat un perjudici", ha afirmat Recoder, ja que el retard del govern ha impedit tancar un acord amb les grans agències de viatges russes Ascent Travel i Pegas Touristik, amb els quals es preveia que aportarien 13.000 esquiadors a les estacions de Vaquèira, La Molina i Andorra.
Pressupost del 2012
Pel que fa a la retallada que pot patir la Conselleria que dirigeix amb vista al 2012 i que en els pressupostos del 2011 va ser d'un 31%, Recoder espera que aquest percentatge sigui inferior, i ha avançat que en els comptes del pròxim any hi haurà 400 milions de pagaments diferits, és a dir, d'obres ja executades però que no s'han acabat de pagar.
"Si agaféssim un nombre de pressupost com el de l'any passat, ens aniríem al 50% del pressupost per pagar obres ja fetes", ha lamentat el conseller, que ha assenyalat que el marge de maniobra que queda seria molt petit.
El Govern demanarà a Rajoy el ´traspàs total´ de Rodalies
Recoder reclama el pacte fiscal per desencallar les infraestructures estratègiques per a Catalunya
EP / BARCELONA La Generalitat demanarà al futur govern de Mariano Rajoy en la primera reunió que mantingui amb el Ministeri de Foment el "traspàs total" de Rodalies, Regionals i els aeroports de Girona i Reus.
En una entrevista d'Europa Press, el conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha afirmat que la reunió amb Foment s'ha de fer "immediatament" per tractar la situació de les infraestructures catalanes.
Sobre Rodalies, ja en mans de Catalunya, el conseller ha lamentat el "retard històric" que pateix Barcelona en comparació de Madrid pel que fa a nous quilòmetres de vies, expedicions i qualitat del servei, cosa que l'Estat ha reconegut, i ha considerat que aquest reconeixement ha d'anar acompanyat d'un esforç inversor real.
Segons Recoder, la solució és tenir el traspàs complet --vies, catenària, personal, estacions i trens--, ja que el "traspàs virtual" actual només permet certa capacitat d'incidència i seure en taules de negociació.
Alhora, ha tornat a recordar la necessitat de modificar la llei ferroviària, tal com es va pactar, perquè Catalunya pugui canviar d'operador: "No volem tenir Renfe perquè no tinguem una altra possibilitat. És molt diferent negociar amb algú que té el monopoli a negociar amb algú que s'ha d'adaptar a uns estàndards de qualitat".
També està previst que el Govern posi sobre la taula a Foment un pla d'inversió per a Regionals, que estaria a punt durant el primer trimestre del 2012 --l'antiguitat mitjana dels trens que presten el servei de Regionals és de 20 anys, mentre que els de Rodalies supera els deu--.
En aquest sentit, el pacte fiscal, la principal aspiració de CiU, es presenta, segons Recoder, com la garantia perquè Catalunya pugui desencallar infraestructures estratègiques.
"Si tinguéssim el pacte fiscal, que no es preocupin del desdoblament de l'N-II a Girona o d'acabar el Quart Cinturó perquè ja ho faríem nosaltres", ha assenyalat el conseller, que ha expressat com és de frustrant estar mancat de capacitat per incidir en aquestes obres.
Recoder assegura que el pacte fiscal el necessita el conjunt de la societat catalana: "Econòmicament estem contra les cordes. Intentem equilibrar les finances, però d'aquí a tenir una capacitat important d'inversió hi ha un gran tros".
Filials d´AENA per a Girona i Reus
Respecte a la possibilitat de crear una filial d'AENA per a l'Aeroport de Girona --fet que segons el secretari d'Estat de Transports, Isaías Táboas, veu factible dins de la legislació actual-- i en què les institucions catalanes tinguessin un pes determinant, Recoder ha considerat que és "interessant com a pas previ al traspàs".
"La nostra intenció és aconseguir la privatització de l'Aeroport del Prat i la constitució formal de la societat de control, així com avançar en el procés de singularització de Girona i Reus", ha assegurat.
Respecte a l'Aeroport de Lleida-Alguaire, ha criticat que l'Estat hagi necessitat dos anys per crear el punt fronterer que permeti a les instal•lacions operar vols fora de l'espai Schengen, autorització que s'espera abans del 19 de desembre.
"La desídia de l'Estat ens ha causat un perjudici", ha afirmat Recoder, ja que el retard del govern ha impedit tancar un acord amb les grans agències de viatges russes Ascent Travel i Pegas Touristik, amb els quals es preveia que aportarien 13.000 esquiadors a les estacions de Vaquèira, La Molina i Andorra.
Pressupost del 2012
Pel que fa a la retallada que pot patir la Conselleria que dirigeix amb vista al 2012 i que en els pressupostos del 2011 va ser d'un 31%, Recoder espera que aquest percentatge sigui inferior, i ha avançat que en els comptes del pròxim any hi haurà 400 milions de pagaments diferits, és a dir, d'obres ja executades però que no s'han acabat de pagar.
"Si agaféssim un nombre de pressupost com el de l'any passat, ens aniríem al 50% del pressupost per pagar obres ja fetes", ha lamentat el conseller, que ha assenyalat que el marge de maniobra que queda seria molt petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Sempre la mateixa cantarella
Això és el que els preocupa? Doncs senyors, vagin fent-se a la idea que la vida útil d'un tren sol assemblar-se més a la d'un polític enganxat a la poltrona que no pas a la d'un iogurt fresc.També està previst que el Govern posi sobre la taula a Foment un pla d'inversió per a Regionals, que estaria a punt durant el primer trimestre del 2012 --l'antiguitat mitjana dels trens que presten el servei de Regionals és de 20 anys, mentre que els de Rodalies supera els deu--.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Sempre la mateixa cantarella
No sé perquè es preocupen tant per l'antiguitat dels trens regionals quan les 470, que son les més antigues, amb un bon manteniment poden estar molts més anys funcionant i donant un servei digne, més digne que amb les 447 que tenen els seients de rodalies. I crec a més que es podrien reformar les 470 i millorar-les, per exemple adaptant el vago intermedi a persones amb mobilitat reduïda (si es factible clar). Però bé amb els temps que corren no s'hauria de desaprofitar el material que hi ha al·legant que són massa antigues quan no ho son tant i que com ja he dit, amb un bon manteniment podrien estar millor del que estan.També està previst que el Govern posi sobre la taula a Foment un pla d'inversió per a Regionals, que estaria a punt durant el primer trimestre del 2012 --l'antiguitat mitjana dels trens que presten el servei de Regionals és de 20 anys, mentre que els de Rodalies supera els deu--.
Salutacions des de Figueres.