Peró sortia abans d'Hospitalet(6.17 si no en falla la memòria).PoLeTe124 wrote:Exacte!Enric wrote:sino el passat agost...arribaban a Sant Vicen´abans d'hora no solament els MD sino fins i tot els LD...això ho vaig veure unas qunatas vegades...els feian parar per fer l'horari exacte ja que venian avançats...
Per exemple, el primer Hospitalet-Móra la Nova, abans de les 7.01 (sí, abans de les 7.01, increible, oi?) ja estava a St.Vicenç estacionat!
Passar MD i LD per la línia convencional de Vilafranca és una tonteria,ja que fa pedre temps,i potser descongestinarem l'R2 Sud,d'acord,peró a canvi congestionarem l'R4 Sud,i també l'R1,i en molta menor mesura,l'R3 i l'R8.A més dels cissellaments de vies que hi haurien a la sortida de Sants.
A més que el trajecte més ràpid entre Sant Vicenç i Barcelona per Vilanova,és amb diferència el més ràpid,hi ha gent que agafa i viatja en aquests trens,i tenen tot el dret del món a viatjar ràpid.
Insisteixo que la solució passaria per que és des un intercanviador d'ample de via la zona de L'Arboç-Bellvei on van paral.leles la línia convencional(Vilafranca)i la LAV,i que els MD i LD desde St.Vicenç fins a aquest suposat intercanviador d'ample de via per la línia de Vilafranca,i d'allà fins a Barcelona per la LAV.
Una altra cosa seria fer passar Regionals per Vilafranca peró fent el trajecte Girona-Tarragona via UAB.