Adeu al Triangle?
Adeu al Triangle?
Avís, cal agafar-lo amb pinces, però al fòrum d'Autobuses de Barcelona http://boards4.melodysoft.com/autbcn/ad ... 29396.html es rumoreja que TMB podria deixar les instal·lacions dels autobusos, per a traslladar-los a una nova cotxera.
- Guigui
- Administrador
Motius
Hi hauria motius pràctics (no de negocis particulars) que ho justifiquessin?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Adeu al Triangle?
No ho sé, perquè ara, fer cotxeres noves, o lo de la "Núvia", que diuen al fòrum d'Autobuses...Si no hi ha calers... Ara, també diuen que cada cop hi han menys línies de bus que "dormen" allà.
Sí, ho he dit jo. Al solar que hi ha davant mateix de les cotxeres, a on hi havia la subestació elèctrica de Renfe-Adif, punt on s'uneixen les línies de Granollers i Mataró, està projectat el nou gratacel de Frank Ghery, conegut com l'Edifici Núvia. Segurament es vol allunyar les cotxeres d'autobusos d'aquest nou complex de luxe. Al 2009, l'Ajuntament renuncià temporalment al projecte per falta de calers, però no definitivament.metring wrote:No ho sé, perquè ara, fer cotxeres noves, o lo de la "Núvia", que diuen al fòrum d'Autobuses...Si no hi ha calers... Ara, també diuen que cada cop hi han menys línies de bus que "dormen" allà.
Això, justificaria el perquè TMB està buscant terrenys fora de Barcelona per construïr-hi una nova cotxera, i perquè cada cop hi ha menys línies assignades a Triangle. Amb la gran capacitat que té Triangle, i sempre ha estat infrautilitzada; quasi-buida. I ara se la volen carregar. Diré el mateix que he dit al fòrum d'AutobusesBCN:
L'especulació urbanística va acabar amb Llevant. També va acabar amb Lutxana. I ara també pot acabar amb Triangle.
Salvem l'Estació de França!
-
- N10
I amb Borbó.m.h.t. wrote:L'especulació urbanística va acabar amb Llevant. També va acabar amb Lutxana. I ara també pot acabar amb Triangle.
En el cas de Borbó, jo recordo que veïns de la zona, es queixaven de tant autobús per allà, dels sorolls...I suposo que també devia quedar petita, al final. Evidentment, no per això nego l'especulació.
- Guigui
- Administrador
S'han acabat els castells de cartes
No hi haurà edifici Núvia ni trasllat de cotxeres. No és que estigui ficat en temes urbanístics ni en l'Ajuntament, però m'han arribat notícies per diverses bandes que, si Espanya no vol acabar com Grècia, s'han acabat les tonteries.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Aquesta és la teoria més plausible.
-
- N6
Seriosament, dubto que es faci aquest trasllat, tenint en compte que fer unes cotxeres noves (i les necessitaríen si eliminen Triangle) val un ull de la cara i la manca de terrenys a Barcelona és evidnet. Per molt que s'hagin quedat amb els terrenys de la Foret a Zona Franca, diría que els segueix mancant espai.
I pel que fa a l'edifici de la cua de núvia d'en Frank Ghery, no cal ser llumenera per veure que va per llarg. Si mal no tinc entés anava sobre la llosa de triangle, i als baixos hi havía d'haver cert Museu de la Mobilitat. Sort tindrem si enanforen tot el material a la nau de la Foret que els han assignat. La no pela es no pela, i es el que no hi ha (frase canviada a termes realistes).
Salutacions
Marcel
I pel que fa a l'edifici de la cua de núvia d'en Frank Ghery, no cal ser llumenera per veure que va per llarg. Si mal no tinc entés anava sobre la llosa de triangle, i als baixos hi havía d'haver cert Museu de la Mobilitat. Sort tindrem si enanforen tot el material a la nau de la Foret que els han assignat. La no pela es no pela, i es el que no hi ha (frase canviada a termes realistes).
Salutacions
Marcel
Jo tinc una altra frase: "Menys núvies i més museus de mobilitat".