Seguiment del traspàs de regionals
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Acabo de veure una notícia a la portada del web de Rodalies que, molt em temo, que és de l'any passat.
http://tinyurl.com/rod111004
http://tinyurl.com/rod111004
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Any passat
Claríssimament. Així ho indica la coincidència dels dies de la setmana i els del mes.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Seguiment del traspàs de regionals
És clarament la de l'any passat, si us hi fixeu, surten els horaris de l'antiga R7 Hospitalet-MartorellSagrerenc wrote:Acabo de veure una notícia a la portada del web de Rodalies que, molt em temo, que és de l'any passat.
http://tinyurl.com/rod111004
Potser és el traspàs... potser són ells
Fa uns dies mirant i remirant el web de rodalies de catalunya buscava què s'ha de fer per demanar un bitllet de grup amb bicicletes. No ho vaig trobar però al web apareix l'adreça de correu de Mitjana Distància. Els hi vaig enviar el correu i m'han dit que "els grups amb bicicletes, a causa de l'alta capacitat de la línia, no es poden autoritzar"
Fa uns anys vaig demanar bitllets de grup amb bicicletes i no hi va haver gaire problema. Algú sap a què es deu això? No serà el traspàs, oi?
Fa uns anys vaig demanar bitllets de grup amb bicicletes i no hi va haver gaire problema. Algú sap a què es deu això? No serà el traspàs, oi?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Alta capacitat vol dir que hi ha molt lloc!
A més de tenir ben poca idea de gestionar el ferrocarril, tampoc en tenen gens de llengua.Ferry1ac1 wrote:Els hi vaig enviar el correu i m'han dit que "els grups amb bicicletes, a causa de l'alta capacitat de la línia, no es poden autoritzar"
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Incomprensiblement, els trens no estan preparats per portar bicicletes, ja no les 448 o les 447, les Civia o les 449... no s´entén.... els AVE´s no poden portar esquís..... llavors a què bé això de Lleida - PIRINEUS, que era per portar esquiadors...... tot plegat un despropòsit....
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Als Civia sí que es poden portar bicicletes, hi ha un parell de ganxos on es pot penjar la bicicleta, al costat del WC.Toni wrote:Incomprensiblement, els trens no estan preparats per portar bicicletes, ja no les 448 o les 447, les Civia o les 449... no s´entén.... els AVE´s no poden portar esquís..... llavors a què bé això de Lleida - PIRINEUS, que era per portar esquiadors...... tot plegat un despropòsit....
De totes maneres, la intermodalitat tren-bici és molt limitada. Hauríem de prendre exemple de Dinamarca, on la pròpia companyia ferroviària d'allà (DSB) convida els ciclistes a viatjar en tren: http://www.copenhagenize.com/2010/01/ad ... lture.html
Last edited by Sagrerenc on Friday 18/11/2011 0:00, edited 3 times in total.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Back to topic!
Com que tot això no té a veure amb el traspàs de regionals, tornem al tema, si us plau.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Avui han publicat al web de Rodalies que les línies R2 i R11 "actualitzen" els seus horaris. He jugat a les "set diferències", i diria que efectivament són set:
Dies feiners
- MD Sants (8.16) - Portbou (10.30) sortirà sis minuts més tard (8.22-10.36).
- MD Sants (12.46) - Figueres (14.43) arribarà dos minuts més tard a Girona però sis minuts abans a Figueres (14.37).
- R2Nord Aeroport (20.08) - Maçanet (21.53) guanyarà quatre minuts a Gualba, arribant a Maçanet a les 21.49.
Dies festius
- Regional Sants (8.46) - Cerbère (11.38) guanyarà cinc minuts a partir de Gualba, arribant a Cerbère a les 11.35.
- Regional Sants (12.46) - Cerbère (15.36) guanyarà set minuts a partir de Gualba, arribant a Cerbère a les 15.29.
- MD Sants (20.46) - Figueres (22.43) sortirà tres minuts més tard (20.49-22.46).
- Regional Portbou (19.31) - Sants (22.13) s'avança lleugerament (19.25-22.11).
Una altra oportunitat perduda per sincronitzar els enllaços a Maçanet-Massanes. Per cert, els horaris de l'R11 són vàlids fins a desembre del 2012, així que ni rastre dels trens de rodalia entre Blanes i Figueres.
Dies feiners
- MD Sants (8.16) - Portbou (10.30) sortirà sis minuts més tard (8.22-10.36).
- MD Sants (12.46) - Figueres (14.43) arribarà dos minuts més tard a Girona però sis minuts abans a Figueres (14.37).
- R2Nord Aeroport (20.08) - Maçanet (21.53) guanyarà quatre minuts a Gualba, arribant a Maçanet a les 21.49.
Dies festius
- Regional Sants (8.46) - Cerbère (11.38) guanyarà cinc minuts a partir de Gualba, arribant a Cerbère a les 11.35.
- Regional Sants (12.46) - Cerbère (15.36) guanyarà set minuts a partir de Gualba, arribant a Cerbère a les 15.29.
- MD Sants (20.46) - Figueres (22.43) sortirà tres minuts més tard (20.49-22.46).
- Regional Portbou (19.31) - Sants (22.13) s'avança lleugerament (19.25-22.11).
Una altra oportunitat perduda per sincronitzar els enllaços a Maçanet-Massanes. Per cert, els horaris de l'R11 són vàlids fins a desembre del 2012, així que ni rastre dels trens de rodalia entre Blanes i Figueres.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Ja, per la línia de rodalies està complicat ja que no hi ha diners per a res. Si poden negociar els 5 milions que costaria la creació i manteniment de la línia llavors hi haurà línia. A més que fins l'abril o el maig no està previst posar-la en funcionament. Llavors ja editaran nous horaris.Sagrerenc wrote: Una altra oportunitat perduda per sincronitzar els enllaços a Maçanet-Massanes. Per cert, els horaris de l'R11 són vàlids fins a desembre del 2012, així que ni rastre dels trens de rodalia entre Blanes i Figueres.
Per la resta molt interessants aquests canvis, hauré de demanar un horari nou.
Salutacions des de Figueres.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Potser t´esperaves res, tenint en compte que Renfe no havia dit ni mu?Sagrerenc wrote:Per cert, els horaris de l'R11 són vàlids fins a desembre del 2012, així que ni rastre dels trens de rodalia entre Blanes i Figueres.
Ni em creia la notícia de rodalies Girona, ni em crec la de rodalies Camp de Tarragona.
Potser, només potser, em creuria un perllongament de la R1 i/o de la R2 Nord entre Maçanet i Girona (mai Figueres), i de la R2 Sud i/o la R4 Sud entre Sant Vicenç de Calders i Tarragona i/o Reus. I essent absolutament optimista!
Re: Seguiment del traspàs de regionals
l'Sky ha penjat una novetat força interessant respecte als abonaments de Regionals que seran en vigor a partir del gener al fil de l'ATM Lleida:
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... ?id=132571
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... ead#unreadLa Generalitat de Catalunya wrote:Millores en el servei de Regionals
En la reunió d’avui de l’ATM, el Departament de Territori i Sostenibilitat ha informat de les millores en els títols propis dels serveis de Renfe, que, igual que els títols ATM, bonifiquen la recurrència. En aquest sentit, cal destacar que el Bono10/Bono Exprés amplia la seva validesa de 45 a 60 dies i passen de ser títols unipersonals a títols multipersonals. L’abonament mensual també es flexibilitza i el seu període de validesa passa a ser d’un mes a partir de la seva validació en lloc de mesos naturals, dues reivindicacions històriques per part dels usuaris.
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... ?id=132571
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Has estat molt subtil, "si poden negociar els 5 milions (...) hi haurà línia". Jo seré menys dipolmàtic i per dir el mateix diria "si aconsegueixen que l´Estat pagui els 5 milions hi haurà línia". La veritat és que no està malament això del traspàs espiritual, nosaltres anem ficant trens deficitaris i l´altre que els paqui... Sembla que efectivament pasaran una línia Blanes - Figueres que completarà el servei actual de la R11 reduint el temps entre tren i tren. Res de cap altre nucli de rodalia, al menys si l´Estat no ho paga... per que la Generalitat de euros en té poquets i els que pugui arreplegar son pagar els immensos deutes que té...jordiver wrote:Ja, per la línia de rodalies està complicat ja que no hi ha diners per a res. Si poden negociar els 5 milions que costaria la creació i manteniment de la línia llavors hi haurà línia. A més que fins l'abril o el maig no està previst posar-la en funcionament. Llavors ja editaran nous horaris.Sagrerenc wrote: Una altra oportunitat perduda per sincronitzar els enllaços a Maçanet-Massanes. Per cert, els horaris de l'R11 són vàlids fins a desembre del 2012, així que ni rastre dels trens de rodalia entre Blanes i Figueres.
Per la resta molt interessants aquests canvis, hauré de demanar un horari nou.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Creo que no se ha llegado a decir, pero desde el 11/12 los servicios Catalunya Exprés han pasado a denominarse Regional Exprés. Creo que ha sido el fin de de este exitoso servicio.
- Rodalies1i3
- N3
- Posts: 24
- Joined: Sunday 23/10/2011 21:48
- Location: Parets del Vallés (R3)
- Contact:
Re: Seguiment del traspàs de regionals
L' unic que ha fet el traspas es pujar preus i posar trens no adaptats als serveis de mitjana distancia, reduir places en alguns serveis...
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Doncs el que fa el traspàs és que a partir de l'any que ve els trens MD es tarifiquin com un Catalunya Exprés...
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Seguiment del traspàs de regionals
victorcasta wrote:Doncs el que fa el traspàs és que a partir de l'any que ve els trens MD es tarifiquin com un Catalunya Exprés...
De fet cobrar els MD amb tarifa 4 és una cosa que es contradiu amb la Tarifa Especial Número 6 i amb els altres serveis de Mitjana Distància ja que els trens que es fan amb material 449 o 599 que admeten viatgers drets ja sigui perquè no tenen reserva o perquè és possible quan ja no queden places es cobren arreu amb tarifa 2.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Una altre "ganga" del traspàs és que a partir de l'1 de gener la tornada dels bitllets d'anar i tornar tindrà validesa únicament fins a la finalització del servei del dia següent (i no 15 dies com és actualment), i d'aquesta manera també desapareix el descompte del 15% respecte el preu del bitllet de tornada...
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Això ja es va fer a Rodalies en el seu dia amb la implantació del Bonotren que es va fer incompatible allà on existia amb la tarifa d'anar i tornar amb descompte, en definitiva s'harmonitzen les condicions de rodalies i regionals, els canvis més significatius són.Pere wrote:Una altre "ganga" del traspàs és que a partir de l'1 de gener la tornada dels bitllets d'anar i tornar tindrà validesa únicament fins a la finalització del servei del dia següent (i no 15 dies com és actualment), i d'aquesta manera també desapareix el descompte del 15% respecte el preu del bitllet de tornada...
Abonament mensual, passa a ser de data a data, i no pel mes natural, no augmenta de preu, i és per a dos viatges diaris.
Abonament de 10 viatges passa a ser multipersonal, augmenta el 8%.
Bitllet senzill, sense descompte i val per a tornar l'endemà, el trajecte d'anar és pel tren sol·licitat o les dues hores següents tan pels serveis de rodalies com pels serveis regionals
El bitllet de nen desapareix i paguen bitllet sencer a partir dels 4 anys.
En el trajecte Tarragona Reus La Plana-Picamoixons, hi haurà títols multiviatge.
Com a excepció es manté l'abonament mensual d'estudiants de regionals amb les condicions actuals.
En el cas de rodalies el bonotren passa a valdre per 60 dies.
Es manté pels serveis regionals el descompte de carnet jove, i la targeta daurada es manté amb les condicions actuals
En definitiva s'intenta fer les condicions dels serveis de rodalies i dels serveis regionals el més semblants possibles, així com amb la resta d'operadors integrats
La resta de qüestions són les ja conegudes.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Aixó és el traspàs de Regionals,per empitjorar.
Ja que torna la tarifa express a l'R11,podrien tornar a ficar encara que siguin nomès alguns serveis en hores amb poca demanda material 448R,crec que hi hauria més comoditat pel que fa als seients,i enviar alguna 449 pels serveis del sud(per fer el REX a València aniria bé).
Ja que torna la tarifa express a l'R11,podrien tornar a ficar encara que siguin nomès alguns serveis en hores amb poca demanda material 448R,crec que hi hauria més comoditat pel que fa als seients,i enviar alguna 449 pels serveis del sud(per fer el REX a València aniria bé).