Tren directo entre Moscú, Berlín y París a partir del 12 de diciembre
Será la segunda línea transeuropea más larga de los Ferrocarriles Rusos
First Passenger, empresa filial de los Ferrocarriles Rusos, pondrá en servicio el próximo 12 de diciembre un tren directo que conectará Moscú, Berlín y París. Un billete costará en segunda clase 330 euros.
El tren recorrerá 3.177 kilómetros, a lo largo de cinco países (Rusia, Bielorrusia, Polonia, Alemania y Francia) y a través de Vyazma, Smolensko, Krasnoe, Orsha, Minsk, Brest, Terespol, Varsovia, Poznan, Rzepin, Oderburk, Francfort del Oder, Berlín, Hannover, Fulda, Francfort del Main, Saarbrücken, Forbach y Metz.
Se trata de la segunda línea ferroviaria transeuropea más larga de los Ferrocarriles Rusos, tras la de Moscú-Niza (Francia), que no cruza Alemania, si no que discurre a través de Austria e Italia.
La velocidad máxima del nuevo servicio será de 200 km/h, y el trayecto, de principio a fin, tendrá una duración de treinta y ocho horas y media.
Restauración
El tren incluirá coches de primera y segunda clase, así como servicio de restaurante. Entre Moscú y Brest, en el coche restaurante, los pasajeros podrán degustar menús rusos y europeos. Entre Varsovia y París, pasará a hacerse cargo de la restauración PKP Intercity, la compañía ferroviaria polaca de viajeros. En este tramo, los menús incluirán cocina europea. Además, los pasajeros de la clase de lujo podrán disfrutar todos los días de un desayuno de cortesía.
Ya existía un servicio directo entre Moscú y París desde 2007, aunque con muy poca capacidad, pues se trataba de un coche que formaba parte del tren Moscú-Berlín. Al llegar a Berlín, el coche se enganchaba al tren nocturno de Deutsche Bahn Berlín- Paris Este. El tren se encaminaba a través de a Saarbrücken y Metz hacia Paris-Este.
Este tren incluía una parada en Berlín de alrededor de doce horas en el trayecto Moscú-París y de siete en el trayecto París-Moscú, con lo cual, los pasajeros tenía oportunidad de visitar las principales atracciones turísticas de Berlín.
http://www.vialibre-ffe.com
Tren directo entre Moscú, Berlín y París.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Tren directo entre Moscú, Berlín y París.
- Attachments
-
- 7995_Ru.jpg (34.23 KiB) Viewed 4186 times
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Pas per Bielorússia
Algú sap si les disposicions absurdament estrictes de Bielorússia en matèria de visats també afecten els passatgers en trànsit?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Preu
No és que 330€ em sempli excessivament car per a un trajecte de 3.200km, però com ja s'ha dit, pagar més del doble per a un trajecte que en avió es fa gairebé 6 vegades més ràpid, és una cosa a la que només estarà disposat aquell que tingui pànic a l'avió o sigui aficcionat al ferrocarril.
Re: Tren directo entre Moscú, Berlín y París.
Mirant als horaris del web de la DB aquest tren només surt si vas de París a Moscou. De París a Berlín triga 12:50 (bastant més lent que fent transbords) però pensava que s'acceptarien viatges intermedis! No crec que el tren vagi sempre al 100%, i oferir viatges tan llargs sense transbord em sembla perfecte.trensmat wrote:Tren directo entre Moscú, Berlín y París a partir del 12 de diciembre
Per cert bastant curiosa la distribució de dies que circula: http://reiseauskunft.bahn.de/bin/help.e ... 0000000000
- ROMI65
- N6
- Posts: 232
- Joined: Wednesday 08/06/2005 20:44
- Location: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry
Re: Tren directo entre Moscú, Berlín y París.
Sí. Un visat de trànsit (que cal obtenir abans de començar el viatge) és imprescindible per travessar Bielorússia, tot i que no es baixa del tren. Una manera com una altra d'omplir les pàgines del passaport i fer-lo més "de col·leccionista".Guigui wrote:Algú sap si les disposicions absurdament estrictes de Bielorússia en matèria de visats també afecten els passatgers en trànsit?
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
- ROMI65
- N6
- Posts: 232
- Joined: Wednesday 08/06/2005 20:44
- Location: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry
Re: Tren directo entre Moscú, Berlín y París.
Tampoc és tan estranya si es té en compte la durada del viatge i que m'imagine que es tracta d'un únic tren que va i ve, màxim dos (excepte a l'estiu, clar). Prou habitual als ferrocarrils russos en trajectes de menys demanda (Vladivostok - Harbin, Pekin - Ulan Bator, per esmentar només els que conec).Ferry1ac1 wrote:Mirant als horaris del web de la DB aquest tren només surt si vas de París a Moscou. De París a Berlín triga 12:50 (bastant més lent que fent transbords) però pensava que s'acceptarien viatges intermedis! No crec que el tren vagi sempre al 100%, i oferir viatges tan llargs sense transbord em sembla perfecte.trensmat wrote:Tren directo entre Moscú, Berlín y París a partir del 12 de diciembre
Per cert bastant curiosa la distribució de dies que circula: http://reiseauskunft.bahn.de/bin/help.e ... 0000000000
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Un exemple molt proper
Sense anar més lluny, els Trenhotels Pau Casals i Salvador Dalí només circulen tres dies per setmana, de manera que només cal una rama per relació.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.