Futur de l'estació de França
Re: Futur de l'estació de França
Avui Estat a l'EDF i m'han dit els de ADif que es obrirà de nou la cafeteria de l'estació. Això pot ser un bon signe que l'estacio de França poui tenir un futur ferroviari oi?
a més ja se qe a l'estacio del nord tambe hi ha una cafeteria si, pero si la idea es fer un museu de l'edf dubto que s'estiguin gastan calers en un bar de l'estacio no creieu?
Te bona pinta!
a més ja se qe a l'estacio del nord tambe hi ha una cafeteria si, pero si la idea es fer un museu de l'edf dubto que s'estiguin gastan calers en un bar de l'estacio no creieu?
Te bona pinta!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Més aviat, bon senyal
Els museus també solen tenir cafeteria. Ara bé, caldria valorar-ho més aviat en el sentit que, facin què hi facin, l'Estació de França no tindrà en força anys cap ús que no sigui l'original i que mai hauria hagut de ser posat en dubte. Per tant, que hi posin un bar, caldria interpretar-ho més aviat com a servei al viatger, però també caldria veure si s'arriba a obrir, quan obriria i si això vindria lligat amb un augment de l'activitat ferroviària.rangqiang wrote:a més ja se qe a l'estacio del nord tambe hi ha una cafeteria si, pero si la idea es fer un museu de l'edf dubto que s'estiguin gastan calers en un bar de l'estacio no creieu?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Futur de l'estació de França
I a veure si la tenen oberta més hores que la d'abans, i que no sigui tot tant car!
Re: Futur de l'estació de França
Si, espero que no sigui tant cara com abans la cafeteria. Pel que he vist han posat boles d´aquelles que es pengen al sotre de les discoteques amb miralls petitets...... voldran posar un local nocturn? un after?.
Re: Futur de l'estació de França
Toni wrote:Si, espero que no sigui tant cara com abans la cafeteria. Pel que he vist han posat boles d´aquelles que es pengen al sotre de les discoteques amb miralls petitets...... voldran posar un local nocturn? un after?.
Re: Futur de l'estació de França
metring wrote:Toni wrote:Si, espero que no sigui tant cara com abans la cafeteria. Pel que he vist han posat boles d´aquelles que es pengen al sotre de les discoteques amb miralls petitets...... voldran posar un local nocturn? un after?.
Sincerament i potser seré bastant vulgar però per tal de Salvar l'EDF que posin el que volguin pero que promocionin l'estacio
i si pot ser de qualitat millor .
Re: Futur de l'estació de França
Jo no sé que passarà amb aquesta estació, però que obrin la cafeteria no vol dir res, són concessions que es donen, per 1, 2, 3 anys... en el pitjor dels casos l'EdF estarà en servei 4 o 5 anys més, per tant no és descabellat obrir una cafeteria per només aquest periode de temps.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Futur de l'estació de França
A ver si hay suerte y abren de paso el tunel de conexión con Barceloneta.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Futur de l'estació de França
França451 wrote:A ver si hay suerte y abren de paso el tunel de conexión con Barceloneta.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Futur de l'estació de França
Això milloraria molts punts la utilitat de l'Estació de França. A veure si algú es dóna per al·ludit.
Salut !!
Salut !!
França451 wrote:A ver si hay suerte y abren de paso el tunel de conexión con Barceloneta.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Futur de l'estació de França
Nah, eso con unos cuantos
Veréis cómo acaban abriendo el pasillito
Veréis cómo acaban abriendo el pasillito
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Futur de l'estació de França
Si, segur que amb la que cau, estan per gaires històries.
I les pistoles, encara que siguin virtuals, guardadetes.
I les pistoles, encara que siguin virtuals, guardadetes.
Re: Futur de l'estació de França
Com segur que sabreu, han començat les obres d´urbanització de la zona que ocupaven les vies 1 i 2. Ex¡videntment, aquest espai deixa de ser ferroviari i sembla que hi faran uns mooooooooooooolt necessaris blocs de pisos que és el que millor li anirà a l´imatge d´un edifici emblemàtic de la ciutat. El que vull dir és que el 90% dels terrenys per obrir el passadís fins la L4 son de l´Ajuntament de Barcelona, que molt em dóna que no pensa justament en donar cap avantatge al servei ferroviari a l´estació de França..... suposo que justament el que vol l´Ajuntament és que l´estació es vagi apagant....
Re: Futur de l'estació de França
Avera vols dir que amb l'excusa que hi hauran pisos esperaran que els veïns es queixin del soroll dels trens de l'estació i demanin no soterrarla de pas ja tancar l'EDF?Toni wrote:Com segur que sabreu, han començat les obres d´urbanització de la zona que ocupaven les vies 1 i 2. Ex¡videntment, aquest espai deixa de ser ferroviari i sembla que hi faran uns mooooooooooooolt necessaris blocs de pisos que és el que millor li anirà a l´imatge d´un edifici emblemàtic de la ciutat. El que vull dir és que el 90% dels terrenys per obrir el passadís fins la L4 son de l´Ajuntament de Barcelona, que molt em dóna que no pensa justament en donar cap avantatge al servei ferroviari a l´estació de França..... suposo que justament el que vol l´Ajuntament és que l´estació es vagi apagant....
L'enllaç amb la L4 no està Pojectat?
Jo espero com diu Metring que amb la que està caient no poguin ni acabar aquests pisos? Quan acaben aquestes obres?
Però si ja els apartaments o oficines que van fer en els terrenys de l'Estació Barcelona Término (antiga Rodalies Anexa) els tenen buit ha sigut un FRACÀS.
Per que volen fer més pisos?
Estan boixos.
I perque tanta bojeria de quedarse amb l'edifici de l'Estació de França? Els torna tan boixos fer un Museu del Ferrocarril?
L'altre dia vaig parlar amb gent d'Adif i em van ficar una cara rara quan lis vaig comentar de la possibilitat que l'Estació de França l'ajuntament se la volgui carregar. Sembla que Adif No vol perdre l'Estació.
Si es veritat que l'ajuntament està a favor de eliminar l''EDF com sevei ferroviari,mira que vaig votar Ciu a les Municipals els deixo de Votar. I els del Psc igual!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Passadís EdF-L4
No és que no estigui projectat, sinó pitjor: existeix, però està fora d'ús. I amb el temps que porta així, pots comptar en quin estat es deu trobar.rangqiang wrote:L'enllaç amb la L4 no està Pojectat?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
La realitat supera la ficció
Sant Déu, aquesta no la sabía. De pedra m'has deixat.Guigui wrote:No és que no estigui projectat, sinó pitjor: existeix, però està fora d'ús. I amb el temps que porta així, pots comptar en quin estat es deu trobar.
L'obra d'habilitació del passadís deu tenir un cost ridícul, per molt deteriorat que estigui.
Per què el van tancar? Fins a on arribava?
- foronda 141
- N8
- Posts: 852
- Joined: Monday 14/08/2006 21:14
- Location: Poblenou
Re: Futur de l'estació de França
El pasadis entre L4 i Estaciò de França, no ha exisitit mai que jo sápiga. El que si hi havía es una sortida que donava dins de la derruida estació de rodalías de de Renfe, al lloc on ara hi ha una explanada devant dels nous edificis que hi han a la cantonada de Av. Icària i Pla de Palau.
El tancament de la línia de la costa, comportá la desaparició de la estació de Rodalies, la de Poblenou i la de mercaderies de Bogatell amb motiu de la construcció de la Vila Olímpica per els Jocs del 92, i llógicament es va tancar el accés doncs quedava dins de un recinte privat que no hi havía res. Després de la desconstrució de l'estació, va quedar un solar que es va utilizar com a parking força temps, fins la construcció dels edificis actuals.
El tancament de la línia de la costa, comportá la desaparició de la estació de Rodalies, la de Poblenou i la de mercaderies de Bogatell amb motiu de la construcció de la Vila Olímpica per els Jocs del 92, i llógicament es va tancar el accés doncs quedava dins de un recinte privat que no hi havía res. Després de la desconstrució de l'estació, va quedar un solar que es va utilizar com a parking força temps, fins la construcció dels edificis actuals.
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Futur de l'estació de França
Tampoc és tant de camí... Jo me'l faig cada dissabte per tornar a casa i són màxim 5 minuts..
Tot i què estaria d'acord en ficar més senyalitzacions indicant per on s'hi va al Metro des d'Estació de França, i com se va a Rodalies des de Barceloneta, sobretot pels qui no coneixen Barcelona.
Tot i què estaria d'acord en ficar més senyalitzacions indicant per on s'hi va al Metro des d'Estació de França, i com se va a Rodalies des de Barceloneta, sobretot pels qui no coneixen Barcelona.
Re: Futur de l'estació de França
Pero un acceso subterráneo directo a la EdF facilitaría mucho la conexión. Claro, que sin un cierto volumen de tráfico en la EdF, kaka de la vakaPoLeTe124 wrote:Tampoc és tant de camí... Jo me'l faig cada dissabte per tornar a casa i són màxim 5 minuts..
Tot i què estaria d'acord en ficar més senyalitzacions indicant per on s'hi va al Metro des d'Estació de França, i com se va a Rodalies des de Barceloneta, sobretot pels qui no coneixen Barcelona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Futur de l'estació de França
No conec cap país civilitzat (i, per tant amb una mica de sensibilitat cap al transport públic col·lectiu) on una estació de metro quedi tan a prop d'una estació ferroviària i no estiguin ben connectades.
Quan les obres del 1992, s'hauria d'haver allargat el passadís de la L4 fins a l'Estació de França. Crec que, avui, aquesta obra encara és necessària.
Però, mentrestant, i com a solució econòmica es podria habilitar una entrada directa a l'Estació de França des del carrer del Doctor Aiguader, al sud de l'Estació de França i a uns 150 metres a l'est de la boca de metro que hi ha a la cantonada amb la plaça Pau Vila. Aquest accés es podria habilitar a través de la tanca perimetral de l'estació, comunicant directament la vorera del carrer amb l'andana de la via 3 (la de més al sud) de l'estació. És més, quan van tancar l'estació contigua de «cercanías» a finals dels 80, abans no va tancar l'Estació de França per les obres de remodelació del '92, es va habilitar i senyalitzar aquest accés com a comunicació entre el metro i l'estació. Però crec recordar que era a través d'una boca de metro que quedava just davant la tanca de l'Estació de França a molts pocs metres de l'entrada. Per tant, devia ser una boca de metro ara desapareguda.
Salut !!
Quan les obres del 1992, s'hauria d'haver allargat el passadís de la L4 fins a l'Estació de França. Crec que, avui, aquesta obra encara és necessària.
Però, mentrestant, i com a solució econòmica es podria habilitar una entrada directa a l'Estació de França des del carrer del Doctor Aiguader, al sud de l'Estació de França i a uns 150 metres a l'est de la boca de metro que hi ha a la cantonada amb la plaça Pau Vila. Aquest accés es podria habilitar a través de la tanca perimetral de l'estació, comunicant directament la vorera del carrer amb l'andana de la via 3 (la de més al sud) de l'estació. És més, quan van tancar l'estació contigua de «cercanías» a finals dels 80, abans no va tancar l'Estació de França per les obres de remodelació del '92, es va habilitar i senyalitzar aquest accés com a comunicació entre el metro i l'estació. Però crec recordar que era a través d'una boca de metro que quedava just davant la tanca de l'Estació de França a molts pocs metres de l'entrada. Per tant, devia ser una boca de metro ara desapareguda.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.