Bon dia,
m'agraderia visitar alguna de les cotxeres de TMB i a la seva pàgina web posa que han de ser grups d'escolars o associacions. M'agraderia saber si des d'aquí podríem montar algun tipus de visita.
Com visitar les cotxeres de TMB?
-
- N1
Re: Visita a les cotxeres de TMB
Hola, benvingut al FTC!
Ens van dir de TMB, que ara per ara, no es faran visites a les cotxeres durant un temps.
Ens van dir de TMB, que ara per ara, no es faran visites a les cotxeres durant un temps.
-
- N1
-
- N1
Re: Com visitar les cotxeres de TMB?
Torno a preguntar el mateix, jijij.
Es poden ja visitar les cotxeres?
Es poden ja visitar les cotxeres?
- raulitinbcn
- N8
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
L'altre dia vaig passar pel Triangle i el VS del accès em va dir que no i el de portacotxera no ho sabia. Algú sap com és demana el permís per fer fotos?
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Adolescent barceloní
- N9
Penso que igual hauries d'anar als CAC (Centres d'Atenció al Client) o a les cotxeres de Zona Franca, em sona... Ara, algú que ho sàpiga que ho digui.raulitinbcn wrote:L'altre dia vaig passar pel Triangle i el VS del accès em va dir que no i el de portacotxera no ho sabia. Algú sap com és demana el permís per fer fotos?
(a unes males pots preguntar-li a en Bernat Borràs (trenscat.cat), ell ho sabrà segurament)
Fa uns dies estava buscant a Internet precisament sobre aquest tema i vaig trobar al web de TMB un dossier per les escoles que anaven a visitar les escoles (no tinc l'enllaç, per això).
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.