Després de veure el partit del Barça a Gavà, volia agafar l'últim tren en destinació Barcelona, que passa a les 22h41 (és un Regional procedent de Reus, amb doble 447, que para a totes les estacions de l'R2 Sud excepte Garraf). El tren no arribava i cap a les 23h05 han anunciat per megafonia que hi havia hagut un atropellament a Platja de Castelldefels i que la circulació estava interrompuda. En aquell moment han arribat a Gavà dos agents de seguretat en un tren destinació Vilanova, que no sabien res de res, havent d'explicar-los l'anunci de la megafonia. He trucat al telèfon d'informació de Rodalies i m'han dit que no se sabia encara si es fletarien autobusos substitutoris. En aquest moment he pensat que si posaven autobusos substitutoris arribaria a Sants passada la mitjanit i que hauria d'agafar dos NitBus més per arribar a casa. Així que he pensat que seria millor idea anar a agafar l'N16 fins a Pl. Catalunya (una hora aprox.) i allà l'N3. En això que arriba un N16, molt ple. Finalment, no m'hi he pujat ja que un company s'ha ofert a portar-me en cotxe fins a l'Hospital de Bellvitge, on he agafat el penúltim tren de l'L1, arribant a la Sagrera fa un quart d'hora.metring wrote:Línies R2 sud. Degut a un atropellament a l'estació de Pl.Castelldefels la circulació es troba interrompuda a la R2 Sud amb destinació Barcelona
Actualitzant:
Línies R2 sud. Degut a un atropellament a l'estació de Pl.Castelldefels la circulació es troba interrompuda a la R2 Sud en ambdós sentits
Ara arribo a casa i veig el següent:
Resumint, si m'hagués esperat a l'estació de Gavà, tal com m'havien recomanat els agents de seguretat, ara mateix encara estaria al tren...24/11/2011 00:32h
Tren Reus (21:18)-Est.França (23:16) reprèn la seva marxa després de transbordar els viatgers, derivat de l'atropellament de P.Castelld
Tren Reus (21:18)-Est.França (23:16) reprèn la seva marxa després de transbordar els viatgers a un altre tren provinent de Barcelona, a l'estació de Platja Castelldefels, derivat de l'atropellament d'una persona.