Apostes: Per quan el Civia?

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).

Quan entrarà en servei comercial el primer tren Civia a Catalunya?

Durant el 2005
0
No votes
El primer semestre del 2006
4
7%
El segon semestre del 2006
11
19%
El 2007
11
19%
El 2008
6
11%
Quan les gallines pixin
17
30%
Cercanías por Gran Via y Diagonal ya!
8
14%
 
Total votes: 57

User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

Ojito, porque las cosas estan cambiando. No sabemos como queda el asunto de la gestión de cercanias y regionales, pero si no lo han tocado y queda en manos de la Generalitat, no seria descabellado pensar que no veamos ningun civia y traspasen a FGC unidades 446-447.


Ya Veremos que pasa........
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

sequera wrote:Pero si ja estan acabant de construir la segona remesa important (80?), i ja s'han adjudicat la tercera remesa (80) . La primera van ser 16 unitats, ja entregades fa temps.
Per això mateix. Es diu que d'aquests 80 Civia més de la meitat (rumors, com sempre), vindran a Rodalies Barcelona. I és això, les primeres previsions parlaven del 2007 per a la entrega de la segona remesa, però com molt bé dius, estan ja quasi bé acabats els primers. Jo sóc força optimista respecte al tema i no m'extranyaria (suposició meva) que en uns mesos, no gaires, els tinguem fent ja proves d'homologació.

Respecte al que dius de traspassar 446-447 a FGC si tira endavant el traspas de competències, ho veig mooolt magre. Renfe ha traspassat 3 unitats sèrie 593 a FGC per no desguassar-los. Però la idea era suprimir-los. De fet, crec que en queden ben pocs apart dels 3 d'FGC. Però les 446-447 tenen corda per estona, i no crec que renfe se'n vulgui despellegar tan facilment. Abans veurem híbrids de 112-Civia per la xarxa que 447's d'FGC. No. Just al contrari. Renfe posarà traves a la incorporació de Civia a rodalies Barcelona al·legant que tenim més de 100 UTs 447.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

aarongilp wrote: Renfe posarà traves a la incorporació de Civia a rodalies Barcelona al·legant que tenim més de 100 UTs 447.
Això em referia. Si finalment es traspasen el rodalies, dubto molt que renfe doni els civias a la generalitat. En tot cas , el material mes antic.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

sequera wrote:
aarongilp wrote: Renfe posarà traves a la incorporació de Civia a rodalies Barcelona al·legant que tenim més de 100 UTs 447.
Això em referia. Si finalment es traspasen el rodalies, dubto molt que renfe doni els civias a la generalitat. En tot cas , el material mes antic.
És que encara que no hi hagi traspas. Nosaltres tenim força trens nous (del 93 al 2000), i, tot i que ens en falten molts, pensaran que hi ha altres llocs, com Madrid (curiós que tot vagi cap allà), que en necesiten més. I realment necessitem de 20 a 30 Civia de 4/5 cotxes, més 10-12 (no pas 5) del tipus Alpino. Però ens arribaran aquests 5 Alpino i, amb sort, algun Civia normal...dels 53 que havien de venir...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

M'acaben de comentar que a Beasain ja hi ha algun Civia de 5 cotxes a punt de sortir. Llueix la nova decoració i es creu que en pocs dies (potser setmanes) sortirà a fer ja proves en via. Aviam què...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

Espero impacientment.....
User avatar
Santfeliuenc
N10
N10
Posts: 3520
Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
Location: Sant Andreu de la Barca, BL

ICV

Post by Santfeliuenc »

Hola,

Atentos a esta noticia...
5/3/2006

--------------------------------------------------------------------------------

ICV ACONSEGUEIX UN AUGMENT DEL MATERIAL MÒBIL PER AL SERVEI DE RODALIES DE RENFE QUE ES TRADUIRÀ EN UN INCREMENT DE LES FREQÜÈNCIES DE PAS
El diputat d’ICV al Congrés, Joan Herrera, ha negociat amb el director de RENFE, José Salgueiro, que els primers 12 trens Civia que anaven destinats a Madrid s’incorporin al servei de rodalies de Barcelona

--------------------------------------------------------------------------------

El diputat d’ICV i portaveu del grup d’Esquerra Verda al Congrés, Joan Herrera, ha aconseguit que s’augmenti el material mòbil per al servei de rodalies de RENFE, cosa que es traduirà en un increment de les freqüències de pas del trens.
Concretament, Herrera ha aconseguit que els 12 primers trens Civia que havien de destinar-se a Madrid es dediquin al servei de rodalies de Barcelona, i a més, ha demanat a RENFE que continuïn en servei tots els trens de la sèrie 440 utilitzats fins ara que la companyia tenia previst substituir per material nou.
D’aquesta manera, aquests trens de la sèrie 440 continuaran donant servei fins d’aquí a 3 anys, quan estava previst augmentar el nombre de material mòbil per al servei de rodalies de Barcelona. Això també es traduirà en un augment del nombre de material mòbil disponible, i per tant, de la freqüència de pas dels trens.
Herrera també ha demanat a la direcció de RENFE que els trens en direcció Tarragona circulin per la línia de Vilanova perquè puguin tenir una parada a l’aeroport i es reforci així el servei de tren amb aquesta destinació.
VER ENLACE A ICV

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Coi. i jo que em pensava que no en veuriem ni un...almenys 12 els tindrem per aqui...si de veritat el sr. Salgueiro compleix la seva paraula...

I també és un pas endavant el fet que fagin que les 440 aguantin una mica més de temps, si més no fins que arribi la 3a remesa de Civia...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Albert
N7
N7
Posts: 480
Joined: Thursday 05/05/2005 11:32
Location: Martorell

Re: ICV

Post by Albert »

5/3/2006

--------------------------------------------------------------------------------

ICV ACONSEGUEIX UN AUGMENT DEL MATERIAL MÒBIL PER AL SERVEI DE RODALIES DE RENFE QUE ES TRADUIRÀ EN UN INCREMENT DE LES FREQÜÈNCIES DE PAS
El diputat d’ICV al Congrés, Joan Herrera, ha negociat amb el director de RENFE, José Salgueiro, que els primers 12 trens Civia que anaven destinats a Madrid s’incorporin al servei de rodalies de Barcelona

--------------------------------------------------------------------------------
Permeteu-me que dubti que un diputat, que a més no és del PSOE, negocii directament amb el president de RENFE....
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

van para ministros...es lo que tiene ser socio del gobierno
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Re: ICV

Post by aarongilp »

Albert wrote:
5/3/2006

--------------------------------------------------------------------------------

ICV ACONSEGUEIX UN AUGMENT DEL MATERIAL MÒBIL PER AL SERVEI DE RODALIES DE RENFE QUE ES TRADUIRÀ EN UN INCREMENT DE LES FREQÜÈNCIES DE PAS
El diputat d’ICV al Congrés, Joan Herrera, ha negociat amb el director de RENFE, José Salgueiro, que els primers 12 trens Civia que anaven destinats a Madrid s’incorporin al servei de rodalies de Barcelona

--------------------------------------------------------------------------------
Permeteu-me que dubti que un diputat, que a més no és del PSOE, negocii directament amb el president de RENFE....
Coses més rares s'han vist, la veritat. I a més, pot parlar en calitat de portaveu improvisat d'un dels 3 partits del govern català...No ho sé, la veritat, però ja dic que coses més rares s'han vist...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Euler
N4
N4
Posts: 45
Joined: Monday 09/01/2006 21:32

Post by Euler »

¿Los trenes Civia tienen menos plazas que los 447? Porque si tienen menos más vale que se los guarden en el bolsillo.
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

Euler wrote:¿Los trenes Civia tienen menos plazas que los 447? Porque si tienen menos más vale que se los guarden en el bolsillo.
Los trenes civia son excelentes para los servicios de cercanias.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Tienen menos plazas porque son más cortos. Así pues, una composición normal será la de 4 coches, no de 3. Y se mejora la aceleración y el confort en marcha, por lo que para servicios cortos va de perlas.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Euler
N4
N4
Posts: 45
Joined: Monday 09/01/2006 21:32

Post by Euler »

aarongilp wrote:Tienen menos plazas porque son más cortos. Así pues, una composición normal será la de 4 coches, no de 3. Y se mejora la aceleración y el confort en marcha, por lo que para servicios cortos va de perlas.
En ese caso, nada que añadir.
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

Los hay de 5 coches....y pueden ir en doble... la limitación es la longitud de los andenes de las estaciones. y Arc del Triomf es problematica.
Euler
N4
N4
Posts: 45
Joined: Monday 09/01/2006 21:32

Post by Euler »

Por eso lo decía precisamente, porque si 4 coches es más o menos la capacidad equivalente para la composición simple de las 447, la composición doble de las 447 será de 8 coches en los Civia, longitud no admitida en algunas estaciones como Arco del Triunfo.
User avatar
Loyster
N5
N5
Posts: 134
Joined: Friday 02/12/2005 13:32
Location: Hospital de Sant Pau - L5

Post by Loyster »

Doncs com a FGC, que 4 cotxes no obrin portes :D
Amant de les 1000
User avatar
Santfeliuenc
N10
N10
Posts: 3520
Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
Location: Sant Andreu de la Barca, BL

Civia

Post by Santfeliuenc »

Hola,

Esto es un escrito aparecido en Vía Libre sobre los Civia, aquí expone que los trenes de esta nueva serie serán deformables, es decir, que se podrán formar composiciones que estarán entre los dos cuatro o cinco coches, con capacidades que van desde los 400 viajeros (178 sentados y 222 de pie), hasta los 609 (308 y 436) en el caso de los cuatro coches y de 757 (277 y 480), en el de los de cinco, adaptándose a los distintos núcleos de cercanías y los diversos períodos horarios de un mismo núcleo.

Para leer el artículo completo... CLICK AQUÍ.

A mi me gusta donde dice...

La nueva plataforma de cercanías ha sido también diseñada con sistemas de conducción de velocidad prefijada, adaptable a conducción automática y con posibilidad también de ser adaptado a circular por ancho internacional.

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
User avatar
Santfeliuenc
N10
N10
Posts: 3520
Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
Location: Sant Andreu de la Barca, BL

Datos del fabricante

Post by Santfeliuenc »

Hola,

Aquí teneis el enlace a un archivo con el dossier del fabricante:

TRENES CIVIA

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”