Al 32, han tornat els 78XX, la 11 torna a ser multicultural, i com heu dit, a la 71 porten 67XX.m.h.t. wrote:Avui s'han dut a terme els últims canvis de cotxeres del pla de reestructuració de sèries. Les línies 41 i 51 han passat de Triangle a Zona Franca (ja ho van fer la 50 i la 55 fa pocs mesos), la 71 ha passat d'Horta a Triangle, i les línies 13, 107 i 125 de Zona Franca a Ponent.
Això respón al pla de TMB per especialitzar Zona Franca en Gas Natural. Des d'avui, aquesta cotxera ja no alberga cap bus de gasoil.
Redistribució de sèries a TMB
Re: Reordenació de sèries a TMB
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Reordenació de sèries a TMB
S'han mogut 24XX d'Horta a Ponent, i 44XX de Zona Franca a Ponent. Sembla que ha estat l'únic transvassament de cotxes.Pau5321 wrote:Sabeu si hi ha hagut material que s'ha mogut? Ho dic perquè llavors Horta s'ha quedat amb menys serveis, i Triangle també, Zona en tindrà ara més amb standard, pero que ho deuen cobrir totes les noves sèries que han arribat.
La 41 ara es cobreix en laborables amb 17XX baixos (ara deu estar quasibé tota la sèrie circulant). Serà interessant veure quins articulats posaran al cap de setmana.
Sí, tots ells assignats a les línies 13, 107, 115 i 125. La 115 també s'ha traspassat de Zona a Ponent, que se'm va oblidar.Pau5321 wrote:I suposo que els cotxes de la serie 4400 que hi havia a Zona han anat a ponent, no?
Salvem l'Estació de França!
Re: Reordenació de sèries a TMB
Gràcies! I els 34xx saps si s'han avistat en linies d'altres cotxeres? Aquesta setmana almenys fins ahir, la 73 només portava 5 articulats, i la resta eren 82xx, que em van dir que era per sustituir els articulats que faltaven perquè se'ls van emportar a una altre cotxeram.h.t. wrote:S'han mogut 24XX d'Horta a Ponent, i 44XX de Zona Franca a Ponent. Sembla que ha estat l'únic transvassament de cotxes.Pau5321 wrote:Sabeu si hi ha hagut material que s'ha mogut? Ho dic perquè llavors Horta s'ha quedat amb menys serveis, i Triangle també, Zona en tindrà ara més amb standard, pero que ho deuen cobrir totes les noves sèries que han arribat.
La 41 ara es cobreix en laborables amb 17XX baixos (ara deu estar quasibé tota la sèrie circulant). Serà interessant veure quins articulats posaran al cap de setmana.
Sí, tots ells assignats a les línies 13, 107, 115 i 125. La 115 també s'ha traspassat de Zona a Ponent, que se'm va oblidar.Pau5321 wrote:I suposo que els cotxes de la serie 4400 que hi havia a Zona han anat a ponent, no?
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Re: Reordenació de sèries a TMB
La 73, en dies laborables, no totes les unitats que tenen a la línia són 34XX, de fet, els articulats són minoria els laborables, cas contrari els Dissabtes i festius, on totes les unitats si porten 34XX o 30XX (tots articulats).pau5321 wrote:Gràcies! I els 34xx saps si s'han avistat en linies d'altres cotxeres? Aquesta setmana almenys fins ahir, la 73 només portava 5 articulats, i la resta eren 82xx, que em van dir que era per sustituir els articulats que faltaven perquè se'ls van emportar a una altre cotxeram.h.t. wrote:S'han mogut 24XX d'Horta a Ponent, i 44XX de Zona Franca a Ponent. Sembla que ha estat l'únic transvassament de cotxes.Pau5321 wrote:Sabeu si hi ha hagut material que s'ha mogut? Ho dic perquè llavors Horta s'ha quedat amb menys serveis, i Triangle també, Zona en tindrà ara més amb standard, pero que ho deuen cobrir totes les noves sèries que han arribat.
La 41 ara es cobreix en laborables amb 17XX baixos (ara deu estar quasibé tota la sèrie circulant). Serà interessant veure quins articulats posaran al cap de setmana.
Sí, tots ells assignats a les línies 13, 107, 115 i 125. La 115 també s'ha traspassat de Zona a Ponent, que se'm va oblidar.Pau5321 wrote:I suposo que els cotxes de la serie 4400 que hi havia a Zona han anat a ponent, no?
I els 82XX són habituals a la 73.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Reordenació de sèries a TMB
Doncs jo vaig anar en el 73 el dimecres i dijous, i el conductor que normalment porta un articulat, estava portant un 82xx, a part de que molts més que portaven articulats cada dia, estaven portant 82xx. Em va comentar el conductor que estaven portant els 82xx perque se'ls havien emportat molts 34xx, els unics articulats que vaig veure (i vaig veure tots els cotxes que portava la linia) van ser: 3009, 3422, 3419 i 3404.Miquel wrote:Sabeu si hi ha hagut material que s'ha mogut? Ho dic perquè
La 73, en dies laborables, no totes les unitats que tenen a la línia són 34XX, de fet, els articulats són minoria els laborables, cas contrari els Dissabtes i festius, on totes les unitats si porten 34XX o 30XX (tots articulats).
I els 82XX són habituals a la 73.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Re: Reordenació de sèries a TMB
Normalment, el mateix conductor, porta un mateix autobús i li hauran canviat el que portava sempre per un 8200, desconec amb exactitud el nombre de 3400 que portava la 73 en feiners, però no crec que fos més d'1/3 del total.pau5321 wrote:Doncs jo vaig anar en el 73 el dimecres i dijous, i el conductor que normalment porta un articulat, estava portant un 82xx, a part de que molts més que portaven articulats cada dia, estaven portant 82xx. Em va comentar el conductor que estaven portant els 82xx perque se'ls havien emportat molts 34xx, els unics articulats que vaig veure (i vaig veure tots els cotxes que portava la linia) van ser: 3009, 3422, 3419 i 3404.Miquel wrote:Sabeu si hi ha hagut material que s'ha mogut? Ho dic perquè
La 73, en dies laborables, no totes les unitats que tenen a la línia són 34XX, de fet, els articulats són minoria els laborables, cas contrari els Dissabtes i festius, on totes les unitats si porten 34XX o 30XX (tots articulats).
I els 82XX són habituals a la 73.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Reordenació de sèries a TMB
Miquel wrote:Normalment, el mateix conductor, porta un mateix autobús i li hauran canviat el que portava sempre per un 8200, desconec amb exactitud el nombre de 3400 que portava la 73 en feiners, però no crec que fos més d'1/3 del total.pau5321 wrote:Doncs jo vaig anar en el 73 el dimecres i dijous, i el conductor que normalment porta un articulat, estava portant un 82xx, a part de que molts més que portaven articulats cada dia, estaven portant 82xx. Em va comentar el conductor que estaven portant els 82xx perque se'ls havien emportat molts 34xx, els unics articulats que vaig veure (i vaig veure tots els cotxes que portava la linia) van ser: 3009, 3422, 3419 i 3404.Miquel wrote:Sabeu si hi ha hagut material que s'ha mogut? Ho dic perquè
La 73, en dies laborables, no totes les unitats que tenen a la línia són 34XX, de fet, els articulats són minoria els laborables, cas contrari els Dissabtes i festius, on totes les unitats si porten 34XX o 30XX (tots articulats).
I els 82XX són habituals a la 73.
Hola:
Normalment, i "salvo error u omisión", els dies feiners i pel matí, van coberts amb articulats els següents torns: 1,4,6,8,14,15,20. últimanent, havien afegit el 17.
Re: Reordenació de sèries a TMB
Per desgràcia, però no se quins moviments hi han hagut, la 76, comença a farcir-se de 7800 i cada cop, es veuen menys 8200.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
92
Ja fa uns dies que veig 78xx al 92, i avui hi he vist més d'un 24xx.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Han passat la serie 2800 a Horta, avui estava la 73 plena de 2800, 2900 i 3400
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
-
- N1
- Posts: 3
- Joined: Sunday 08/01/2012 21:57
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
amb els mercedes-benz 0405n2 0405gn2 castrosua que pasarà amb ells els retiraran sovint?
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Cert, i d'igual manera, no veig rastre de cap 8200.pau5321 wrote:Han passat la serie 2800 a Horta, avui estava la 73 plena de 2800, 2900 i 3400
El 2200 i 2500 per la 27, 31 i 47.
Algú sap si han marxat a una altre cotxera o línia, o finalment, han estat retirats?
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Canvis al 92
Els 92, que fins ara circulaven majoritàriament amb 2200 els feiners, ho fan amb 7900 des de fa uns dies.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- foronda 141
- N8
- Posts: 852
- Joined: Monday 14/08/2006 21:14
- Location: Poblenou
Re: Reordenació de sèries a TMB
Segons es comenta a la web d'en Jose Mora, els 8200 han sigut donats de baixa i es trovan tots al Triangle.
A la primavera arrivarán 25 nous busos amb carroseria Tata Hispano, per sustituir els 2300 i 2500 que quedan.
A la primavera arrivarán 25 nous busos amb carroseria Tata Hispano, per sustituir els 2300 i 2500 que quedan.
Re: Reordenació de sèries a TMB
I els retiren sense dir ni piu , espero que en desin algun.foronda 141 wrote:Segons es comenta a la web d'en Jose Mora, els 8200 han sigut donats de baixa i es trovan tots al Triangle.
A la primavera arrivarán 25 nous busos amb carroseria Tata Hispano, per sustituir els 2300 i 2500 que quedan.
M'hauré d'acomiadar aviat dels 2500, que han estat els "meus" busos durant molts anys.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Reordenació de sèries a TMB
Miquel wrote:I els retiren sense dir ni piu , espero que en desin algun.foronda 141 wrote:Segons es comenta a la web d'en Jose Mora, els 8200 han sigut donats de baixa i es trovan tots al Triangle.
A la primavera arrivarán 25 nous busos amb carroseria Tata Hispano, per sustituir els 2300 i 2500 que quedan.
M'hauré d'acomiadar aviat dels 2500, que han estat els "meus" busos durant molts anys.
hOLA:
Al igual que els 82XX, tambè es troven a la campa de Triangle, alguns 25XX dels mes alts i 6 dels primers 65XX. Dels més antics, només resta a la campa el 8219;els 83XX ja han desparescut
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Reordenació de sèries a TMB
Dubto que en preservin algun, de 82XX, ja que dels exemplars "moderns" emmagatzemats a Triangle es pot deduïr que el criteri per quedar-se amb algun és "per model", prescindint de model de carrosseria i encara més de sèrie.
Per exemple, hi ha el 3500, però cap altre 35XX (tot i que tenien una carrosseria diferent, i de fet la típica era la dels 3501-3571, mentre que el 3500 era únic i per tant atípic i no representatiu de la sèrie, per molt valor que se li pugui donar a ser el primer articulat adquirit per TMB una dècada després dels últims Pegaso 6035A), ni cap 36XX (carrosseria i em sembla que també caixa de canvis diferents, però també el mateix model Mercedes-Benz O405G)
Hi ha un 80XX (ara no recordo quin) de la primera sèrie, amb carrosseria MAN, la qual cosa possiblement descarti la preservació de cap 80XX dels últims, 81XX, 82XX i 83XX (tots ells el mateix model bàsic, tot i que una altra versió i amb carrosseries Castrosua diferents)
Per exemple, hi ha el 3500, però cap altre 35XX (tot i que tenien una carrosseria diferent, i de fet la típica era la dels 3501-3571, mentre que el 3500 era únic i per tant atípic i no representatiu de la sèrie, per molt valor que se li pugui donar a ser el primer articulat adquirit per TMB una dècada després dels últims Pegaso 6035A), ni cap 36XX (carrosseria i em sembla que també caixa de canvis diferents, però també el mateix model Mercedes-Benz O405G)
Hi ha un 80XX (ara no recordo quin) de la primera sèrie, amb carrosseria MAN, la qual cosa possiblement descarti la preservació de cap 80XX dels últims, 81XX, 82XX i 83XX (tots ells el mateix model bàsic, tot i que una altra versió i amb carrosseries Castrosua diferents)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Reordenació de sèries a TMB
Pinta malament la cosa.Fran-Ikarus wrote:Dubto que en preservin algun, de 82XX, ja que dels exemplars "moderns" emmagatzemats a Triangle es pot deduïr que el criteri per quedar-se amb algun és "per model", prescindint de model de carrosseria i encara més de sèrie.
Per exemple, hi ha el 3500, però cap altre 35XX (tot i que tenien una carrosseria diferent, i de fet la típica era la dels 3501-3571, mentre que el 3500 era únic i per tant atípic i no representatiu de la sèrie, per molt valor que se li pugui donar a ser el primer articulat adquirit per TMB una dècada després dels últims Pegaso 6035A), ni cap 36XX (carrosseria i em sembla que també caixa de canvis diferents, però també el mateix model Mercedes-Benz O405G)
Hi ha un 80XX (ara no recordo quin) de la primera sèrie, amb carrosseria MAN, la qual cosa possiblement descarti la preservació de cap 80XX dels últims, 81XX, 82XX i 83XX (tots ells el mateix model bàsic, tot i que una altra versió i amb carrosseries Castrosua diferents)
Per cert, algú sap que ha passat amb els 25XX de numeració baixa?? Se que fa uns anys, van enviar uns pocs a algun lloc, i fins fa poc, crec que eren per la 92.
Se que el 2200 encara hi és (el vaig avistar a la difunta 31 la setmana passada).
Per cert, els 2500 que es passejaven a la 31, han estat recol·locats a altres línies (27, 47, 71 i 73), també és deixa veure algun 2900 per la 76, 2600 per la 27 i 73, 2400 per la 60.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Reordenació de sèries a TMB
Miquel wrote:Pinta malament la cosa.Fran-Ikarus wrote:Dubto que en preservin algun, de 82XX, ja que dels exemplars "moderns" emmagatzemats a Triangle es pot deduïr que el criteri per quedar-se amb algun és "per model", prescindint de model de carrosseria i encara més de sèrie.
Per exemple, hi ha el 3500, però cap altre 35XX (tot i que tenien una carrosseria diferent, i de fet la típica era la dels 3501-3571, mentre que el 3500 era únic i per tant atípic i no representatiu de la sèrie, per molt valor que se li pugui donar a ser el primer articulat adquirit per TMB una dècada després dels últims Pegaso 6035A), ni cap 36XX (carrosseria i em sembla que també caixa de canvis diferents, però també el mateix model Mercedes-Benz O405G)
Hi ha un 80XX (ara no recordo quin) de la primera sèrie, amb carrosseria MAN, la qual cosa possiblement descarti la preservació de cap 80XX dels últims, 81XX, 82XX i 83XX (tots ells el mateix model bàsic, tot i que una altra versió i amb carrosseries Castrosua diferents)
Per cert, algú sap que ha passat amb els 25XX de numeració baixa?? Se que fa uns anys, van enviar uns pocs a algun lloc, i fins fa poc, crec que eren per la 92.
Se que el 2200 encara hi és (el vaig avistar a la difunta 31 la setmana passada).
Per cert, els 2500 que es passejaven a la 31, han estat recol·locats a altres línies (27, 47, 71 i 73), també és deixa veure algun 2900 per la 76, 2600 per la 27 i 73, 2400 per la 60.
hola:
pel que es refereix als 25XX, i si no recordo malament, fins el 2518 estaven a Ponent. El que és un fet, és que els que estaven a Horta han passat a Triangle, però no tots, perquè hi ha uns quants aparcats a la campa de Triangle. El 2519 rodava avui al T-2 de la 40, i el 2520 estava a la 71. Així, ja están més a prop del cementiri (campa).
Algú sap perquè els donen de baixa abans que altres unitats més antigues? Problemes de durabilitat amb la carrosseria? Alguns 65XX dels baixos, p.e 6506, continuen rodant, i són més antics... Per no dir dels 23XX. Potser que la carrosseria Castrosua ha donat millor resultat.
Salutacions
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Reordenació de sèries a TMB
Seria curiós, perquè fa el 2004, durant la visita a TUSGSAL a les I Jornades Autobuseres vam tenir ocasió de parlar amb un veteraníssim mecànic (que havia passat tant per URBAS com per TUSA), i en preguntar-li quins dels molts vehicles que havien passat per les seves mans recomanaria, va respondre sense pensar-s'ho que els Caetano City Gold (en el cas de TUSGSAL, en tenien tant sobre Mercedes-Benz O405N2 com sobre MAN NL222).
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan