Busman wrote:Si només n'has vist un no pots dir que és servida per aquests busos.
Jo de fet no em referia a la línia sinó a aquell moment en concret, que en aquell moment estava servida pel 1321, però gràcies per la correcció
Busman wrote:De fet, és habitual que hi hagi algun d'aquests com a reforç puntual, però la 50 segueix essent servida amb 13XX alts.
Ho sé, però moltíssimes vegades en veig. Jo pensava que ara la línia està servida tant pels 13XX com pels 17XX, perquè com en veig tant d'uns com d'altres... És a dir, que els 17XX diguéssim que no són els "titulars" sinó que són reforços, i els 13XX són els "titulars", no?
És que en veig molts, però pot ser que la sensació que tinc sigui perquè la línia 51 també està servida moltes vegades per aquest model (Iveco GNC). Per cert, ara quins són els titulars de les línies 51 i 76?
Els caps de setmana veig la línia 76 servida amb busos 78XX dels nous (TMB Castrosua) i els dies laborables algun 78XX (TMB Castrosua) però la majoria 79XX (Man). A la línia 51 veig 14XX i 17XX. I això a moltes línies passa. Per exemple, en Guigui diu...
Guigui wrote:Durant les darreres setmanes, s'ha vist de tot al 92: 25xx, 26xx, 29xx, 78xx i 79xx. I no sé si me'n deixo cap.
...És un exemple del que dic, però no tanta varietat...
Quins podríem dir que són els "titulars" de la línia, tant a les línies 50, 51 i 76 o la 92 que diu en Guigui?
EDITO: M'he equivocat de fil, badada meva. Ho sento i a veure si me'l podeu moure al seu lloc