També ha sortit publicat, de manera molt més resumida, a La Vanguardia d´avui (a les pàgines salmó).
La veritat, se´ls nota que estan desesperats per un escó. Però això d´aquí a sota, fa mal. I els pot sortir pitjor del què pensen si la gent se n´adona.
Llegiu i emprenyeu-vos:
Foment impulsa actuacions del Pla de Rodalies de Barcelona
• El Ministeri licita els estudis per a la duplicació de via del tram Arenys de Mar-Blanes i per l'intercanviador de Baricentro de l'àrea de Cerdanyola del Vallès i Barberà del Vallès
• El pressupost conjunt d'aquestes licitacions és de més d'un milió d'euros
Madrid, 14 de novembre del 2011 (Ministeri de Foment).
El Ministeri de Foment ha licitat els contractes de serveis per a la redacció dels estudis per a la duplicació de via del tram Arenys de Mar-Blanes i per l'intercanviador de Baricentro de l'àrea de Cerdanyola del Vallès i Barberà del Vallès, actuacions ambdues incloses en el Pla de Rodalies de Barcelona 2008-2015.
El pressupost conjunt d'aquestes licitacions, publicades el passat dissabte al Butlletí Oficial de l'Estat, ascendeix a més d'un milió d'euros.
Estudi Funcional de duplicació de via del tram Arenys de Mar-Blanes, a la línia Barcelona-Massanet
El pressupost base de licitació d'aquest contracte és de 708.000 euros (IVA inclòs)
L'objecte de l'estudi és analitzar les possibles alternatives per incrementar la capacitat actual del tram Arenys de Mar-Blanes de la línia Barcelona-Massanet (R-1). En l'actualitat, aquest tram, que té una longitud aproximada de 22 km, és de via única i compta amb estació de Rodalies en els municipis d'Arenys de Mar, Canet de Mar, Sant Pol de Mar, Calella, Pineda de Mar, Santa Susanna, Malgrat de Mar i Blanes.
Les alternatives a estudiar es basaran en la duplicació de la via única existent en aquelles zones en què sigui possible, tenint en compte que en bona part del recorregut es travessen zones molt properes al litoral de costa, amb una urbanització molt estesa, on difícilment es disposa de lloc per a la implantació de la segona via. Per això, també es plantejarà l'anàlisi i estudi d'altres possibles solucions que permetin l'increment de la capacitat del tram, mitjançant canvis del traçat actual o altres actuacions singulars.
En l'estudi també s'inclou la reforma de les estacions, així com la millora dels sistemes de senyalització i de les instal·lacions d'electrificació.
Estudi Informatiu del nou intercanviador de Baricentro en l'àrea de Cerdanyola del Vallès i Barberà del Vallès (Barcelona)
La finalitat de l'estudi és analitzar les possibles alternatives per a la implantació d'un intercanviador de Rodalies a l'àrea limítrof dels municipis de Cerdanyola del Vallès i Barberà del Vallès, valorar la seva viabilitat i proposar l'opció o opcions més recomanables definint aquestes amb el nivell tècnic d'un avantprojecte.
El pressupost base de licitació d'aquest contracte és de 354.000 euros.
A la zona d'estudi es troben actualment en servei tres línies de Rodalies: R-4 Sant Vicenç de Calders-Montcada-Manresa, R-7 Barcelona-Sant Andreu-Cerdanyola Universitat i R-8 Martorell-Granollers Centre. Amb el nou intercanviador, s'aconseguirà facilitar els transbordaments entre les línies de Rodalies existents, millorant l'accessibilitat i comoditat dels usuaris.
Es realitzarà un estudi de la ubicació òptima del nou intercanviador i dels seus accessos, dissenyant l'edifici que albergui el futur intercanviador i les seves instal·lacions.
Un cop concretada la proposta o propostes d'actuació, es desenvoluparan amb l'abast necessari perquè puguin servir de base als processos d'informació pública i oficial que estableix la normativa mediambiental i ferroviària.