Clar com vostè no anat mai amb tren fins a Tarragona senta't al terra, que fàcil es fer demagògia en temps de crisis, ja veureu quant entri en servei el AVÉ Girona que us trauran els luxes d'aquesta línia, per que Tarragona i Lleida no poden tindre trens de les unitats 449, que et penses que les províncies de Tarragona i Lleida no lluiten per tindre uns transports públics decents, si et penses que la gent d'aquestes províncies no lluiten t'equivoques noi, no som uns envejosos.César wrote:Cada dia agafo trens regionals a Girona direcció nord i la majoria són trens 447 ...
Els transbordaments a Maçanet-Massanes fan pena i vergonya ...
Que jo sàpiga Girona és l'única capital de les 4 províncies a la que encara no hi arriba l'AVE ...
Els retards són dia si dia també ... mínim 5 a 10 minuts ... el regional de les 8:02 a Girona que baixa a Bcn mai arriba a la hora ... a vegades porta mes de 20 minuts de retard ...
Els preus que paguem per viatjar en un 499 des de Girona fins a Bcn per exemple, són molt superiors els preus del Reg.Exp. Tarragona-Bcn ...
Segueixo ??
A més sembla mentida que a casa nostra hi hagi aquest tipus de enveja.
Si no esteu contents, lluiteu per allò que us sembli just, cony !!
Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Ofuscat o precipitat?
Llegeix els missatges amb més deteniment abans de parlar, si et plau. Gràcies.trensmat wrote:jo no entenc per que Guigui esta encontra d'aquesta solució no ho entenc
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
Tot i que estic d'acord en que el servei a Girona és mil cops millor que a Lleida i Tarragona,tampco penso que la solució passi per posar 449.
EL que cal és que TOTS o quasi tots els trens que passen per Tarragona vaguin en doble composició.Em dóna igual si 470,448 o 449,peró tots en doble,que la majoria van en simple i són llaunes de sardines,fins i tot a les hores puntes i als divendres a la tarda posen trens en simple,i també igualtat de condicions amb la implantació de la devolució express a tota la xarxa de regionals de Catalunya.
EL que cal és que TOTS o quasi tots els trens que passen per Tarragona vaguin en doble composició.Em dóna igual si 470,448 o 449,peró tots en doble,que la majoria van en simple i són llaunes de sardines,fins i tot a les hores puntes i als divendres a la tarda posen trens en simple,i també igualtat de condicions amb la implantació de la devolució express a tota la xarxa de regionals de Catalunya.
Re: Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
+1César wrote:Cada dia agafo trens regionals a Girona direcció nord i la majoria són trens 447 ...
Els transbordaments a Maçanet-Massanes fan pena i vergonya ...
Que jo sàpiga Girona és l'única capital de les 4 províncies a la que encara no hi arriba l'AVE ...
Els retards són dia si dia també ... mínim 5 a 10 minuts ... el regional de les 8:02 a Girona que baixa a Bcn mai arriba a la hora ... a vegades porta mes de 20 minuts de retard ...
Els preus que paguem per viatjar en un 499 des de Girona fins a Bcn per exemple, són molt superiors els preus del Reg.Exp. Tarragona-Bcn ...
Segueixo ??
A més sembla mentida que a casa nostra hi hagi aquest tipus de enveja.
Si no esteu contents, lluiteu per allò que us sembli just, cony !!
Re: Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
Que vols que et digui ... només cal mirar la teva signatura :trensmat wrote:Clar com vostè no anat mai amb tren fins a Tarragona senta't al terra, que fàcil es fer demagògia en temps de crisis, ja veureu quant entri en servei el AVÉ Girona que us trauran els luxes d'aquesta línia, per que Tarragona i Lleida no poden tindre trens de les unitats 449, que et penses que les províncies de Tarragona i Lleida no lluiten per tindre uns transports públics decents, si et penses que la gent d'aquestes províncies no lluiten t'equivoques noi, no som uns envejosos.César wrote:Cada dia agafo trens regionals a Girona direcció nord i la majoria són trens 447 ...
Els transbordaments a Maçanet-Massanes fan pena i vergonya ...
Que jo sàpiga Girona és l'única capital de les 4 províncies a la que encara no hi arriba l'AVE ...
Els retards són dia si dia també ... mínim 5 a 10 minuts ... el regional de les 8:02 a Girona que baixa a Bcn mai arriba a la hora ... a vegades porta mes de 20 minuts de retard ...
Els preus que paguem per viatjar en un 499 des de Girona fins a Bcn per exemple, són molt superiors els preus del Reg.Exp. Tarragona-Bcn ...
Segueixo ??
A més sembla mentida que a casa nostra hi hagi aquest tipus de enveja.
Si no esteu contents, lluiteu per allò que us sembli just, cony !!
"Ha Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona."
Sembla la guerra Madrid-Barcelona-Madrid ... una obsessió en tota la regla.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Com el gag del Polònia (caqueta punxada en un pal)
Deu voler dir que treguin l'Avant i que tanquin definitivament la línia de la Pobla.César wrote:"Ha Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona."
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
Ningú s´ha d´extranyar que caiguin malament les reclamacions del senyors viatgers de Girona. Tothom recorda l´expedient obert a RENFE per que no sé què li passava a l´aire condicionat d´un cotxe.... devien passar molt fred o calor els senyors viatgers d´un dels cotxes d´un dels nous trens 449.... sens dubte un motiu més que suficient per obrir un expedient la Generalitat de Catalunya i sortir a tots els diaris. Segurament també està del tot justificada la queixa continua per que triga el tren no sé quants minuts més que fa no sé quant temps, quan les obres que s´estan fent a la línia (malgrat que no s´inverteix res de res segons alguns...) son brutals, obres que significaran més millores pels senyors viatgers de Girona.... però clar, volem moltes millores però que les obres no ens molestin ni una miqueteta..... per què nosaltres sempre mereixem més.... això sí, que els billets no costin més que no volem pagar..... i si no ens fan cas... muntem el corro de la patata al mig de la via.... total, sabem que els Mossos no vindran......... No ens ha d´extranyar que a d´altres llocs, amb serveis bastant pitjors, no enteguin tot això....
Re: Quanta susceptibilitat
I que té a veure el Sr. Recoder amb el Sr. Nadal, si aquest últim ja no forma part del govern???trensmat wrote:Jo penso que no son teories conspiratives, per que desde que va entrar en funcionament el tren d'alta velocitat a les províncies de Tarragona i de Lleida han tret molts trens, en canvi ha Girona augmentat el numero de trens i per aixo penso que es injust que uns usuaris que van cap a Tortosa tinguin que anar amb uns trens que tenen uns seients de plàstic o que també vagin asseguts al terra, mentres que ha Girona tenen trens de deu vagons amb uns seients mes còmodes que els seients d'unitats 447 i crec que el senyor Recoder tindria que parlar amb el senyor Joaquim Nadal.Guigui wrote:Si aquestes teories conspiratives que ordiu fossin certes, a hores d'ara ja haurien millorat el desgavell horari de Maçanet i els seus enllaços, per posar un exemple.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Advocat del diable
Que uns vulguin fer valer els seus drets i prenguin mesures quan ni tan sols se'ls escolten, ha de ser motiu d'enveja? Doncs que s'espavilin els altres!Toni wrote:Ningú s´ha d´extranyar que caiguin malament les reclamacions del senyors viatgers de Girona. Tothom recorda l´expedient obert a RENFE per que no sé què li passava a l´aire condicionat d´un cotxe.... devien passar molt fred o calor els senyors viatgers d´un dels cotxes d´un dels nous trens 449.... sens dubte un motiu més que suficient per obrir un expedient la Generalitat de Catalunya i sortir a tots els diaris. Segurament també està del tot justificada la queixa continua per que triga el tren no sé quants minuts més que fa no sé quant temps, quan les obres que s´estan fent a la línia (malgrat que no s´inverteix res de res segons alguns...) son brutals, obres que significaran més millores pels senyors viatgers de Girona.... però clar, volem moltes millores però que les obres no ens molestin ni una miqueteta..... per què nosaltres sempre mereixem més.... això sí, que els billets no costin més que no volem pagar..... i si no ens fan cas... muntem el corro de la patata al mig de la via.... total, sabem que els Mossos no vindran......... No ens ha d´extranyar que a d´altres llocs, amb serveis bastant pitjors, no enteguin tot això....
O potser m'he d'empipar amb els suïssos o amb els japonesos perquè tenen un servei que dóna mil voltes al que tenim aquí?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Advocat del diable
Això, això, què passa que aquella gent no inverteix aquí el que inverteixen als seus països? Ja està bé, home!!!Guigui wrote:Que uns vulguin fer valer els seus drets i prenguin mesures quan ni tan sols se'ls escolten, ha de ser motiu d'enveja? Doncs que s'espavilin els altres!Toni wrote:Ningú s´ha d´extranyar que caiguin malament les reclamacions del senyors viatgers de Girona. Tothom recorda l´expedient obert a RENFE per que no sé què li passava a l´aire condicionat d´un cotxe.... devien passar molt fred o calor els senyors viatgers d´un dels cotxes d´un dels nous trens 449.... sens dubte un motiu més que suficient per obrir un expedient la Generalitat de Catalunya i sortir a tots els diaris. Segurament també està del tot justificada la queixa continua per que triga el tren no sé quants minuts més que fa no sé quant temps, quan les obres que s´estan fent a la línia (malgrat que no s´inverteix res de res segons alguns...) son brutals, obres que significaran més millores pels senyors viatgers de Girona.... però clar, volem moltes millores però que les obres no ens molestin ni una miqueteta..... per què nosaltres sempre mereixem més.... això sí, que els billets no costin més que no volem pagar..... i si no ens fan cas... muntem el corro de la patata al mig de la via.... total, sabem que els Mossos no vindran......... No ens ha d´extranyar que a d´altres llocs, amb serveis bastant pitjors, no enteguin tot això....
O potser m'he d'empipar amb els suïssos o amb els japonesos perquè tenen un servei que dóna mil voltes al que tenim aquí?
Re: Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
Evidentment que es molt millor solució que posin trens en doble composició però lo que vull dir es que si no hi ha material que posin alguna 449 en simple com a mínim, no m'he sabut explicar bé.Mako448 wrote:Tot i que estic d'acord en que el servei a Girona és mil cops millor que a Lleida i Tarragona,tampco penso que la solució passi per posar 449.
EL que cal és que TOTS o quasi tots els trens que passen per Tarragona vaguin en doble composició.Em dóna igual si 470,448 o 449,peró tots en doble,que la majoria van en simple i són llaunes de sardines,fins i tot a les hores puntes i als divendres a la tarda posen trens en simple,i també igualtat de condicions amb la implantació de la devolució express a tota la xarxa de regionals de Catalunya.
I bé, cal millores a tot arreu, això està clar. I sobretot lo que caldria es que baixessin els preus per fer que hi hagi més usuaris i més diners ja que haurà més gent que pagui.
Salutacions des de Figueres.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
Per el senyor Guigui que passa no poden tindre lo mateix que Girona, que passa que Tarragona i Lleida ja no son províncies de Catalunya, no es just que una província tingui trens d'última generació i que les altres províncies tingui uns trens que son per rodalies.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Llegeix atentament!
Noi, jo al·lucino. Sembles no haver entès res.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
Que jo sàpiga la majoria de trens que van al sud són 470 i 448R,i aquestes últimes milloren en comoditat respecte a les 449.Jo crec que és viatja millor en un 448R que en un 449.De fet fins i tot penso que alguns MD de Griona haurien d'anar amb 448R,per qué és millorarà en comoditat....trensmat wrote:Per el senyor Guigui que passa no poden tindre lo mateix que Girona, que passa que Tarragona i Lleida ja no son províncies de Catalunya, no es just que una província tingui trens d'última generació i que les altres províncies tingui uns trens que son per rodalies.
Cal dir que en algunes estacions no hi cabrien dobles de 449 com ara Torredembarra o Camarles-Deltebre.Caldria allargar andanes.
Com he dit abans,el problema ve donat que la majoria de trens cap al sud són en simple composició i és una vergonya absoluta.
Re: Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
I Barcelona, amb les rodalies que fan pena? Per cert, sense interrogants, costa entendre...trensmat wrote:Per el senyor Guigui que passa no poden tindre lo mateix que Girona, que passa que Tarragona i Lleida ja no son províncies de Catalunya, no es just que una província tingui trens d'última generació i que les altres províncies tingui uns trens que son per rodalies.
Re: Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
El que hem de tenir clar és que trigarem bastant temps en veure més trens 449 nous per Regionals o sigui que caldria compartir-los crec jo. Jo ficaria algun 470 a Girona i algun 449 a Tarragona. Uns baixaran a la realitat i els altres milloraran una miqueta. Per cert, jo també crec que és més còmode un 448 que un 449.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
El problema del 449 és bàsicament que a la que et descuides vas d'esquena i un 448 el fet de ser un cotxe saló gran fa menys efecte de tancament.Toni wrote:El que hem de tenir clar és que trigarem bastant temps en veure més trens 449 nous per Regionals o sigui que caldria compartir-los crec jo. Jo ficaria algun 470 a Girona i algun 449 a Tarragona. Uns baixaran a la realitat i els altres milloraran una miqueta. Per cert, jo també crec que és més còmode un 448 que un 449.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Re: Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
Usuarios del tren Portbou-Barcelona piden que se les abone el billete si hay retrasos
Los viajeros exigen la 'devolución exprés' porque los trenes llevan un retraso sistemático de diez minutos
Usuarios de los trenes de media distancia de la línea Portbou-Figueres-Girona-Barcelona han pedido a Renfe que abone el precio del billete si los trenes llegan más de diez minutos tarde al destino. En una carta dirigida al director general de Transports i Mobilitat de la Generalitat, Ricard Font, los usuarios denuncian que los retrasos se producen "de manera sistemática" en esta línea.
En este sentido recuerdan que Font les había prometido que la duración del trayecto se iría reduciendo progresivamente hasta llegar a la que tenían los trenes antes de empezar las obras del TAV. Según los usuarios, los trenes llegan entre diez y quince minutos tarde. Actualmente, Renfe sólo devuelve el importe del billete si se superan demoras de veinte minutos.
Según denuncian estos usuarios, los trenes están tardando entre diez y quince minutos más en los dos sentidos del trayecto de la línea que une Portbou con Barcelona. En el escrito enviado, la plataforma de usuarios recuerda que la principal reclamación es poder llegar con puntualidad al destino ya que muchos toman estos trenes para ir a trabajar.
Conflicto entre compañías
Por todo ello, piden a Font que revise con la compañía las condiciones para implantar el retorno 'exprés' del billete en caso de demora. Renfe y los usuarios de la plataforma acordaron hace meses que el precio del billete se devolvería si los trenes llegaban más de 20 minutos tarde. Los usuarios podían dirigirse al revisor y allí mismo se les debía hacer el abono del importe.
Ante los retrasos que la plataforma sostiene que son constantes, los usuarios piden que el abono del billete se haga si los trenes llegan más de diez minutos tarde. En la carta, los usuarios también dejan claro que si los trenes están llegando tarde a causa de un conflicto entre las dos compañías quieren que se aplique "de forma inmediata" las medidas oportunas y abran expedientes a los responsables de esta situación que, según recoge el escrito, "continúa profundizando en la indefensión de los usuarios del transporte público ferroviario".
http://www.lavanguardia.com/local/giron ... llete.html º
Los viajeros exigen la 'devolución exprés' porque los trenes llevan un retraso sistemático de diez minutos
Usuarios de los trenes de media distancia de la línea Portbou-Figueres-Girona-Barcelona han pedido a Renfe que abone el precio del billete si los trenes llegan más de diez minutos tarde al destino. En una carta dirigida al director general de Transports i Mobilitat de la Generalitat, Ricard Font, los usuarios denuncian que los retrasos se producen "de manera sistemática" en esta línea.
En este sentido recuerdan que Font les había prometido que la duración del trayecto se iría reduciendo progresivamente hasta llegar a la que tenían los trenes antes de empezar las obras del TAV. Según los usuarios, los trenes llegan entre diez y quince minutos tarde. Actualmente, Renfe sólo devuelve el importe del billete si se superan demoras de veinte minutos.
Según denuncian estos usuarios, los trenes están tardando entre diez y quince minutos más en los dos sentidos del trayecto de la línea que une Portbou con Barcelona. En el escrito enviado, la plataforma de usuarios recuerda que la principal reclamación es poder llegar con puntualidad al destino ya que muchos toman estos trenes para ir a trabajar.
Conflicto entre compañías
Por todo ello, piden a Font que revise con la compañía las condiciones para implantar el retorno 'exprés' del billete en caso de demora. Renfe y los usuarios de la plataforma acordaron hace meses que el precio del billete se devolvería si los trenes llegaban más de 20 minutos tarde. Los usuarios podían dirigirse al revisor y allí mismo se les debía hacer el abono del importe.
Ante los retrasos que la plataforma sostiene que son constantes, los usuarios piden que el abono del billete se haga si los trenes llegan más de diez minutos tarde. En la carta, los usuarios también dejan claro que si los trenes están llegando tarde a causa de un conflicto entre las dos compañías quieren que se aplique "de forma inmediata" las medidas oportunas y abran expedientes a los responsables de esta situación que, según recoge el escrito, "continúa profundizando en la indefensión de los usuarios del transporte público ferroviario".
http://www.lavanguardia.com/local/giron ... llete.html º
Re: Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
Com que tot això ja és aborrit, sempre la mateixa monserga dels senyorets de Girona, jo prendria ja algunes mesures tendents a satisfer les justíssimes demandes d´aquests maltractats viatgers:Sky wrote:Usuarios del tren Portbou-Barcelona piden que se les abone el billete si hay retrasos
Los viajeros exigen la 'devolución exprés' porque los trenes llevan un retraso sistemático de diez minutos
Usuarios de los trenes de media distancia de la línea Portbou-Figueres-Girona-Barcelona han pedido a Renfe que abone el precio del billete si los trenes llegan más de diez minutos tarde al destino. En una carta dirigida al director general de Transports i Mobilitat de la Generalitat, Ricard Font, los usuarios denuncian que los retrasos se producen "de manera sistemática" en esta línea.
En este sentido recuerdan que Font les había prometido que la duración del trayecto se iría reduciendo progresivamente hasta llegar a la que tenían los trenes antes de empezar las obras del TAV. Según los usuarios, los trenes llegan entre diez y quince minutos tarde. Actualmente, Renfe sólo devuelve el importe del billete si se superan demoras de veinte minutos.
Según denuncian estos usuarios, los trenes están tardando entre diez y quince minutos más en los dos sentidos del trayecto de la línea que une Portbou con Barcelona. En el escrito enviado, la plataforma de usuarios recuerda que la principal reclamación es poder llegar con puntualidad al destino ya que muchos toman estos trenes para ir a trabajar.
Conflicto entre compañías
Por todo ello, piden a Font que revise con la compañía las condiciones para implantar el retorno 'exprés' del billete en caso de demora. Renfe y los usuarios de la plataforma acordaron hace meses que el precio del billete se devolvería si los trenes llegaban más de 20 minutos tarde. Los usuarios podían dirigirse al revisor y allí mismo se les debía hacer el abono del importe.
Ante los retrasos que la plataforma sostiene que son constantes, los usuarios piden que el abono del billete se haga si los trenes llegan más de diez minutos tarde. En la carta, los usuarios también dejan claro que si los trenes están llegando tarde a causa de un conflicto entre las dos compañías quieren que se aplique "de forma inmediata" las medidas oportunas y abran expedientes a los responsables de esta situación que, según recoge el escrito, "continúa profundizando en la indefensión de los usuarios del transporte público ferroviario".
http://www.lavanguardia.com/local/giron ... llete.html º
1) Aturada inmediata de totes les obres que fa l´Estat a la línia (o que no fa segons alguns). Això estalviarà temps i problemes als maltractats trens de Girona, a més d´estalviar una bona quantitat de milions a les nostres butxaques. Això sí, s´ha acabat de demanar inversions...
2) Inici de la compra de trens despampanants a l´alçada de les necessitats del senyors viatgers de Girona (proposo climatitzador individual per estalviar expedients, WI-FI, personal de cabina que ens ofereixi un refresc, sales de reunió....), tot evidentment a càrrec del pressupost de la Generalitat de Catalunya que podrà oferir aquests serveis l´any vinent (per tant cal afanyar-se en anar comprant els trens....).
3) Eliminació dels trens de rodalies que faci falta per tal d´assegurar que els maltractats trens de Girona no tinguin cap problema en entrar a la zona més propera a Barcelona. Tot per que els trens de Girona arribin a l´hora.
4) Subvenció del 90% del billet per qui té les competències al respecte, és a dir, la Generalitat de Catalunya (deixem un 10% per tema d´imatge davant els senyors de negre a càrrec dels maltractats senyors de Girona però si ho veuen malament, es podria treure també).
Amb aquestes mesures, totes en mans de la Generalitat de Catalunya, segur que milloraria bastant el servei als maltractats senyors viatgers de Girona. Realment, quan va a altres països veus que el servei Barcelona - Girona és del tot tercermundista i totalment inacceptable, una vergonya vaja. I els senyors de Tarragona, si tenen dubtes de la legitimitat de les demandes dels maltractats viatgers de Girona, que agafin un dia un 449 lamentable dels que fan el servei i ho vegin ells personalment...
- Ganz
- N7
- Posts: 330
- Joined: Monday 07/05/2012 13:30
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Location: Puigcerdà
Re: Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
Amb franquesa, sóc barceloní i no m'agrada aquesta subtil ironia envers les llògiques demandes dels usuaris ferroviaris gironins.
-Es tracta de saber invertir coherentment amb els recursos disponibles, i no despilfarrar. Crec més llògic econòmica i socialment parlant la quadruplicació de vies Granollers Centre-Castelldefels que la faraònica L9/L10, de la manera en què aquesta fou plantejada en el seu moment i ara en veiem les conseqüències. A excepció del tram Girona-Figueres, on ja sabem que s'ha realitzat obres rellevants, pocs treballs s'han fet a la resta de la línia, moltes vegades afectades directament per una LAV a França. I, certament, el manteniment deixa bastant que desitjar. No només a Girona, sinó a la xarxa en general, exceptuant LGV's.
-A Girona no hi arriben REX, sinó MD's. Tarificació més elevada. És llògic que reclamin, a canvi, un major confort. Les unitats 449 tenen bones prestacions tècniques, però qui les hagi provat en trajectes BCN-Girona, BCN-Portbou, sabrà que hi ha aspectes en què la confortabilitat deixa que desitjar (ex: seients). Més modernitat no implica una millora en el servei necessàriament. A més, tots els serveis regionals van coberts per unitats 447, totalment inadequades per aquest tipus de servei en tots els sentits. I no sempre en doble composició.
En resum: No considero que l'actitud raonable en l'actualitat sia anar en contra dels usuaris gironins perquè estiguin suposadament millor que els de Tarragona, Lleida o Barcelona, sinó que cadascú faci valer els seus drets i soliciti les millores que creguin oportunes.
Salut!
Ganz.
-Es tracta de saber invertir coherentment amb els recursos disponibles, i no despilfarrar. Crec més llògic econòmica i socialment parlant la quadruplicació de vies Granollers Centre-Castelldefels que la faraònica L9/L10, de la manera en què aquesta fou plantejada en el seu moment i ara en veiem les conseqüències. A excepció del tram Girona-Figueres, on ja sabem que s'ha realitzat obres rellevants, pocs treballs s'han fet a la resta de la línia, moltes vegades afectades directament per una LAV a França. I, certament, el manteniment deixa bastant que desitjar. No només a Girona, sinó a la xarxa en general, exceptuant LGV's.
-A Girona no hi arriben REX, sinó MD's. Tarificació més elevada. És llògic que reclamin, a canvi, un major confort. Les unitats 449 tenen bones prestacions tècniques, però qui les hagi provat en trajectes BCN-Girona, BCN-Portbou, sabrà que hi ha aspectes en què la confortabilitat deixa que desitjar (ex: seients). Més modernitat no implica una millora en el servei necessàriament. A més, tots els serveis regionals van coberts per unitats 447, totalment inadequades per aquest tipus de servei en tots els sentits. I no sempre en doble composició.
En resum: No considero que l'actitud raonable en l'actualitat sia anar en contra dels usuaris gironins perquè estiguin suposadament millor que els de Tarragona, Lleida o Barcelona, sinó que cadascú faci valer els seus drets i soliciti les millores que creguin oportunes.
Salut!
Ganz.