Retards, avaries i deficiències a FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Ferry1ac1
N8
N8

Re: Retards, avaries i deficiències a FGC

Post by Ferry1ac1 »

Fa 13 minuts al twitter de FGC anunciaven l'avaria d'una unitat a Peu del Funicular. Ja l'han resolta i l'única incidència que destaquen és un tren amb 10 minuts de retard.
metring
Administrador

Post by metring »

FGC: Tren de la línia S8 (Martorell) amb sortida de Martorell Enllaç a les 22:50h, suprimit x avaria. Disculpeu les molèsties #fgc: 18 minutes. Ampliar
metring
Administrador

Post by metring »

De l'ATM:

En aquests moments hem d'advertir al usuaris de Ferrocarrils de la Generalitat que l'avaria d'un tren a Gràcia està provocant demores puntuals a les sortides de Barcelona de les línies del Vallès d'uns 10 minuts.
Guigui
Administrador

No només les sortides

Post by Guigui »

I també a les entrades. Jo m'hi he trobat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Tinc l'orgull, o no, de dir que jo hi era en el tren causant del retard. Explico. Avui era un dels dies de Jornada de Portes Obertes a la UAB i alguns aspirants a estudiants anàvem, en tren. L'S2 servit amb una 111, va sortir de Plaça Catalunya a vessar, i encara a Provença s'omplí més. Un dels problemes eren les mampares de vidre, ja que algunes persones quedaren atrapades entre la mampara (ja tancada) i el tren (encara obert). Després d'empentes brutals les portes del tren van poder tancar-se completament. En accelerar, el tren de sobte falla, massa pes, li marxa la meitat dels llums i resta aturat a mitja andana. Novament ho intentà i a mig túnel, bé, així fins a cinc vegades, però vam arribar a Gràcia i, on se suposava que baixaria gent, va pujar-ne més, i tornà a l'intent però aquest cop el tren ja ni podia arrencar gairebé, arrencava i als tres segons petava, diverses vegades fins que restà aturat irremeiablement, possiblement el maquinista es posés en contacte amb algú, i la solució va ser arrencar molt lentament, i quan fallés la força al tren, en comptes d'aturar-lo, seguir per inèrcia i arrencar-lo de nou en marxa, així lentament fins que, cinc minuts després vam arribar a Sant Gervasi. Allà ens van fer baixar, i en comptes de donar-nos solucions, només ens feien esperar a l'andana i ens prohibien per megafonia pujar a cap tren. A Sant Gervasi s'aturà un S1, un L6... un altre cap a Reina Elisenda, un S2, un d'Escolar, tots plens excepte el darrer que anava gairebé buit, però amb nens petits. Finalment ja suaven de nosaltres, atrapats en l'estreta andana de Sant Gervasi, i ja cap "S" s'aturava, només enviaren uns revisors per controlar que no ens apropem gaire a la via, seguien passant els trens plens, cap de reforç, i ja aplaudíem al pas de tots ells, i vam haver de pujar a un L6 que ja estava força ple, encabits per la força en una altra 111, i arribar a Muntaner on finalment vam trobar un S2 servit per una 112 per arribar, una hora més tard, a l'Autònoma, on no vam poder assistir a la primera tanda de presentacions.

Pregunta, per quina raó avui, un dia com aquest, previsible aglomeració de tots els anys, ha servit S55 i S1 amb 111? I per com han suat dels afectats, un aplaudiment a Ferrocarrils i la seva gestió d'emergència, ni al Vallès tenen cap mena de cura ja. Alguns L6 anaven força buits, si un d'aquests trens, ens l'haguessin enviat des de Plaça Catalunya buit per poder fer el servei fins a la UAB, dubto que cap viatger de Reina Elisenda es queixés gaire, ja que anaven a menys d'un terç de la capacitat. I 111 cap amunt, i 111 cap avall cap a Terrassa, cap a Sabadell, i les 112 servint l'L6 :plas m'agraden els més antics, no dic que no, però és evident que no tenen tanta capacitat.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

I afegeixo que em vaig sentir japonès, però dels 80, no d'ara, d'aquells que empentaven de debò, i que per aquest servei i per com van suar de tot un tren sencer enllaunat, que deixaren tirat a Sant Gervasi... vaig pagar una barbaritat, jo i tots aquells ciutadans que allà hi erem, vam pagar un bitllet més car que arreu per un servei de... (ara és quan sé que la censura automàtica del FTC actuaria).

Entre cinc companys vam pagar el viatge de tots d'anada i tornada a uns 25,05 €. I per 16 euros o menys i tot, podria llogar un cotxe tot un dia (per exemple, a Pepe Car) i amb 9 euros la benzina, i haguéssim anat tots més còmodes a la UAB. i en comptes d'haver tingut dues hores i mitja de trajecte només d'anada, podrien haver estat, molt més còmodes, ràpids i directes, uns vint minuts. Així volen que agafem transport públic? Surt més a compte llogar un cotxe, i això és un supòsit ja que per exemple, jo hagués anat amb el meu, i només seria la benzina.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
metring
Administrador

Post by metring »

Gràcies per la teva crònica, realment, un "aplaus" als llumeneres que no van preveure el caos.
Guigui
Administrador

Tren de l'L6 s'acaba a Gràcia

Post by Guigui »

FGC: Tren L6 amb sortida a les 14:43h de Pl. Catalunya, suprimit entre Gràcia i R. Elisenda. Disculpeu les molèsties #fgc:
3:01 PM - 13 Feb 12 via twitterfeed

UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Lluita1714 wrote:I afegeixo que em vaig sentir japonès, però dels 80, no d'ara, d'aquells que empentaven de debò, i que per aquest servei i per com van suar de tot un tren sencer enllaunat, que deixaren tirat a Sant Gervasi... vaig pagar una barbaritat, jo i tots aquells ciutadans que allà hi erem, vam pagar un bitllet més car que arreu per un servei de... (ara és quan sé que la censura automàtica del FTC actuaria).

Entre cinc companys vam pagar el viatge de tots d'anada i tornada a uns 25,05 €. I per 16 euros o menys i tot, podria llogar un cotxe tot un dia (per exemple, a Pepe Car) i amb 9 euros la benzina, i haguéssim anat tots més còmodes a la UAB. i en comptes d'haver tingut dues hores i mitja de trajecte només d'anada, podrien haver estat, molt més còmodes, ràpids i directes, uns vint minuts. Així volen que agafem transport públic? Surt més a compte llogar un cotxe, i això és un supòsit ja que per exemple, jo hagués anat amb el meu, i només seria la benzina.
Des de Sant Andreu de la Barca no us hauria anat molt millor pujar amb FGC fins a Martorell i allà amb la R8 fins a l'Autònoma? Mirant bé l'horari és força més ràpid que anar via Barcelona, i des de l'estació de la RENFE disposàveu dels autobusos interns de l'autònoma que són gratuïts.
Guigui
Administrador

Per uns normalitat, per altres un fet noticiable

Post by Guigui »

FGC: Retards puntuals de 5 min a la línia del Vallès per una incidència aliena a FGC ja resolta. Disculpeu les molèsties #fgc:
9:08 AM - 16 Feb 12 via twitterfeed

Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

UT596001 wrote:
Des de Sant Andreu de la Barca no us hauria anat molt millor pujar amb FGC fins a Martorell i allà amb la R8 fins a l'Autònoma? Mirant bé l'horari és força més ràpid que anar via Barcelona, i des de l'estació de la RENFE disposàveu dels autobusos interns de l'autònoma que són gratuïts.
és veritat, el que passa és que anàvem en grup, i sempre hi ha algú que arriba tard. Si haguéssim perdut l'R8 no passava un altre fins... uff i ens hagéssim perdut la primera sessió programada, cosa que passà de totes formes anant en FGC. Diuen que no hi ha demanda a l'R8, però no pot haver demanda d'allò del que no n'hi ha, d'oferta (decent).
metring
Administrador

Post by metring »

Del Twitter de FGC:

FGC: Suprimit tren L6 (R. Elisenda) amb sortida de Pl. Catalunya a les 11:17h. Discupeu les molèsties #fgc: 11 minutes. Ampliar
metring
Administrador

Post by metring »

De Transmet:

En aquests moments hem d'advertir als usuaris dels Ferrocarrils de la Generalitat que una incidència tècnica a l'estació de Gràcia provoca que la línia L6 Reina Elisenda estigui fora de servei. A més l'avaria provoca retards a les línies BCN - Vallès concretament a S1 Terrassa S2 Sabadell S5 Sant Cugat-Rubí i S55 Universitat Autònoma.
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Font: twitter fgc

FGC ‏ @fgc_fgc
Les línies S2 i S55 ja tornen a circular amb normalitat però els trens NO s'aturen a l'estació de la UAB per exigència manifestants. #fgc
metring
Administrador

Post by metring »

Ara els trens s'aturen o no, per exigència dels manifestants? Jo, si ho arribo a saber, m'hagués manifestat a Sitges, perquè els trens anessin a SAA perquè em donava la gana! :twisted:
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Tornem-hi de nou avui

FGC ‏ @fgc_fgc
Entre 8h i les 11:15h els trens S2 i S55 no s'aturaran a l'estació de la UAB x seguretat i x garantir mobilitat dels viatgers en hora punta

fgc_fgc
@polgoide Sí, entre les 8h i 11:15h i pels mateixos motius d'ahir, x amenaça dels estudiants de tallar la línia i deixar gent sense servei
metring
Administrador

Post by metring »

FGC ‏:
Línia Llobregat-Anoia: Els trens circulen amb una freqüència cada 15 minuts entre Pl. Espanya i Martorell en ambdós sentits per avaria.
PoLeTe124
N7
N7
Facebook: pol.bielsa

Post by PoLeTe124 »

Fa 10 minuts:
Línia Llobregat-Anoia: Els trens circulen amb una freqüència cada 15 minuts entre Pl. Espanya i Martorell en ambdós sentits per avaria.

En sentit Pl.Espanya en principi molt no afectarà, ara bé, a partir de l'R5 que surt de Pl.Espanya a les 21.40 es complicarà una mica la cosa, ja que la circulació direcció Martorell passa a tindre freqüències cada 9 minuts aproximadament entre les 22.19 i 0.08 (pas per El Palau)

EDITO: El motiu és per avaria de la catenària a l'estació de Sant Josep, m'imagino que els L8 se suprimiran.
metring
Administrador

Post by metring »

FGC: Servei tallat entre La Pobla de Claramunt i Igualada per un incendi proper a la via
metring
Administrador

Post by metring »

FGC: Es reprèn la circulació entre La Pobla de Claramunt i Igualada. Normalització de la línia R6 #fgc: 11
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”