Fil de presentacions
Re: Fil de presentacions
Gràcies per tot i benvingut al FTC!
Hem presento...
Hem dic Jordi Verdugo i visc a Figueres.
Segurament alguns ja em coneixeran del Flickr (nick jordiver) .
Salut!
Hem dic Jordi Verdugo i visc a Figueres.
Segurament alguns ja em coneixeran del Flickr (nick jordiver) .
Salut!
Salutacions des de Figueres.
-
- N1
Bon dia,
em presento,
soc en Joaquim, aficionat a tot el que es mou, trens, avions, bus, i vaixells. D'aquí el meu registre a aquest fòrum.
Us deixo les direccions de les meves dues pàgines web.
www.shipphotos.es
http://europeanphotobus.net78.net
em presento,
soc en Joaquim, aficionat a tot el que es mou, trens, avions, bus, i vaixells. D'aquí el meu registre a aquest fòrum.
Us deixo les direccions de les meves dues pàgines web.
www.shipphotos.es
http://europeanphotobus.net78.net
Hola, bentrobat.
Ja fa molt temps que us segueixo, sobretot en les obres del metro L9-L10.
Sembla mentida que ens informem més i millor als foros que a través de les institucions.
Bona feina la de tothom.
Ja fa molt temps que us segueixo, sobretot en les obres del metro L9-L10.
Sembla mentida que ens informem més i millor als foros que a través de les institucions.
Bona feina la de tothom.
-
- N1
Hola,bona nit.
Em dic Pere, em vaig registrar ja fa una setmana, però fins ara no he trobat temps per a presentar-me en el fòrum. Fa temps que el vaig seguint, de manera irregular. He vist que heu comentat en varis fils fotos meves que tinc penjades a Flickr. Moltes gràcies pels comentaris. També he vist que heu afegit als enllaços el meu bloc "Notes de transport públic al Barcelonès Nord". Moltes gràcies també per afegir-lo. No intenta ser un bloc ple d'informacions i dades tècniques, sinó una forma de recollir una sèrie de dades i apunts i posar-los a l'abast dels interessats en el tema. Ja ens anirem comunicant per aquí.
Salutacions i bon any a tothom.
Em dic Pere, em vaig registrar ja fa una setmana, però fins ara no he trobat temps per a presentar-me en el fòrum. Fa temps que el vaig seguint, de manera irregular. He vist que heu comentat en varis fils fotos meves que tinc penjades a Flickr. Moltes gràcies pels comentaris. També he vist que heu afegit als enllaços el meu bloc "Notes de transport públic al Barcelonès Nord". Moltes gràcies també per afegir-lo. No intenta ser un bloc ple d'informacions i dades tècniques, sinó una forma de recollir una sèrie de dades i apunts i posar-los a l'abast dels interessats en el tema. Ja ens anirem comunicant per aquí.
Moltes gràcies per registrar-te al Fòrum! Ens encanten les teves fotografies, és com si tinguessis un gran arxiu històric!!chausson bs wrote:Hola,bona nit.
Bon dia, acabo d'incoporar-me a aquest Fòrum que em sembla molt interessant, donat el tema que es toca, força sensible i important en la nostra societat.
Ens veiem per aquí.
Per cert, com ho haig de fer per piular al Tweeter ???
Salut.
Ens veiem per aquí.
Per cert, com ho haig de fer per piular al Tweeter ???
Salut.
Hola em dic Albert, molts potser ya coneixeu el meu nick d'altres foros y es un plaer esta en un de molt proper.
Salutacions a tots els foraires!!!
Salutacions a tots els foraires!!!
Hola a tots,
Em dic Albert, m'agrada seguir tot el referent en temes de transport públic, i encara que no en sóc usuari, un indignat més respecte al tracte de la línia de La Pobla per part d'FGC.
Salutacions cordials a tothom
Em dic Albert, m'agrada seguir tot el referent en temes de transport públic, i encara que no en sóc usuari, un indignat més respecte al tracte de la línia de La Pobla per part d'FGC.
Salutacions cordials a tothom
- raulitinbcn
- N8
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
Hola, soc nou. M'agrada tot el tema dels trens I sobre tot les senyals i semafors de fgc I adif. Tambe m'interessa la linea d'Fgc de la Pobla, I l'aeri d'Esparraguera. Pero visc a Barcelona. També les cues de maniobra de TMB i els mapes de vies
Last edited by raulitinbcn on Thursday 12/07/2012 12:02, edited 1 time in total.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Adolescent barceloní
- N9
Una mica tard ja perquè porto ja prop d'un mes al FTC, però em presento.
Hola a tothom! Em dic Juanjo Rubio. El meu nom d'usuari no és per casualitat: tinc 14 anys. Tot i ser encara un "nen" intentaré donar-vos tot el que sé i us discutiré coses que em sembla que són incorrectes. Això sí, seré adolescent però tinc un compte a la Viquipèdia i un web a Google Sites. Porto molt de temps entrant al web com a visitant, i finalment em vaig decidir a fer-me el compte.
Espero gaudir de l'FTC, i espero que la crisi i totes aquestes parafernàlies no us afectin.
El meu web és http://sites.google.com/site/latevatele/
Hola a tothom! Em dic Juanjo Rubio. El meu nom d'usuari no és per casualitat: tinc 14 anys. Tot i ser encara un "nen" intentaré donar-vos tot el que sé i us discutiré coses que em sembla que són incorrectes. Això sí, seré adolescent però tinc un compte a la Viquipèdia i un web a Google Sites. Porto molt de temps entrant al web com a visitant, i finalment em vaig decidir a fer-me el compte.
Espero gaudir de l'FTC, i espero que la crisi i totes aquestes parafernàlies no us afectin.
El meu web és http://sites.google.com/site/latevatele/
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
-
- N8
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Hola a tothom.
Tot i que fa mesos que segueixo aquest web, al final m'he inscrit.
Em dic Josep Maria i sóc de Manresa.
Faig servir habitualment els serveis R5, d'FGC, i R4-R1, de RENFE.
Fins ara
Tot i que fa mesos que segueixo aquest web, al final m'he inscrit.
Em dic Josep Maria i sóc de Manresa.
Faig servir habitualment els serveis R5, d'FGC, i R4-R1, de RENFE.
Fins ara
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Hola a tots,
El meu nom és Carlos, ja fa més d'un any que us llegeixo i finalment m'he registrat per si alguna vegada pogués afegir informació valuosa, com molts esteu acostumats a fer.
Natural de Navàs, vivint a Rubí, em desplaço a diari a per la S1 a Terrassa, ansiós de poder utilitzar les 3 estacions que sembla que mai s'acabaran. Així doncs, un dels fils el qual intentaré que tregui foc serà el del perllongament dels FGC a Terrassa.
Salutacions,
Carlos
El meu nom és Carlos, ja fa més d'un any que us llegeixo i finalment m'he registrat per si alguna vegada pogués afegir informació valuosa, com molts esteu acostumats a fer.
Natural de Navàs, vivint a Rubí, em desplaço a diari a per la S1 a Terrassa, ansiós de poder utilitzar les 3 estacions que sembla que mai s'acabaran. Així doncs, un dels fils el qual intentaré que tregui foc serà el del perllongament dels FGC a Terrassa.
Salutacions,
Carlos
Hola a tots,
Be potser alguns dels membres antics em recordareu, vaig estar força actiu al forum fins fa cosa d'un any i mig.
A veure si ara puc tornar a agafar l'habit de comentar els posts
Be potser alguns dels membres antics em recordareu, vaig estar força actiu al forum fins fa cosa d'un any i mig.
A veure si ara puc tornar a agafar l'habit de comentar els posts
-
- N1
Hola a tothom, em dic Edu, sóc de Barcelona i algu em coneix d'altres foros, on el meu nick es avantEdu, bueno resumint-me una miqueta, tinc 17 anys i soc fanatic dels trens i dels bussos, en especial del 1083 de TMB, per aixo el meu nick.
Bueno espero fer amics i passar una bona estona parlant de lo que mes m'agrada.
Salut i transport public!!!
Hola a tothom,
El meu nom és Enric, tinc 22 anys, visc a cavall entre Barcelona i el Pirineu, soc un fanàtic de diversos tipus de transport: trens, autobusos, avions, metro, funiculars, cremalleres,... Després de llegir el forum des de gairebé els seus inicis, per fi he decidit registrar-me i passar formar part d'aquesta comunitat d'aficionats al transport amb la qual em sento plenament identificat. Espero poder aprendre molt de les vostres explicacions i poder aportar el meu granet de sorra quan sigui necessari.
El meu nom és Enric, tinc 22 anys, visc a cavall entre Barcelona i el Pirineu, soc un fanàtic de diversos tipus de transport: trens, autobusos, avions, metro, funiculars, cremalleres,... Després de llegir el forum des de gairebé els seus inicis, per fi he decidit registrar-me i passar formar part d'aquesta comunitat d'aficionats al transport amb la qual em sento plenament identificat. Espero poder aprendre molt de les vostres explicacions i poder aportar el meu granet de sorra quan sigui necessari.
Volem un museu del transport a Barcelona!!!
- Adolescent barceloní
- N9
A tu t'he vist a El Rincón del Autobús. No m'equivoco, oi?Versus1083 wrote:Hola a tothom, em dic Edu, sóc de Barcelona i algu em coneix d'altres foros, on el meu nick es avantEdu, bueno resumint-me una miqueta, tinc 17 anys i soc fanatic dels trens i dels bussos, en especial del 1083 de TMB, per aixo el meu nick.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Hola, fa poc que m'he registrat i bé doncs estaré navegant pel forum i per parlar d'alguna cosa. M'agrada el CEDETI o 445. Tinc un compte de Flickr. Si algú em vol contactar pot per alstomky@yahoo.es I, visc a Gramenet del Besòs (o Santa Coloma de Gramenet). I si voleu parlar pel messenger podeu per alstommetropolis@hotmail.com
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Hola nois, soc en Daicon de Barcelona. Un apasionat del trens. Espero apendre de tots vosaltres i tindre un vona estada.
Salutacions
Salutacions
Salutacions a tothom.
Potser tinc un perfil força diferent a la majoria, ja que no sóc un malalt dels vehicles, sinó de la correcta i eficaç informació a l'usuari, tant escrita com oral, i especialment pel que fa a l'ús de la llengua catalana.
Espero compartir amb vosaltres experiències i reflexions sobre això, des de Vic.
Salut i transport públic en català!
Potser tinc un perfil força diferent a la majoria, ja que no sóc un malalt dels vehicles, sinó de la correcta i eficaç informació a l'usuari, tant escrita com oral, i especialment pel que fa a l'ús de la llengua catalana.
Espero compartir amb vosaltres experiències i reflexions sobre això, des de Vic.
Salut i transport públic en català!