Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
User avatar
Sagrerenc
N9
N9
Posts: 1479
Joined: Tuesday 22/12/2009 16:17
Location: T2 / RER C / Métro ligne 12

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by Sagrerenc »

metring wrote:Para acceder al Hospital de Sant Pau se entiende que determinados colectivos de avanzada edad y de movilidad reducida les resultará mucho más cómodo el autobús que no el metro a pesar de que éste disponga de ascensores.
Que algú m'expliqui com una PMR pot anar de Sant Andreu a Guinardó|Hospital de Sant Pau... Crec que ni Maragall, ni Urquinaona ni Verdaguer estan adaptades a PMR. L'altra opció seria baixar a Sant Pau|Dos de Maig, però cal salvar un desnivell de 30 metres: només apte per a escaladors.
Last edited by Sagrerenc on Saturday 14/01/2012 13:01, edited 1 time in total.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by victorcasta »

Sagrerenc wrote:
metring wrote:Para acceder al Hospital de Sant Pau se entiende que determinados colectivos de avanzada edad y de movilidad reducida les resultará mucho más cómodo el autobús que no el metro a pesar de que éste disponga de ascensores.
Que algú m'expliqui com una PMR pot anar de Sant Andreu a Guinardó|Hospital de Sant Pau...
En metro impossible perquè cap estació de l'L4 està adaptada...
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Estacions L4 adaptades a PMR

Post by Guigui »

victorcasta wrote:En metro impossible perquè cap estació de l'L4 està adaptada...
Cap no, però no pas les que caldrien en el cas que ens ocupa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Estacions L4 adaptades a PMR

Post by victorcasta »

Guigui wrote:
victorcasta wrote:En metro impossible perquè cap estació de l'L4 està adaptada...
Cap no, però no pas les que caldrien en el cas que ens ocupa.
No n'hi ha cap, perquè el desnivell entre el tren i l'andana no s'ha arreglat ni en les estacions remodelades.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

PMR a l'L4

Post by Guigui »

Ni a Maresme-Fòrum?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by Fran-Ikarus »

La Pau L4 no està adaptada?

L1 Sant Andreu->Clot, L2 Clot->La Pau, L4 La Pau->Guinardó|Hospital de Sant Pau

(sí, sí, una bogeria, completament d'acord)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by victorcasta »

El Maresme | Fòrum tampoc ho estava. A menys que durant els últims mesos hagin incorporat rampes metàliques, el pis del tren està per sobre del nivell de l'andana.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Back to topic!

Post by Guigui »

Bé, aclarit el dubte de la gimcana alternativa per als usuaris del trajecte St. Andreu-Hospital de St. Pau, tornem al tema.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by metring »

Sagrerenc wrote:
metring wrote:Para acceder al Hospital de Sant Pau se entiende que determinados colectivos de avanzada edad y de movilidad reducida les resultará mucho más cómodo el autobús que no el metro a pesar de que éste disponga de ascensores.
Que algú m'expliqui com una PMR pot anar de Sant Andreu a Guinardó|Hospital de Sant Pau... Crec que ni Maragall, ni Urquinaona ni Verdaguer estan adaptades a PMR. L'altra opció seria baixar a Sant Pau|Dos de Maig, però cal salvar un desnivell de 30 metres: només apte per a escaladors.
Exacte, cap de les tres està adaptada. A veure si pensen abans de retallar!
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by Fran-Ikarus »

Potser hagin "pensat" que, si perdies un 35, trigaves el mateix o menys amb la "gimcana" de Metro, que esperant el següent (lapidari)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by Ecomobisostrans »

TMB wrote: - Línia 105 (El Prat - Aeroport): registra una demanda escassa, de l'ordre de 100 viatgers/dia; per això té molt baixa cobertura, el 8,5%, i absorbeix una subvenció de 6,40 euros per validació; el trajecte es pot fer amb les línies 46 i 65
Bona alternativa, si senyor! Agafar el 46 de l'Aeroport fins a Bellvitge i allà el 65 fins al Prat! >:( Tot per no mencionar una línia d'una altra empresa que és l'alternativa de debò.
Last edited by Ecomobisostrans on Sunday 15/01/2012 21:17, edited 2 times in total.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by Ecomobisostrans »

m.h.t. wrote:ACCIONS EN DEFENSA DE LA XARXA DE TRANSPORT PÚBLIC
La Bordeta es mobilitza pel bus que va al centre el diumenge


Hi han solucion fàcils i gratuïtes o molt barates (encara que serien més fàcils si tornessin a deixar el C/Gavà amb doble sentit, almenys pel bus):

Pel 91:
-Prolongar el 141 fins La Bordeta. Inclus això es podria fer cada dia i treure el 91 amb el seu recorregut surrealista, passant els vehicles del 91 al 141, el troç Pl.Catalunya-Bordeta quedaria amb una freqüècia similar a la que te ara el 91, i la resta del 141 milloraria.


Pel 115:
-El 109 els dies festius es podria convertir en 108 i fer Zona Franca-Est.Sants per La Bordeta (inclús tenint el final al CAP NUMANCIA)
User avatar
bitxofo
N7
N7
Posts: 381
Joined: Friday 17/02/2006 19:46
Location: BCN
Contact:

Re: Informació ampliable

Post by bitxofo »

Guigui wrote:Ja posats, de la mateixa manera que indiquen ràtios de cobertura i subvenció per validació, també podrien fer una relació per àrea de responsabilitat de cada directiu, amb comptes de guanys i pèrdues.
Aquí tens un article prou revelador...
http://www.8tv.cat/8aldia/videos/invest ... va-de-tmb/
Visca el metro!!
User avatar
bitxofo
N7
N7
Posts: 381
Joined: Friday 17/02/2006 19:46
Location: BCN
Contact:

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by bitxofo »

Ecomobisostrans wrote:
TMB wrote: - Línia 105 (El Prat - Aeroport): registra una demanda escassa, de l'ordre de 100 viatgers/dia; per això té molt baixa cobertura, el 8,5%, i absorbeix una subvenció de 6,40 euros per validació; el trajecte es pot fer amb les línies 46 i 65
Bona alternativa, si senyor! Agafar el 46 de l'Aeroport fins a Bellvitge i allà el 65 fins al Prat! >:( Tot per no mencionar una línia d'una altra empresa que és l'alternativa de debò.
L'alternativa és el bus PR1 cada 30 minuts, però TMB no ho dirà perquè és un bus d'una altra companyia...
:P
Visca el metro!!
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by Ecomobisostrans »

Hi ha altres mesures que haurien sigut més efectives per reduir costos que deixar un munt de barris sense transport en diumenge, per exemple:

-D'octubre a abril el 64 podria acabar al Paral·lel, amb el 59, 57-157, 36, 17, etc. es cobreix prou be el Pg. Colom i la Barceloneta, a l'hivern no hi va tanta gent.

-Els diumenges el 74 es podria transformar en 174 i a partir de Mª Cristina seguir a Sants suplint el 70. No caldria posar més torns i es donaria servei a una zona que ho necessita i no a Zona Universitaria que te un munt de busos i el tramvia.

-Algunes línies molt llargues podrien ser express, per exemple el L94 i L95: Pl.Catalunya, Pl.Universitat, Pl.Espanya, Magoria, Gran Via2, Ikea, Hospital de Bellvitge, i d'allà ja totes (i fins i tot alguna mes de Baixbus, p.ex. dels parells L70-L72, L80-L81 i L86-L87 una de cada que faci totes les parades i l'altra express. I el 46 directe de Pl.Espanya a Hospital de Bellvitge.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by Fran-Ikarus »

L'Associació de Veïns té previst reunir-se dimecres 1 de febrer, a les 19 h. (C/. Balari i Jubany 14, junt Pl. Orfila) per tractar sobre la supressió del pas per Sant Andreu de les línies B20 i B22, i també sobre la supressió de la 35. Convida a tots els interessats a assistir-hi.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by Ecomobisostrans »

Una altra millora que estalviaria torns (o mantenint els mateixos milloraria la freqüència de les línies:

Intercanviar part del recorregut del 39 i el 55, de la següent manera:

El 39 pujar i baixar recte per Pg. St.Joan, i el 55 des pujar per Roger de Llúria-Rosselló-Pg.St.Joan (o si es pot encara millor per Pg.Gracia, Gran de Gracia i Trav.Gracia) i baixar per Providencia-Torrent de l'Olla-Pau Claris
User avatar
m.h.t.
N9
N9
Posts: 2223
Joined: Sunday 30/08/2009 17:37
Location: Badalona

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by m.h.t. »

Fran-Ikarus wrote:L'Associació de Veïns té previst reunir-se dimecres 1 de febrer, a les 19 h. (C/. Balari i Jubany 14, junt Pl. Orfila) per tractar sobre la supressió del pas per Sant Andreu de les línies B20 i B22, i també sobre la supressió de la 35. Convida a tots els interessats a assistir-hi.
Segons va informar en Miquel a Autobuses BCN, aquesta reunió finalment va tenir lloc el passat dilluns dia 6. :? Algú ens pot fer cinc cèntims de com va anar i si es va aconseguir una proposta ferma? :roll:
Salvem l'Estació de França!
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by Ecomobisostrans »

Igual que s'ha fet a Badalona/Sta.Coloma s'hauria de fer a St.Andreu/Bon Pastor, com que ha arribat el metro reestructurar els autobusos i optimitzar recorreguts, per exemple:

11: Suprimir
26: Desde Pont del Treball seguir per Bda.Sagrera, Felip II Arnau d'Oms Pg:valldaura, Llucmajor i Roquetes (Tornada per Pg.Andreu Nin, Felip II i Garcilaso)
33: Prolongar fins a Bon Pastor
42: Ampliar frequencia
73: Deixar de fer la volta per Bon Pastor.
132: La meitat Prolongar per Pg.Torras i Bages, Pg. potosí i final al metro de Can Peixauet, l'altra meitat prolongar a Trinitat Vella (amb el nº 133)
B23: Ampliar frequencia (O prolongar B2 fins St.Andreu Comtal)

Pràcticament amb la mateixa quantitat de vehicles hi hauria un servei mes directe i concentrat allà on fa més falta.
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by Busman »

Ecomobisostrans wrote: Pel 91:
-Prolongar el 141 fins La Bordeta. Inclus això es podria fer cada dia i treure el 91 amb el seu recorregut surrealista, passant els vehicles del 91 al 141, el troç Pl.Catalunya-Bordeta quedaria amb una freqüècia similar a la que te ara el 91, i la resta del 141 milloraria.
Jo aquesta te la compro, fa temps que jo mateix ho havia pensat. Si algun dia escrius a l'ATM amb aquesta proposta, compta amb la meva signatura.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”