Que algú m'expliqui com una PMR pot anar de Sant Andreu a Guinardó|Hospital de Sant Pau... Crec que ni Maragall, ni Urquinaona ni Verdaguer estan adaptades a PMR. L'altra opció seria baixar a Sant Pau|Dos de Maig, però cal salvar un desnivell de 30 metres: només apte per a escaladors.metring wrote:Para acceder al Hospital de Sant Pau se entiende que determinados colectivos de avanzada edad y de movilidad reducida les resultará mucho más cómodo el autobús que no el metro a pesar de que éste disponga de ascensores.
Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Last edited by Sagrerenc on Saturday 14/01/2012 13:01, edited 1 time in total.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
En metro impossible perquè cap estació de l'L4 està adaptada...Sagrerenc wrote:Que algú m'expliqui com una PMR pot anar de Sant Andreu a Guinardó|Hospital de Sant Pau...metring wrote:Para acceder al Hospital de Sant Pau se entiende que determinados colectivos de avanzada edad y de movilidad reducida les resultará mucho más cómodo el autobús que no el metro a pesar de que éste disponga de ascensores.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Estacions L4 adaptades a PMR
Cap no, però no pas les que caldrien en el cas que ens ocupa.victorcasta wrote:En metro impossible perquè cap estació de l'L4 està adaptada...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Estacions L4 adaptades a PMR
No n'hi ha cap, perquè el desnivell entre el tren i l'andana no s'ha arreglat ni en les estacions remodelades.Guigui wrote:Cap no, però no pas les que caldrien en el cas que ens ocupa.victorcasta wrote:En metro impossible perquè cap estació de l'L4 està adaptada...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
PMR a l'L4
Ni a Maresme-Fòrum?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
La Pau L4 no està adaptada?
L1 Sant Andreu->Clot, L2 Clot->La Pau, L4 La Pau->Guinardó|Hospital de Sant Pau
(sí, sí, una bogeria, completament d'acord)
L1 Sant Andreu->Clot, L2 Clot->La Pau, L4 La Pau->Guinardó|Hospital de Sant Pau
(sí, sí, una bogeria, completament d'acord)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
El Maresme | Fòrum tampoc ho estava. A menys que durant els últims mesos hagin incorporat rampes metàliques, el pis del tren està per sobre del nivell de l'andana.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Back to topic!
Bé, aclarit el dubte de la gimcana alternativa per als usuaris del trajecte St. Andreu-Hospital de St. Pau, tornem al tema.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Exacte, cap de les tres està adaptada. A veure si pensen abans de retallar!Sagrerenc wrote:Que algú m'expliqui com una PMR pot anar de Sant Andreu a Guinardó|Hospital de Sant Pau... Crec que ni Maragall, ni Urquinaona ni Verdaguer estan adaptades a PMR. L'altra opció seria baixar a Sant Pau|Dos de Maig, però cal salvar un desnivell de 30 metres: només apte per a escaladors.metring wrote:Para acceder al Hospital de Sant Pau se entiende que determinados colectivos de avanzada edad y de movilidad reducida les resultará mucho más cómodo el autobús que no el metro a pesar de que éste disponga de ascensores.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Potser hagin "pensat" que, si perdies un 35, trigaves el mateix o menys amb la "gimcana" de Metro, que esperant el següent (lapidari)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Bona alternativa, si senyor! Agafar el 46 de l'Aeroport fins a Bellvitge i allà el 65 fins al Prat! Tot per no mencionar una línia d'una altra empresa que és l'alternativa de debò.TMB wrote: - Línia 105 (El Prat - Aeroport): registra una demanda escassa, de l'ordre de 100 viatgers/dia; per això té molt baixa cobertura, el 8,5%, i absorbeix una subvenció de 6,40 euros per validació; el trajecte es pot fer amb les línies 46 i 65
Last edited by Ecomobisostrans on Sunday 15/01/2012 21:17, edited 2 times in total.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
m.h.t. wrote:ACCIONS EN DEFENSA DE LA XARXA DE TRANSPORT PÚBLIC
La Bordeta es mobilitza pel bus que va al centre el diumenge
Hi han solucion fàcils i gratuïtes o molt barates (encara que serien més fàcils si tornessin a deixar el C/Gavà amb doble sentit, almenys pel bus):
Pel 91:
-Prolongar el 141 fins La Bordeta. Inclus això es podria fer cada dia i treure el 91 amb el seu recorregut surrealista, passant els vehicles del 91 al 141, el troç Pl.Catalunya-Bordeta quedaria amb una freqüècia similar a la que te ara el 91, i la resta del 141 milloraria.
Pel 115:
-El 109 els dies festius es podria convertir en 108 i fer Zona Franca-Est.Sants per La Bordeta (inclús tenint el final al CAP NUMANCIA)
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Informació ampliable
Aquí tens un article prou revelador...Guigui wrote:Ja posats, de la mateixa manera que indiquen ràtios de cobertura i subvenció per validació, també podrien fer una relació per àrea de responsabilitat de cada directiu, amb comptes de guanys i pèrdues.
http://www.8tv.cat/8aldia/videos/invest ... va-de-tmb/
Visca el metro!!
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
L'alternativa és el bus PR1 cada 30 minuts, però TMB no ho dirà perquè és un bus d'una altra companyia...Ecomobisostrans wrote:Bona alternativa, si senyor! Agafar el 46 de l'Aeroport fins a Bellvitge i allà el 65 fins al Prat! Tot per no mencionar una línia d'una altra empresa que és l'alternativa de debò.TMB wrote: - Línia 105 (El Prat - Aeroport): registra una demanda escassa, de l'ordre de 100 viatgers/dia; per això té molt baixa cobertura, el 8,5%, i absorbeix una subvenció de 6,40 euros per validació; el trajecte es pot fer amb les línies 46 i 65
Visca el metro!!
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Hi ha altres mesures que haurien sigut més efectives per reduir costos que deixar un munt de barris sense transport en diumenge, per exemple:
-D'octubre a abril el 64 podria acabar al Paral·lel, amb el 59, 57-157, 36, 17, etc. es cobreix prou be el Pg. Colom i la Barceloneta, a l'hivern no hi va tanta gent.
-Els diumenges el 74 es podria transformar en 174 i a partir de Mª Cristina seguir a Sants suplint el 70. No caldria posar més torns i es donaria servei a una zona que ho necessita i no a Zona Universitaria que te un munt de busos i el tramvia.
-Algunes línies molt llargues podrien ser express, per exemple el L94 i L95: Pl.Catalunya, Pl.Universitat, Pl.Espanya, Magoria, Gran Via2, Ikea, Hospital de Bellvitge, i d'allà ja totes (i fins i tot alguna mes de Baixbus, p.ex. dels parells L70-L72, L80-L81 i L86-L87 una de cada que faci totes les parades i l'altra express. I el 46 directe de Pl.Espanya a Hospital de Bellvitge.
-D'octubre a abril el 64 podria acabar al Paral·lel, amb el 59, 57-157, 36, 17, etc. es cobreix prou be el Pg. Colom i la Barceloneta, a l'hivern no hi va tanta gent.
-Els diumenges el 74 es podria transformar en 174 i a partir de Mª Cristina seguir a Sants suplint el 70. No caldria posar més torns i es donaria servei a una zona que ho necessita i no a Zona Universitaria que te un munt de busos i el tramvia.
-Algunes línies molt llargues podrien ser express, per exemple el L94 i L95: Pl.Catalunya, Pl.Universitat, Pl.Espanya, Magoria, Gran Via2, Ikea, Hospital de Bellvitge, i d'allà ja totes (i fins i tot alguna mes de Baixbus, p.ex. dels parells L70-L72, L80-L81 i L86-L87 una de cada que faci totes les parades i l'altra express. I el 46 directe de Pl.Espanya a Hospital de Bellvitge.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
L'Associació de Veïns té previst reunir-se dimecres 1 de febrer, a les 19 h. (C/. Balari i Jubany 14, junt Pl. Orfila) per tractar sobre la supressió del pas per Sant Andreu de les línies B20 i B22, i també sobre la supressió de la 35. Convida a tots els interessats a assistir-hi.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Una altra millora que estalviaria torns (o mantenint els mateixos milloraria la freqüència de les línies:
Intercanviar part del recorregut del 39 i el 55, de la següent manera:
El 39 pujar i baixar recte per Pg. St.Joan, i el 55 des pujar per Roger de Llúria-Rosselló-Pg.St.Joan (o si es pot encara millor per Pg.Gracia, Gran de Gracia i Trav.Gracia) i baixar per Providencia-Torrent de l'Olla-Pau Claris
Intercanviar part del recorregut del 39 i el 55, de la següent manera:
El 39 pujar i baixar recte per Pg. St.Joan, i el 55 des pujar per Roger de Llúria-Rosselló-Pg.St.Joan (o si es pot encara millor per Pg.Gracia, Gran de Gracia i Trav.Gracia) i baixar per Providencia-Torrent de l'Olla-Pau Claris
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Segons va informar en Miquel a Autobuses BCN, aquesta reunió finalment va tenir lloc el passat dilluns dia 6. Algú ens pot fer cinc cèntims de com va anar i si es va aconseguir una proposta ferma?Fran-Ikarus wrote:L'Associació de Veïns té previst reunir-se dimecres 1 de febrer, a les 19 h. (C/. Balari i Jubany 14, junt Pl. Orfila) per tractar sobre la supressió del pas per Sant Andreu de les línies B20 i B22, i també sobre la supressió de la 35. Convida a tots els interessats a assistir-hi.
Salvem l'Estació de França!
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Igual que s'ha fet a Badalona/Sta.Coloma s'hauria de fer a St.Andreu/Bon Pastor, com que ha arribat el metro reestructurar els autobusos i optimitzar recorreguts, per exemple:
11: Suprimir
26: Desde Pont del Treball seguir per Bda.Sagrera, Felip II Arnau d'Oms Pg:valldaura, Llucmajor i Roquetes (Tornada per Pg.Andreu Nin, Felip II i Garcilaso)
33: Prolongar fins a Bon Pastor
42: Ampliar frequencia
73: Deixar de fer la volta per Bon Pastor.
132: La meitat Prolongar per Pg.Torras i Bages, Pg. potosí i final al metro de Can Peixauet, l'altra meitat prolongar a Trinitat Vella (amb el nº 133)
B23: Ampliar frequencia (O prolongar B2 fins St.Andreu Comtal)
Pràcticament amb la mateixa quantitat de vehicles hi hauria un servei mes directe i concentrat allà on fa més falta.
11: Suprimir
26: Desde Pont del Treball seguir per Bda.Sagrera, Felip II Arnau d'Oms Pg:valldaura, Llucmajor i Roquetes (Tornada per Pg.Andreu Nin, Felip II i Garcilaso)
33: Prolongar fins a Bon Pastor
42: Ampliar frequencia
73: Deixar de fer la volta per Bon Pastor.
132: La meitat Prolongar per Pg.Torras i Bages, Pg. potosí i final al metro de Can Peixauet, l'altra meitat prolongar a Trinitat Vella (amb el nº 133)
B23: Ampliar frequencia (O prolongar B2 fins St.Andreu Comtal)
Pràcticament amb la mateixa quantitat de vehicles hi hauria un servei mes directe i concentrat allà on fa més falta.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Jo aquesta te la compro, fa temps que jo mateix ho havia pensat. Si algun dia escrius a l'ATM amb aquesta proposta, compta amb la meva signatura.Ecomobisostrans wrote: Pel 91:
-Prolongar el 141 fins La Bordeta. Inclus això es podria fer cada dia i treure el 91 amb el seu recorregut surrealista, passant els vehicles del 91 al 141, el troç Pl.Catalunya-Bordeta quedaria amb una freqüècia similar a la que te ara el 91, i la resta del 141 milloraria.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.