Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Un clon del 5000
Mireu en aquest link http://www.caf.net/caste/productos/proy ... 1&sec=desc, hi ha el metro de Roma, i és clavadet al 5000!!!!!! Plagi? Semblança? Mireu les fotos dels testers, interiorisme, no són exactes però molt,molt semblants!! Ho hauran fet per alguna cosa???
Et refereixes al uns metros per la xina, crec que es a la zona de Shangay, la ciutat no en recordo el nom exacte pero es algo como "Yang Poo" (en van dir el nom de la ciutat i em va recordar la paraula Xampú)
- Attachments
-
- alstom_xina.JPG (202.85 KiB) Viewed 7001 times
-
- alstom012.JPG (85.19 KiB) Viewed 7118 times
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Un clon del 5000
Sent CAF el mateix que fa els 5000 i els del Metro de Roma, no t'aclareix els dubtes?metring wrote:Mireu en aquest link http://www.caf.net/caste/productos/proy ... 1&sec=desc, hi ha el metro de Roma, i és clavadet al 5000!!!!!! Plagi? Semblança? Mireu les fotos dels testers, interiorisme, no són exactes però molt,molt semblants!! Ho hauran fet per alguna cosa???
Una de romans...
Hola!
Què feu fent espionatge industrial a l'Alstom, que m'enfadaré!!!
Ah, us recordo que un 5000 romà es va fotre una ai carai! per quedar-se sense frenada i una mica més i salta al carrer (l'ai carai! es va produïr contra el topall d'una via a l'aire lliure que estava en perpendicular amb un carrer que passava per allà mateix). I que és el primer tren del Metro de Barcelona que no és exclusiu de la nostra ciutat...
No em barrufen els 5000...
Salut!
Què feu fent espionatge industrial a l'Alstom, que m'enfadaré!!!
Ah, us recordo que un 5000 romà es va fotre una ai carai! per quedar-se sense frenada i una mica més i salta al carrer (l'ai carai! es va produïr contra el topall d'una via a l'aire lliure que estava en perpendicular amb un carrer que passava per allà mateix). I que és el primer tren del Metro de Barcelona que no és exclusiu de la nostra ciutat...
No em barrufen els 5000...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Tornant als 5000s, no sé si m'ho sembla a mi, però oi que als trens més nous que s'han anat incorporant ja no els posen les tires blanques a la mampara que separa la cabina del departament de viatgers? O sigui, que queda tot destapat del tot vaja... M'equivoco?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Hola:
Jo no entenc tant problema en que el passatge pugui veure el que fa el conductor. Els autobussos "de tota la vida" es pot veure al conductor i al tram tambe.
Potser no estan carregats de punyetes?. Potser no es que tenen una mica d'egocentrisme i el que deurien pensar que el que realment l'hi fa gracia al passatge es veure el tunel i no pas les "evolucions" del motorista?. Potser el que pasa es que no volen que el passatge s'adoni que no fan res i que el tren va sol?.
Massa fins ens han sortit ara els Srs. Motoristes. Ja podrien esmerçar-se en altres coses com no "pillar" al passatge amb les portes en lloc d'aquestas collonades!. Que per un que no doni presses amb el "pito", 5 que tenen el dit fluix.
Sal.lutacions:
Serie600
Jo no entenc tant problema en que el passatge pugui veure el que fa el conductor. Els autobussos "de tota la vida" es pot veure al conductor i al tram tambe.
Potser no estan carregats de punyetes?. Potser no es que tenen una mica d'egocentrisme i el que deurien pensar que el que realment l'hi fa gracia al passatge es veure el tunel i no pas les "evolucions" del motorista?. Potser el que pasa es que no volen que el passatge s'adoni que no fan res i que el tren va sol?.
Massa fins ens han sortit ara els Srs. Motoristes. Ja podrien esmerçar-se en altres coses com no "pillar" al passatge amb les portes en lloc d'aquestas collonades!. Que per un que no doni presses amb el "pito", 5 que tenen el dit fluix.
Sal.lutacions:
Serie600
Punxant...
Hola!
Mira que increpar al pobre wefer...
Però bé, ja que hi som: li falta la sèrie 2100 (no és la mateixa que la 2000 com bé sabeu) i la 500...
No t'ho prenguis malament wefer, és per tocar allò que no sona una mica...
Per cert, avui en una conferència de l'Alstom a la meva escola (enginyers industrials) hem vist un 9000 quasi acabat...L'esquema de pintura és semblant a la sèrie 5000, però el frontal no és tan lleig. 8)
Seguiremos informando.
Salut!
Mira que increpar al pobre wefer...
Però bé, ja que hi som: li falta la sèrie 2100 (no és la mateixa que la 2000 com bé sabeu) i la 500...
No t'ho prenguis malament wefer, és per tocar allò que no sona una mica...
Per cert, avui en una conferència de l'Alstom a la meva escola (enginyers industrials) hem vist un 9000 quasi acabat...L'esquema de pintura és semblant a la sèrie 5000, però el frontal no és tan lleig. 8)
Seguiremos informando.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Ai, paciència home, paciència!!!oscar440 wrote:Ei! Encara no hi és la fitxa tècnica dels 5000 a la web de Wefer, a la secció de Metro de Barcelona...
Salutacions!
Et prometo que així que acabi la partida al Tycoon que estic fent últimament , em poso a actualitzar la web.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT