Quin és el missatge de Twitter més absurd?
- wefer
- Administrador
Re: Quin és el missatge de Twitter més absurd?
Doncs pel que m'he fixat hi ha molta gent que no compleix aquests consells, sobretot el d'anunciar la parada amb antelació.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Xorra institucional
Hi ha molta gent que no ho fa! En hores que als busos hi ha poca gent, passa sovint que la gent prem el botó just abans d'arribar a la parada o quan l'autobús hi està passant.Guigui wrote: El següent serà: no t'oblidis d'inspirar i d'expirar per no ofegar-te.
A ciutats com Lleida els autobusos paren a totes les parades, hi hagi gent per baixar o no.
Wefer, Ferry1ac1, em sorprenen els vostres comentaris, de debò heu vist tanta gent com per justificar què des de TMB es publiquin aquests consells? La meva percepció va en sentit contrari a la vostra, de fet per molt que forço la memòria no recordo cap cas d'apurar la petició de baixada fins a un límit que sigui digne de comentari, no dic pas que no pugui passar esporàdicament però no amb tanta freqüència com per convertir-ho en un fet remarcable, vaja, segons la meva experiència.
Salutacions
Josep Maria
Salutacions
Josep Maria
Jo he perdut el compte de les vegades que el conductor s'enfada amb algú perquè demana parada massa tard, o passatgers que quan ha passat la parada van a demanar que obri les portes.lithops wrote:Wefer, Ferry1ac1, em sorprenen els vostres comentaris, de debò heu vist tanta gent com per justificar què des de TMB es publiquin aquests consells? La meva percepció va en sentit contrari a la vostra, de fet per molt que forço la memòria no recordo cap cas d'apurar la petició de baixada fins a un límit que sigui digne de comentari, no dic pas que no pugui passar esporàdicament però no amb tanta freqüència com per convertir-ho en un fet remarcable, vaja, segons la meva experiència.
Salutacions
Josep Maria
De totes maneres, aquestes "recomanacions", també les estan posant a les pantalles dels 5000, 6000 (?) i 9000.Ferry1ac1 wrote:Jo he perdut el compte de les vegades que el conductor s'enfada amb algú perquè demana parada massa tard, o passatgers que quan ha passat la parada van a demanar que obri les portes.lithops wrote:Wefer, Ferry1ac1, em sorprenen els vostres comentaris, de debò heu vist tanta gent com per justificar què des de TMB es publiquin aquests consells? La meva percepció va en sentit contrari a la vostra, de fet per molt que forço la memòria no recordo cap cas d'apurar la petició de baixada fins a un límit que sigui digne de comentari, no dic pas que no pugui passar esporàdicament però no amb tanta freqüència com per convertir-ho en un fet remarcable, vaja, segons la meva experiència.
Salutacions
Josep Maria
Així que és una altre promoció publicitària típica de la casa.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Dues perles:
Lo de la R2, encara ho disculpo una mica, però l'altre...
Lo de la R2, encara ho disculpo una mica, però l'altre...
- Guigui
- Administrador
Dispersió del públic
És la concessió als camacus de jeep urbanita "mira'm i no em toquis", per a qui un tren és uix! i ecs!metring wrote:Lo de la R2, encara ho disculpo una mica, però l'altre...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Una hora abans han publicat aquest:metring wrote: Lo de la R2, encara ho disculpo una mica, però l'altre...
Com a missatge d'empresa té més sentit, és com dir vinga gent, veniu que hem de fer caixa!!!
Salutacions
Josep Maria
Portainé està gestionat per FGC, per tant no veig que t'é d'estrany que publiquin un tuit sobre aquesta estació d'esquí en el seu twitter de l'empresa :S.lithops wrote:Una hora abans han publicat aquest:metring wrote: Lo de la R2, encara ho disculpo una mica, però l'altre...
Com a missatge d'empresa té més sentit, és com dir vinga gent, veniu que hem de fer caixa!!!
Salutacions
Josep Maria
Salutacions,
Oriol
Oriol
Però informació de servei de transports, el que es diu...
- Guigui
- Administrador
Un que hi entén
Rotlle "mecànic de diumenges":
- Adolescent barceloní
- N9
Que TMB digui tot això que diu a aquestes alçades, molt normal no és. Ara, si ho diuen "por algo será".
Per cert, que alguna ànima caritativa me'n faci cinc cèntims de com funcionen els twitts amb tants # i tants @, sisplau
Per cert, que alguna ànima caritativa me'n faci cinc cèntims de com funcionen els twitts amb tants # i tants @, sisplau
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Noi, de quin Tweet parles? Cita el missatge al que et refereixes, si us plau.Adolescent barceloní wrote:Que TMB digui tot això que diu a aquestes alçades, molt normal no és. Ara, si ho diuen "por algo será".
- Guigui
- Administrador
Per quelcom
Suposo que va pels missatges institucionals xorra. Que per què serà? Doncs pel mateix motiu que s'embarquen en coses de dubtosa utilitat com JoTMBé, MouTV i altres pensades de gran calat (econòmic, és clar).
I sí, cal citar els missatges que no precedeixin immediatament el que s'escrigui.
I sí, cal citar els missatges que no precedeixin immediatament el que s'escrigui.
- Adolescent barceloní
- N9
Parlo dels twitts en general, per exemple els consells de viatge, que TMB no gestiona el Tram... twitts així (mireu més endarrere)
Exemples:
P.D.: Perdoneu, per un altre cop ja citaré el tweet.
Exemples:
Twitter de TMB wrote:
I molts d'altres que heu citat tots.Twitter de TMB wrote:
Exactament. A això em refereixo. Si TMB diu pel seu Twitter això a aquestes altures... Houston, tenemos un problema... Vaja, crec jo...Guigui wrote:Suposo que va pels missatges institucionals xorra.
P.D.: Perdoneu, per un altre cop ja citaré el tweet.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Hi ha un parell o tres de parades que si no avises abans quasi sempre se les salta, però normalment encara les respecten totes religiosament.Ferry1ac1 wrote:A ciutats com Lleida els autobusos paren a totes les parades, hi hagi gent per baixar o no.
De petit em preguntava per què s'haurien molestat a instal·lar aquells botonets vermells, ja que el premessis o no l'autobús parava igualment. De fet, no els premia mai perquè pensava que només serviria per a emprenyar el conductor.
D'altra banda, juraria que més d'un cop he vist un bus completament buit, parant a una parada completament buida i obrint totes les portes, suposo que per si hi hagués alguna mosca que volgués pujar o baixar.
- Guigui
- Administrador
És el Twitter, no Correus
Atenció a l'hora i la relació que té amb el contingut:
Jo m'enrecordo el primer cop que vaig agafar un autobús urbà a Lleida que per baixar, vaig fer servir el botó de parada sol·licitada i tot el passatge de l'autobús es va girar mirant-me amb cara extranya.Sky wrote:Hi ha un parell o tres de parades que si no avises abans quasi sempre se les salta, però normalment encara les respecten totes religiosament.Ferry1ac1 wrote:A ciutats com Lleida els autobusos paren a totes les parades, hi hagi gent per baixar o no.
De petit em preguntava per què s'haurien molestat a instal·lar aquells botonets vermells, ja que el premessis o no l'autobús parava igualment. De fet, no els premia mai perquè pensava que només serviria per a emprenyar el conductor.
D'altra banda, juraria que més d'un cop he vist un bus completament buit, parant a una parada completament buida i obrint totes les portes, suposo que per si hi hagués alguna mosca que volgués pujar o baixar.
- Guigui
- Administrador
Back to topic!
Si us plau...
Back to topic!!!
Back to topic!!!
I a nosaltres, què coi ens importa??
Missatge que no tindria per què escriure's, però que tristament cal:
Missatge que no tindria per què escriure's, però que tristament cal: