Què passarà ara? Si amb subvencions, va com va...
http://www.rtve.es/noticias/20120330/ga ... 2030.shtml
[...]Destaca la eliminación de la subvención a Renfe-Operadora, que en 2011 era de 600 millones de euros, y que en diciembre ya había limitado el gasto en 200 millones de euros.[...]
Pressupostos de l'Estat: Renfe es queda sense subvenció
-
- N6
Re: Pressupostos de l'Estat: Renfe es queda sense subvenció
Doncs que hauran de posar-se les piles i millorar la seva eficiència. De vegades han de venir mal dades per a que alguns espavilin, que es molt fàcil tirar amb la pòlvora del Rei....
Per començar renfe s'ha retirat del consorci d'Irvia (manteniment renfe-Alstom, del qual poseïa el 51%), de Talvia (Talgo i renfe) i d'Albatros.
- Guigui
- Administrador
Liberalització
Si no vaig errat, ja fa temps que Renfe Operadora no podia rebre subvencions públiques. Si de cas, es pot fer amb els serveis de rodalia i regionals, però a la pràctica, ja se n'encarregaven les comunitats autònomes.
Això sí, liberalitzar per un costat, per lògica hauria de significar també l'abolició de la Llei del Sector Ferroviari, que ara per ara, evita que Rodalies de Catalunya pugui ser operada per una empresa que no sigui Renfe. Però ja sabem com les gasten els espadatxins del liberalisme selectiu.
Això sí, liberalitzar per un costat, per lògica hauria de significar també l'abolició de la Llei del Sector Ferroviari, que ara per ara, evita que Rodalies de Catalunya pugui ser operada per una empresa que no sigui Renfe. Però ja sabem com les gasten els espadatxins del liberalisme selectiu.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Jo m'oloro que això es traduirà més aviat en el tancament de moltes línies i estacions secundàries...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.