Viatge en tren històric de la sèrie 300
- foronda 141
- N8
Re: Viatge en tren històric de la sèrie 300
Aquesta tarda hi pasat per el Centre d'Atenció al Client de Universitat, i res no saben de quand es posaran a la venda els billets per la sortida nocturna del 300 el proper 11 d'abril.
Si teniu alguna noticia, aviseu, doncs suposo que s'acabaran aviat, a mes tenint en compte que aquest any nomès fan un viatge.
Gràcies.
Si teniu alguna noticia, aviseu, doncs suposo que s'acabaran aviat, a mes tenint en compte que aquest any nomès fan un viatge.
Gràcies.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
I pendent d'assegurar si "11 d'abril" vol dir "la nit del 10 a l'11 d abril" o "la nit de l'11 a 12 d'abril" (els anys anteriors sempre va haver-hi ambigüitat en la publicació inicial de la data)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Serà el segon, 12/04 a les 00,30h, la nit del 11 al 12 (de dimecres a dijous).Fran-Ikarus wrote:I pendent d'assegurar si "11 d'abril" vol dir "la nit del 10 a l'11 d abril" o "la nit de l'11 a 12 d'abril" (els anys anteriors sempre va haver-hi ambigüitat en la publicació inicial de la data)
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Perfecte. Ara caldrà assabentar-se a temps de la venda de bitllets, i que no sigui per Setmana Santa (i ens agafi fora a alguns), si pot ser...
Jo ja he he pensat, i cada dia que passa, em poso un xic més nerviós.Fran-Ikarus wrote:Perfecte. Ara caldrà assabentar-se a temps de la venda de bitllets, i que no sigui per Setmana Santa (i ens agafi fora a alguns), si pot ser...
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Fran-Ikarus
- N11
Entrades a partir del 28 de març:
http://www.tmb.cat/ca/agenda-tmb-totes/ ... t_pagina=2
http://www.tmb.cat/ca/agenda-tmb-totes/ ... t_pagina=2
Ai que patirem els que marxem de Barcelona.
Han actualitzat la data de venda, i passa a ser a partir del 30 de Març!!!!!
Han actualitzat la data de venda, i passa a ser a partir del 30 de Març!!!!!
http://www.tmb.cat/ca/agenda-tmb-totesTMB Cultura: visita nocturna del tren històric
Visita nocturna a bord del tren històric de Metro, la nit de l'11 al 12 d'abril a les 00.30 h.
Un retorn nocturn al passat amb l'antic tren M1-M6-M8, que data de l'any 1924. Podràs comprar les entrades a partir del dia 30 de març. En breu facilitarem més informació sobre l'activitat.
Accedeix al vídeo de l'activitat del metro històric de nit del 2011 a través del nostre canal a YouTube.
- FerrocarrilsCAT
- N4
Bones, aquest any m'apuntaré al viatge del 300, però em sorgeixen diversos dubtes:
-Fins a quina hora dura el viatge?
-Quant costen els bitllets?
-A quina estació he d'anar per a agafar el 300?
Gràcies!
-Fins a quina hora dura el viatge?
-Quant costen els bitllets?
-A quina estació he d'anar per a agafar el 300?
Gràcies!
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
Si ho fan com el primer viatge, crec que va durar fins aproximadament les 2:15 i l'estació és La Pau.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Atenció!!!
Ja es poden comprar els bitllets especials de la visita, al Punt TMB de Diagonal, per 5 €.
Jo tinc el nº 154, afanyeu-vos!!
Ja es poden comprar els bitllets especials de la visita, al Punt TMB de Diagonal, per 5 €.
Jo tinc el nº 154, afanyeu-vos!!
- Lluita1714
- N9
Ja el tinc! El 190! (A tres quarts de cinc aproximadament)
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Recordeu que només es vènen al Centre d'Atenció al Client de Diagonal. Jo ja tinc el meu!
Algú que hagi anat a comprar el bitllet, sap si encara en queden? Ho dic per a la gent interessada.
- Fran-Ikarus
- N11
M'han confirmat que aquest mateix matí s'ha venut el bitllet 214. No sé si els venen correlativament (pels testimonis escrits aquí semblaria que, més o menys, sí; el meu no sé encara quin número és, perquè me'l van comprar), però si en queden no deuen ser gaires.
Diuen que el comptatge comença a partir del 100. Jo tinc el 140. Si hi ha 300 places encara en queden unes quantes..
- foronda 141
- N8
No crec que totes las plaças es posin a la venda, suposo que s'en reservaran uns quants per els enxufats de sempre.
Doncs no, aquest any no n'hi hauran per als "enxufats", cosa de la crisi.foronda 141 wrote:No crec que totes las plaças es posin a la venda, suposo que s'en reservaran uns quants per els enxufats de sempre.
Ja tinc el meu bitllet, el 296 !!!!!
La veritat es que he tingut un "subidon" quan l' he aconseguit (L'any passat m'ho vaig perdre)
Espero tenir l' oportuntat de saludar alguns membres d' aquest forum, ja que es la primera "trobada" en que hi participo.
Ens veiem a La Pau !!!
La veritat es que he tingut un "subidon" quan l' he aconseguit (L'any passat m'ho vaig perdre)
Espero tenir l' oportuntat de saludar alguns membres d' aquest forum, ja que es la primera "trobada" en que hi participo.
Ens veiem a La Pau !!!
A mi personalment em molesta molt, la premsa. De fet, cada any em pregunto, aquesta sortida es fa per la gent o per la premsa? En fi, tampoc ens queixarem massa fort, encara gràcies que treuen el 300 a passejar un cop l'any, i amb aquest, ja van 3.
Un dubte, en cas que algun dia TMB faci un museu, aquest tren quedaria exposat o continuaria circulant?
Un dubte, en cas que algun dia TMB faci un museu, aquest tren quedaria exposat o continuaria circulant?
Je, je, je, si tenim sort de que facin un museu, perquè tal i com està la cosa...xevi wrote:A mi personalment em molesta molt, la premsa. De fet, cada any em pregunto, aquesta sortida es fa per la gent o per la premsa? En fi, tampoc ens queixarem massa fort, encara gràcies que treuen el 300 a passejar un cop l'any, i amb aquest, ja van 3.